Ik bestudeer liever hoe een paar racisten zich opstellen tijdens 'een dull moment', dan dat ik dag na dag de verichtingen van een hyperactieve idioot -die denkt dat hij grappig is en door Hummie in bescherming wordt genomen- door mijn strot geduwd krijg.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef haloII het volgende:
Niet anoniem Gert-Jan BB3
ps BB3 was toch de beste.
Hup BB3
![]()
D66 is trouwens blij met je advies van januari 2005, Ze zijn van vanaf toen van 16 naar 2 zetels gegaan, maar misschien mag je het licht uit doen, die jongens moeten namelijk later ook alles terugnemen/inslikken![]()
Ja, dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef dieenebart het volgende:
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
Eens. Overigens zal ik wel in de minderheid zijn als ik vind dat deze bb nu al boeiender vind dan de laatste. Als je kijkt naar de ontwikkelingen in de eerste weken is er gezien de groepsprocessen een grote kans op escalatie.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bestudeer liever hoe een paar racisten zich opstellen tijdens 'een dull moment', dan dat ik dag na dag de verichtingen van een hyperactieve idioot -die denkt dat hij grappig is en door Hummie in bescherming wordt genomen- door mijn strot geduwd krijg.![]()
Inderdaad, alleen het wordt zó beroerd gemonteerd, dat het programma een flop dreigt te worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Als je kijkt naar de ontwikkelingen in de eerste weken is er gezien de groepsprocessen een grote kans op escalatie.
Ik denk hierbij o.a. een grote ruzie tussen Hilde en dochter vanwege frustraties uit het verleden, E10 die doordraait omdat hij zich aangevallen voelt door iets of iemand, E10 die zich vergrijpt aan (de borsten) van Sabine, Semih die het gedrag van de kampgroep niet meer trekt, seks tussen Monique en Tijn en de jaloerse reacties van Marlies en E10.... en zo kan ik nog meer potentiele verhaallijnen verzinnen.
Die behoren iemand anders toe....quote:Op donderdag 7 september 2006 21:42 schreef dieenebart het volgende:
Hey Etienne, blijf je een beetje van de borsten van Sabine af! Laat los, hoor je, vlegel!
IP-adressen, registratiemailadressen, familie en de antwoorden op vragen die zij alleen kunnen beantwoorden geven meestal voldoende aanknopingspunten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
ben wel nieuwsgierig naar de "oud bewoners" die hier komen....hoe kun je er nou 100% zeker van zijn dan het de echte Bart of Roel is???
Wat vindt jij van BB-6 dan? Harder dan ooit ? Hoe zou jij op twee weken zonder zonlicht hebben gereageerd ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:42 schreef dieenebart het volgende:
en anders doen we gewoon alsof, om jou te zieken...
Joh, denk je nou echt dat die gasten hier komen om te laten weten wat ze van BB231 vinden? Beetje naief, als je dat denkt.
Ik denk eerder dat het een vrij optimistische kijk op het voortbestaan van het programma was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:51 schreef Jumparound het volgende:
231? beetje rare volgorde bro...? ga nu een bakkie zetten... goedemorgen trouwens!
Als Lieske er dan bij zit vind ik alles prima!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:42 schreef Jimbo het volgende:
en bart , al gevraagd voor een BB met aleen de laatste 2/3 van de vorige edities, geloof dat ze dat volgend jaar wouden doen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Springsteen27 het volgende:
Als Lieske er dan bij zit vind ik alles prima!!
God ja, weet je, nou , nee, pieppiepwapperdewap.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:53 schreef Jumparound het volgende:
als ze haar dood gooien met grote opblaasballen kijk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |