Ja Mama dacht natuurlijk bij haarzelf. laat ik maar weer eens de oudste en verstandigste zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil je mama naaien dan naait mama jou vond ik toch iets te
Oh. Wat is dat Cabaret nummer dan, dat gaat ook over mama...quote:
don't tell mamaquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Wat is dat Cabaret nummer dan, dat gaat ook over mama...
hoezo dat nou weerquote:
Jazzquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer
Chicago is gaaf, beetje in dezelfde stijl als cabaret
Dag Waxxerquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Ja god dus jee hee tjeeminee poe poe poe poe tja tja tjee hallee....
Hallo?
En Fok! wordt daarin met name genoemd!quote:DEN HAAG (ANP) - De tolerantie van Nederlanders tegenover homoseksualiteit is niet afgenomen. Het Sociaal- en Cultureel Planbureau (SCP) concludeert dat in een studie die vrijdag is gepresenteerd.
Ik weet wel waar die 39.800 pagina's vandaan komen.quote:forum.fok.nl
Aantal geregistreerde leden: onbekend • Aantal berichten: onbekend • pagina’s met het woord homo: 39.800
Fok!forum! (http://forum.fok.nl ) is een populair jongerenforum. Op een doorsnee dag wordt het bezocht door zo’n 500 actieve leden plus 2000 andere bezoekers. Het woord ‘homo’ komt voor op maar liefst 39.800 pagina’s. Vaak wordt het terloops gebruikt, als scheldwoord, maar ook wordt er gediscussieerd over homoseksualiteit. Het woord ‘homoseksueel’ komt voor op 164 pagina’s. Ook het woord ‘flikker’ wordt vaak gebruikt, maar vaak in uitdrukkingen als ‘Flikker toch op!’ Voor homoseksuele vrouwen geldt het bekende verhaal: het woord ‘lesbo’ komt voor op slechts 202 pagina’s en ‘lesbienne’ zelfs op maar 89.
Wel weer jammer dat de [homo]-reeks nergens terug komt.quote:Hoewel er op Fok!forum! vaak satirisch over homoseksuelen gesproken wordt, is de algehele stemming over homoseksualiteit goed te noemen. Dit forum houdt zich vooral bezig met reacties uitlokken op actuele nieuwsonderwerpen.
[..]
Toch ontspint zich op fokforum.nl (thans: forum.fok.nl) een hele discussie over ‘Religie en homoseksualiteit’. Bij nadere beschouwing is dat echter vooral een discussie over de redenen waarom homoseksualiteit wordt afgekeurd: wat hebben mensen erop tegen? Traditionele, religieuze bezwaren tegen homoseksualiteit worden genoemd, maar meestal zonder instemming: ‘Volgens de bijbel gaan homo’s naar de hel. Dat is toch echt wel liefdeloosheid te noemen. Kortom, de bijbel heeft genoeg haat in zich.’ Een van de deelnemers geeft een hele uiteenzetting om te verklaren waarom homoseksualiteit in veel traditionele samenlevingen (en dus religies) wordt afgekeurd: ‘Homoseksuelen planten zich zelden voort, en dus verzwakt dit de groep voor volgende generaties.’ Vandaag de dag zou dat geen bezwaar meer moeten zijn, maar ‘…de tradities vanuit vroegere afkeer tegen homoseksualiteit zijn nog allerminst verdwenen.’ Deze discussie verloopt opmerkelijk beheerst: ongenuanceerde, negatieve opmerkingen komen nauwelijks voor. Zelfs de weinige deelnemers die bezwaar zeggen te hebben tegen homoseksualiteit drukken zich heel bedachtzaam uit. De meeste deelnemers verwerpen de religieuze bezwaren: homo’s horen er toch gewoon bij?
welke heb je daar nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
*La Piovra in dvd-speler mik*
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen.
Hehe, nee, zo'n fan ben ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef Stroekie het volgende:
welke heb je daar nu
Die verzamel box met de prequel tot en met seizoen 4 ?
ik vond dat vroeger een geweldige serie met Corrado Catani![]()
Hoe vond je'm nou uiteindleijk?quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat valt een mindere bioscoop toch tegen als je cinemec gewend bent..
Nextgen is beterquote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef davidov het volgende:
16 uur lang oldschool console spelletjes spelen is best gaaf
Mooier? zeker. Beter? mwah.quote:
het was verschrikkelijk, wel 1 van de ergste films waar ik naartoe ben geweest.. nog wel mensen om me heen laten schrikken op een "spannend" momentquote:Op zondag 10 september 2006 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe vond je'm nou uiteindleijk?
Werd het een popcorn-gevecht?
Hoewel ik moet toegeven dat bijvoorbeeld nieuwe Sonic games niet echt het gevoel van vroeger kunnen overbrengen. Heb zelf gehad NES, Sega Megadrive 2, PS2 en nu Xbox360quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Mooier? zeker. Beter? mwah.
Oe een nieuwe smiley![]()
Atari, Sega Megadrive 2 (sonic ftw), Nintendo 64. Ergens moet ook nog de game gear van Sega.quote:Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoewel ik moet toegeven dat bijvoorbeeld nieuwe Sonic games niet echt het gevoel van vroeger kunnen overbrengen. Heb zelf gehad NES, Sega Megadrive 2, PS2 en nu Xbox360
Ga op hem af danquote:Op zondag 10 september 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm erg cute, kom hem overal tegen, maar ik vergeet steeds zijn naam
[afbeelding]
Ik kon niet wachten op ps3 en mijn ps2 had ik al een jaar of 4.quote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Atari, Sega Megadrive 2 (sonic ftw), Nintendo 64. Ergens moet ook nog de game gear van Sega.
Jij hebt echt alle 4 de merken gehad hehe. Nintendo, sega, sony en microsoft. Grappige is ook nog in de volgorde van laatste nieuwkomer.
Vier weken Nederlandquote:Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef HuubTuub het volgende:
mogguh...
Waar vlucht je naar toe Mirakel?
terwijl van dat leuke hoertje, wat ik voor je verjaardag had geregeld, omdat Danny niet bleef slapen, en jij zo geil was, je niets wilde wetenquote:Op zondag 10 september 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm erg cute, kom hem overal tegen, maar ik vergeet steeds zijn naam
[afbeelding]
dan heb ik het overigens over het rechter hoertje, ze staan altijd met dezelfde uitdrukking op de foto, hoofd een tikkie schijn, lucht naar binnen zuigen zodat de lippen iets vaneen zijn en zo geil mogelijk kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl van dat leuke hoertje, wat ik voor je verjaardag had geregeld, omdat Danny niet bleef slapen, en jij zo geil was, je niets wilde weten
[afbeelding]
Ik heb een matrozenjasje.quote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan heb ik het overigens over het rechter hoertje, ze staan altijd met dezelfde uitdrukking op de foto, hoofd een tikkie schijn, lucht naar binnen zuigen zodat de lippen iets vaneen zijn en zo geil mogelijk kijken.
Het kind is 17 en ik heb hem gisteren met tenminste 5 verschillende jongens zien zoenen in leeftijd varierend tot 29 jaar.
en maar pose's aan nemen, holle rug, geile blik vol arrogantie
hij verdient het om eens zo hard geneukt te worden dat hij uitscheurt tot zijn navel en zich 2 jaar lang kan bezinnen of hij nog wel naar de gay scene durft....
aan de andere kant wil ik hem ook dolgraag onder mijn beschermende vleugels nemen en knuffelen en hem vormen tot een net onschuldig jongentje met een matrozenblousje![]()
ja maar jij bent ook een keurig, beschaafd, lief, net en onschuldig jongentjequote:
Ik vind ze overdreven. Ik zag gisteren zo een leuke gozer in You2 hij was gespierd en leek Grieks te zijn, damn maar hij way of my leaguequote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl van dat leuke hoertje, wat ik voor je verjaardag had geregeld, omdat Danny niet bleef slapen, en jij zo geil was, je niets wilde weten
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 10 september 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook een keurig, beschaafd, lief, net en onschuldig jongentje
toch?
![]()
Ben je zo lelijk dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind ze overdreven. Ik zag gisteren zo een leuke gozer in You2 hij was gespierd en leek Grieks te zijn, damn maar hij way of my league
Lelijk nee, heb gisteren een trio aangeboden gekregenquote:
je moet wel realistisch blijven, je kan niet op iedereen afstappen.quote:
Dat betekent niet dat je niet lelijk bent, hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 19:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lelijk nee, heb gisteren een trio aangeboden gekregen
Nou ik vind mezelf niet lelijk maar ik ben ook geen Brad Pitt, ik meer aan mijn spieren werkenquote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet lelijk bent, hoor.
Ook het hebben van spieren maakt je nog niet mooi.quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf niet lelijk maar ik ben ook geen Brad Pitt, ik meer aan mijn spieren werken
weer zoiets...quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
je moet wel realistisch blijven, je kan niet op iedereen afstappen.
Maar ik heb geen zin in een afwijzing en hij zat overigens met iemand anders te dansenquote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer zoiets...
dat poneer je als de waarheid
terwijl ik vind dat je je dromen moet nastreven, rijk naar het onbereikbare, wie weet is hij wel minder onbereikbaar dan je denkt
zo eet je altijd aardapelen met jus, terwijl je liever pommes ducheses hebt
dat is een ander verhaal, en dansen met een ander mag toch, hoeft niet eens zijn vriendje te zijnquote:Op zondag 10 september 2006 19:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin in een afwijzing en hij zat overigens met iemand anders te dansen
En jij wil wel die taak op je schouders nemen om hem dat te lerenquote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan heb ik het overigens over het rechter hoertje, ze staan altijd met dezelfde uitdrukking op de foto, hoofd een tikkie schijn, lucht naar binnen zuigen zodat de lippen iets vaneen zijn en zo geil mogelijk kijken.
Het kind is 17 en ik heb hem gisteren met tenminste 5 verschillende jongens zien zoenen in leeftijd varierend tot 29 jaar.
en maar pose's aan nemen, holle rug, geile blik vol arrogantie
hij verdient het om eens zo hard geneukt te worden dat hij uitscheurt tot zijn navel en zich 2 jaar lang kan bezinnen of hij nog wel naar de gay scene durft....
Niet iedereen valt op dezelde looks. Je vindt zeer waarschijnlijk de 2 overdreven nichten mooiquote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ook het hebben van spieren maakt je nog niet mooi.
nee schat die twee zijn niet mijn type, maar ik geloof vast dat wij op totaal verschillende types vallenquote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op dezelde looks. Je vindt zeer waarschijnlijk de 2 overdreven nichten mooi
terwijl ik deze gozer helemaal wow vind
http://www.gay.nl/persiansecrets
Zijn niet alle tenten hoerententen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoerentent is die Pallaz club trouwens. Zelfs de Wolkenkrabber was groter!
Waarom dnek je te kunnen weten wat TRS' smaak qua jongens is?quote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op dezelde looks. Je vindt zeer waarschijnlijk de 2 overdreven nichten mooi
Ben je al eens in de goede Belgische homoclubs geweest dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zijn niet alle tenten hoerententen?
De mooiste clubs heb je Belgie en Vlamingen zijn knap
er was genoeg te beleven toch aan mensen bekijken en zo?quote:Op zondag 10 september 2006 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoerentent is die Pallaz club trouwens. Zelfs de Wolkenkrabber was groter!
Maar ja ik ga volgende keer denk ik naar Habibi Annanquote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee schat die twee zijn niet mijn type, maar ik geloof vast dat wij op totaal verschillende types vallen
Yep in Brusselquote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al eens in de goede Belgische homoclubs geweest dan?
Ik had geen idee dat je telepathisch was! Wow!quote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
waar en wat is dat dan|?quote:Op zondag 10 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja ik ga volgende keer denk ik naar Habibi Annan
Ik heb zin om het af te zeikenquote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er was genoeg te beleven toch aan mensen bekijken en zo?
en het is er toch vol zat dan?
of heb je liever wat meer dancespace, buiten een eettent die tot na sluitingstijd open is![]()
En je zegt net zelf dat ik op die ene moet afstappen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
je moet wel realistisch blijven, je kan niet op iedereen afstappen.
Het is in Amsterdam en het is een gay bar voor Arabische en Turkse homo's/bi'squote:
Jou zal het lukkenquote:Op zondag 10 september 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je zegt net zelf dat ik op die ene moet afstappen?
iew. Ald die z'n trui uittrekt heeft ie er vast nog eentje onderaan, rug en borst bedekkendquote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is dat een verborgen compliment?quote:
Sommige mensen vragen voor het minste of geringste toekomstvoorspellinkje een fortuin, maar hij doet het zomaar gratis en voor niets.quote:Op zondag 10 september 2006 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Goh, je bent echt alleswetend.
Onze kleine, bruine waarzegger.quote:Op zondag 10 september 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen vragen voor het minste of geringste toekomstvoorspellinkje een fortuin, maar hij doet het zomaar gratis en voor niets.
Immers, alles wat hij zegt is waarquote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Onze kleine, bruine waarzegger.
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannenquote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
Pianospelende en zingende jongensquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb net deze horen zingen en pianospelen in een of andere donkere jazz-kelder:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onderquote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannen![]()
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexyquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend, zo'n zweterig aardappelhoofd.
Hoe was je dag?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Sunjammer het volgende:
24 uur lang. Maar dat wist je al, gok ik.
I'm smiling. Says enough.
Welcome tot de clubquote:
Mja, ik ga 'm maandag wel even inleveren voor garantie.. denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welcome tot de club
Mij ipod nano doet het al een maand niet
Oh.. ja, nou ja, stel je voor dat ik iets mis...quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
@Vlarp: Niks. Gewoon lekker weekend gehad.
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexy
quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.
Een dode man opensnijden vind ik sectie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Sectie is ook seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dode man opensnijden vind ik sectie.
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ bent hier de zeikerd.quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!
Hij is het type man waar ik op val that's all
wat een zeikerd ben je toch
Daar is hij puber voor.quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef samjustme het volgende:
wat een zeikerd ben je toch
Racist omdat ik op Arabieren val lolquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ bent hier de zeikerd.
Racist!
Oh ja.quote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat vínd jij misschien seksie.
Klinkt als...quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Sectie is ook seksie.
quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dode man opensnijden vind ik sectie.
Nee, omdat je wat tegen witte pubertjes hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef samjustme het volgende:
Racist omdat ik op Arabieren val lol
Hij is overigens Nederlands
Je hebt iets tegen mij! Tegen mijn blakend witte voorkomen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Racist omdat ik op Arabieren val lol
Hij is overigens Nederlands
Ik durf het niet te zeggen, maar ik denk van niet neequote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar zou Bob nooit op gekomen zijn, he!
Ik heb niks tegen pubersquote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, omdat je wat tegen witte pubertjes hebt.
Heh, dat hoor ik vaker... maar ik kan juist beter schrijven als het stil is.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef NathaN het volgende:
*geschikte schrijfmuziek uitvogel*
Ik heb iets tegen zeikerdsquote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen mij! Tegen mijn blakend witte voorkomen!![]()
Het hangt er een beetje vanaf. Vaak helpt de juiste muziek me in een ritme te komen. Een beetje als een soundtrack voor een film. Soms werkt het ook contra-productief, omdat je of teveel op de muziek let, of omdat het de verkeerde muziek is en het je ritme weer verstoort. Ik probeer nu Vivaldi (Pet Shop Boys begonnen te vervelen).quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
Heh, dat hoor ik vaker... maar ik kan juist beter schrijven als het stil is.
Wat ben je toch weer heerlijk sarcastischquote:Op zondag 10 september 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.
Ik heb iets tegen Marokkanen, maar je hoort mij toch ook niet klagen.quote:
Ik moet eigenlijk es wat jazz downloaden en dat opzetten terwijl ik aan het schrijven ben.quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf. Vaak helpt de juiste muziek me in een ritme te komen. Een beetje als een soundtrack voor een film. Soms werkt het ook contra-productief, omdat je of teveel op de muziek let, of omdat het de verkeerde muziek is en het je ritme weer verstoort. Ik probeer nu Vivaldi (Pet Shop Boys begonnen te vervelen).
Vanwaar de behoefte aan Jazz, dan?quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef wonderer het volgende:
Ik moet eigenlijk es wat jazz downloaden en dat opzetten terwijl ik aan het schrijven ben.
Maar ik hou niet van jazz
quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
HAHA ik ben geen Marokkaanquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Zit je kastgenootje niet zo te plagen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Da's gewoon een blanke Spanjaard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Arthur houdt van Jazz. En ik moet toch een beetje die sfeer te pakken krijgen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte aan Jazz, dan?
Prachtige ogenquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijnquote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihiquote:Op zondag 10 september 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijn
quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Weinig. Da's eerder mediterrirariaansquote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommige Marokkanen zien zo uit,
iew. Onhandig gedoe.quote:en ik hou van besneden lulllen hihi
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.quote:
Ja helemaal, wat een lekker ding zegquote:
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?
Een Braziliaan.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
Ja helemaal, wat een lekker ding zeg
Nee, dat is niet waar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's gewoon een blanke Spanjaard.
Al eens Joodse mannen geprobeerd?quote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihi
Winterklaas.quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaarsquote:
Nee doe het liever met islamietenquote:
Winterklaas?quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Niet als je Geert Wilders mag geloven...quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaars
Islam-mietenquote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef samjustme het volgende:
Nee doe het liever met islamieten
En Grieken?quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaars
Wel als het uit een Joodse melkfabriek komt?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Krijgen Joodse babys trouwens ook borstvoeding? 'k Bedoel, melk & vlees, da's niet kosher toch?
Klassieke Grieken zijn mooier dan die van tegenwoordig, heb ik het idee...quote:
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihiquote:
Hihihihihihihiih.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihi
Over Grieken gesproken .... ik vroeg gister aan een Rus waarom "op z'n Russisch" tussen de tieten is en hij had er echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klassieke Grieken zijn mooier dan die van tegenwoordig, heb ik het idee...
Ik zou die verwarring niet aan hem openbaar maken als ik jou was.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihi
Misschien was het een Cyprioot?quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou die verwarring niet aan hem openbaar maken als ik jou was.
Die tieten zijn dan vast niet kosjer meer...quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Over Grieken gesproken .... ik vroeg gister aan een Rus waarom "op z'n Russisch" tussen de tieten is en hij had er echt nog nooit van gehoordDus de Russen weten niet wat "op z'n Russisch" is.
Op z'n Grieks vind ik dna weer wel verklaarbaar.
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel mquote:
Hooguit in individuele gevallen, niet als groep. Hoezo? Moet dat?quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef samjustme het volgende:
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel m
Heb je iets tegen moslim homo's?
Ik vind islamitische homo's lachwekkend: 'ja, het kan, j ekunt homo zijn en moslim'quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel m
Heb je iets tegen moslim homo's?
Natuurlijk moet het niet.quote:Op zondag 10 september 2006 21:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hooguit in individuele gevallen, niet als groep. Hoezo? Moet dat?
Ik ben een islamitische homoquote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind islamitische homo's lachwekkend: 'ja, het kan, j ekunt homo zijn en moslim'![]()
![]()
Je kunt ook een hekel aan iemand als persoon hebben, los van zijn seksuele voorkeur, geloof, ras of wat dan ook. Gewoon omdat iemand een suffe lul is.quote:
Kom dan niet met van die domme vragen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef samjustme het volgende:
Natuurlijk moet het niet.
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.quote:
Natuurlijk kan datquote:Op zondag 10 september 2006 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook een hekel aan iemand als persoon hebben, los van zijn seksuele voorkeur, geloof, ras of wat dan ook. Gewoon omdat iemand een suffe lul is..
In dat geval heb ik een hekel aan een islamitische homo, ja. Maar dat komt meer omdat je ongemanierd, bot, beledigend, onnadenkend, hypocriet en wereldvreemd bent/overkomt, dan omdat je moslim bent, of homo.quote:
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homoquote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.
Net zo lachwekkend als christen zijn en homo?quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.
Dankjewel voor je lieve woordenquote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een hekel aan een islamitische homo, ja. Maar dat komt meer omdat je ongemanierd, bot, beledigend, onnadenkend, hypocriet en wereldvreemd bent/overkomt, dan omdat je moslim bent, of homo.
Daar denken veel moslims wel anders over.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Dat zegt op zich niet alles.quote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar denken veel moslims wel anders over.
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zegt op zich niet alles.
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef NathaN het volgende:
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Cazman het volgende:
* Cazman ruikt nieuwe mensen in het topic
Aldus iemand die net zo flauw uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Hoi Seth Gaaikema.
Je bent lekker op dreef vandaag byequote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...
't Is een gave.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag bye
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Geef maar snel terug dan.
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Braaf gehapt, maar je ziet het verschil blijkbaar niet.quote:
ja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als christen zijn en homo?
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
jaaahquote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?
O, heb jij daar ook altijd last van?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
Weet je hoe lang ik dan bezig ben, wnat er zijn talloze passages t evinden.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.
Vroeg slapenquote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, heb jij daar ook altijd last van?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?
Over de flauwheid ervan valt nogal te twisten. Zeker als je het als "valstrik" bedoelt. En ik zie de verschillen wel, maar jij mist misschien de overeenkomsten.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Braaf gehapt, maar je ziet het verschil blijkbaar niet.
Het was niet flauw en niet flauw bedoeld. Geeft niet.
Misschien moet je je eerst in de materie verdiepen voordat je wat gaat lopen blaten?quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
Ja hoor, want de homohaatpassages zijn natuurlijk door sommige stromingen uit de bijbel geschrapt![]()
Als christenen zichzelf dat wijs willen maken, dan vind ik t best.quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan vind ik jou lachwekkend, want je kunt prima christen zijn en homo..
Prima, iedereen blij.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef BB_Koning het volgende:
Als christenen zichzelf dat wijs willen maken, dan vind ik t best.
Vertel, waar word je vrolijk van?quote:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst in de materie verdiepen voordat je wat gaat lopen blaten?
Het hoeft niet uitputtend. Een enkel eenduidig citaat is voldoende.quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef BB_Koning het volgende:
Weet je hoe lang ik dan bezig ben, wnat er zijn talloze passages t evinden.
Ja, hihi, BB heeft gedeeltes van de koran gelezen![]()
een goeie grol natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel, waar word je vrolijk van?
(Ik gok dat geneuzel over religie en homoseksualiteit en de interpretatie van flauwe woordspelingen het niet echt voor je doen.)
Er is een verschil tussen lezen en begrijpen, langharige kast-homo.quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.
Als je zo sterk staat met je mening, heb je het dan echt nodig om denigrerende leeftijdsopmerkingen te maken? Zwaktebodje, "koning". Heb je overigens ook alle dogma's van alle Christelijke stromingen uitvoerig bestudeerd, zodat je onomstotelijk kan vaststellen dat homoseksualiteit en christendom elkaar uitsluiten?quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 10 september 2006 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
een goeie grol natuurlijk
maarja gezien het onderwerp hier ga ik hier maar weer gauw vandaan.. discussies over geloof zijn nooit echt bevordelijk voor de sfeer..
El Marquote:- A bit old, but shit, those are amazing tits!
- Not bad. They droop a bit though.
- How do you know, you fucked her?
- Sometimes. She's my wife.
- ...
Jij zegt dat t samen gaat, dan heb jij natuurlijk gelijk, want jij begrijpt het. Ik en velen met mij zeggen dat t niet samen gaat, maar wij hebben t mis, wij begrijpen het natuurlijk niet. De minderheid begrijpt het en de meerderheid niet, rot toch op met je arrogantie.quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen lezen en begrijpen, langharige kast-homo.
Oh, en je vergeet je sigaar..
Ach, laat ik zeggen dat een homo die is opgegroeid in verschillende kerken, méér weet van het christendom dan een of andere hindoestaanse prutser die een paar teksten uit de bijbel heeft gelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef BB_Koning het volgende:
Jij zegt dat t samen gaat, dan heb jij natuurlijk gelijk, want jij begrijpt het. Ik en velen met mij zeggen dat t niet samen gaat, maar wij hebben t mis, wij begrijpen het natuurlijk niet. De minderheid begrijpt het en de meerderheid niet, rot toch op met je arrogantie.
maar dat neen sommige "geesteljken" dan weer enet te letterlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef PhalanX het volgende:
daarbij zegt het katholicisme en verschillende andere stromingen "heb de zondaar lief, maar verwerp de zonde"
Mag je daarvan wel aarschnuecken en sodom en gomorraatje spelen met een lekkere Hunk?quote:Op zondag 10 september 2006 21:49 schreef Cazman het volgende:
Satanisme is de bevrijding voor ons allemaal
'Ja we hebben de laatste tijd zulke lieve nieuwe ledenquote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef TehRockstar het volgende:
Wow. Wat mateloos interessant weer.
De bijbel is de bijbel, dat die paar stromingen andere visies hebben, kan mij worst wezen. Zij willen zo graag homohaat in de bijbel ontkennen en claimen dat het christendom weldegelijk toelrant is. Feit blijft dat het Christendom, laat ik t anders zeggen,w ant anders ga je weer komen zeiekn oevr stromingen: feit blijft dat de bijbel vol staat met homohaat en overigens haat jegens iedereen die een ander geloof aanhangt. De bijbel is dus een hatelijk kutboek, net als de koran.quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, laat ik zeggen dat een homo die is opgegroeid in verschillende kerken, méér weet van het christendom dan een of andere hindoestaanse prutser die een paar teksten uit de bijbel heeft gelezen.
Inderdaad, ik begrijp het. Jij begrijpt het niet.
Noem het arrogantie. Ik noem het een feit..
Gewoon 't celibaat afschaffen, dan is het met dat misbruiken van altaarknullen ook veel sneller afgelopen. Die geestelijken zijn gewoon allemaa seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 10 september 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat neen sommige "geesteljken" dan weer enet te letterlijk
O ja: touchéquote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Noem het arrogantie. Ik noem het een feit..
Een moord-meet!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'Ja we hebben de laatste tijd zulke lieve nieuwe ledenHeerlijk.
Kan niet wachten tot de volgende homo meet
Yup, allemaal toegestaan.quote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je daarvan wel aarschnuecken en sodom en gomorraatje spelen met een lekkere Hunk?
Want in dat geval doe ik mee
Waar staat dan letterlijk in de Bijbel dat het niet mag? Ook ik heb hem gelezen, maar ben het niet tegengekomen. Eehn bepaalde stroming INTERPRETEERT de woorden uit de Bijbel en zegt dat er staat dat het niet mag. Maar het staat er volgens mij helemaal niet letterlijk in.quote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De bijbel is de bijbel, dat die paar stromingen andere visies hebben, kan mij worst wezen. Zij willen zo graag homohaat in de bijbel ontkennen en claimen dat het christendom weldegelijk toelrant is. Feit blijft dat het Christendom, laat ik t anders zeggen,w ant anders ga je weer komen zeiekn oevr stromingen: feit blijft dat de bijbel vol staat met homohaat en overigens haat jegens iedereen die een ander geloof aanhangt. De bijbel is dus een hatelijk kutboek, net als de koran.
Kan ik me ergens inschrijven? Of hoe werkt dat? Bloedig initiatie rtiueeltje met en geit? Ik heb npg wel kilo's geitenkaasquote:
Maar de bijbel staat dus niet gelijk aan het christendom. Het christendom is een verzameling van geloofsrichtingen en interpretaties van die bijbel. Oftewel, een christen is niet per definitie gebonden aan één enkele interpretatie van de bijbel, waardoor het prima mogelijk is om homoseksualiteit goed te keuren en toch christen te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef BB_Koning het volgende:
De bijbel is de bijbel, dat die paar stromingen andere visies hebben, kan mij worst wezen. Zij willen zo graag homohaat in de bijbel ontkennen en claimen dat het christendom weldegelijk toelrant is. Feit blijft dat het Christendom, laat ik t anders zeggen,w ant anders ga je weer komen zeiekn oevr stromingen: feit blijft dat de bijbel vol staat met homohaat en overigens haat jegens iedereen die een ander geloof aanhangt. De bijbel is dus een hatelijk kutboek, net als de koran.
Want die Antoine Bodar is toch ook een eng uithangbordquote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon 't celibaat afschaffen, dan is het met dat misbruiken van altaarknullen ook veel sneller afgelopen. Die geestelijken zijn gewoon allemaa seksueel gefrustreerd
Lynchfeestje!quote:Op zondag 10 september 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'Ja we hebben de laatste tijd zulke lieve nieuwe ledenHeerlijk.
Kan niet wachten tot de volgende homo meet
quote:Op zondag 10 september 2006 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar staat dan letterlijk in de Bijbel dat het niet mag? Ook ik heb hem gelezen, maar ben het niet tegengekomen. Eehn bepaalde stroming INTERPRETEERT de woorden uit de Bijbel en zegt dat er staat dat het niet mag. Maar het staat er volgens mij helemaal niet letterlijk in.
Sprookjes zijn altijd op meerdere manieren op te vatten
1 Van de bekendste passages en als iemand nu komt zeggen dat je 'als met een vrouw' ook als niet-zijnde anti-homo kunt opvatten, dan zal ik tien van zulkequote:Leviticus20:13 Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
Dat is dan ook geschreven door een of ander achterlijk woestijnvolkje.quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
leviticus staat vol met gezeur blabla
Leviticus was zelf gewoon een kastnicht.quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
leviticus staat vol met gezeur blabla
Mja, Leviticus had ook iets tegen garnalen, toch?quote:Op zondag 10 september 2006 21:58 schreef BB_Koning het volgende:
1 Van de bekendste passages en als iemand nu komt zeggen dat je 'als met een vrouw' ook als niet-zijnde anti-homo kunt opvatten, dan zal ik tien van zulkezsmilies plaatsen
![]()
http://www.religioustolerance.org/hom_bibh.htmquote:Op zondag 10 september 2006 21:58 schreef BB_Koning het volgende:
1 Van de bekendste passages en als iemand nu komt zeggen dat je 'als met een vrouw' ook als niet-zijnde anti-homo kunt opvatten, dan zal ik tien van zulkezsmilies plaatsen
![]()
iddquote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leviticus was zelf gewoon een kastnicht.
Terwijl je gewoon wilde vragen wie met je meeging?quote:Op zondag 10 september 2006 22:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
iddik ben trouwens op de world of warcraft server 3 uur gebanned en kreeg een warning omdat ik zei dat homo's naar de hel gaan
![]()
Om te controleren dat Kenny daar ook is, en Sadam het inderdaad heeft aangelegd met de duivel zoals South Park is wil doen gelovenquote:Op zondag 10 september 2006 22:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon wilde vragen wie met je meeging?
zoiets jaquote:Op zondag 10 september 2006 22:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon wilde vragen wie met je meeging?
Moet je maar niet zo rolbevestigend het huishouden gaan doen!quote:Op zondag 10 september 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ga je even stofzuigen, is er een discussie aan de gang... pff...
quote:The Net Bible® translation 1 inserts two words to produce "And with a male you shall not lay [as the] lyings of a woman." A man must not have sexual intercourse with another man as he would normally have with a woman. i.e. anal intercourse between two men is not permitted.
Nou ja, Brad stofzuigde, ik ging de was naar de wasserette brengen en papieren uitzoekenquote:Op zondag 10 september 2006 22:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo rolbevestigend het huishouden gaan doen!
Wasserette? Het moderne Amerika heeft geen eigen wasmachines?quote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, Brad stofzuigde, ik ging de was naar de wasserette brengen en papieren uitzoeken
Orgie?quote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij nu niet in de war met een launchparty![]()
Nopequote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wasserette? Het moderne Amerika heeft geen eigen wasmachines?
Oftewel: altijd een condoom gebruiken. Eindelijk een wijze les in die bijbel...quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
Mannen mogen andere mannen niet zwanger proberen te maken, dat staat er toch
Ow, je woont in zo'n stereotype Sitcom-appartement?quote:Op zondag 10 september 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
NopeMoet helemaal naar de kelder lopen (ongeveer drie keer want meestal vergeet ik of de kwartjes, of het wasmiddel, of ik vergeet de wasmand weer mee te nemen... *zucht*).
Kutzooi.
Yup. Alleen dan kleiner.quote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, je woont in zo'n stereotype Sitcom-appartement?
En zonder publiek, neem ik aan?quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
Yup. Alleen dan kleiner.
Religie is iets persoonlijks, tussen God en de gelovige. Je mag het natuurlijk onzin vinden, maar mensen die wel in God geloven en nastreven zijn regels op te volgen moet je niet belachelijk maken.quote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
bij die amerikanen loopt er toch ook altijd gewoon een lachband mee, en is er toch ook vaak geen publiek bij ?quote:
Als de gelovigen ophouden de niet-gelovigen zo aan te spreken, sure. Zoiets moet wel van twee kanten komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Want het ontkennen van God is de allergrootste zonde die je kan begaan
Voor het gelach zorgen we zelf wel jaquote:
Het niet eens zijn met iemands religieuze opvattingen houdt niet per definitie in dat je zijn/haar God ontkent. Wel de interpretatie van de regels van die God.quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
Religie is iets persoonlijks, tussen God en de gelovige. Je mag het natuurlijk onzin vinden, maar mensen die wel in God geloven en nastreven zijn regels op te volgen moet je niet belachelijk maken.
Jij bent de expertquote:
dat is toch gewoon logisch en bij alles? het moet van twee kanten komen...quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de gelovigen ophouden de niet-gelovigen zo aan te spreken, sure. Zoiets moet wel van twee kanten komen natuurlijk.
Ik vind het ook altijd wel geil als ze van 2 kanten komenquote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is toch gewoon logisch en bij alles? het moet van twee kanten komen....
De meeste sitcoms worden nog steeds met publiek opgenomen, al wordt dat nog wel een aangevuld met een lachband.quote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
bij die amerikanen loopt er toch ook altijd gewoon een lachband mee, en is er toch ook vaak geen publiek bij ?
Sandwich?quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het ook altijd wel geil als ze van 2 kanten komen
you sick fuckquote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja ja, ik weet 't. Had ook de SMS nog gekregen maar ik was echt enorm moe ..... lag op de bank half te slapen.quote:en waar was je vrijdag!?
jij staat niet graag in het "middelpunt" van de belangstellingquote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu ja, ik ben ook wel 'ns gevraagd voor zulks, maar ik ben gewoon wat ouderwets ingesteld
Je bent écht niet goed bij je hoofdje.quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Religie is iets persoonlijks, tussen God en de gelovige. Je mag het natuurlijk onzin vinden, maar mensen die wel in God geloven en nastreven zijn regels op te volgen moet je niet belachelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |