Onder een echt account...quote:
Wellicht dat hij veel geleerd heeft over computers (en Fokquote:Op woensdag 6 september 2006 19:29 schreef Sanne het volgende:
Welkom dieenebart!
Dat het toch nog gelukt is.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Yvonne je een lager accountnummer zou geven zodat je ook in OO kan.quote:
Is dat DE Roellio?????quote:
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat DE Roellio?????
Als het echt zo zou ik dat fantastisch vinden...Kei leuke gast die Roel...
Als je verliefd ben wordt je dat,,,,,quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot hij helemaal week en soft werd om Dido in te palmen wel ja![]()
Duurt nog wel effe.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik geloof er niks van. Bart hier... Neee..harde bewijzen wil ik!
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn broer was er ook, die post al veel langer hier, hoe veel bewijzen wil je nog hebben![]()
Ha Bart
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel zeggen dat ik familie van een bewoner ben. Geloof je me?
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Toen BB1 een onovertroffen hype was, was het al de held hier op fok jaquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jumparound is bekend op FOK! We hebben hem massaal gecapt toen hij ging bingoën terwijl Bart in HBB zatEn later kwam hij nog verslag doen.
Nou, dan geloof je 't toch niet![]()
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
Daar kan die broer van semi nog een puntje aan zuigen
Bedanktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die nick is op uitdrukkelijk verzoek van Bart. Dat kan ik bevestigen.
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar omdat iemand als nick ''dieenebart'' heeft, geloof ik niet meteen dat het dé Bart is.
Ik zou het sneuer vinden als één of andere user doet alsof ie iemand is die in BB heeft gezeten. En vooral als iedereen daar dan intrapt. Maar goed, als het echt zo blijkt te zijn, leuk. Al had ik wel wat correcter Nederlands van die ene Bart verwacht op een of andere manier.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe sneu wil je zijn? Het is net datzelfde gedoe als met Roel tijdje terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |