Waarom dnek je te kunnen weten wat TRS' smaak qua jongens is?quote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op dezelde looks. Je vindt zeer waarschijnlijk de 2 overdreven nichten mooi
terwijl ik deze gozer helemaal wow vind
http://www.gay.nl/persiansecrets
Ben je al eens in de goede Belgische homoclubs geweest dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zijn niet alle tenten hoerententen?
De mooiste clubs heb je Belgie en Vlamingen zijn knap
er was genoeg te beleven toch aan mensen bekijken en zo?quote:Op zondag 10 september 2006 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Wat een hoerentent is die Pallaz club trouwens. Zelfs de Wolkenkrabber was groter!
Maar ja ik ga volgende keer denk ik naar Habibi Annanquote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee schat die twee zijn niet mijn type, maar ik geloof vast dat wij op totaal verschillende types vallen
Yep in Brusselquote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al eens in de goede Belgische homoclubs geweest dan?
Ik had geen idee dat je telepathisch was! Wow!quote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op dezelde looks. Je vindt zeer waarschijnlijk de 2 overdreven nichten mooi
waar en wat is dat dan|?quote:Op zondag 10 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja ik ga volgende keer denk ik naar Habibi Annan
Ik heb zin om het af te zeikenquote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er was genoeg te beleven toch aan mensen bekijken en zo?
en het is er toch vol zat dan?
of heb je liever wat meer dancespace, buiten een eettent die tot na sluitingstijd open is![]()
En je zegt net zelf dat ik op die ene moet afstappen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
je moet wel realistisch blijven, je kan niet op iedereen afstappen.
Het is in Amsterdam en het is een gay bar voor Arabische en Turkse homo's/bi'squote:
Jou zal het lukkenquote:Op zondag 10 september 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je zegt net zelf dat ik op die ene moet afstappen?
iew. Ald die z'n trui uittrekt heeft ie er vast nog eentje onderaan, rug en borst bedekkendquote:Op zondag 10 september 2006 19:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is dat een verborgen compliment?quote:
Sommige mensen vragen voor het minste of geringste toekomstvoorspellinkje een fortuin, maar hij doet het zomaar gratis en voor niets.quote:Op zondag 10 september 2006 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Goh, je bent echt alleswetend.
Onze kleine, bruine waarzegger.quote:Op zondag 10 september 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen vragen voor het minste of geringste toekomstvoorspellinkje een fortuin, maar hij doet het zomaar gratis en voor niets.
Immers, alles wat hij zegt is waarquote:Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Onze kleine, bruine waarzegger.
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannenquote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
Pianospelende en zingende jongensquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb net deze horen zingen en pianospelen in een of andere donkere jazz-kelder:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onderquote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannen![]()
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexyquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend, zo'n zweterig aardappelhoofd.
Hoe was je dag?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Sunjammer het volgende:
24 uur lang. Maar dat wist je al, gok ik.
I'm smiling. Says enough.
Welcome tot de clubquote:
Mja, ik ga 'm maandag wel even inleveren voor garantie.. denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welcome tot de club
Mij ipod nano doet het al een maand niet
Oh.. ja, nou ja, stel je voor dat ik iets mis...quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
@Vlarp: Niks. Gewoon lekker weekend gehad.
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexy
quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |