GVD die zogenaamde Amsterdamse jovialiteitquote:
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in gingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef tong80 het volgende:
Priscella was al fokster voordat ze het huis in ging.
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Priscella had zelfs haar tieten al op Fok gepost voordat ze het huis in ging
(zoals het hoort dus)
Wie was datquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Ze had zelfs al sex gehad met de Fokker van het jaar voordat ze het huis in ging.
Nyrem had ze ook al gehad.quote:
Ik had wel gewild. En jij ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nyrem had ze ook al gehad.
Nog meer fokkers op haar lijstje?![]()
Neuh.quote:
Lieskequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Ja, de eerste BB-bewoner ooit die weggestemd werd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Martin...... Martin......wacht ff hoor.. valt me zo vast wel weer in....
is dat die de eerste beste nominatieronde meteen de lul was
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik kan mij eigenlijk geen oud bewoner bedenken met wie ik het bed zou willen delen, op Sandy na maar dat is een lesbo.![]()
Linda....quote:
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Linda....![]()
Die trok zich werkelijk ook niets van de camera's aan als er een borrel te schenken was.
Ing had neptietenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's waar.. .maar toch vond ik Ing leukerNet zo gestoord als Linda, maar met betere zuigreflex
Wel aardig ja.. maar welke weten we danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Jojogirl het volgende:
Is het een idee om in de OP een lijstje te zetten van BB-bewoners met hun Fok-nickname?
DeMachinist - Roelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wel aardig ja.. maar welke weten we dan
Ik weet alleen Tann
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)quote:
Was toch een kloonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
En BB-Sandra (al was ze maar heel kort in het huis)
Audrey was hot man.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Lieske zonder twijfel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ook nog hersens ja, komt in de buurt.quote:
Volgens mij hing hij op Mediawatchers rond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |