Ik ga ervanuit dat de ex-bewoners hier met r.e.s.p.e.c.t. zullen worden behandeld, en anders zal het zelfregulerende mechanisme in werking treden toch ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef oYo het volgende:
Als ze maar eerst mij mailen voor ze hier worden afgezeken
Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden hadquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Was het niet Lieske die viavia hoorde van de blog en schrok toen ze het las aldaar?
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Die aktie Linda naar Fok te halen heb ik afgeblazen na het tragische sluiten van mijn Linda en Tan reeks
Want BB5 was zo achterhaald
Dan hoop ik voor jullie dat Chantal ook een tof mens blijkt te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Audrey heeft hier gepost.Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Spreek voor jezelfquote:Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden had Tof mens bleek dat te zijn!
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.
hihihihi
Succes. Hij wil op geen enkele manier nog gelinkt worden aan BB begreep ik uit een artikel vorig jaar over een officieele reunie van BB bewoners. (er is er nog 1 vergeten wie dat was)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Mona was best ok toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als die amsterdamse walvis van een Mona maar weg blijft, zo ook kelly.
de kraker en de kaktrut? Jazekers.. wonen zelfs samen nu en voor zover ik weet niet gekraakt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben die Roel en dat huppelmeisje nog iets?
GVD die zogenaamde Amsterdamse jovialiteitquote:
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in gingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in ging
(zoals het hoort dus)
Wie was datquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.
Nyrem had ze ook al gehad.quote:
Ik had wel gewild. En jij ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nyrem had ze ook al gehad.
Nog meer fokkers op haar lijstje?![]()
Neuh.quote:
Lieskequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Ja, de eerste BB-bewoner ooit die weggestemd werd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....
is dat die de eerste beste nominatieronde meteen de lul was
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Linda....quote:
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Linda....![]()
Die trok zich werkelijk ook niets van de camera's aan als er een borrel te schenken was.
Ing had neptietenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerNet zo gestoord als Linda, maar met betere zuigreflex
Wel aardig ja.. maar welke weten we danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Jojogirl het volgende:
Is het een idee om in de OP een lijstje te zetten van BB-bewoners met hun Fok-nickname?
DeMachinist - Roelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wel aardig ja.. maar welke weten we dan
Ik weet alleen Tann
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)quote:
Was toch een kloonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)
Audrey was hot man.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Lieske zonder twijfel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ook nog hersens ja, komt in de buurt.quote:
Volgens mij hing hij op Mediawatchers rond.quote:
En lurkt mee..... 3 dagen geleden nog actief....quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie denkt nu echt dat BBmenno, tann, en de Machinist nog komt???
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:43 schreef _The_General_ het volgende:
Geloven jullie echt dat die users echt die mensen zijn?
Ik verwacht wel dat ze dit leest.... Je kunt hier natuurlijk mensen uitnodigen omdat je ze graag wilt spreken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verwacht Tann nog wel terug, had ook plannen een aktie te beginnen Linda op Fok te krijgen, maar ja: toch maar vanaf gezien
Idd, ik had daar zelfs al een topic voor gemaakt, maar die is helaas gesloten omdat het achterhaald is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze dit leest.... Je kunt hier natuurlijk mensen uitnodigen omdat je ze graag wilt spreken.![]()
Zo, als ze nu niet en masse reagerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De teringlijers voelen zich te goed om te reageren. Kom op dan rooie Linda met je geile doos of Menno de flikker. Laat zien dat je ballen heb en plaats een reply. Is dit wat alle fans krijgen nadat ze jullie al die tijd hebben gesteund. Ik zeg het je, al die oud bewoners zijn vuile teringlijers, luilakken en lafaards.
Wel voor degenen die van een uitdaging houden....quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:15 schreef Falco het volgende:
Het lijkt mij nou juist verstandig als die oud-bewoners dat hele BB-gebeuren achter zich laten en dus niet gaan posten op een forum vol idioten.
DeMachinist heeft dezelfde tijd staan.....Bug denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is 3 dagen geleden nog op Fok geweest, dat is natuurlijk ook niet voor niets
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, precies, dit is de plek waar je ook kunt vertellen over de opnames van de "terugblik" uitzendingen !!
![]()
![]()
Hoe was het om Hummie weer te spreken ?
Hoe was het de medebewoners weer te zien ?
Ben je tevreden over de uitspraken die je hebt gedaan ?
![]()
Zo, nu mag je eindelijk vertellen wie je bent....quote:
que? bedoel je mij? oh ik was hier vorig jaar ook een tijdje actief na BB5.. toen tann haar eigen topic reeks hadquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, nu mag je eindelijk vertellen wie je bent....![]()
![]()
Ja jij ! Ja dat weet ik, daarom vraag ik het je ! Ben je een broer van Shurendy ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
que? bedoel je mij? oh ik was hier vorig jaar ook een tijdje actief na BB5.. toen tann haar eigen topic reeks had![]()
Je bedoelt LS (Lekker Simpel)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef Suikeroom het volgende:
hehe nee joh dat was maar een fa2.. maar sarcasme komt op internet bij sommige niet echt over geloof ik..ik ben niet iemand die jij zou moeten kennen denk ik.. ik kan me jou niet herrinneren eigenlijk.. wel zo'n dude die tann aan het stalken was ofzo![]()
Bart? DE Bart ?quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bedoelt LS (Lekker Simpel)Ja, die had nauwe contacten met de moeder van tann...
Tja, dan hebben we natuurlijk bewijs nodig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Center het volgende:
Hoi ik ben Bart heb ook in Big Brother gezeten..
Keigezellig !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Kunnen we mister BB, Ruud hier niet naar toe lokken.![]()
Dat zou pas gezellig worden![]()
ff knuffeluh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Zou die met een PC kunnen werken denk je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
En na dat bericht van APK kwam deze tekst van Duderinnetje:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ook nog hersens ja, komt in de buurt.![]()
quote:
Nee sufferd, het was 1999.quote:
Ooit, ergens, hoe dan ook, zal er tijdens deze BB6 een moment komen waarop we een Gert Timmerman topic kunnen openen, en dan zien we FrancisB vanzelf weer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
Die ex-bewoners interesseren me geen hol.
Als countrymarianne en francisD maar terugkomen.![]()
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat betekenen die Ik Steun Mijn.... iconen?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
16 moderators zijn opgestapt. Waarom? Zie beneden.
F&F:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Opruimslotje?
De katten van Boe
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
Welkom ijsmeis?!?!?!
Welkom SHE.
Med:
Nieuwe mod voor Flora en Fauna
Het vertrek van Uhmmie en MrWes
het vertrek van...
Ok, Watskeburt??
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Feedback:
Nikky, dit is niet zo verstandig
Geweldig, het wordt steeds beter!
Moet je...
Ga je zo met vrijwilligers om ?
Om welke reden is ijsmeis eigenlijk tot mod geworden?
Je kan wel nagaan wat er nu met F&F gebeurt
Watskeburt?
Ga je zo met vrijwilligers om ? #2
Hey, Dagonet
Ga je zo met vrijwilligers om ? #3
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 4
Viva la revolution!
Viva la Revolution! #2
Een gevalletje van..
De Terreurstaat Fok!
Hierbij wil ik toch nog ff m'n respect uiten aan de modjes
En nu zie ik m'n kans schoon!
En zo zijn we allemaal gebanned.
Zet mij maar op zwart!!!
Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbende
De Reden waarom danny fok niet zal laten stoppen
Danny, luister, hier de oplossing voor je probleem!
Relluh!11!1 #3
SunChaser en Nolius ook veel succes!
Yvonne?
laten we dit nou niet allemaal op danny schuiven
Hoi, ik wil graag mod worden?
Nou hup hup rel voorbij, alles weer op slot.
ff een vraagje hoor deel 2
Biogarde
Danny, Voor hoeveel verkoop je je toko?
Geef HAL9000S eens terug!
Meldtopic voor Mods die te laat waren om mee te staken.
Stofje!
Willie bepaalt wel wat leuk is :-)
Steun hier Yvonne
Fok! op z`n kop! #3 - is er wel genoeg bier?
Wtf is gebeurd ?
Welkom terug !!!!!!!!!!
Centraal sollicitatie topic
FOK! op zijn kop - deel 4!
WAAROM.
[centraal] Deel I > Opstand op FOK!
FOK!radio: SCH
Hé Danny
Hej, eikels, bedankt!
steun hier danny
Yvonnuh!
Open sollicitatie!
Voor die Nicht van FokRadio..
[KPD] Sollicitatie moderator
Aan de familie Roodbol
Ik meld mij graag aan als nieuwe FA
Beste Lord Dreamer
He Dr. Daggla! Als je weer gaat lekker,
Subforum voor rellen?
Nieuw idee subforum; REL
Moet ik je "God" noemen of gewoon een klootviool?
ddanny linkt zelf naar 300.zip
Is het op fok! ook mogelijk om te ontkomen aan deze heisa...
Waarom...
Beste Danny, een tip.
Ontzettend kat in badkuip verhaal
Doodverwensing door GOD
Waarom worden die 'enkele mensen' niet genoemd ?
Chowi en SHE ook veel succes!
Duderinnetje, veel succes als Global Mod!
Higlander, mn midliferisis begint pas over 30 jaar
Nikky is de aanstichter
Mag kanker nou wel of niet?
Meki 4 Mod!
sukkels
[serieus]MOd`s en Fa`s: Hoeveel tijd...
Okee, iedereen is in het ooitje genomen, blah.
[positieve fb] Danny FanTopic
Waarom stapt niet iedereen op?
Fok! voor de sociale medemens
Als ik Dany zou heten, nou ..
Topic # zoveel, maar OMFG
Zo,en nou is het klaar.
Samenvatting?
Wat gaat er nu gebeuren?
Danny, gaat er nog wat gebeuren
Bans EX-moderators
Verzoek tijdelijk forum
Er is geen mod meer op SHO.
Bupatih en Stofje een permban?
Ik ben oproepbaar
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 5
Meld *hier* dat je de massacre hebt overleeft.
Overweeg jij te stoppen met Fok! n.a.v. de Rel?
Hoe ga je met vrijwilligers om les 6
Wat gaat er nu gebeuren #2
Stel, Danny trekt vanavond de stekker eruit.
Hoe moeten we de afgelopen rel noemen?
evaluatie: hoe bevalt de nieuwe userpolicy thus far?
Ex-modjes, bedankt!
Wees *hier* blij dat FOK! nog bestaat.
Mag VBLweer een mod hebben?
Vraag / Opmerking over artikel 5
[Centraal] Hoe ga je met vrijwilligers om? - Les 7!
Het einde van een relletje...
overzichtje is gemaakt door RealBizkit666
Jaaaaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.
[..]
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.
[..]
Niet moeilijk doen, gewoon lekker simpel weggaan als het je stoortquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Stel je niet aan, idioot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Heerlijk hoe je hapt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stel je niet aan, idioot.
Stereotomy vraagt wat en ik geef antwoord.
Ga gezellig met wat kittens in bad spelen, zie je tenminste nog eens een nat jong poesje van dichtbij.![]()
Goedzo, netjes terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk hoe je hapt.....![]()
Heb je honger?
http://www.linneke.nlquote:BB LINDA 08:52 01-09-2006
NOUNOU MAMA...
SCHRIK DIE MANNEN EENS NIET ZO AF...
ZO VIND IK NOOIT EEN VENT!!!
DERK, JIJ OOK EEN PRETTIG WEEKEND...
IK HEB N SUPER WEEKEND VOOR DE BOEG!!!
VANAVOND BORREL OP MN WERK,
DAARNA MET MAMA ETEN THUIS,
DAARNA HAPJE EN DRANKJE MET MIJN EIGENSTE DUNYA IN AWERPEN,
ZATERDAG MISSCHIEN RICHTING DEN HAAG...
ZONDAG BBQ MET NAAT, CHAN , ING, DIDO, ROB, ROEL, RIKKERT IN RIJSWIJK
MAANDAG DAGJE MET CHANNIE....
DRUK MAAR SUPER LEUK WEEKEND DUS!!!!!!!!!!!
IEDEREEN PRETTIG WEEKEND!!!
Ik ook!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Center het volgende:
Hoi ik ben Bart heb ook in Big Brother gezeten..
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijvenquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef BBoon het volgende:
Nou nou wat een welkom voor de oud bewoners hier zeg. Sorry hoor maar hoe er hier over mensen geschreven wordt zakt je broek wel een beetje van af...![]()
Ik zou als oud bewoner behoorlijk pissed zijn al ik die dingen zou lezen.
Jammer want ik zou wel met oud bewoners willen praten over hoe het was en hoe ze BB beleeft hebben.![]()
Van sociaal gedrag is in dit topic weinig sprake![]()
Maar goed ik ben sowieso anti afzeiken van mensen.![]()
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???quote:Op maandag 4 september 2006 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijven
Als je graag met oudbewoners wil praten moet je goed opletten, want soms komen er wel een paar langs....
Alleen niet in dit topic,...
slotje![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Vraag of ze je bellenquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Hai Andries!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef 3st het volgende:
Het is mij Andries!!!!!! ik volg de nieuwe serie uiteraard ook en ik vind het wel weer anders dan voorgaande jaren! Ik hoor iedereen roepen dat het niet zo zwaar is enzo maar als je zelf in het huis gezeten hebt snap je wel dat dit ook wel zwaar is.
Ze zijn er al hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Nostalgist! Uiteraard volg ik zo af en toe de streams. gelukkig kunnen we dit jaar deze gratis volgen! Het is ook allemaal niet zo preuts meer heb ik het ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Andries!
Leuk dat je de weg hebt gevonden naar dit forum. Volg je de streams ook ?
Psst... profielquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Hé Andries. En hoe weten wij dat jij het echt bent?
Eens ik vond het vreselijk hoe iedereen plots in der kont kroopquote:
Zijn schrijfstijl is wel beter ontwikkeld dan die van Linda.quote:Pepernoten
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe."
St. Nicolaas, goedheiligman (1641)
'Dit geloof je nooit!', gilde een vriend door mijn mobieltje. 'Ze zijn er! Nu al! En het is pas vier septem…' Ik liet hem niet uitpraten. Want ik wist genoeg. Ben meteen naar buiten gerend. Op naar de Albert Heijn. Als een Crocodile Hunter die achterna gezeten wordt door een elftal bloeddorstige krokodillen rende ik de Appie binnen. Via de groente en het fruit naar het brood en de koekjes. En daar stonden ze. In zo’n groot kartonnen display. Pepernoten.
Pepernoten! Op vier september. Gauw vulde ik mijn blauwe mandje met een paar voordeelzakken mét schuimpjes en snoephartjes ertussen. De caissière zei dat het nog niet echt stormliep met het Sinterklaassnoep. Ongelovig heb ik haar aangestaard. Het kan zijn dat nog niet iedereen het weet. Maar ja, normaal gaat dit soort nieuws als een lopend vuurtje door ons landje. De Wuppies waren ook binnen een paar dagen uitverkocht. Het zal toch niet zijn dat onze Goedheiligman in de vergetelheid aan het raken is? Dat we liever kerstkransjes in de supermarkt hadden gahad?
Hoe dan ook, vanavond zet ik mijn schoen. En ik hoop dat hij morgen, op vijf september, gevuld is met perpernootjes. Sinterklaas. Het leukste feest van het jaar. Ik ben er weer helemaal klaar voor. Laat die winter maar komen!
Hallo Bart, maak je nog steeds leuke programma's voor RTV Utrecht?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
Kun je ook lelijke dingen zeggen over Viola? Hoe is ze nou in het echt? Je hebt per slot van rekening een aantal weken met haar opgetrokkenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:11 schreef dieenebart het volgende:
oh. shn
stelletje voyeurs, die oud-bewoners... Vooral die Andries, wat een publiciteitsgeile likkepad is dat.
Hoi Dries:)
Die registratiedatum in jouw profiel.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef dieenebart het volgende:
ja doei.
ik ga me hier nog even vermaken...
xb
quote:
Tijd voor een paffiequote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Roel wist ook al de weg te vinden hierheen...
Onder een echt account...quote:
Wellicht dat hij veel geleerd heeft over computers (en Fokquote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef Sanne het volgende:
Welkom dieenebart!
Dat het toch nog gelukt is.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Yvonne je een lager accountnummer zou geven zodat je ook in OO kan.quote:
Is dat DE Roellio?????quote:
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat DE Roellio?????
Als het echt zo zou ik dat fantastisch vinden...Kei leuke gast die Roel...
Als je verliefd ben wordt je dat,,,,,quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel ja![]()
Duurt nog wel effe.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebben![]()
Ha Bart
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Toen BB1 een onovertroffen hype was, was het al de held hier op fok jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
Daar kan die broer van semi nog een puntje aan zuigen
Bedanktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Ik zou het sneuer vinden als één of andere user doet alsof ie iemand is die in BB heeft gezeten. En vooral als iedereen daar dan intrapt. Maar goed, als het echt zo blijkt te zijn, leuk. Al had ik wel wat correcter Nederlands van die ene Bart verwacht op een of andere manier.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...
Die was er laatsdt nog en die zei dat het wel geholpen had dat hij zei dat het saai was, want daarna kwam dat nominatie gezeikquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef APK het volgende:
Duurt nog wel effe.
Pas als golfert en Bluez dagelijks melden dat ze met hem op MSN zitten is het een positieve identificatie.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef APK het volgende:
Duurt nog wel effe.
Pas als golfert en Bluez dagelijks melden dat ze met hem op MSN zitten is het een positieve identificatie.![]()
Oh, dan was hij dezelfde. Grappige vent idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was er laatsdt nog en die zei dat het wel geholpen had dat hij zei dat het saai was, want daarna kwam dat nominatie gezeik![]()
hee Bluezz.. ik moet lachen om je vraagquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een hamvraag voor Bart, waarmee ik kan bewijzen dat hij het is
Bart :
in welk ziekenhuis was jij een paar weken geleden? (daar werk ik namelijk, en ik zag je de draaideur uitlopen)
Ik dacht dat je het wle zou kunnen vinden met E-10quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef 3st het volgende:
Bart: als ik mediageil ben wat ben jij dan? mediahitsig haha. anyway ik heb het niet zo op die gasten die nu genomineerd zijn! volgens mij komen ze uit zwolle ofzo
Ik tiep altijd kromquote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef MissHobje het volgende:
hee Bluezz.. ik moet lachen om je vraag![]()
Het staat zo krom![]()
Ik heb liever dat Milica er een puntje aan zuigtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen BB1 een onovertroffen hype was, was het al de held hier op fok ja![]()
Daar kan die broer van semi nog een puntje aan zuigen
Ordinair, ranzig mannetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik heb liever dat Milica er een puntje aan zuigtAl mag Dido of liesko ook nog wel
.
Sorry , ik ben ... (veel iig) jaren jonger dan jijquote:
Maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou het sneuer vinden als één of andere user doet alsof ie iemand is die in BB heeft gezeten. En vooral als iedereen daar dan intrapt. Maar goed, als het echt zo blijkt te zijn, leuk. Al had ik wel wat correcter Nederlands van die ene Bart verwacht op een of andere manier.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef 3st het volgende:
Bart: als ik mediageil ben wat ben jij dan? mediahitsig haha. anyway ik heb het niet zo op die gasten die nu genomineerd zijn! volgens mij komen ze uit zwolle ofzo
Dit is dé bart.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...
Juh, daarover had ik ook geen twijfels.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef haloII het volgende:
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken![]()
quote:
Helaas wel een idioot met een jaguar onder z'n puistenreet.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Zet de beelden van Joost nog eens achter elkaar en bapaal dan nog eens wie er idioot was
Ach dat ding kost ook maar rond de ¤ 25000quote:Op donderdag 7 september 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas wel een idioot met een jaguar onder z'n puistenreet.![]()
GJ, voor de duidelijkheid heb ik de bron even toegevoegd van de column van Joost. Ik ga een poging ondernemen om Joost op dit stuk te laten reageren binnen dit forum....quote:Geweldige tekst. Ik hoop dat je dat van idiote groep ook terugneemt. Kortom je post teveel. Ik denk dat ik zo vrij mag zijn om hierop te reageren. Geloof me iedereen is net zo idioot van BB 2 tm BB6, puur omdat ze dat huis ingaan.
Maar mochten er vergelijkingen gemaakt mogen worden tussen de groepen kan ik me voorstellen dat je enigszins beinvloed bent door "jouw" groep. Maar goed nu jij de erecode tussen groepen schend wil ik wel enigszins iets loslaten over BB5.
Zover ik weet zijn er nog nooit zoveel negatieve postings geweest over BB5 in vergelijking met welke groep dan ook.
De eerste tig weken was het de Tanja show, julie werden als geheel ondergesneeuwd ondanks haar onaangepaste gedrag en zeiden er niets van. Dit kwam pas nadat ze haar dochter had en het huis uit was. Hoezo slappe hap, als konijnen die in een lichtbak keken. Grappig dat jij nu al ziet dat na twee weken dit een idiote groep is. Volgens mij is het probleem voor Hummie dat dat idiote wel meevalt en er dus geen TV is.
Chantal werd afgebrand door haar geroddel, Rob werd gesloopt en bespottelijk gemaakt met zijn prothese, Menno liet zich maanden afzeiken, kaalscheren zonder een keer zijn tanden te laten zien.
Tanja, geweldig dat die zich hier nog liet zien na alle pulp die er over haar was geschreven van crackhoer tot verder. Lieske was jong en de pispaal en werd collectief gesloopt...lekker makkelijk. etc etc
Ik kan me voorstellen dat velen van BB5 vinden dat Fok zuigt maar dat zijn slechts meningen (soms wat onbesuist) van streamverslagen van het gedrag van de bewoners.
Ondanks dat ik als bewoner graag met je in dat hok had gezeten vind ik deze opmerking dus niet echt geslaagd. Ik ben het ook niet eens met het gedrag van een aantal bewoners in 6... Maar om dan maar te spreken over idioten. Ach je hebt gelijk.... alleen niet in de context zoals jij hem plaatst. En ja iedere groep moet worden vergeten zodra er weer nieuw kannonenvoer is voor de volgende editie, ik betwijfel alleen of deze aflevering wel kerst haalt. en er wel een 7 komt. Ik ben namelijk niet zo'n voorstander van touwtje springen op TV voor 50 Euro. Het budget is tanende. Het zal me ook niet verbazen dat de prijs dit jaar ergens in de buurt van de 100K vanwege gederfde inkomsten en tegenvallende kijkzijfers
Misschien moet we maar eens als alle groepen een rituele verbranding doen op het strand van het concept anders kijken volgend jaar alleen nog maar oud bewoners. Dat is pas sneu! Joho en een vat met rum
Niet anoniem Gert-Jan BB3
ps BB3 was toch de beste . Hup BB3
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef dieenebart het volgende:
Oei!
Oei, in welk een wespennest heeft onze held ditmaal zijn hoofd geschtoken? Joost, roep om hulp, luid en herhaaldelijk! Landheer Gert komt met de riek, om je te spiezen!
Vlucht, Joost, vlucht nu het nog kan...
Yo Gert, ik ben het met je eens dat iedereen van 2 tm 6 gek is dattie aan het programma heeft meegedaan. En wij net zo goed, maar dan gek om een andere reden.
Maar ik vind wel dat Joost iedere mening mag hebben, zeker waar het groepsgedrag betreft. Ik kan me niet herinneren dat er zo' duidelijk onderscheid is geweest tussen verschillende bewoners, zelfs niet toen er een hek tussen stond in The Battle. Wat dat betreft is deze editie nu al interessanter dan alle voorgaande afleveringen bij elkaar. Laat ze elkaar het leven maar zuur maken, de beste strategist wint. Ik zet mijn geld op ouwe mensen.
Dan het ritueel verbranden van het BB-concept. Goed plan. Mag het ook eerder? Ik heb nog een koffertje (metaal, blauwe stikkers) waar twee liter brandstof in kan.
De kijkcijfers zijn niet om thuis voor te blijven.
Joost, gewoon weer D'66 stemmen hoor. Iedere stem telt. Dat zou jij moeten weten, Gert.
mazzel
wromquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
En dan vervolgens met z'n allen naar
Voer voor psychologen #2
Qua BB-concept wel, jaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
wrom....zijn ut wel erkende psychologen dan?
![]()
Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik prefereer dan liever toch de term: "ervaringsdeskundigen"![]()
Hangt er vanaf...als het om een frequente quarterpounder met kaas zonder uitjes eter gaat dan loopt het sap me bij voorbaat al uit den bek.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"![]()
Bruut...heb jij dan helemaal geen compassie met de bewoners...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
Ik ben bang dat dat dan net zo wordt weggelachen als vorig jaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook wel goede hoop voor deze BB. Als Hummie bijvoorbeeld het lef heeft een compilatie met alle roddelgesprekken tussen de bewoners en alle negatieve opmerkingen over elkaar te tonen aan de groep, kan de vlam nog wel in de pan slaan.
Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef dieenebart het volgende:
sorry, bewaakte fietsenstalling natuurlijk...
Willemquote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef dieenebart het volgende:
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zatenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[knip]
Ik herinner me nog goed, dat, vorig jaar, mensen hier bij het briljante filmpje "Bid huil, lach, vecht en bewonder " van PC-eend aangaven een traantje te hebben gelaten vanwege de goede tijd die zij samen met de bewoners van BB-5 gehad hadden, en verdrietig waren dat het bijna afgelopen was.
Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallenquote:Velen hebben ook de positieve instelling van Joost in het huis zeer gewaardeerd. Hij bracht (ok, wellicht teveel) origineel leven in de brouwerij. Van sjoelen tot toneelstukjes en debatten initieren.
Hij bracht leven in een saaie brouwerij. Met iemand als Joost in de huidige groep zouden de streams niet zo slaapverwekkend zijn.
Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.quote:In BB-3 werd de spanning door zowel de mensen als de extreme omstandigheden gecreeërd. In BB-5 (en 6) zou/zal het moeten komen door de initiatieven van de bewoners. In BB-5 is dat imho gelukt. In BB-6 moet dat nog blijken.
Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....quote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zaten
[..]
Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallen
Maar ik heb wel het idee dat jij erbij hoorde vanwege wat je hier over hem schrijft
Die spelletjes en toneelstukjes waren misschien niet heel slaapverwekkend (omdat hij nogal euh 'overactief' was) maar ik trok dat echt heel moeizaam.
[..]
Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.
Wel ben ik van mening dat de huidige groep misschien iets minder prikkels nodig heeft
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....![]()
De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"
Nope.....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef dieenebart het volgende:
over extreme omstandigheden gesproken; weleens twee weken zonder daglicht gezeten?
Ik bestudeer liever hoe een paar racisten zich opstellen tijdens 'een dull moment', dan dat ik dag na dag de verichtingen van een hyperactieve idioot -die denkt dat hij grappig is en door Hummie in bescherming wordt genomen- door mijn strot geduwd krijg.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef haloII het volgende:
Niet anoniem Gert-Jan BB3
ps BB3 was toch de beste.
Hup BB3
![]()
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken![]()
Ja, dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef dieenebart het volgende:
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
Eens. Overigens zal ik wel in de minderheid zijn als ik vind dat deze bb nu al boeiender vind dan de laatste. Als je kijkt naar de ontwikkelingen in de eerste weken is er gezien de groepsprocessen een grote kans op escalatie.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bestudeer liever hoe een paar racisten zich opstellen tijdens 'een dull moment', dan dat ik dag na dag de verichtingen van een hyperactieve idioot -die denkt dat hij grappig is en door Hummie in bescherming wordt genomen- door mijn strot geduwd krijg.![]()
Inderdaad, alleen het wordt zó beroerd gemonteerd, dat het programma een flop dreigt te worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Als je kijkt naar de ontwikkelingen in de eerste weken is er gezien de groepsprocessen een grote kans op escalatie.
Ik denk hierbij o.a. een grote ruzie tussen Hilde en dochter vanwege frustraties uit het verleden, E10 die doordraait omdat hij zich aangevallen voelt door iets of iemand, E10 die zich vergrijpt aan (de borsten) van Sabine, Semih die het gedrag van de kampgroep niet meer trekt, seks tussen Monique en Tijn en de jaloerse reacties van Marlies en E10.... en zo kan ik nog meer potentiele verhaallijnen verzinnen.
Die behoren iemand anders toe....quote:Op donderdag 7 september 2006 21:42 schreef dieenebart het volgende:
Hey Etienne, blijf je een beetje van de borsten van Sabine af! Laat los, hoor je, vlegel!
IP-adressen, registratiemailadressen, familie en de antwoorden op vragen die zij alleen kunnen beantwoorden geven meestal voldoende aanknopingspunten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
ben wel nieuwsgierig naar de "oud bewoners" die hier komen....hoe kun je er nou 100% zeker van zijn dan het de echte Bart of Roel is???
Wat vindt jij van BB-6 dan? Harder dan ooit ? Hoe zou jij op twee weken zonder zonlicht hebben gereageerd ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:42 schreef dieenebart het volgende:
en anders doen we gewoon alsof, om jou te zieken...
Joh, denk je nou echt dat die gasten hier komen om te laten weten wat ze van BB231 vinden? Beetje naief, als je dat denkt.
Ik denk eerder dat het een vrij optimistische kijk op het voortbestaan van het programma was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:51 schreef Jumparound het volgende:
231? beetje rare volgorde bro...? ga nu een bakkie zetten... goedemorgen trouwens!
Als Lieske er dan bij zit vind ik alles prima!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:42 schreef Jimbo het volgende:
en bart , al gevraagd voor een BB met aleen de laatste 2/3 van de vorige edities, geloof dat ze dat volgend jaar wouden doen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Springsteen27 het volgende:
Als Lieske er dan bij zit vind ik alles prima!!
God ja, weet je, nou , nee, pieppiepwapperdewap.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Jumparound het volgende:
als ze haar dood gooien met grote opblaasballen kijk ik wel
Je doet toch niet aan dat ijsdansgedoe mee hè?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:07 schreef dieenebart het volgende:
lieske en de opblaasballen - dat was goed!
bedankt voor het welkom trouwens:)
M'n ster ligt nog niet op het ijs. nog niet...
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:05 schreef Jumparound het volgende:
ja maar, bart zit met zn ster op het ijs atm...
Wil ik het vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:07 schreef dieenebart het volgende:
Die post van flugel maakt al wel wat duidelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:13 schreef Jumparound het volgende:
weet niet PB, wi je iets vragen?
Ben jij Bart? toch niet die Bart van BB, hoe weet ik dat je echt bent. Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:07 schreef dieenebart het volgende:
lieske en de opblaasballen - dat was goed!
bedankt voor het welkom trouwens:)
Over dat Bid huil en bewonder, ja dat hebben we allemaal wel eens. Ik heb ook nog wel eens staan janken dat Veronica van de buis ging (ergens in de jaren zeventig, ja lieve kijkbuiskinderen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
GJ, voor de duidelijkheid heb ik de bron even toegevoegd van de column van Joost. Ik ga een poging ondernemen om Joost op dit stuk te laten reageren binnen dit forum....
Dank voor je reactie, "idiote figuren" is mijns inziens toch wat lichter dan "idiote groep".
Naast de negatieve meldingen hier over BB-5 wil ik toch ook de positieve hier even noemen als tegengas voor jouw stellingen.
Ik herinner me nog goed, dat, vorig jaar, mensen hier bij het briljante filmpje "Bid huil, lach, vecht en bewonder " van PC-eend aangaven een traantje te hebben gelaten vanwege de goede tijd die zij samen met de bewoners van BB-5 gehad hadden, en verdrietig waren dat het bijna afgelopen was.
Velen hebben ook de positieve instelling van Joost in het huis zeer gewaardeerd. Hij bracht (ok, wellicht teveel) origineel leven in de brouwerij. Van sjoelen tot toneelstukjes en debatten initieren.
Hij bracht leven in een saaie brouwerij. Met iemand als Joost in de huidige groep zouden de streams niet zo slaapverwekkend zijn.
In BB-3 werd de spanning door zowel de mensen als de extreme omstandigheden gecreeërd. In BB-5 (en 6) zou/zal het moeten komen door de initiatieven van de bewoners. In BB-5 is dat imho gelukt. In BB-6 moet dat nog blijken.
Ik zie de column van Joost als een katalysator om het asociale gedrag van de bewoners aan de kaak te stellen. In BB-5 werd inderdaad wellicht tot vervelens toe mensen de hand boven het hoofd gehouden qua onhebbelijkheden; In BB-6 slaat dat in mijn ogen naar de andere kant door. Sommige mensen gunnen elkaar het licht niet in de ogen.
In mijn ogen is zijn column een betoog om het asociale gedrag in de groep , maar ook in de samenleving aan de kaak te stellen. Meerdere columns van hem hebben dat thema.
En daar kan dan ook over gediscussieerd worden natuurlijk.
Snel, Tom Poes verzin een list!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef dieenebart het volgende:
Oei!
Oei, in welk een wespennest heeft onze held ditmaal zijn hoofd geschtoken? Joost, roep om hulp, luid en herhaaldelijk! Landheer Gert komt met de riek, om je te spiezen!
Vlucht, Joost, vlucht nu het nog kan...
Mijn oma is ook best boeiend zónder blote-tieten-shots.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef haloII het volgende:
Zie het als het wekelijkse bezoekje aan je zieke ouwe oma die in het bejaardenhuis ligt en geen kant op kan.
Alles waar een hek, of tralies om heen zitten zal je mij niet meer zienquote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef dieenebart het volgende:
sorry, bewaakte fietsenstalling natuurlijk...
mn oma heeft een ferrariquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef haloII het volgende:
[..]
Snel, Tom Poes verzin een list!
En inderdaad ik vind deze ook veel spannender dan de vorige. En over die kijkzijferts, gewoon blijven kijken, dan ben je verplicht! Zie het als het wekelijkse bezoekje aan je zieke ouwe oma die in het bejaardenhuis ligt en geen kant op kan.
Dat strand zullen we dat snel doen nu het nog warm is?
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
mijn mond viel open toen ik broer van Semih zag, damn.... wat een lekker ding is dat!!!
ja, bv dat hele huis langzaam laten verhongeren (mits drank en sigaretten) en dan kijken wie er het eerst wordt opgegetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:35 schreef haloII het volgende:
[..]
Er was er ook zo een die zoiets postte in de trend van "al gaan ze jonge katjes life op TV verzuipen, als er maar iets gebeurt.![]()
Over die momenten... helemaal goed... maarreh hoort BB dat dan niet te doen of zouden er dan wat andere verhaal lijnen uit komen? Ik ben meer een voorsatander om uit alle slowchats de pareltjes van oneliners op te duiken van Fokker's en die in een eregallerij te zetten. (En uiteraard niet dat degene die hem plaatst hem er ook tussen kan zetten.)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef bb-millie het volgende:
Zegge, oud bewoners, ik vraag mij altijd af waarom mensen zich opgeven voor een dergelijk programma en vooral ook waarom mensen er per se in willen blijven zitten. De kans om te winnen is nou niet bijster groot en ik denk dat je er niet echt een carriere aan overhoudt. Enne klopt het echt dat je daggeld krijgt, hoeveel is dat dan?
en dat zeg je uit ervaring omdat je een juridisch adviseur bent?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef bb-millie het volgende:
[..]
je mag het ook gewoon zeggen, hoor, als je er niet over mag praten.... (al die jaren na dato
)
Gelukkig had de rest dat volop! En in deze reeks rijzen de persoonlijkheden met ieder hun eigen, unieke diepgang wel de pan uit. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutleven moet je hebben om bijna een jaar later nog steeds onder de indruk te zijn van een studentenmuts die weliswaar een acceptabel lichaam had, maar nauwlijks meer persoonlijkheid of diepgang dan een diepvries-pizza?
Serieus, zou jij echt 100 dagen BB gaan kijken puur en alleen om die huilie met d'r jankstemmetje maar weer eens te mogen aanschouwen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:02 schreef haloII het volgende:
[..]
Wat me wel irriteerde is dat hij nog positief bleef terwijl Tanja een bord met eten in de vuilnisbak gooide en de hele club stierf van de honger. Hij zei er nog net niet bij dat hij het zo leuk vond dat ze dat eten weggooide omdat de vuilnisbakken in de wereld ook moeten eten.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik vond Joost één van de leukste bewoners ooit en een meer dan terechte winnaar van BB5..
Just my two cents..
Ik heb geen probleem dat Joost heeft gewonnen. Ieder ander was alleen beter geweest wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik vond Joost één van de leukste bewoners ooit en een meer dan terechte winnaar van BB5..
Just my two cents..
Je kunt ook gewoon niet meer op dit forum komen en niet kijken. Heeft hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Jumparound het volgende:
ik zie liever helemaal geen winnaars meer eigelijk...
gewoon stoppen met die show
In je active topics.... en klaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:50 schreef Jumparound het volgende:
maar die tieten en fakes zijn zo leuk
In buitenland schijnen de kijkcijfers nog steeds te stijgen, per jaar. In NL doen ze (oftewel: Hummie) iets heel erg verkeerd en ik blijf de hoop houden dat er eens iemand anders de touwtjes in handen krijgt. Dat moet dan in 2007 maar gebeurenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Jumparound het volgende:
shit, of bookmarken natuurlijk
maar ik zal hier niet meer zeggen dat ze beter kunnen stoppen met die show
sorry scanman!
Je vergeet nog Staracademy en Starmaker...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef Jumparound het volgende:
of nederland heeft in te korte tijd teveel van die schijt programma's gehad...
Klopt, in Engeland was het dé kijkcijferhit van het jaar. Ruim 50% meer kijkers dan het jaar ervoor. Gecorrigeerd op inwoneraantal zou je in Nederland op ruim 1 miljoen kijkers per dag uitkomen. En in Belgie won BB de seizoens-opening van "Lost 2", terwijl Lost 1 een grote hit was het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In buitenland schijnen de kijkcijfers nog steeds te stijgen, per jaar.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Jumparound het volgende:
Sorry man ik geloofde je nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef 3st het volgende:
Het is mij Andries!!!!!! ik volg de nieuwe serie uiteraard ook en ik vind het wel weer anders dan voorgaande jaren! Ik hoor iedereen roepen dat het niet zo zwaar is enzo maar als je zelf in het huis gezeten hebt snap je wel dat dit ook wel zwaar is.
Hai Andriesquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry man ik geloofde je niet![]()
Maar nu staat het ook op de blog, dus moet het wel waar zijn![]()
Dat is een goede vraag. Ik denk dat het ermee te maken heeft hoe Big Brother in een land in de markt is gezet: in het buitenland onbeschaamd als een platte voyeursshow, vermaak voor de massa. Maar in Nederland, dat de primeur had en waar niemand nog wist wat deze show met de deelnemers ging doen, werd BB1 gelanceerd als een soort psychologisch experiment. En dat was een perfekte dekmantel voor de hoger opgeleiden en andere snobs om BB ook te volgen. Wat een kijkcijfers, door alle lagen van de bevolking!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef Jumparound het volgende:
Maar waarom wordt in andere landen dan wel de prodctie los gelaten in hun doen en laten
Je betoog is dan ook niet meer helemaal actueel. Ik heb zijdelings gevolgd wat er dit seizoen allemaal plaatsvond in de UK, en dat was wel andere koek dan wat we in Nederland gewend zijn. Ook op FOK kun je er meer over lezen: Big Brother 7 UKquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef Grift71 het volgende:
Even een berichtje over de engelse Big Brother. Heb de laatste twee niet meer gezien
In andere woorden: Hummie bedankt, maar we gaan vernieuwen/verjongerenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Gert het volgende:
Ook haar studie rechten moet m.i. in dat licht worden gezien. Eerherstel. Hummie is geen gewetenloze domme roddeljournaliste. Nee, Hummie is meester in de rechten, en weet wat ethiek is. Hummie wil niet meer geassocieerd worden met ranzig vermaak, en zolang Hummie aan het roer staat zullen we nooit "Engelse toestanden" krijgen in de Nederlandse BB's.
Precies. weg met haar, zoek iemand anders, met lef!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In andere woorden: Hummie bedankt, maar we gaan vernieuwen/verjongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |