Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansenquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja jammer, ik snap het opzich altijd wel, sparen voor de rest van het jaar, maar eens lekker uithalen lijkt wel verboden ofzo.
Ze proberen het nog wel een beetje, maar 3-0 vinden ze wel best. Is het ook wel hoor.
ach joh, boeiend, alleen maar prima als ze na dit soort wedstrijden gaan denken dat het wel goed zitquote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeer zeer zeer onterecht.
is ook wel zo ja. Maar toch jammerquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze laten het alleen qua afronding afweten. Verder creeeren ze nog voldoende kansen
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef BiMeWet het volgende:
ALI B ALI B ALI B OLÉ OLÉ!
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nee, ze worden steeds triester. Misschien is dát de reden waarom jij ze steeds leuker gaat vinden...
En ik ben blij voor jou dat ajax gewonnen heeft met goed geluk (quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het toont de triestheid van het uitgeven van een dvd nog maar eens uit, maar ok het is een gesloten boek.
Ik ben blij voor je dat Feyenoord heeft gestunt vandaag.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef GnAgn het volgende:
Ach wat maakt het uit, Feye wint zoiezo dit seizoen niet van Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Roda Jc, Heerenveen, Twente, Utrecht, dus we hebben nog genoeg te lachen
Harry scoort alleen 3 per wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef P-azz het volgende:
en nou chari nog ff 1
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef BigFire het volgende:
volgende week tegen PSV en dan gaan ze met dit spel volledig de boot in![]()
Nr. 3 en 4 en 5 bedoel jequote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Panick het volgende:
Jammer dat KJH nr.3 niet kon meepikken.
Had ie weer 1 op 1 gelopen..
zekerquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoordquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als PSV ook zo denkt, komt het helemaal goed met Feyenoord volgende week!
Die tegengoal was inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooie stunt van Feyenoord
Kluivert een hattrick...quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. Kluivert hattrickje tegen feyenoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen in Grunn:
eindstand 2-1
[afbeelding]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huisquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kluivert een hattrick...![]()
![]()
Die gast mag al blij zijn als hij een grasspriet weet te raken
Wel jammer dat het al om 12;30 is, moet ik me weer inhouden zaterdagavondquote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
volgende week nemen we de punten uit kerkrade mee![]()
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeftquote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huis![]()
daar begin ik ook een beetje van te balen eigenlijk...quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Suarčz geen minuten kreeg.
het nieuwe Ajax rulesquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Panick het volgende:
Roda uit is altijd lastig voor Ajax. Ik reken op een gelijkspel.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeft![]()
wat een dweil is hetquote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Och Knol, slappe jankezak!
quote:
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Co-sign, tenminste nog stadsderby's in Nederland.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...quote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.
Fijn ook om te zien dat Charisteas zo snel in de armen wordt gesloten als havenarbeider
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
Dat zouden julle wel willenquote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik gok op een vergelijkbaar jaar als Ajax vorig jaar heeft gehad voor Feyenoord dit jaar.
4.quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
4 (OWNED LOLZ?~!?!)quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
Ok, het grappige is dat we net zo goed zijn als alle Rotterdamse clubs bij elkaar. 4+4+1=9quote:
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.quote:
Kansloos dit...quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.![]()
Ja, door Quansah en Everton. INderdaad wel verrassend te noemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef the_undertaker het volgende:
Heracles al op 2-0 tegen Utrecht... verrassend
Vind ik wel.. na de 5-0 van utrecht vorige week.. en dat ze dan nu al met 2-0 achter staan vind ik wel verrassend.quote:
Utrecht wordt overschat, zeker uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind ik wel.. na de 5-0 van utrecht vorige week.. en dat ze dan nu al met 2-0 achter staan vind ik wel verrassend.
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heracles wordt onderschat, zeker thuis..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.
Gaat hard daar in R'dam.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef LuukBes het volgende:
3-1. El Hamdaoiu.
Zeker, een zeer eredivisiewaardige selectie hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Heracles heeft best een goede ploeg, die krijgen dit jaar denk ik ook niet al te veel problemen.
Indeed, monsterscore in de maak, open huis aan twee kanten. Slory overigens dikke tip voor transfer naar subtop of hoger na dit seizoen. Veel te snel en goed voor Excelsior.quote:
Over overschatte teams gesproken; RKC! Die hebben per onegluk vorig jaar een paar leuke wedstrijdjes gespeeld in de herfst, maar wmb mogen die meteen de 1e divisie in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef LuukBes het volgende:
Gekke competitie. Utrecht 5-0 klappen geven aan RKC, en week erna gewoon weer de boot ingaan tegen Heracles.
Mwah, ze hadden wel goeie ploeg hoor, stond goed. Heb zwaar respect voor scouting en aankoopbeleid in Waalwijk, maar het houdt een keer op als je steeds tijdens het seizoen leeggeplukt wordt door dat succes. Donk, Molhoek, Martens, Mathijssen, Ceulear, Zuiverloon, Hoogendorp etc etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over overschatte teams gesproken; RKC! Die hebben per onegluk vorig jaar een paar leuke wedstrijdjes gespeeld in de herfst, maar wmb mogen die meteen de 1e divisie in.
Inderdaad, er wordt te wisselvallig gepresteerd door veel ploegen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef LuukBes het volgende:
Gekke competitie. Utrecht 5-0 klappen geven aan RKC, en week erna gewoon weer de boot ingaan tegen Heracles.
Absoluut, vond ze vorige week in Groningen niks minder eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeker, een zeer eredivisiewaardige selectie hoor.
Op basis waarvan beweer je datquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Utrecht wordt overschat, zeker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |