[quote]
Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef Nostalgist het volgende:De nieuwste column van Joost over BB-6:
Voetbalvrouw
"Je bent net zoveel waard als de tijd die je op TV komt."
Johan Cruijff, levende voetballegende (1947)
Terwijl onze Big Brothervrienden vandaag aan het sneeuwruimen waren, ben ik lekker naar het strand geweest. Het was warmer dan ik dacht, dus nu zit ik roodverbrand dit stukkie te typen. Dat het vandaag warm was moeten ze in Aalsmeer ook hebben gemerkt. Iedereen was namelijk zo met zichzelf bezig dat huisvadertje Egbert helemaal vergeten werd toen ze gingen eten. 'Dan neem je toch twee stukjes fruit', riep Milica Eggie toe toen hij verbouwereerd om uitleg kwam vragen.
Nee, deze groep zal niet de geschiedenis ingaan als de meest sociale bewonersgroep ooit. Ik denk dat iedereen deze groep zo snel mogelijk wil vergeten als er over 82 dagen een winnaar het huis uit komt. Wat een idiote figuren.
Maar ik moet wel wat dingetjes terugnemen. Zo schreef ik in mijn eerste BB-column dat Semih en Micheline helemaal geen stelletje waren. Dát neem ik terug. Ze waren een stelletje, de vraag nu is echter: voor hoe lang nog? Brabo Tijn is namelijk gek op Micheline. Benieuwd wat Micheline doet als Semih straks het huis moet verlaten.
In die eerste column schreef ik ook dat Janine helemaal geen vrouw was. Maar nu blijkt dat ze een echte mannenverslindster is. Naast al het personeel van de koffieshop waar ze haar dagelijkse jointje haalt heeft ze in haar 'modellenperiode' ook geneukt met een speler van Arsenal! Ben ik even blij dat ik geen profvoetballer ben.
Nee, deze groep zal niet de geschiedenis ingaan als de meest sociale bewonersgroep ooit. Ik denk dat iedereen deze groep zo snel mogelijk wil vergeten als er over 82 dagen een winnaar het huis uit komt. Wat een idiote figuren.
Geweldige tekst. Ik hoop dat je dat van idiote groep ook terugneemt. Kortom je post teveel. Ik denk dat ik zo vrij mag zijn om hierop te reageren. Geloof me iedereen is net zo idioot van BB 2 tm BB6, puur omdat ze dat huis ingaan.
Maar mochten er vergelijkingen gemaakt mogen worden tussen de groepen kan ik me voorstellen dat je enigszins beinvloed bent door "jouw" groep. Maar goed nu jij de erecode tussen groepen schend wil ik wel enigszins iets loslaten over BB5.
Zover ik weet zijn er nog nooit zoveel negatieve postings geweest over BB5 in vergelijking met welke groep dan ook.
De eerste tig weken was het de Tanja show, julie werden als geheel ondergesneeuwd ondanks haar onaangepaste gedrag en zeiden er niets van. Dit kwam pas nadat ze haar dochter had en het huis uit was. Hoezo slappe hap, als konijnen die in een lichtbak keken. Grappig dat jij nu al ziet dat na twee weken dit een idiote groep is. Volgens mij is het probleem voor Hummie dat dat idiote wel meevalt en er dus geen TV is.
Chantal werd afgebrand door haar geroddel, Rob werd gesloopt en bespottelijk gemaakt met zijn prothese, Menno liet zich maanden afzeiken, kaalscheren zonder een keer zijn tanden te laten zien.
Tanja, geweldig dat die zich hier nog liet zien na alle pulp die er over haar was geschreven van crackhoer tot verder. Lieske was jong en de pispaal en werd collectief gesloopt...lekker makkelijk. etc etc
Ik kan me voorstellen dat velen van BB5 vinden dat Fok zuigt maar dat zijn slechts meningen (soms wat onbesuist) van streamverslagen van het gedrag van de bewoners.
Ondanks dat ik als bewoner graag met je in dat hok had gezeten vind ik deze opmerking dus niet echt geslaagd. Ik ben het ook niet eens met het gedrag van een aantal bewoners in 6... Maar om dan maar te spreken over idioten. Ach je hebt gelijk.... alleen niet in de context zoals jij hem plaatst. En ja iedere groep moet worden vergeten zodra er weer nieuw kannonenvoer is voor de volgende editie, ik betwijfel alleen of deze aflevering wel kerst haalt. en er wel een 7 komt. Ik ben namelijk niet zo'n voorstander van touwtje springen op TV voor 50 Euro. Het budget is tanende. Het zal me ook niet verbazen dat de prijs dit jaar ergens in de buurt van de 100K vanwege gederfde inkomsten en tegenvallende kijkzijfers
Misschien moet we maar eens als alle groepen een rituele verbranding doen op het strand van het concept anders kijken volgend jaar alleen nog maar oud bewoners. Dat is pas sneu! Joho en een vat met rum
Niet anoniem Gert-Jan BB3
ps BB3 was toch de beste
![]()
.
![]()
Hup BB3
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken
[ Bericht 3% gewijzigd door haloII op 07-09-2006 13:47:06 ]