Da's gewoon een blanke Spanjaard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is iemand met een Mediterraan uiterlijk, jij, Marokkaanse homo'tje, hebt t gewoon op vieze Arabieren![]()
Arthur houdt van Jazz. En ik moet toch een beetje die sfeer te pakken krijgen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte aan Jazz, dan?
Prachtige ogenquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijnquote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihiquote:Op zondag 10 september 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké, over deze moet ik het dan met je eens zijn
quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind zulke type mannen aantrekkelijk
[afbeelding]
Weinig. Da's eerder mediterrirariaansquote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sommige Marokkanen zien zo uit,
iew. Onhandig gedoe.quote:en ik hou van besneden lulllen hihi
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.quote:
Ja helemaal, wat een lekker ding zegquote:
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Raad eens bij wiens vriendje ik volgend weekend logeer.
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik er NIKS over wil horen?
Een Braziliaan.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
Ja helemaal, wat een lekker ding zeg
Nee, dat is niet waar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's gewoon een blanke Spanjaard.
Al eens Joodse mannen geprobeerd?quote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef samjustme het volgende:
Sommige Marokkanen zien zo uit en ik hou van besneden lulllen hihi
Winterklaas.quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaarsquote:
Nee doe het liever met islamietenquote:
Winterklaas?quote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het begint met een weeeee en het heeft een baard.
Niet als je Geert Wilders mag geloven...quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaars
Islam-mietenquote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef samjustme het volgende:
Nee doe het liever met islamieten
En Grieken?quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Meestal zien Italianen zo uit, af en toe ook Marokkanen en Turken maar die zijn heel schaars
Wel als het uit een Joodse melkfabriek komt?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Krijgen Joodse babys trouwens ook borstvoeding? 'k Bedoel, melk & vlees, da's niet kosher toch?
Klassieke Grieken zijn mooier dan die van tegenwoordig, heb ik het idee...quote:
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihiquote:
Hihihihihihihiih.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihi
Over Grieken gesproken .... ik vroeg gister aan een Rus waarom "op z'n Russisch" tussen de tieten is en hij had er echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klassieke Grieken zijn mooier dan die van tegenwoordig, heb ik het idee...
Ik zou die verwarring niet aan hem openbaar maken als ik jou was.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar in You2 zag ik een goddelijke Griek of hij was Turks geen idee hihi
Misschien was het een Cyprioot?quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou die verwarring niet aan hem openbaar maken als ik jou was.
Die tieten zijn dan vast niet kosjer meer...quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Over Grieken gesproken .... ik vroeg gister aan een Rus waarom "op z'n Russisch" tussen de tieten is en hij had er echt nog nooit van gehoordDus de Russen weten niet wat "op z'n Russisch" is.
Op z'n Grieks vind ik dna weer wel verklaarbaar.
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel mquote:
Hooguit in individuele gevallen, niet als groep. Hoezo? Moet dat?quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef samjustme het volgende:
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel m
Heb je iets tegen moslim homo's?
Ik vind islamitische homo's lachwekkend: 'ja, het kan, j ekunt homo zijn en moslim'quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kan het aan elkaar schrijven maar het is idd met dubbel m
Heb je iets tegen moslim homo's?
Natuurlijk moet het niet.quote:Op zondag 10 september 2006 21:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hooguit in individuele gevallen, niet als groep. Hoezo? Moet dat?
Ik ben een islamitische homoquote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind islamitische homo's lachwekkend: 'ja, het kan, j ekunt homo zijn en moslim'![]()
![]()
Je kunt ook een hekel aan iemand als persoon hebben, los van zijn seksuele voorkeur, geloof, ras of wat dan ook. Gewoon omdat iemand een suffe lul is.quote:
Kom dan niet met van die domme vragen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef samjustme het volgende:
Natuurlijk moet het niet.
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.quote:
Natuurlijk kan datquote:Op zondag 10 september 2006 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook een hekel aan iemand als persoon hebben, los van zijn seksuele voorkeur, geloof, ras of wat dan ook. Gewoon omdat iemand een suffe lul is..
In dat geval heb ik een hekel aan een islamitische homo, ja. Maar dat komt meer omdat je ongemanierd, bot, beledigend, onnadenkend, hypocriet en wereldvreemd bent/overkomt, dan omdat je moslim bent, of homo.quote:
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homoquote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.
Net zo lachwekkend als christen zijn en homo?quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
Je bent lachwekkend als je denkt dat je moslim kunt zijn en ook nog eens homo.
Dankjewel voor je lieve woordenquote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een hekel aan een islamitische homo, ja. Maar dat komt meer omdat je ongemanierd, bot, beledigend, onnadenkend, hypocriet en wereldvreemd bent/overkomt, dan omdat je moslim bent, of homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |