Da's gewoon een blanke Spanjaard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Arthur houdt van Jazz. En ik moet toch een beetje die sfeer te pakken krijgen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte aan Jazz, dan?
Prachtige ogenquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijnquote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihiquote:Op zondag 10 september 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijn
quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Weinig. Da's eerder mediterrirariaansquote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommige Marokkanen zien zo uit,
iew. Onhandig gedoe.quote:en ik hou van besneden lulllen hihi
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.quote:
Ja helemaal, wat een lekker ding zegquote:
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?
Een Braziliaan.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
Ja helemaal, wat een lekker ding zeg
Nee, dat is niet waar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's gewoon een blanke Spanjaard.
Al eens Joodse mannen geprobeerd?quote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihi
Winterklaas.quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaarsquote:
Nee doe het liever met islamietenquote:
Winterklaas?quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Niet als je Geert Wilders mag geloven...quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaars
Islam-mietenquote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef samjustme het volgende:
Nee doe het liever met islamieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |