Pianospelende en zingende jongensquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb net deze horen zingen en pianospelen in een of andere donkere jazz-kelder:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onderquote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannen![]()
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexyquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend, zo'n zweterig aardappelhoofd.
Hoe was je dag?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Sunjammer het volgende:
24 uur lang. Maar dat wist je al, gok ik.
I'm smiling. Says enough.
Welcome tot de clubquote:
Mja, ik ga 'm maandag wel even inleveren voor garantie.. denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welcome tot de club
Mij ipod nano doet het al een maand niet
Oh.. ja, nou ja, stel je voor dat ik iets mis...quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
@Vlarp: Niks. Gewoon lekker weekend gehad.
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexy
quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.
Een dode man opensnijden vind ik sectie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Sectie is ook seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dode man opensnijden vind ik sectie.
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ bent hier de zeikerd.quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!
Hij is het type man waar ik op val that's all
wat een zeikerd ben je toch
Daar is hij puber voor.quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef samjustme het volgende:
wat een zeikerd ben je toch
Racist omdat ik op Arabieren val lolquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ bent hier de zeikerd.
Racist!
Oh ja.quote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat vínd jij misschien seksie.
Klinkt als...quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Sectie is ook seksie.
quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dode man opensnijden vind ik sectie.
Nee, omdat je wat tegen witte pubertjes hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef samjustme het volgende:
Racist omdat ik op Arabieren val lol
Hij is overigens Nederlands
Je hebt iets tegen mij! Tegen mijn blakend witte voorkomen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Racist omdat ik op Arabieren val lol
Hij is overigens Nederlands
Ik durf het niet te zeggen, maar ik denk van niet neequote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar zou Bob nooit op gekomen zijn, he!
Ik heb niks tegen pubersquote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, omdat je wat tegen witte pubertjes hebt.
Heh, dat hoor ik vaker... maar ik kan juist beter schrijven als het stil is.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef NathaN het volgende:
*geschikte schrijfmuziek uitvogel*
Ik heb iets tegen zeikerdsquote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt iets tegen mij! Tegen mijn blakend witte voorkomen!![]()
Het hangt er een beetje vanaf. Vaak helpt de juiste muziek me in een ritme te komen. Een beetje als een soundtrack voor een film. Soms werkt het ook contra-productief, omdat je of teveel op de muziek let, of omdat het de verkeerde muziek is en het je ritme weer verstoort. Ik probeer nu Vivaldi (Pet Shop Boys begonnen te vervelen).quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
Heh, dat hoor ik vaker... maar ik kan juist beter schrijven als het stil is.
Wat ben je toch weer heerlijk sarcastischquote:Op zondag 10 september 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.
Ik heb iets tegen Marokkanen, maar je hoort mij toch ook niet klagen.quote:
Ik moet eigenlijk es wat jazz downloaden en dat opzetten terwijl ik aan het schrijven ben.quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf. Vaak helpt de juiste muziek me in een ritme te komen. Een beetje als een soundtrack voor een film. Soms werkt het ook contra-productief, omdat je of teveel op de muziek let, of omdat het de verkeerde muziek is en het je ritme weer verstoort. Ik probeer nu Vivaldi (Pet Shop Boys begonnen te vervelen).
Vanwaar de behoefte aan Jazz, dan?quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef wonderer het volgende:
Ik moet eigenlijk es wat jazz downloaden en dat opzetten terwijl ik aan het schrijven ben.
Maar ik hou niet van jazz
quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
HAHA ik ben geen Marokkaanquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Zit je kastgenootje niet zo te plagen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |