Pianospelende en zingende jongensquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb net deze horen zingen en pianospelen in een of andere donkere jazz-kelder:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
De linker is zo lekker niet normaal
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onderquote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je valt du sop vieze, Arabisch ogende mannen![]()
Oh, ik word toch zo opgewondend van Medetiriaanse mannen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik val op mannen met heel kort haar en medetiriaans look en sommige Marokkanen vallen dus ook onder
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexyquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend, zo'n zweterig aardappelhoofd.
Hoe was je dag?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Sunjammer het volgende:
24 uur lang. Maar dat wist je al, gok ik.
I'm smiling. Says enough.
Welcome tot de clubquote:
Mja, ik ga 'm maandag wel even inleveren voor garantie.. denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welcome tot de club
Mij ipod nano doet het al een maand niet
Oh.. ja, nou ja, stel je voor dat ik iets mis...quote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
@Vlarp: Niks. Gewoon lekker weekend gehad.
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tattoo en als zo een type man borsthaar heeft met mate dat is zo sexy
quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Het ís niet seksie. Jij vindt het seksie.
Een dode man opensnijden vind ik sectie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Sectie is ook seksie.quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dode man opensnijden vind ik sectie.
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JIJ bent hier de zeikerd.quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je hem leuk moet vinden Nee!!!!!!!!!
Hij is het type man waar ik op val that's all
wat een zeikerd ben je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |