Daar denken veel moslims wel anders over.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Dat zegt op zich niet alles.quote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar denken veel moslims wel anders over.
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zegt op zich niet alles.
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef NathaN het volgende:
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Cazman het volgende:
* Cazman ruikt nieuwe mensen in het topic
Aldus iemand die net zo flauw uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Hoi Seth Gaaikema.
Je bent lekker op dreef vandaag byequote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...
't Is een gave.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag bye
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Geef maar snel terug dan.
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Braaf gehapt, maar je ziet het verschil blijkbaar niet.quote:
ja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als christen zijn en homo?
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
jaaahquote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?
O, heb jij daar ook altijd last van?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
Weet je hoe lang ik dan bezig ben, wnat er zijn talloze passages t evinden.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.
Vroeg slapenquote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, heb jij daar ook altijd last van?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |