Boeiend, wij mogen ook wel eens geluk hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
1-3 feyenoord penaltygeflatteerd, sparta domineerd feyenoord met 10 man
Komt goed.quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef Superheld het volgende:
Verdikkie, staan we nog onder Feyenoord
Hij is vaste aanvoerder volgens mijquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef WooZ het volgende:
ik wist helemaal niet dat lucius gelijk aanvoerder is, of is er iemand uitgehaald ?
ja jammer, ik snap het opzich altijd wel, sparen voor de rest van het jaar, maar eens lekker uithalen lijkt wel verboden ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Corksterr het volgende:
Ajax laat het wel een beetje afweten hoor, pff.
Lucius is eerste aanvoerder.quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef WooZ het volgende:
ik wist helemaal niet dat lucius gelijk aanvoerder is, of is er iemand uitgehaald ?
Charisteas was toch aanvoerder?quote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is vaste aanvoerder volgens mij
In ieder geval nog geen Champions league.quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Dit is opzich toch wel een dvd waard?
Tja de Armeense competitie is idd een verschil met de Nederlandse ja. Hij wordt nu eindelijk met verstand van Ten Cate sterk gemaakt.quote:
Sommige grappen worden leuker naar mate je ze vaker hoort.quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
In ieder geval nog geen Champions league.kutgrap die al 30 keer gemaakt is
Nee, ze worden steeds triester. Misschien is dát de reden waarom jij ze steeds leuker gaat vinden...quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sommige grappen worden leuker naar mate je ze vaker hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |