quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef dieenebart het volgende:
Oei!
Oei, in welk een wespennest heeft onze held ditmaal zijn hoofd geschtoken? Joost, roep om hulp, luid en herhaaldelijk! Landheer Gert komt met de riek, om je te spiezen!
Vlucht, Joost, vlucht nu het nog kan...
Yo Gert, ik ben het met je eens dat iedereen van 2 tm 6 gek is dattie aan het programma heeft meegedaan. En wij net zo goed, maar dan gek om een andere reden.
Maar ik vind wel dat Joost iedere mening mag hebben, zeker waar het groepsgedrag betreft. Ik kan me niet herinneren dat er zo' duidelijk onderscheid is geweest tussen verschillende bewoners, zelfs niet toen er een hek tussen stond in The Battle. Wat dat betreft is deze editie nu al interessanter dan alle voorgaande afleveringen bij elkaar. Laat ze elkaar het leven maar zuur maken, de beste strategist wint. Ik zet mijn geld op ouwe mensen.
Dan het ritueel verbranden van het BB-concept. Goed plan. Mag het ook eerder? Ik heb nog een koffertje (metaal, blauwe stikkers) waar twee liter brandstof in kan.
De kijkcijfers zijn niet om thuis voor te blijven.
Joost, gewoon weer D'66 stemmen hoor. Iedere stem telt. Dat zou jij moeten weten, Gert.
mazzel
wromquote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
En dan vervolgens met z'n allen naar
Voer voor psychologen #2
Qua BB-concept wel, jaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
wrom....zijn ut wel erkende psychologen dan?
![]()
Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik prefereer dan liever toch de term: "ervaringsdeskundigen"![]()
Hangt er vanaf...als het om een frequente quarterpounder met kaas zonder uitjes eter gaat dan loopt het sap me bij voorbaat al uit den bek.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"![]()
Bruut...heb jij dan helemaal geen compassie met de bewoners...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
Ik ben bang dat dat dan net zo wordt weggelachen als vorig jaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook wel goede hoop voor deze BB. Als Hummie bijvoorbeeld het lef heeft een compilatie met alle roddelgesprekken tussen de bewoners en alle negatieve opmerkingen over elkaar te tonen aan de groep, kan de vlam nog wel in de pan slaan.
Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef dieenebart het volgende:
sorry, bewaakte fietsenstalling natuurlijk...
Willemquote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef dieenebart het volgende:
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zatenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[knip]
Ik herinner me nog goed, dat, vorig jaar, mensen hier bij het briljante filmpje "Bid huil, lach, vecht en bewonder " van PC-eend aangaven een traantje te hebben gelaten vanwege de goede tijd die zij samen met de bewoners van BB-5 gehad hadden, en verdrietig waren dat het bijna afgelopen was.
Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallenquote:Velen hebben ook de positieve instelling van Joost in het huis zeer gewaardeerd. Hij bracht (ok, wellicht teveel) origineel leven in de brouwerij. Van sjoelen tot toneelstukjes en debatten initieren.
Hij bracht leven in een saaie brouwerij. Met iemand als Joost in de huidige groep zouden de streams niet zo slaapverwekkend zijn.
Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.quote:In BB-3 werd de spanning door zowel de mensen als de extreme omstandigheden gecreeërd. In BB-5 (en 6) zou/zal het moeten komen door de initiatieven van de bewoners. In BB-5 is dat imho gelukt. In BB-6 moet dat nog blijken.
Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....quote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zaten
[..]
Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallen
Maar ik heb wel het idee dat jij erbij hoorde vanwege wat je hier over hem schrijft
Die spelletjes en toneelstukjes waren misschien niet heel slaapverwekkend (omdat hij nogal euh 'overactief' was) maar ik trok dat echt heel moeizaam.
[..]
Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.
Wel ben ik van mening dat de huidige groep misschien iets minder prikkels nodig heeft
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....![]()
De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"
Nope.....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef dieenebart het volgende:
over extreme omstandigheden gesproken; weleens twee weken zonder daglicht gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |