Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeftquote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neej, met Beasley hadden ze een wereld speler in huis![]()
daar begin ik ook een beetje van te balen eigenlijk...quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Suarèz geen minuten kreeg.
het nieuwe Ajax rulesquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Panick het volgende:
Roda uit is altijd lastig voor Ajax. Ik reken op een gelijkspel.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beasley is toch de grasspriet over wie hij het heeft![]()
wat een dweil is hetquote:Op zondag 10 september 2006 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Och Knol, slappe jankezak!
quote:
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Co-sign, tenminste nog stadsderby's in Nederland.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef BiMeWet het volgende:Die stad van jou kan nog niet eens 1 voetbalclub van niveau onderhouden.
33 Havenarbeiders in de erelijst!
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...quote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beter 1 club van niveau, dan 3 onder het gemiddelde niveau.
Fijn ook om te zien dat Charisteas zo snel in de armen wordt gesloten als havenarbeider
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
Dat zouden julle wel willenquote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik gok op een vergelijkbaar jaar als Ajax vorig jaar heeft gehad voor Feyenoord dit jaar.
4.quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
4 (OWNED LOLZ?~!?!)quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kerel, voorlopig hebben wij 9 punten en jullie 3, dus ik snap je punt niet.
Ok, het grappige is dat we net zo goed zijn als alle Rotterdamse clubs bij elkaar. 4+4+1=9quote:
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.quote:
Kansloos dit...quote:Op zondag 10 september 2006 16:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dáár zit het em juist in. Liever 1 club van niveau...
Die hebben jullie ook niet![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een VCL plek van een ander zijn bord afsnoepen en deze vervolgens verneuken door een eigen goal t.w.v. 9 miljoen euro, gesponsord door een Belg. Nee dank je.![]()
Ja, door Quansah en Everton. INderdaad wel verrassend te noemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef the_undertaker het volgende:
Heracles al op 2-0 tegen Utrecht... verrassend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |