Orgie?quote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij nu niet in de war met een launchparty![]()
Nopequote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wasserette? Het moderne Amerika heeft geen eigen wasmachines?
Oftewel: altijd een condoom gebruiken. Eindelijk een wijze les in die bijbel...quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
Mannen mogen andere mannen niet zwanger proberen te maken, dat staat er toch
Ow, je woont in zo'n stereotype Sitcom-appartement?quote:Op zondag 10 september 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
NopeMoet helemaal naar de kelder lopen (ongeveer drie keer want meestal vergeet ik of de kwartjes, of het wasmiddel, of ik vergeet de wasmand weer mee te nemen... *zucht*).
Kutzooi.
Yup. Alleen dan kleiner.quote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, je woont in zo'n stereotype Sitcom-appartement?
En zonder publiek, neem ik aan?quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
Yup. Alleen dan kleiner.
Religie is iets persoonlijks, tussen God en de gelovige. Je mag het natuurlijk onzin vinden, maar mensen die wel in God geloven en nastreven zijn regels op te volgen moet je niet belachelijk maken.quote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De bijbel is de bijbel, dat die paar stromingen andere visies hebben, kan mij worst wezen. Zij willen zo graag homohaat in de bijbel ontkennen en claimen dat het christendom weldegelijk toelrant is. Feit blijft dat het Christendom, laat ik t anders zeggen,w ant anders ga je weer komen zeiekn oevr stromingen: feit blijft dat de bijbel vol staat met homohaat en overigens haat jegens iedereen die een ander geloof aanhangt. De bijbel is dus een hatelijk kutboek, net als de koran.
bij die amerikanen loopt er toch ook altijd gewoon een lachband mee, en is er toch ook vaak geen publiek bij ?quote:
Als de gelovigen ophouden de niet-gelovigen zo aan te spreken, sure. Zoiets moet wel van twee kanten komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Want het ontkennen van God is de allergrootste zonde die je kan begaan
Voor het gelach zorgen we zelf wel jaquote:
Het niet eens zijn met iemands religieuze opvattingen houdt niet per definitie in dat je zijn/haar God ontkent. Wel de interpretatie van de regels van die God.quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef samjustme het volgende:
Religie is iets persoonlijks, tussen God en de gelovige. Je mag het natuurlijk onzin vinden, maar mensen die wel in God geloven en nastreven zijn regels op te volgen moet je niet belachelijk maken.
Want het ontkennen van God is de allergrootste zonde die je kan begaan
Jij bent de expertquote:
dat is toch gewoon logisch en bij alles? het moet van twee kanten komen...quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de gelovigen ophouden de niet-gelovigen zo aan te spreken, sure. Zoiets moet wel van twee kanten komen natuurlijk.
Ik vind het ook altijd wel geil als ze van 2 kanten komenquote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is toch gewoon logisch en bij alles? het moet van twee kanten komen....
De meeste sitcoms worden nog steeds met publiek opgenomen, al wordt dat nog wel een aangevuld met een lachband.quote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
bij die amerikanen loopt er toch ook altijd gewoon een lachband mee, en is er toch ook vaak geen publiek bij ?
Sandwich?quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het ook altijd wel geil als ze van 2 kanten komen
you sick fuckquote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja ja, ik weet 't. Had ook de SMS nog gekregen maar ik was echt enorm moe ..... lag op de bank half te slapen.quote:en waar was je vrijdag!?
jij staat niet graag in het "middelpunt" van de belangstellingquote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu ja, ik ben ook wel 'ns gevraagd voor zulks, maar ik ben gewoon wat ouderwets ingesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |