Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.
[..]
Niet moeilijk doen, gewoon lekker simpel weggaan als het je stoortquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Stel je niet aan, idioot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Heerlijk hoe je hapt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stel je niet aan, idioot.
Stereotomy vraagt wat en ik geef antwoord.
Ga gezellig met wat kittens in bad spelen, zie je tenminste nog eens een nat jong poesje van dichtbij.![]()
Goedzo, netjes terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk hoe je hapt.....![]()
Heb je honger?
http://www.linneke.nlquote:BB LINDA 08:52 01-09-2006
NOUNOU MAMA...
SCHRIK DIE MANNEN EENS NIET ZO AF...
ZO VIND IK NOOIT EEN VENT!!!
DERK, JIJ OOK EEN PRETTIG WEEKEND...
IK HEB N SUPER WEEKEND VOOR DE BOEG!!!
VANAVOND BORREL OP MN WERK,
DAARNA MET MAMA ETEN THUIS,
DAARNA HAPJE EN DRANKJE MET MIJN EIGENSTE DUNYA IN AWERPEN,
ZATERDAG MISSCHIEN RICHTING DEN HAAG...
ZONDAG BBQ MET NAAT, CHAN , ING, DIDO, ROB, ROEL, RIKKERT IN RIJSWIJK
MAANDAG DAGJE MET CHANNIE....
DRUK MAAR SUPER LEUK WEEKEND DUS!!!!!!!!!!!
IEDEREEN PRETTIG WEEKEND!!!
Ik ook!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Center het volgende:
Hoi ik ben Bart heb ook in Big Brother gezeten..
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijvenquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef BBoon het volgende:
Nou nou wat een welkom voor de oud bewoners hier zeg. Sorry hoor maar hoe er hier over mensen geschreven wordt zakt je broek wel een beetje van af...![]()
Ik zou als oud bewoner behoorlijk pissed zijn al ik die dingen zou lezen.
Jammer want ik zou wel met oud bewoners willen praten over hoe het was en hoe ze BB beleeft hebben.![]()
Van sociaal gedrag is in dit topic weinig sprake![]()
Maar goed ik ben sowieso anti afzeiken van mensen.![]()
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???quote:Op maandag 4 september 2006 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijven
Als je graag met oudbewoners wil praten moet je goed opletten, want soms komen er wel een paar langs....
Alleen niet in dit topic,...
slotje![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Vraag of ze je bellenquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Hai Andries!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef 3st het volgende:
Het is mij Andries!!!!!! ik volg de nieuwe serie uiteraard ook en ik vind het wel weer anders dan voorgaande jaren! Ik hoor iedereen roepen dat het niet zo zwaar is enzo maar als je zelf in het huis gezeten hebt snap je wel dat dit ook wel zwaar is.
Ze zijn er al hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Nostalgist! Uiteraard volg ik zo af en toe de streams. gelukkig kunnen we dit jaar deze gratis volgen! Het is ook allemaal niet zo preuts meer heb ik het ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Andries!
Leuk dat je de weg hebt gevonden naar dit forum. Volg je de streams ook ?
Psst... profielquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Hé Andries. En hoe weten wij dat jij het echt bent?
Eens ik vond het vreselijk hoe iedereen plots in der kont kroopquote:
Zijn schrijfstijl is wel beter ontwikkeld dan die van Linda.quote:Pepernoten
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe."
St. Nicolaas, goedheiligman (1641)
'Dit geloof je nooit!', gilde een vriend door mijn mobieltje. 'Ze zijn er! Nu al! En het is pas vier septem…' Ik liet hem niet uitpraten. Want ik wist genoeg. Ben meteen naar buiten gerend. Op naar de Albert Heijn. Als een Crocodile Hunter die achterna gezeten wordt door een elftal bloeddorstige krokodillen rende ik de Appie binnen. Via de groente en het fruit naar het brood en de koekjes. En daar stonden ze. In zo’n groot kartonnen display. Pepernoten.
Pepernoten! Op vier september. Gauw vulde ik mijn blauwe mandje met een paar voordeelzakken mét schuimpjes en snoephartjes ertussen. De caissière zei dat het nog niet echt stormliep met het Sinterklaassnoep. Ongelovig heb ik haar aangestaard. Het kan zijn dat nog niet iedereen het weet. Maar ja, normaal gaat dit soort nieuws als een lopend vuurtje door ons landje. De Wuppies waren ook binnen een paar dagen uitverkocht. Het zal toch niet zijn dat onze Goedheiligman in de vergetelheid aan het raken is? Dat we liever kerstkransjes in de supermarkt hadden gahad?
Hoe dan ook, vanavond zet ik mijn schoen. En ik hoop dat hij morgen, op vijf september, gevuld is met perpernootjes. Sinterklaas. Het leukste feest van het jaar. Ik ben er weer helemaal klaar voor. Laat die winter maar komen!
Hallo Bart, maak je nog steeds leuke programma's voor RTV Utrecht?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
Kun je ook lelijke dingen zeggen over Viola? Hoe is ze nou in het echt? Je hebt per slot van rekening een aantal weken met haar opgetrokkenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:11 schreef dieenebart het volgende:
oh. shn
stelletje voyeurs, die oud-bewoners... Vooral die Andries, wat een publiciteitsgeile likkepad is dat.
Hoi Dries:)
Die registratiedatum in jouw profiel.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef dieenebart het volgende:
ja doei.
ik ga me hier nog even vermaken...
xb
quote:
Tijd voor een paffiequote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Roel wist ook al de weg te vinden hierheen...
Onder een echt account...quote:
Wellicht dat hij veel geleerd heeft over computers (en Fokquote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef Sanne het volgende:
Welkom dieenebart!
Dat het toch nog gelukt is.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Yvonne je een lager accountnummer zou geven zodat je ook in OO kan.quote:
Is dat DE Roellio?????quote:
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat DE Roellio?????
Als het echt zo zou ik dat fantastisch vinden...Kei leuke gast die Roel...
Als je verliefd ben wordt je dat,,,,,quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel ja![]()
Duurt nog wel effe.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebben![]()
Ha Bart
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Toen BB1 een onovertroffen hype was, was het al de held hier op fok jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
Daar kan die broer van semi nog een puntje aan zuigen
Bedanktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Ik zou het sneuer vinden als één of andere user doet alsof ie iemand is die in BB heeft gezeten. En vooral als iedereen daar dan intrapt. Maar goed, als het echt zo blijkt te zijn, leuk. Al had ik wel wat correcter Nederlands van die ene Bart verwacht op een of andere manier.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...
Die was er laatsdt nog en die zei dat het wel geholpen had dat hij zei dat het saai was, want daarna kwam dat nominatie gezeikquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef APK het volgende:
Duurt nog wel effe.
Pas als golfert en Bluez dagelijks melden dat ze met hem op MSN zitten is het een positieve identificatie.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef APK het volgende:
Duurt nog wel effe.
Pas als golfert en Bluez dagelijks melden dat ze met hem op MSN zitten is het een positieve identificatie.![]()
Oh, dan was hij dezelfde. Grappige vent idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die was er laatsdt nog en die zei dat het wel geholpen had dat hij zei dat het saai was, want daarna kwam dat nominatie gezeik![]()
hee Bluezz.. ik moet lachen om je vraagquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een hamvraag voor Bart, waarmee ik kan bewijzen dat hij het is
Bart :
in welk ziekenhuis was jij een paar weken geleden? (daar werk ik namelijk, en ik zag je de draaideur uitlopen)
Ik dacht dat je het wle zou kunnen vinden met E-10quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef 3st het volgende:
Bart: als ik mediageil ben wat ben jij dan? mediahitsig haha. anyway ik heb het niet zo op die gasten die nu genomineerd zijn! volgens mij komen ze uit zwolle ofzo
Ik tiep altijd kromquote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef MissHobje het volgende:
hee Bluezz.. ik moet lachen om je vraag![]()
Het staat zo krom![]()
Ik heb liever dat Milica er een puntje aan zuigtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen BB1 een onovertroffen hype was, was het al de held hier op fok ja![]()
Daar kan die broer van semi nog een puntje aan zuigen
Ordinair, ranzig mannetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik heb liever dat Milica er een puntje aan zuigtAl mag Dido of liesko ook nog wel
.
Sorry , ik ben ... (veel iig) jaren jonger dan jijquote:
Maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou het sneuer vinden als één of andere user doet alsof ie iemand is die in BB heeft gezeten. En vooral als iedereen daar dan intrapt. Maar goed, als het echt zo blijkt te zijn, leuk. Al had ik wel wat correcter Nederlands van die ene Bart verwacht op een of andere manier.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef 3st het volgende:
Bart: als ik mediageil ben wat ben jij dan? mediahitsig haha. anyway ik heb het niet zo op die gasten die nu genomineerd zijn! volgens mij komen ze uit zwolle ofzo
Dit is dé bart.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...
Juh, daarover had ik ook geen twijfels.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef haloII het volgende:
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken![]()
quote:
Helaas wel een idioot met een jaguar onder z'n puistenreet.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Zet de beelden van Joost nog eens achter elkaar en bapaal dan nog eens wie er idioot was
Ach dat ding kost ook maar rond de ¤ 25000quote:Op donderdag 7 september 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas wel een idioot met een jaguar onder z'n puistenreet.![]()
GJ, voor de duidelijkheid heb ik de bron even toegevoegd van de column van Joost. Ik ga een poging ondernemen om Joost op dit stuk te laten reageren binnen dit forum....quote:Geweldige tekst. Ik hoop dat je dat van idiote groep ook terugneemt. Kortom je post teveel. Ik denk dat ik zo vrij mag zijn om hierop te reageren. Geloof me iedereen is net zo idioot van BB 2 tm BB6, puur omdat ze dat huis ingaan.
Maar mochten er vergelijkingen gemaakt mogen worden tussen de groepen kan ik me voorstellen dat je enigszins beinvloed bent door "jouw" groep. Maar goed nu jij de erecode tussen groepen schend wil ik wel enigszins iets loslaten over BB5.
Zover ik weet zijn er nog nooit zoveel negatieve postings geweest over BB5 in vergelijking met welke groep dan ook.
De eerste tig weken was het de Tanja show, julie werden als geheel ondergesneeuwd ondanks haar onaangepaste gedrag en zeiden er niets van. Dit kwam pas nadat ze haar dochter had en het huis uit was. Hoezo slappe hap, als konijnen die in een lichtbak keken. Grappig dat jij nu al ziet dat na twee weken dit een idiote groep is. Volgens mij is het probleem voor Hummie dat dat idiote wel meevalt en er dus geen TV is.
Chantal werd afgebrand door haar geroddel, Rob werd gesloopt en bespottelijk gemaakt met zijn prothese, Menno liet zich maanden afzeiken, kaalscheren zonder een keer zijn tanden te laten zien.
Tanja, geweldig dat die zich hier nog liet zien na alle pulp die er over haar was geschreven van crackhoer tot verder. Lieske was jong en de pispaal en werd collectief gesloopt...lekker makkelijk. etc etc
Ik kan me voorstellen dat velen van BB5 vinden dat Fok zuigt maar dat zijn slechts meningen (soms wat onbesuist) van streamverslagen van het gedrag van de bewoners.
Ondanks dat ik als bewoner graag met je in dat hok had gezeten vind ik deze opmerking dus niet echt geslaagd. Ik ben het ook niet eens met het gedrag van een aantal bewoners in 6... Maar om dan maar te spreken over idioten. Ach je hebt gelijk.... alleen niet in de context zoals jij hem plaatst. En ja iedere groep moet worden vergeten zodra er weer nieuw kannonenvoer is voor de volgende editie, ik betwijfel alleen of deze aflevering wel kerst haalt. en er wel een 7 komt. Ik ben namelijk niet zo'n voorstander van touwtje springen op TV voor 50 Euro. Het budget is tanende. Het zal me ook niet verbazen dat de prijs dit jaar ergens in de buurt van de 100K vanwege gederfde inkomsten en tegenvallende kijkzijfers
Misschien moet we maar eens als alle groepen een rituele verbranding doen op het strand van het concept anders kijken volgend jaar alleen nog maar oud bewoners. Dat is pas sneu! Joho en een vat met rum
Niet anoniem Gert-Jan BB3
ps BB3 was toch de beste . Hup BB3
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |