quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:02 schreef haloII het volgende:
[..]
Wat me wel irriteerde is dat hij nog positief bleef terwijl Tanja een bord met eten in de vuilnisbak gooide en de hele club stierf van de honger. Hij zei er nog net niet bij dat hij het zo leuk vond dat ze dat eten weggooide omdat de vuilnisbakken in de wereld ook moeten eten.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik vond Joost één van de leukste bewoners ooit en een meer dan terechte winnaar van BB5..
Just my two cents..
Ik heb geen probleem dat Joost heeft gewonnen. Ieder ander was alleen beter geweest wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik vond Joost één van de leukste bewoners ooit en een meer dan terechte winnaar van BB5..
Just my two cents..
Je kunt ook gewoon niet meer op dit forum komen en niet kijken. Heeft hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Jumparound het volgende:
ik zie liever helemaal geen winnaars meer eigelijk...
gewoon stoppen met die show
In je active topics.... en klaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:50 schreef Jumparound het volgende:
maar die tieten en fakes zijn zo leuk
In buitenland schijnen de kijkcijfers nog steeds te stijgen, per jaar. In NL doen ze (oftewel: Hummie) iets heel erg verkeerd en ik blijf de hoop houden dat er eens iemand anders de touwtjes in handen krijgt. Dat moet dan in 2007 maar gebeurenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
shit, of bookmarken natuurlijk
maar ik zal hier niet meer zeggen dat ze beter kunnen stoppen met die show
sorry scanman!
Je vergeet nog Staracademy en Starmaker...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef Jumparound het volgende:
of nederland heeft in te korte tijd teveel van die schijt programma's gehad...
Klopt, in Engeland was het dé kijkcijferhit van het jaar. Ruim 50% meer kijkers dan het jaar ervoor. Gecorrigeerd op inwoneraantal zou je in Nederland op ruim 1 miljoen kijkers per dag uitkomen. En in Belgie won BB de seizoens-opening van "Lost 2", terwijl Lost 1 een grote hit was het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In buitenland schijnen de kijkcijfers nog steeds te stijgen, per jaar.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Jumparound het volgende:
als ze haar dood gooien met grote opblaasballen kijk ik wel
Sorry man ik geloofde je nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef 3st het volgende:
Het is mij Andries!!!!!! ik volg de nieuwe serie uiteraard ook en ik vind het wel weer anders dan voorgaande jaren! Ik hoor iedereen roepen dat het niet zo zwaar is enzo maar als je zelf in het huis gezeten hebt snap je wel dat dit ook wel zwaar is.
Hai Andriesquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry man ik geloofde je niet![]()
Maar nu staat het ook op de blog, dus moet het wel waar zijn![]()
Dat is een goede vraag. Ik denk dat het ermee te maken heeft hoe Big Brother in een land in de markt is gezet: in het buitenland onbeschaamd als een platte voyeursshow, vermaak voor de massa. Maar in Nederland, dat de primeur had en waar niemand nog wist wat deze show met de deelnemers ging doen, werd BB1 gelanceerd als een soort psychologisch experiment. En dat was een perfekte dekmantel voor de hoger opgeleiden en andere snobs om BB ook te volgen. Wat een kijkcijfers, door alle lagen van de bevolking!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef Jumparound het volgende:
Maar waarom wordt in andere landen dan wel de prodctie los gelaten in hun doen en laten
Je betoog is dan ook niet meer helemaal actueel. Ik heb zijdelings gevolgd wat er dit seizoen allemaal plaatsvond in de UK, en dat was wel andere koek dan wat we in Nederland gewend zijn. Ook op FOK kun je er meer over lezen: Big Brother 7 UKquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef Grift71 het volgende:
Even een berichtje over de engelse Big Brother. Heb de laatste twee niet meer gezien
In andere woorden: Hummie bedankt, maar we gaan vernieuwen/verjongerenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
Ook haar studie rechten moet m.i. in dat licht worden gezien. Eerherstel. Hummie is geen gewetenloze domme roddeljournaliste. Nee, Hummie is meester in de rechten, en weet wat ethiek is. Hummie wil niet meer geassocieerd worden met ranzig vermaak, en zolang Hummie aan het roer staat zullen we nooit "Engelse toestanden" krijgen in de Nederlandse BB's.
Precies. weg met haar, zoek iemand anders, met lef!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In andere woorden: Hummie bedankt, maar we gaan vernieuwen/verjongeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |