Daar denken veel moslims wel anders over.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Dat zegt op zich niet alles.quote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar denken veel moslims wel anders over.
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zegt op zich niet alles.
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef NathaN het volgende:
Precies. Het zegt nog steeds niet of het morgen droog blijft!
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...quote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Cazman het volgende:
* Cazman ruikt nieuwe mensen in het topic
Aldus iemand die net zo flauw uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Hoi Seth Gaaikema.
Je bent lekker op dreef vandaag byequote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je het verwijt dat je islamitische homo's vindt stinken...
't Is een gave.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag bye
Hoi Seth Gaaikema.quote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Geef maar snel terug dan.
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben en je kan zowel religieus zijn als homo
Het homo zijn is geen zonde
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Braaf gehapt, maar je ziet het verschil blijkbaar niet.quote:
ja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net zo lachwekkend als christen zijn en homo?
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
jaaahquote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zullen we het hier dan wat opvrolijken voor je?
O, heb jij daar ook altijd last van?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienavond.. depri zondagavond-gevoel is toch altijd weer heerlijk
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
Je begaat een zonde volgens de Islam als je romantische omgang met mannen hebt.
Weet je hoe lang ik dan bezig ben, wnat er zijn talloze passages t evinden.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe eens netjes met bronvermelding enzo? Dan leren we nog wat.
Vroeg slapenquote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, heb jij daar ook altijd last van?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vast net als met 't christendom afhankelijk van de versie van de religie die je aanhangt?
Over de flauwheid ervan valt nogal te twisten. Zeker als je het als "valstrik" bedoelt. En ik zie de verschillen wel, maar jij mist misschien de overeenkomsten.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Braaf gehapt, maar je ziet het verschil blijkbaar niet.
Het was niet flauw en niet flauw bedoeld. Geeft niet.
Misschien moet je je eerst in de materie verdiepen voordat je wat gaat lopen blaten?quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
Ja hoor, want de homohaatpassages zijn natuurlijk door sommige stromingen uit de bijbel geschrapt![]()
Als christenen zichzelf dat wijs willen maken, dan vind ik t best.quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan vind ik jou lachwekkend, want je kunt prima christen zijn en homo..
Prima, iedereen blij.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef BB_Koning het volgende:
Als christenen zichzelf dat wijs willen maken, dan vind ik t best.
Vertel, waar word je vrolijk van?quote:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst in de materie verdiepen voordat je wat gaat lopen blaten?
Het hoeft niet uitputtend. Een enkel eenduidig citaat is voldoende.quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef BB_Koning het volgende:
Weet je hoe lang ik dan bezig ben, wnat er zijn talloze passages t evinden.
Ja, hihi, BB heeft gedeeltes van de koran gelezen![]()
een goeie grol natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel, waar word je vrolijk van?
(Ik gok dat geneuzel over religie en homoseksualiteit en de interpretatie van flauwe woordspelingen het niet echt voor je doen.)
Er is een verschil tussen lezen en begrijpen, langharige kast-homo.quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.
Als je zo sterk staat met je mening, heb je het dan echt nodig om denigrerende leeftijdsopmerkingen te maken? Zwaktebodje, "koning". Heb je overigens ook alle dogma's van alle Christelijke stromingen uitvoerig bestudeerd, zodat je onomstotelijk kan vaststellen dat homoseksualiteit en christendom elkaar uitsluiten?quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hou je kop toch, oude man, ik heb de desbetreffende passages uit de bijbel ook gelezen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 10 september 2006 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
een goeie grol natuurlijk
maarja gezien het onderwerp hier ga ik hier maar weer gauw vandaan.. discussies over geloof zijn nooit echt bevordelijk voor de sfeer..
El Marquote:- A bit old, but shit, those are amazing tits!
- Not bad. They droop a bit though.
- How do you know, you fucked her?
- Sometimes. She's my wife.
- ...
Jij zegt dat t samen gaat, dan heb jij natuurlijk gelijk, want jij begrijpt het. Ik en velen met mij zeggen dat t niet samen gaat, maar wij hebben t mis, wij begrijpen het natuurlijk niet. De minderheid begrijpt het en de meerderheid niet, rot toch op met je arrogantie.quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen lezen en begrijpen, langharige kast-homo.
Oh, en je vergeet je sigaar..
Ach, laat ik zeggen dat een homo die is opgegroeid in verschillende kerken, méér weet van het christendom dan een of andere hindoestaanse prutser die een paar teksten uit de bijbel heeft gelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef BB_Koning het volgende:
Jij zegt dat t samen gaat, dan heb jij natuurlijk gelijk, want jij begrijpt het. Ik en velen met mij zeggen dat t niet samen gaat, maar wij hebben t mis, wij begrijpen het natuurlijk niet. De minderheid begrijpt het en de meerderheid niet, rot toch op met je arrogantie.
maar dat neen sommige "geesteljken" dan weer enet te letterlijkquote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef PhalanX het volgende:
daarbij zegt het katholicisme en verschillende andere stromingen "heb de zondaar lief, maar verwerp de zonde"
Mag je daarvan wel aarschnuecken en sodom en gomorraatje spelen met een lekkere Hunk?quote:Op zondag 10 september 2006 21:49 schreef Cazman het volgende:
Satanisme is de bevrijding voor ons allemaal
'Ja we hebben de laatste tijd zulke lieve nieuwe ledenquote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef TehRockstar het volgende:
Wow. Wat mateloos interessant weer.
De bijbel is de bijbel, dat die paar stromingen andere visies hebben, kan mij worst wezen. Zij willen zo graag homohaat in de bijbel ontkennen en claimen dat het christendom weldegelijk toelrant is. Feit blijft dat het Christendom, laat ik t anders zeggen,w ant anders ga je weer komen zeiekn oevr stromingen: feit blijft dat de bijbel vol staat met homohaat en overigens haat jegens iedereen die een ander geloof aanhangt. De bijbel is dus een hatelijk kutboek, net als de koran.quote:Op zondag 10 september 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, laat ik zeggen dat een homo die is opgegroeid in verschillende kerken, méér weet van het christendom dan een of andere hindoestaanse prutser die een paar teksten uit de bijbel heeft gelezen.
Inderdaad, ik begrijp het. Jij begrijpt het niet.
Noem het arrogantie. Ik noem het een feit..
Gewoon 't celibaat afschaffen, dan is het met dat misbruiken van altaarknullen ook veel sneller afgelopen. Die geestelijken zijn gewoon allemaa seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 10 september 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat neen sommige "geesteljken" dan weer enet te letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |