Ik ga ervanuit dat de ex-bewoners hier met r.e.s.p.e.c.t. zullen worden behandeld, en anders zal het zelfregulerende mechanisme in werking treden toch ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef oYo het volgende:
Als ze maar eerst mij mailen voor ze hier worden afgezeken
Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden hadquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Was het niet Lieske die viavia hoorde van de blog en schrok toen ze het las aldaar?
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Die aktie Linda naar Fok te halen heb ik afgeblazen na het tragische sluiten van mijn Linda en Tan reeks
Want BB5 was zo achterhaald
Dan hoop ik voor jullie dat Chantal ook een tof mens blijkt te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle oud bewoners zijn welkom Peet, niet alleen Tanja en Linda.... Vandaar dat jouw topic een slotje kreeg en deze niet.
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Audrey heeft hier gepost.Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Spreek voor jezelfquote:Ik weet alleen dat Tanja hier aan kwam zetten en binnen no-time iedereen om haar vinger gewonden had Tof mens bleek dat te zijn!
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Martin van BB1 heeft hier ook gepost.
hihihihi
Succes. Hij wil op geen enkele manier nog gelinkt worden aan BB begreep ik uit een artikel vorig jaar over een officieele reunie van BB bewoners. (er is er nog 1 vergeten wie dat was)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Mona was best ok toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als die amsterdamse walvis van een Mona maar weg blijft, zo ook kelly.
de kraker en de kaktrut? Jazekers.. wonen zelfs samen nu en voor zover ik weet niet gekraakt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben die Roel en dat huppelmeisje nog iets?
GVD die zogenaamde Amsterdamse jovialiteitquote:
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in gingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in ging
(zoals het hoort dus)
Wie was datquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.
Nyrem had ze ook al gehad.quote:
Ik had wel gewild. En jij ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nyrem had ze ook al gehad.
Nog meer fokkers op haar lijstje?![]()
Neuh.quote:
Lieskequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Ja, de eerste BB-bewoner ooit die weggestemd werd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....
is dat die de eerste beste nominatieronde meteen de lul was
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Linda....quote:
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Linda....![]()
Die trok zich werkelijk ook niets van de camera's aan als er een borrel te schenken was.
Ing had neptietenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerNet zo gestoord als Linda, maar met betere zuigreflex
Wel aardig ja.. maar welke weten we danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Jojogirl het volgende:
Is het een idee om in de OP een lijstje te zetten van BB-bewoners met hun Fok-nickname?
DeMachinist - Roelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wel aardig ja.. maar welke weten we dan
Ik weet alleen Tann
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)quote:
Was toch een kloonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)
Audrey was hot man.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Lieske zonder twijfel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ook nog hersens ja, komt in de buurt.quote:
Volgens mij hing hij op Mediawatchers rond.quote:
En lurkt mee..... 3 dagen geleden nog actief....quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie denkt nu echt dat BBmenno, tann, en de Machinist nog komt???
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:43 schreef _The_General_ het volgende:
Geloven jullie echt dat die users echt die mensen zijn?
Ik verwacht wel dat ze dit leest.... Je kunt hier natuurlijk mensen uitnodigen omdat je ze graag wilt spreken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verwacht Tann nog wel terug, had ook plannen een aktie te beginnen Linda op Fok te krijgen, maar ja: toch maar vanaf gezien
Idd, ik had daar zelfs al een topic voor gemaakt, maar die is helaas gesloten omdat het achterhaald is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze dit leest.... Je kunt hier natuurlijk mensen uitnodigen omdat je ze graag wilt spreken.![]()
Zo, als ze nu niet en masse reagerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De teringlijers voelen zich te goed om te reageren. Kom op dan rooie Linda met je geile doos of Menno de flikker. Laat zien dat je ballen heb en plaats een reply. Is dit wat alle fans krijgen nadat ze jullie al die tijd hebben gesteund. Ik zeg het je, al die oud bewoners zijn vuile teringlijers, luilakken en lafaards.
Wel voor degenen die van een uitdaging houden....quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:15 schreef Falco het volgende:
Het lijkt mij nou juist verstandig als die oud-bewoners dat hele BB-gebeuren achter zich laten en dus niet gaan posten op een forum vol idioten.
DeMachinist heeft dezelfde tijd staan.....Bug denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is 3 dagen geleden nog op Fok geweest, dat is natuurlijk ook niet voor niets
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, precies, dit is de plek waar je ook kunt vertellen over de opnames van de "terugblik" uitzendingen !!
![]()
![]()
Hoe was het om Hummie weer te spreken ?
Hoe was het de medebewoners weer te zien ?
Ben je tevreden over de uitspraken die je hebt gedaan ?
![]()
Zo, nu mag je eindelijk vertellen wie je bent....quote:
que? bedoel je mij? oh ik was hier vorig jaar ook een tijdje actief na BB5.. toen tann haar eigen topic reeks hadquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, nu mag je eindelijk vertellen wie je bent....![]()
![]()
Ja jij ! Ja dat weet ik, daarom vraag ik het je ! Ben je een broer van Shurendy ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
que? bedoel je mij? oh ik was hier vorig jaar ook een tijdje actief na BB5.. toen tann haar eigen topic reeks had![]()
Je bedoelt LS (Lekker Simpel)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef Suikeroom het volgende:
hehe nee joh dat was maar een fa2.. maar sarcasme komt op internet bij sommige niet echt over geloof ik..ik ben niet iemand die jij zou moeten kennen denk ik.. ik kan me jou niet herrinneren eigenlijk.. wel zo'n dude die tann aan het stalken was ofzo![]()
Bart? DE Bart ?quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bedoelt LS (Lekker Simpel)Ja, die had nauwe contacten met de moeder van tann...
Tja, dan hebben we natuurlijk bewijs nodig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Center het volgende:
Hoi ik ben Bart heb ook in Big Brother gezeten..
Keigezellig !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Kunnen we mister BB, Ruud hier niet naar toe lokken.![]()
Dat zou pas gezellig worden![]()
ff knuffeluh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Zou die met een PC kunnen werken denk je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef lurf_doctor het volgende:
En na dat bericht van APK kwam deze tekst van Duderinnetje:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ook nog hersens ja, komt in de buurt.![]()
quote:
Nee sufferd, het was 1999.quote:
Ooit, ergens, hoe dan ook, zal er tijdens deze BB6 een moment komen waarop we een Gert Timmerman topic kunnen openen, en dan zien we FrancisB vanzelf weer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
Die ex-bewoners interesseren me geen hol.
Als countrymarianne en francisD maar terugkomen.![]()
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat betekenen die Ik Steun Mijn.... iconen?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
16 moderators zijn opgestapt. Waarom? Zie beneden.
F&F:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Opruimslotje?
De katten van Boe
kijk eens wat ik uit het water heb gevist
Dag Uhmmie en Mr. Wes.....
Welkom ijsmeis?!?!?!
Welkom SHE.
Med:
Nieuwe mod voor Flora en Fauna
Het vertrek van Uhmmie en MrWes
het vertrek van...
Ok, Watskeburt??
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Feedback:
Nikky, dit is niet zo verstandig
Geweldig, het wordt steeds beter!
Moet je...
Ga je zo met vrijwilligers om ?
Om welke reden is ijsmeis eigenlijk tot mod geworden?
Je kan wel nagaan wat er nu met F&F gebeurt
Watskeburt?
Ga je zo met vrijwilligers om ? #2
Hey, Dagonet
Ga je zo met vrijwilligers om ? #3
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 4
Viva la revolution!
Viva la Revolution! #2
Een gevalletje van..
De Terreurstaat Fok!
Hierbij wil ik toch nog ff m'n respect uiten aan de modjes
En nu zie ik m'n kans schoon!
En zo zijn we allemaal gebanned.
Zet mij maar op zwart!!!
Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbende
De Reden waarom danny fok niet zal laten stoppen
Danny, luister, hier de oplossing voor je probleem!
Relluh!11!1 #3
SunChaser en Nolius ook veel succes!
Yvonne?
laten we dit nou niet allemaal op danny schuiven
Hoi, ik wil graag mod worden?
Nou hup hup rel voorbij, alles weer op slot.
ff een vraagje hoor deel 2
Biogarde
Danny, Voor hoeveel verkoop je je toko?
Geef HAL9000S eens terug!
Meldtopic voor Mods die te laat waren om mee te staken.
Stofje!
Willie bepaalt wel wat leuk is :-)
Steun hier Yvonne
Fok! op z`n kop! #3 - is er wel genoeg bier?
Wtf is gebeurd ?
Welkom terug !!!!!!!!!!
Centraal sollicitatie topic
FOK! op zijn kop - deel 4!
WAAROM.
[centraal] Deel I > Opstand op FOK!
FOK!radio: SCH
Hé Danny
Hej, eikels, bedankt!
steun hier danny
Yvonnuh!
Open sollicitatie!
Voor die Nicht van FokRadio..
[KPD] Sollicitatie moderator
Aan de familie Roodbol
Ik meld mij graag aan als nieuwe FA
Beste Lord Dreamer
He Dr. Daggla! Als je weer gaat lekker,
Subforum voor rellen?
Nieuw idee subforum; REL
Moet ik je "God" noemen of gewoon een klootviool?
ddanny linkt zelf naar 300.zip
Is het op fok! ook mogelijk om te ontkomen aan deze heisa...
Waarom...
Beste Danny, een tip.
Ontzettend kat in badkuip verhaal
Doodverwensing door GOD
Waarom worden die 'enkele mensen' niet genoemd ?
Chowi en SHE ook veel succes!
Duderinnetje, veel succes als Global Mod!
Higlander, mn midliferisis begint pas over 30 jaar
Nikky is de aanstichter
Mag kanker nou wel of niet?
Meki 4 Mod!
sukkels
[serieus]MOd`s en Fa`s: Hoeveel tijd...
Okee, iedereen is in het ooitje genomen, blah.
[positieve fb] Danny FanTopic
Waarom stapt niet iedereen op?
Fok! voor de sociale medemens
Als ik Dany zou heten, nou ..
Topic # zoveel, maar OMFG
Zo,en nou is het klaar.
Samenvatting?
Wat gaat er nu gebeuren?
Danny, gaat er nog wat gebeuren
Bans EX-moderators
Verzoek tijdelijk forum
Er is geen mod meer op SHO.
Bupatih en Stofje een permban?
Ik ben oproepbaar
Hoe ga je met vrijwilligers om - les 5
Meld *hier* dat je de massacre hebt overleeft.
Overweeg jij te stoppen met Fok! n.a.v. de Rel?
Hoe ga je met vrijwilligers om les 6
Wat gaat er nu gebeuren #2
Stel, Danny trekt vanavond de stekker eruit.
Hoe moeten we de afgelopen rel noemen?
evaluatie: hoe bevalt de nieuwe userpolicy thus far?
Ex-modjes, bedankt!
Wees *hier* blij dat FOK! nog bestaat.
Mag VBLweer een mod hebben?
Vraag / Opmerking over artikel 5
[Centraal] Hoe ga je met vrijwilligers om? - Les 7!
Het einde van een relletje...
overzichtje is gemaakt door RealBizkit666
Jaaaaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.
[..]
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor jou zou een "Ik steun mijn hele grote steen" wel op zijn plaats zijn.
[..]
Niet moeilijk doen, gewoon lekker simpel weggaan als het je stoortquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Stel je niet aan, idioot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen we dat AUB!!!!! buiten BB6 houden?!?!?!?
Als je aandacht wil zijn er nog genoeg ander subfora en topics over, maar doe het dan niet in BB6....
Heerlijk hoe je hapt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stel je niet aan, idioot.
Stereotomy vraagt wat en ik geef antwoord.
Ga gezellig met wat kittens in bad spelen, zie je tenminste nog eens een nat jong poesje van dichtbij.![]()
Goedzo, netjes terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk hoe je hapt.....![]()
Heb je honger?
http://www.linneke.nlquote:BB LINDA 08:52 01-09-2006
NOUNOU MAMA...
SCHRIK DIE MANNEN EENS NIET ZO AF...
ZO VIND IK NOOIT EEN VENT!!!
DERK, JIJ OOK EEN PRETTIG WEEKEND...
IK HEB N SUPER WEEKEND VOOR DE BOEG!!!
VANAVOND BORREL OP MN WERK,
DAARNA MET MAMA ETEN THUIS,
DAARNA HAPJE EN DRANKJE MET MIJN EIGENSTE DUNYA IN AWERPEN,
ZATERDAG MISSCHIEN RICHTING DEN HAAG...
ZONDAG BBQ MET NAAT, CHAN , ING, DIDO, ROB, ROEL, RIKKERT IN RIJSWIJK
MAANDAG DAGJE MET CHANNIE....
DRUK MAAR SUPER LEUK WEEKEND DUS!!!!!!!!!!!
IEDEREEN PRETTIG WEEKEND!!!
Ik ook!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:57 schreef Center het volgende:
Hoi ik ben Bart heb ook in Big Brother gezeten..
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijvenquote:Op maandag 4 september 2006 09:28 schreef BBoon het volgende:
Nou nou wat een welkom voor de oud bewoners hier zeg. Sorry hoor maar hoe er hier over mensen geschreven wordt zakt je broek wel een beetje van af...![]()
Ik zou als oud bewoner behoorlijk pissed zijn al ik die dingen zou lezen.
Jammer want ik zou wel met oud bewoners willen praten over hoe het was en hoe ze BB beleeft hebben.![]()
Van sociaal gedrag is in dit topic weinig sprake![]()
Maar goed ik ben sowieso anti afzeiken van mensen.![]()
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???quote:Op maandag 4 september 2006 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
sommige oudbewoners hebben er schijt aan wat die 40 idioten allemaal over ze schrijven
Als je graag met oudbewoners wil praten moet je goed opletten, want soms komen er wel een paar langs....
Alleen niet in dit topic,...
slotje![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maurice het internet ondekt![]()
Vraag of ze je bellenquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Hai Andries!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef 3st het volgende:
Het is mij Andries!!!!!! ik volg de nieuwe serie uiteraard ook en ik vind het wel weer anders dan voorgaande jaren! Ik hoor iedereen roepen dat het niet zo zwaar is enzo maar als je zelf in het huis gezeten hebt snap je wel dat dit ook wel zwaar is.
Ze zijn er al hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
Vraagje: hoe herken je ze dan en hoe weet je of je niet met een nepper te maken hebt???
Ik zag al wat namen voorbij komen zoals "the Machnist" of zoiets.
Nou ik wacht af. Ben voor het eerst dit jaar op het forum dus wie weet kom ik er 1 tegen ergens.
Nostalgist! Uiteraard volg ik zo af en toe de streams. gelukkig kunnen we dit jaar deze gratis volgen! Het is ook allemaal niet zo preuts meer heb ik het ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Andries!
Leuk dat je de weg hebt gevonden naar dit forum. Volg je de streams ook ?
Psst... profielquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Hé Andries. En hoe weten wij dat jij het echt bent?
Eens ik vond het vreselijk hoe iedereen plots in der kont kroopquote:
Zijn schrijfstijl is wel beter ontwikkeld dan die van Linda.quote:Pepernoten
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe."
St. Nicolaas, goedheiligman (1641)
'Dit geloof je nooit!', gilde een vriend door mijn mobieltje. 'Ze zijn er! Nu al! En het is pas vier septem…' Ik liet hem niet uitpraten. Want ik wist genoeg. Ben meteen naar buiten gerend. Op naar de Albert Heijn. Als een Crocodile Hunter die achterna gezeten wordt door een elftal bloeddorstige krokodillen rende ik de Appie binnen. Via de groente en het fruit naar het brood en de koekjes. En daar stonden ze. In zo’n groot kartonnen display. Pepernoten.
Pepernoten! Op vier september. Gauw vulde ik mijn blauwe mandje met een paar voordeelzakken mét schuimpjes en snoephartjes ertussen. De caissière zei dat het nog niet echt stormliep met het Sinterklaassnoep. Ongelovig heb ik haar aangestaard. Het kan zijn dat nog niet iedereen het weet. Maar ja, normaal gaat dit soort nieuws als een lopend vuurtje door ons landje. De Wuppies waren ook binnen een paar dagen uitverkocht. Het zal toch niet zijn dat onze Goedheiligman in de vergetelheid aan het raken is? Dat we liever kerstkransjes in de supermarkt hadden gahad?
Hoe dan ook, vanavond zet ik mijn schoen. En ik hoop dat hij morgen, op vijf september, gevuld is met perpernootjes. Sinterklaas. Het leukste feest van het jaar. Ik ben er weer helemaal klaar voor. Laat die winter maar komen!
Hallo Bart, maak je nog steeds leuke programma's voor RTV Utrecht?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
Kun je ook lelijke dingen zeggen over Viola? Hoe is ze nou in het echt? Je hebt per slot van rekening een aantal weken met haar opgetrokkenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:11 schreef dieenebart het volgende:
oh. shn
stelletje voyeurs, die oud-bewoners... Vooral die Andries, wat een publiciteitsgeile likkepad is dat.
Hoi Dries:)
Die registratiedatum in jouw profiel.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef dieenebart het volgende:
ja doei.
ik ga me hier nog even vermaken...
xb
quote:
Tijd voor een paffiequote:Op woensdag 6 september 2006 16:58 schreef dieenebart het volgende:
wat is dat tvp ook alweer?
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Roel wist ook al de weg te vinden hierheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |