Nogmaals Welkom, en enjoy !quote:Praat hier met ons mee over de nieuwe serie....
Wat zijn je verwachtingen van de nieuwe serie ?
Hoe is het nu om BB te beleven vanaf de andere kant ?
Wat zijn jullie ervaringen geweest nadat je het huis uit bent gegaan ?
Ik zal het direct even aanpassen....quote:
Ik ga het even aanpassen. Die figuur was een fake, ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga het even aanpassen. Die figuur was een fake, ja.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zal het direct even aanpassen....![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE VERGEET pRISCILLA, PINDAKAASiDIOOT
![]()
![]()
PUF
![]()
![]()
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey.. Nu je het zegt! Daar kan ik wel mee inkomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat de 3 meest spraakmakende bewoners op FOK! zitten?
Met Gert-Jan als onbetwiste nummer 1 natuurlijk, de lone ranger in de hardste en beste BB totzover.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat de 3 meest spraakmakende bewoners op FOK! zitten?
Met Gert-Jan als onbetwiste nummer 1 natuurlijk, de lone ranger in de hardste en beste BB totzover.
Er zijn er nog wel meer geweest volgens mij, maar meer van die eendagsvliegen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, en BBMenno ook, maar die had niet zo'n karakteristieke manier van posten als Priscella.
Ja. Die heeft nog wel een tijdje meegediscussieerd hier.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer geweest volgens mij, maar meer van die eendagsvliegen geloof ik.
Audrey(?) bv.
Deze is makkelijk: Priscellaquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen jullie me ook de usernames van Priscilla en Martin vertellen ?
Kolére.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef Grift71 het volgende:
Even een berichtje over de engelse Big Brother. Heb de laatste twee niet meer gezien, maar de edities daarvoor wel gevolgd. Zo enorm verschillend van de Nederlandse versie zijn ze echt niet hoor. De gemiddelde dagelijkse saaiheid van het leven in een Big Brother huis is volgens mij behoorlijk universeel.
BB4. Heel leuk in het Huis, dodelijk saai op FOK!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Die naam zegt me even niets meer. wie was dat dan? welke BB scan?
Nee, eerlijk: viel nauwelijks op in het Huis, maar was later hier zgn. 'aanwezig' op het forum. Kwam uit Hoorn, maar wist niks te antwoorden op mijn vragen over die mooie stad. Bleek later beter de weg te weten in Zwolle...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:16 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
heel vaag bekend voor maar dan ook heel vaag
scanman?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:35 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Nee, eerlijk: viel nauwelijks op in het Huis, maar was later hier zgn. 'aanwezig' op het forum. Kwam uit Hoorn, maar wist niks te antwoorden op mijn vragen over die mooie stad. Bleek later beter de weg te weten in Zwolle...![]()
Hoer!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Ennuh, Gert Jan: Kom je een keer bij mij -samen met Gert, Fashionably_Late en karn (die Ierse allochtoon die tijdens BB3 veel gepost heeft maar nu iets minder aanwezig is)- een live uitzending kijken?
Ik woon bijna om de hoek.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére.
Ik zag net Pete en Nicky van de laatste Engelse BB bij Jonathan Ross.
Wat een freak-show.
Ennuh, Gert Jan: Kom je een keer bij mij -samen met Gert, Fashionably_Late en karn (die Ierse allochtoon die tijdens BB3 veel gepost heeft maar nu iets minder aanwezig is)- een live uitzending kijken?
Ik woon bijna om de hoek.![]()
Kan één van jullie dan een verslag maken, met foto'squote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
[..]
Gezellig! Aanstaande maandag om half zeven afspreken bij Thijsen?
Echt wel leuk, als het goed is zien we dan dinsdag een stijging in de kijksijverts!
Hola, effe rustig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
Echt wel leuk, als het goed is zien we dan dinsdag een stijging in de kijksijverts!
De week erop wordt een beetje lastig omdat ik dan best wel een lange dag heb. En ik maak me ernsitig zorgen of er over drie weken nog wel een life is en 31 december niet een beetje een paar maanden naar voren is gehaald. Maar ook prima. Overigens zal je dan weer zien dat een ander niet kan. Ik hoor het wel van je. Maandag ben ik om een uurtje of vier thuis dus kwam het me goed uit en anders toch met zijn tweeen of drieen, hebben we meer borrelnoten te verdelen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hola, effe rustig.
Ik moet de anderen ook nog even organiseren.![]()
Volgende week?
Thijssen lijkt mij een goed idee.![]()
Borrelnotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef haloII het volgende:
De week erop wordt een beetje lastig omdat ik dan best wel een lange dag heb. En ik maak me ernsitig zorgen of er over drie weken nog wel een life is en 31 december niet een beetje een paar maanden naar voren is gehaald. Maar ook prima. Overigens zal je dan weer zien dat een ander niet kan. Ik hoor het wel van je. Maandag ben ik om een uurtje of vier thuis dus kwam het me goed uit en anders toch met zijn tweeen of drieen, hebben we meer borrelnoten te verdelen!
*Check*quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Borrelnoten
Witte wijn van Albert Heijn!![]()
Mailtje is de deur uit.
Ze zetten de webcam erbij aan. Kunnen we meekijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan één van jullie dan een verslag maken, met foto's![]()
![]()
Ben benieuwd naar het commentaar op de live-uitzending !
Prima, Hadden ze drie jaar geleden ook moeten doen!! Scheelt me weer een rechtszaak als APK ziek is van zijn AH-wijn!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten de webcam erbij aan. Kunnen we meekijken
Huhquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:47 schreef haloII het volgende:
Prima, Hadden ze drie jaar geleden ook moeten doen!! Scheelt me weer een rechtszaak als APK ziek is van zijn AH-wijn!![]()
Dan wordt, zonder invliegende vliegtuigen, aanstaande maandag 11 september half zeven Thijsen! Ik kruip trouwens wel om een max. tien uur onder mijn steen. Dit ivm de volgende dag. (en ik wil niet wakker worden met eenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jappie en karn kunnen zeker a.s. maandag, ik wacht nog op antwoord van de anderen.
Lekker roddelen over: [afbeelding]
Okidoki.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef haloII het volgende:
Dan wordt, zonder invliegende vliegtuigen, aanstaande maandag 11 september half zeven Thijsen! Ik kruip trouwens wel om een max. tien uur onder mijn steen. Dit ivm de volgende dag. (en ik wil niet wakker worden met een)
Tot dan!
Maak een kloon en leef je uitquote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
vind het wel rustig hier....erg jammer
Ok, heb ik weer, loop ik een digitaal blauwtje... En ik ben gisteren niet weggeweest, heb me schoenen gepoetst en mijn overhemd gestreken. All dressed up and no place to go....!quote:
zonder puntjes moet het ook werken.quote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef rickmans het volgende:
puntjes gebruiken tussen de a en de p
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 09:31 schreef haloII het volgende:
Sta ik in je blokade list van te ontvagen E-Mail?
RBL Listing is toch dat ik als SPAM wordt gezien?quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE VERGEET pRISCILLA, PINDAKAASiDIOOT
![]()
![]()
PUF
![]()
![]()
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen jullie me ook de usernames van Priscilla en Martin vertellen ?
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
[..]
Hoie meissie!quote:
In het huis konden jullie het ook al zo goed met elkaar vindenquote:Op maandag 11 september 2006 02:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoor![]()
![]()
![]()
quote:
Had je me elders verwacht meid?quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Priscella het volgende:
Maar Nietzewat fijn dat ik op deze respectabele leeftijd jouw mag tegen komen hier.
![]()
haha je hebt de goede tekst geqoutedquote:Op maandag 11 september 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoie meissie!
Long time no see op fok!
Weet ik niet maar na zoveel dienstjaren op Fok had ik me elders een thuis gezocht.quote:Op maandag 11 september 2006 02:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had je me elders verwacht meid?
Mijn geliefde zit eindeloos mij nog wakker te houden met het bekijken en bijhouden van de streamverslagen van streams van de tegenwoordige bewoners.quote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef Priscella het volgende:
Maar hoi Golfer, nog zo laat aan het surfen? En dat voor zo'n wijze man als jij![]()
Tann is er niet meerquote:Op maandag 11 september 2006 03:05 schreef Priscella het volgende:
Ooh jee uitsmijter straks maken dus met rosbief !!
Weet ik niet maar heb net wel een hartig broodje met frikandel erin gegeten.quote:Op maandag 11 september 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann is er niet meer![]()
Wat eet Priscella vandaag![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 03:14 schreef Priscella het volgende:
Ik wil hierbij even stil staan .
11/9 2001 5 jaar later.
Dat is het enige wat mij aan die hele bb3 herinnert hoe erg ik het vond om half jaar na dato die verschrikkelijke beelden te zien terwijl je al die tijd in een roes hebt geleefd . Ik heb gehuild om die beelden de impact die het bij mij had + die rottige kutverhalen hier wat men rondspuide waarvan (de commentaren) 99% procent niet waar was. Ja ik ben wel even een tijdje vd planeet geweest.
Maar nu ik weer uit die UFO ben gestapt: wens ik u en alleen een hele fijne nacht.
![]()
Noem je hier nou je eigen leed in 1 adem met 11 septemberquote:Op maandag 11 september 2006 03:14 schreef Priscella het volgende:
Ik wil hierbij even stil staan .
11/9 2001 5 jaar later.
Dat is het enige wat mij aan die hele bb3 herinnert hoe erg ik het vond om half jaar na dato die verschrikkelijke beelden te zien terwijl je al die tijd in een roes hebt geleefd . Ik heb gehuild om die beelden de impact die het bij mij had + die rottige kutverhalen hier wat men rondspuide waarvan (de commentaren) 99% procent niet waar was. Ja ik ben wel even een tijdje vd planeet geweest.
Maar nu ik weer uit die UFO ben gestapt: wens ik u en alleen een hele fijne nacht.
![]()
3?quote:Op maandag 11 september 2006 03:33 schreef Priscella het volgende:
1+1=
Had jij hem nou al?quote:Op maandag 11 september 2006 03:33 schreef Priscella het volgende:
Neuh, kijk jij dat blowfilmpje nog maar es. Malle appie.
Smelt.quote:Op maandag 11 september 2006 03:40 schreef Priscella het volgende:
Ik heb wel meer iq dan jij, want ik zoek mn bed op en geen man die mij wakker houdt!!!
Doeg, lieve Opa xxx groetjes aan je mevrauwtje
Ik zal het doen! Al lijkt het dat gedurende de jaren de lampen steeds hoger hangen en ik steeds minder hoog kan springen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoor![]()
![]()
![]()
Djeez PC eend...dat je die nog hebt..quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
Hopelijk wordt het weer net zo gezellig als voorheen![]()
(slechte kwaliteit)
Click here to watch Pris-GJ
De nog veel ergere versie van Etienne zag ik inderdaad ook even voorbij komenquote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez PC eend...dat je die nog hebt..![]()
![]()
O te gek. bedankt.quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
Wat leuk, straks even kijikenquote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Priscella het volgende:
Ja komt door dat Oldbie forum ik dacht ik doe es lekker gek daar (volle maan attack) maar dat werd daar *ahum* niet gewaardeerd door die loze hersenscheten daar.
Allrighti than! Mooiquote:Ik zal het doen!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef haloII het volgende:
[..]
Al lijkt het dat gedurende de jaren de lampen steeds hoger hangen en ik steeds minder hoog kan springen.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
O Ik heb die leo helemaal gemist. Zat alleen maar naar het hoofd van jou en GJ te kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Priscella het volgende:
[..]
Dankjewel
![]()
Dit was ik al helemaal vergeten, Die Leo in zn onderbroekje, niemand wordt wakker maar hij wel hóór![]()
Erg cool om dit filmpje terug te zien heb me echt bescheurd, raar om jezelf zo terug te zien![]()
Tnxxx again!
quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
idd beetje slappe hap, geloof dat het nu wel leuk is (alle streams liggen eruit)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.
Memorabel goed fragment van een memorabele BB !quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
Als jullie echt eens een leuke aflevering wilen zien van Big Brother moeten jullie eens een check maken op www.allsp.com, ga naar season7 en klik dan de afleverig "cancelled" aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Memorabel goed fragment van een memorabele BB !![]()
Graag gedaan hoor, that what fans are forquote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Priscella het volgende:
[..]
Dankjewel
![]()
Dit was ik al helemaal vergeten, Die Leo in zn onderbroekje, niemand wordt wakker maar hij wel hóór![]()
Erg cool om dit filmpje terug te zien heb me echt bescheurd, raar om jezelf zo terug te zien![]()
Tnxxx again!
Ik zal voor je kijken of ik nog wat kan vindenquote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef itsme het volgende:
Als BB3 op dvd te kopen zou zijn zou ik dat dus downloaden aanschaffen.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken of ik nog wat kan vinden
...een zelfingenomen arrogante jongen....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh dankzij dat youtube filmpje weet ik weer wie prescilla is....god ze werd wel onder tafel gelult door gert-jan...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, that what fans are for
Precious Sillaquote:
Dat is een sneer naar ALLE reality shows in Amerika, niet specifiek BB.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:39 schreef haloII het volgende:
[..]
Als jullie echt eens een leuke aflevering wilen zien van Big Brother moeten jullie eens een check maken op www.allsp.com, ga naar season7 en klik dan de afleverig "cancelled" aan.![]()
![]()
Dit is zo briljant! Sneak preview dit is hoe South Parc tegen Big Brother aankijkt. Meesterlijk! (duurt wel twintig!)
vanaf tien minuten wordt het duidelijk.![]()
Let vooral even op de rol van Hummie en John
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Priscella het volgende:
[..]
...een zelfingenomen arrogante jongen....
Web-log lekker verder![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe meer kun je mijn naam verneuken hahaa![]()
Zullen we een keertje -samen- dansen dan ?
![]()
![]()
Viel wel mee toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh dankzij dat youtube filmpje weet ik weer wie prescilla is....god ze werd wel onder tafel gelult door gert-jan.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Ik heb dat
filmpje niet meer!
![]()
Als hier een keer niet gespeculeerd wordt over de mentale gesteldheid van een bewoner, moet je je pas zorgen gaan makenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het gespeculeer destijds over je mentale gesteldheid
Zit je weer aan de alcohol lieverd? Je was zo vol van jezelf in bb en nu weer..op proberen te scheppen met een nietszeggend magazinetje:) In de hele BB geschiedenis ben je niet belangrijk en allang weer vergeten. Snap best dat je wanhopige aan je 2 minuten fame probeert vast te houden door hier adoratie te zoeken op een forum:)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Priscella het volgende:
Bitter sweet harmony!
Leer jezelf kennen en de wereld denkt jou te kennen dah not he?
Ik zal jou even recenseren in het Dj Broadcast Magazine als off line stuff wat zou je daarvan denken?![]()
![]()
Doegg maar weer, en nee reageer aub niet, want dan laat je jezelf kennen ooh guttegrut![]()
![]()
![]()
![]()
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?
HIJ gooide het voornamelijk op haar drankgebruik....
Whehehe![]()
Moet ik dat uitleggenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?
"Wil jij je snikkel terug?"quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?
IRRITANTJE 1quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zit je weer aan de alcohol lieverd? Je was zo vol van jezelf in bb en nu weer..op proberen te scheppen met een nietszeggend magazinetje:) In de hele BB geschiedenis ben je niet belangrijk en allang weer vergeten. Snap best dat je wanhopige aan je 2 minuten fame probeert vast te houden door hier adoratie te zoeken op een forum:)
En over jezelf laten kennen..gut o gut.. je hebt echt niet de grootste partij hersens meegekregen hé? Ironisch dat jij zegt dat IK met laat kennen:)
![]()
quote:
Nou ik nog wel. Was de eerste fokker die in BB zat. En kreeg heel veel kritiek te verduren van haar mede fokkers.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Yvon72 het volgende:
zelfs na het zien van het filmpje heb ik nog steeds geen idee wie Priscella is.
je heb er zeker niet echt lang in gezeten?
LoveProfusion je bent een lamzak; maar ik ben behoorlijk gruizig en mede daardoor niet al te kieskeurig dus als je die grote bek waar kan maken dan moeten we maar eens wat afspreken.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van wat die wannabe BN'ster tikte? Viel na 1 regel in slaap...zZzz
Ik ben Priscella toch niet!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou bring it on zou ik zeggen:D
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
LoveProfusion je bent een lamzak; maar ik ben behoorlijk gruizig en mede daardoor niet al te kieskeurig dus als je die grote bek waar kan maken dan moeten we maar eens wat afspreken.![]()
Hallo, ik was fan jaquote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee had het ook tegen haar..:) ... best grappig dat werkelijk niemand priscella kan herinneren..lijkt wel alsof mensen haar net als een pijnlijke traumatische ervaring proberen zo snel mogelijk te vergeten.
En Sanne en Roel?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef itsme het volgende:
Love profusion en Priscella komen ook samen naar de meeting?![]()
En dat is niet het toen-tanja-opeens-op-fok-was effect?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hallo, ik was fan ja![]()
In de tv uitzendingen werd ze nogal negatief neergezet, ik heb haar toen veel op de streams gezien en daar zag ik een heel ander beeld
Huhquote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is niet het toen-tanja-opeens-op-fok-was effect?
en misschien GJ?quote:
Alles om de crowd te pleasenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Priscella het volgende:
[..]
In his dreams.
![]()
Maarruh jij Jappie daarintegen, hebt me een nieuw woord geleerd, gruizig.
Like a virgin
En APK en Scanman01quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
en misschien GJ?
Ik zal morgen wel even een topic aan maken.
![]()
Voor mij is het handig om het in Amsterdam te houden, Scheveningen was ook leuk.
Ik ben bang dat je er dan aan vast zit...ik heb zo het idee dat LS zo maar eens zou kunnen komen opdagen...quote:
quote:
Klopt dit Roeland?quote:Big Brother, aka Hummie, is al druk bezig met de voorbereidingen van de kickoff-uitzending van 20 augustus 2006. Morgen, maandag, worden er opnamen in Aalsmeer gemaakt samen met Dido en Roel, die nog steeds een gezellig stelletje zijn en samenwonen.
Het is niet echt duidelijk wat voor opnemen men gaat maken, een item omheen beiden, of zou men Dido en Roel screenen als counterpartners voor Bridget Maasland?
De geruchten gaan dat Bridget gewoon weer de presentatie voor haar rekening neemt, maar er nog steeds (een) vervanger(s) word(en) gezocht voor Ruud de Wild.
Daar heb ik me ook nog eens (ietwat over-creatiefquote:Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Wil jij je snikkel terug?"![]()
Die dus.....![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook nog eens (ietwat over-creatief) op uitgeleeft
![]()
Snikkel incident
Goeie wiet had Ed...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Snikkel incident
The Battle vond ik toch echt 1 van de leukste BB's.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Snikkel incident
Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Click here to watch Coos-GJ
En toen moest je nog betalen voor de streams.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
Djeez...nu ik die beelden weer zie besef ik pas hoeveel uren ik tijdens BB3 aan de streams gekluisterd zat.
![]()
Vanaf November pas toch ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
En toen moest je nog betalen voor de streams.
Gert , ga nou naar bed (*30)quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Ja ik was GJ fan, valt het op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...![]()
![]()
quote:
En die klootzak van een APK gaat er weer mee vandoorquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah....dan heb je vast ook nog wel minimaal 1 filmpje waarop hij positief in beeld is. ?![]()
Kwartje valt nu pasquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Brengt verloren herinneringen terug....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch dieenebart en viola over fok
BSF ... Brillen / Snorren / Flaporen .......quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Het forum met de 800.000 hits. Geen stijl of Fok ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.
Van harte gefeliciteerd met je dertigste verjaardag Bart!quote:volgens mij is bart vandaag jarig
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Frederiqueske het volgende:
BB is geen reet aan... beetje net doen alsof ze de camera niet zien, maar ondertussen wel zo gaan staan of zitten zodat ze goed in beeld zijn, (oh ff verzitten anders zit ik niet goed in beeld en herkennen de mensen me straks niet) pfff belachelijk programma dit![]()
![]()
Ik snap best dat jij daar nog niet geweest bent, been therequote:
Kijk eens boven je.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:30 schreef PH52 het volgende:
Ik snap best dat jij daar nog niet geweest bent, been there
Danny is begonnen met een dikke bril en een achterkamertjequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Haha, geweldig. Met kop en schouders steekt BB3 boven de rest uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, geweldig. Met kop en schouders steekt BB3 boven de rest uit.
Krijg acuut weer rillingen van die nare griezel Coos en zijn ratje Pascal.
Pakte zelfs in een vlaag van walging even mijn mobiel om ze eruit te stemmen.![]()
Van ongeloof ja. Hoe kun je zó'n lul zijn.quote:
Coos was zwaar Oké.....een uitzondering op de regel voor de regio waar hij vandaan komt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Van ongeloof ja. Hoe kun je zó'n lul zijn.
Maar het was tenminste wel een persoonlijkheid. Die Pascal die achter hem aan liep te hijgen, brr dat was nóg erger.![]()
OK, ik ben ook een lul, maar wat was er mis met Ralph? En met de zusjes?quote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Coos was zwaar Oké.....een uitzondering op de regel voor de regio waar hij vandaan komt.![]()
![]()
Ralph ? ...Ralph.....Ralph was een beetje te standaard...veel te lief voor deze wereld iigquote:Op maandag 25 september 2006 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik ben ook een lul, maar wat was er mis met Ralph? En met de zusjes?![]()
Het ging om de REGIO. Wel LE-ZEN hè!quote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ralph ? ...Ralph.....Ralph was een beetje te standaard...veel te lief voor deze wereld iig
En de zusjes zijn nog geen oudbewoners....wel ff bij de les blijven Gert![]()
Ik zie ze niet, waar zitten ze ?? Ik hoorde Marcel in de liveshow zeggen dat hij al wat filmpjes had gezien op internet, maar hij bedoelt waarschijnlijk talpa, of toch FOK ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel, Hilde, Milica en Janine;
Hoe is het jullie bevallen in het huis, en hoe is het nu om weer uit het huis te zijn ?
Jij kan het je waarschijnlijk een stuk beter herinneren dan mij, maar dat van dat er in 'jouw' editie wel een notaris was die de uitslag had gecontroleerd was toch zo dacht ik mij te herinneren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef haloII het volgende:
[..]
Beste PCeend,
Ik waardeer je input altijd graag. Alleen dit wijkt een beetje teveel af van de realiteit.
Endemol zou mij gaan aanklagen (vanwgee gederfte sms inkomsten) en niet andersom, ik zou aangifte doen vanwege oplichting. Er stond al een kort geding op stapel (gestart door Endemol). De gevolgen financieel waren behoorlijk voor Endemol. Ik vond dit wel erg eng aangezien ik bij een negatieve veroordeling wel een behoorlijke schadeclaim op mijn dak zou kregen.![]()
Endemol heeft deze ingetrokken (omdat ik al mijn beweringen kon staven met bewijs,... (Ik was/ben niet gek voordat ik naar de Telegraaf toestapte). Ik heb nooit een kort geding gestart tegen Endemol en de Telegraaf heeft ook nooit moeten rectificeren ondanks alle berichtgeving op de voorpagina. Ik heb ook nog nooit een schadeclaim gehad.![]()
Het liep wel met een sisser af... En een maand daarna mocht de Telegraaf het gala voor Hotel Big Brother organiseren. Draw your own conclusions.. Overigens was de finale een ramp aangezien er geen fluctuaties (en geen spanning dus meer) waren gedurende de avond. ... omdat er een onafhankelijke notaris was geleverd.
En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!![]()
Kom in mijn armenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Effe over Ralph gesproken, die zie ik wel eens in Rijswijk.
Wil iemand mij nu aanraken?
Zou zo maar kunnen dat dat verzoek gehonoreerd wordtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef kniertjeh het volgende:
En toch, ga ik ooit een brief schrijven naar Paul de Leeuw.. of ik een massage van Ruud kan krijgen.. Dat vond ik de leukste brabantsebeer van heel bb ever. ff knuffelen weet je wel, en je niet gek laten maken.![]()
![]()
Ruud ???! Dat was toch die soigneur van dat dameswielrenploegje die daar net ff iets te vaak en te enthousiast mee had geknuffeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef kniertjeh het volgende:
En toch, ga ik ooit een brief schrijven naar Paul de Leeuw.. of ik een massage van Ruud kan krijgen.. Dat vond ik de leukste brabantsebeer van heel bb ever. ff knuffelen weet je wel, en je niet gek laten maken.![]()
![]()
Als zij daar nou behoefte aan heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ruud ???! Dat was toch die soigneur van dat dameswielrenploegje die daar net ff iets te vaak en te enthousiast mee had geknuffeld![]()
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als zij daar nou behoefte aan heeft
En dat is de reden waarom nu die uitslagen ook niet meer getoond worden, en het er eindelijk eerlijk aan toe lijkt te gaan !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan het je waarschijnlijk een stuk beter herinneren dan mij, maar dat van dat er in 'jouw' editie wel een notaris was die de uitslag had gecontroleerd was toch zo dacht ik mij te herinneren?
Daaromquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef kniertjeh het volgende:
Ken wel wezen dat ie veelste vaak heeft geknuffeld, maar hij heeft mij nooit gehugd gheghe.
Ik vond het op zich ook wel een stoere actie van hemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom nu die uitslagen ook niet meer getoond worden, en het er eindelijk eerlijk aan toe lijkt te gaan !
Hulde hoor, GJ ! Vorig jaar is er voor het laatst gemanipuleerd, hoop ik.... De polls op de verschillende sites geven nu ook een goede indicatie wie eruitvliegt....
Maar waarom zouden ze manipuleren ? De meeste fans zouden toch afhaken als hun favoriet eruit zou vliegen? Dus slecht voor de kijkcijfers....![]()
Gewoon doen !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:20 schreef kniertjeh het volgende:
Er is een ding wat me tegenhoudt... ben bang dat Paul met zijn dikke reet me aldoor van de knuffels beroofd... Maar wie niet waagt is een rund. gheghe
Mocht hij meelezen, dan neemt hij waarschijnlijk vanzelf wel contact met je opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:20 schreef kniertjeh het volgende:
Er is een ding wat me tegenhoudt... ben bang dat Paul met zijn dikke reet me aldoor van de knuffels beroofd... Maar wie niet waagt is een rund. gheghe
Oh !quote:
Je hebt nog een klein brandluchtjequote:
Uhm....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef kniertjeh het volgende:
De mail is naar de VARA..whaha, ben benieuwd hoor. *wordt vervolgdof niet
hihi
En Nostalgie..... als hij mij betast kan hij de muis toch niet betasten![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef kniertjeh het volgende:
De mail is naar de VARA..whaha, ben benieuwd hoor. *wordt vervolgdof niet
hihi
En Nostalgie..... als hij mij betast kan hij de muis toch niet betasten![]()
Dat meen je nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef kniertjeh het volgende:
Big brother met bekende nederlanders...zag hem ooit met Viola Holt en Biertje st Clair.:)
Ikkrijg het idee dat je net pas begintquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef kniertjeh het volgende:
gheghe.
Het is dat het voor een goed doel was.. maar anders ga je toch niet met Viooltje in een huis zitten, wat een doos. Ik zou er ook nog nachtmerries van krijgen..maar oke we houwen er over op hoor Bart.
Op V-O-L...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:48 schreef dieenebart het volgende:
ps: waar is Egbert?
Als hij het zelf dan niet zegtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef PC eend het volgende:
Wat ging Bart eigenlijk doen, een of ander tv programma dacht ik ergens opgevangen te hebben?
Bronquote:Big Bart naar Talpa
Het showbizzprogramma Entertainment Live heeft sinds kort de beschikking over een bekende verslaggever: Bart Spring in 't Veld. De winnaar van de eerste editie van Big Brother komt alleen niet met zijn gezicht in beeld. "Ik ben gewoon tijdelijk ingehuurd als verslaggever", licht 'Big' Bart toe. "Met mijn cameraman registreer ik evenementen." Het Talpa-programma heeft voor de 30-jarige Utrechter gekozen 'omdat ik leuke vragen stel', vertelt Bart. Ook is het makkelijk dat hij iedereen kent die langsloopt op de rode loper. "Bovendien weet ik hoe het is op zo'n rode loper", legt Bart uit. "Mensen willen een beetje gestuurd worden wanneer ze uit een limousine stappen in een gek pak dat niet van henzelf is en naast een vrouw lopen die ook niet van henzelf is."
Nou, maak je geen zorgen, ik ben er inmiddels wel overheen. Viola is trouwens geen slecht mens, ik mag haar wel. (niet doorvertellen hoor!)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef kniertjeh het volgende:
Was een bb met bekende nederlanders een zwart hoofdstuk in je bb geschiedenis? Ik hoop geen zere wonden te hebben open gemaakt Bart.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
Ook is het makkelijk dat hij iedereen kent die langsloopt op de rode loper.
slechte mensen bestaan niet. Maar ze werkt een beetje op mijn kromme tenen...maar misschien is dat in het echie anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, maak je geen zorgen, ik ben er inmiddels wel overheen. Viola is trouwens geen slecht mens, ik mag haar wel. (niet doorvertellen hoor!)
wacht dat was de zwangere bb ik weet het weer... oeps .quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:35 schreef kniertjeh het volgende:
Help me, wie was Tanja ook al weer?
Bedankt dat je ons dat ook even laat weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Tanja, Bluezz en ik hadden je al op MSN gefeliciteerd met Josc, maar ook nog even hier van harte.
God wat zet jij jezelf te kijk zeg, het is gewoon genant.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Tanja, Bluezz en ik hadden je al op MSN gefeliciteerd met Josc, maar ook nog even hier van harte.
"Kijk, wij hebben Tanja op MSN! Zijn wij even tof dan!"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Who the fuck zijn barry en marcoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja Tanja op msn.. moet ik dan blij zijn met Barry, Ruud en Marco ?![]()
Never mindquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck zijn barry en marco
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Zou het misschien niet kunnen dat ze er contractueel aan vast zat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja hoe vind je het nu dat Natasia uit de Gouden Kooi er met jouw titel "slechtste moeder van Nederland" vandoor is gegaan?
Ik dacht dat je het gehad had met BB? Maar blijkbaar trokken de cadeautjes van BB en de oud-bewoners je over de streep om toch weer met hun om 1 tafel te zitten?
Melk je kind uit..Melk je kind uit..hopelijk ben jij dan weer de slechtste moeder.
Ik was voor je ten tijde van BB, maar je mediagehoer en het totale uitbuiten van je kind vind ik om van te kotsen.
IK KEN LEKKER BART VAN BB 1 IN REALLIFE WAHHAHAHquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik ken wel mensen die hem kennen... ken ik jou soms?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK KEN LEKKER BART VAN BB 1 IN REALLIFE WAHHAHAH![]()
!!
nu niet meer stoer doen he op fok forum
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
"Kijk, wij hebben Tanja op MSN! Zijn wij even tof dan!"
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
zondag kom ik op de tv, bij business class...en stukje over mijn onderzoek...wel lachen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zondag 11 uur...en s'nachts herhaling om 12 uur
Cool, lekker wijf vind ik dat. Alleen wanneer ze moet lachen heeft ze zo een vage scheve bek, maar voor de rest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef ruby het volgende:
Vandaag gesignaleerd in de Albert Heijn in oud Rijswijk: Nathalie.
En ze heeft nog steeds die zaadstem.
Wat? Hoe kan dat nou? Nog steeds dezelfde stem?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef ruby het volgende:
Vandaag gesignaleerd in de Albert Heijn in oud Rijswijk: Nathalie.
En ze heeft nog steeds die zaadstem.
Ze had er wat aan kunnen doen natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 12:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? Hoe kan dat nou? Nog steeds dezelfde stem?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo oudbewoners ! Hoe gaat het nu?
Al een beetje bekomen van de finale ?
ze heeft zelfs nog geen eens een pc zei ze.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die weet nog niet hoe een pc aan moet joh.
Haar moeder heeft wel een pc, en vanmorgen is ze op haar fansite geweest, en heeft zelfs een paar keer daar gereageerd, samen met................... taraaaaaaaaaaaaaa E10quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ze heeft zelfs nog geen eens een pc zei ze.![]()
bewijzenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder heeft wel een pc, en vanmorgen is ze op haar fansite geweest, en heeft zelfs een paar keer daar gereageerd, samen met................... taraaaaaaaaaaaaaa E10![]()
Dit was de laatste reaktie:quote:
Deze foto staat erbijquote:Hallo allemaal, het gaat heel goed met mij en met mijn moedertje ook!! Met jeroen gaat ook alles goed, het stappen afgelopen weekend was heel leuk, en zo te zien weten jullie dat allemaal al want de foto staat er al op haha,we hadden hem zelf nog niet eens gezien haha!!! We hebben heel leuk contact en het klikt ook zonder camera's en verder zien we het wel. En afgelopen zatedag was jeroen op caz voor de gene die dat vroeg. Tot snel weer.......
Liefs Milica
Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
quote:Felicitaties voor Jeroen Visser
De Werkendammer Jeroen Visser is de winnaar van de zesde editie van Big Brother 2006. Hij mag 178.750 euro mee naar huis nemen. Burgemeester Hellegers van Werkendam heeft hem met een brief en een flinke bos bloemen gefeliciteerd...
Met 59 procent van de stemmen van het publiek bleek hij Jeroen Visser de allerpopulairste bewoner. Voor de Werkendammer komt er op een fantastische manier een eind aan zijn Big Brother avontuur. Sabrina is tweede geworden en grijpt dus net naast de hoofdprijs.
Bron: www.werkendam.nl
Tja van zijn broer ook al een tijd niets meer vernomen (was toch zijn broer die hiet posttequote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Goh, hoe zou het toch met Semih zijn...?
Ik geloof haar wel. Ze kwam mij die laatste week wel beetje verliefd over eigenlijk.quote:Milica 22:14 07-12-2006
Mensen die denken dat ik jeroen leuk vind om het geld hahaha denk dat maar lekker, ik en de mensen om mij heen weten dat ik jeroen al na 2 weken heel erg mistte en ik heb jeroen uitgelegd hoe het allemaal was en waarom ik zo deed!!!! Dus als je commentaar hebt doe dat dan lekker ergens anders...........
Voor de rest gaat alles goed en idd jeroen geeft een feestje over 2 weken dus dat wordt erg leuk, en marcel, etienne, sabrina, hilde, sem en mich komen geloof ik ook. Nou tot snel weer allemaal.....xxx
Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
quote:Nou ik heb goed nieuws voor de mensen die Rik en mij nog eens willen zien.
Op zondag 17 december zijn wij "de Broertjes" in De Senaat in Valkenswaard. Marlies zal er ook bij zijn en misschien nog wel meer ex-bewoners.
En omdat we het heel tof vinden dat iedereen de moeite neemt om helemaal naar Valkenswaard te komen, is het 1ste drankje van De Senaat.
Hoe vet is da...!!!
Nou niet met duizend mensen komen want dan flipt mijn baas hem, haha.
Rik en ik zijn er sowieso van 20.00 uur tot 23.00 uur.
Tot dan...!!!
(was gisteren naar Pink geweest en dat was echt vet)
Groetjes, Tijn.
Adres:
De Senaat
Luikerweg 10
Valkenswaard
Bron: www.rikentijn.nl
quote:JeroenBBWinnaar: Hallo lieve mensen allemaal! Ik vind het echt helemaal top al die lieve en leuke berichtjes van jullie! Mijn dank is waanzinnig groot..Mirjam heeft gelijk, ik heb het nog druk, maar doe mijn best om hier is wat vaker te komen en te reageren op jullie berichtjes..beloofd! !
Bron: http://www.freewebs.com/bbjeroen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor foto's zie Talpa site.
quote:Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Naar alle waarschijnlijkheid gaat het programma terugkomen. Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Bron: Geleend van de online vrienden
Leuk! Wel erg opmerkelijk aangezien het nergens in de presentatie van RTL stond.... gaat het dan, net als in Belgie, in het voorjaar pas van start ofzo?quote:
Pris zat allang op Fok voordat ze het BB huis ingingquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
Het vervolg van : Welkom oud-bewoners op Fok! alweer met:
Roel uit BB-5 (roeland303)
Bart uit BB-1 (dieenebart)
Gert-Jan uit BB-3 (haloII)
En wie weet wie er nog meer komen naar dit Forum !
Tanja wist de weg in het verleden al te vinden (tann)
En Menno (BBMenno), Sandra (BB-Sandra) en Priscella (Priscella) eveneens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |