abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41589428
Oei!
Oei, in welk een wespennest heeft onze held ditmaal zijn hoofd geschtoken? Joost, roep om hulp, luid en herhaaldelijk! Landheer Gert komt met de riek, om je te spiezen!
Vlucht, Joost, vlucht nu het nog kan...

Yo Gert, ik ben het met je eens dat iedereen van 2 tm 6 gek is dattie aan het programma heeft meegedaan. En wij net zo goed, maar dan gek om een andere reden.
Maar ik vind wel dat Joost iedere mening mag hebben, zeker waar het groepsgedrag betreft. Ik kan me niet herinneren dat er zo' duidelijk onderscheid is geweest tussen verschillende bewoners, zelfs niet toen er een hek tussen stond in The Battle. Wat dat betreft is deze editie nu al interessanter dan alle voorgaande afleveringen bij elkaar. Laat ze elkaar het leven maar zuur maken, de beste strategist wint. Ik zet mijn geld op ouwe mensen.

Dan het ritueel verbranden van het BB-concept. Goed plan. Mag het ook eerder? Ik heb nog een koffertje (metaal, blauwe stikkers) waar twee liter brandstof in kan.

De kijkcijfers zijn niet om thuis voor te blijven.

Joost, gewoon weer D'66 stemmen hoor. Iedere stem telt. Dat zou jij moeten weten, Gert.

mazzel
pi_41589493
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef dieenebart het volgende:
Oei!
Oei, in welk een wespennest heeft onze held ditmaal zijn hoofd geschtoken? Joost, roep om hulp, luid en herhaaldelijk! Landheer Gert komt met de riek, om je te spiezen!
Vlucht, Joost, vlucht nu het nog kan...

Yo Gert, ik ben het met je eens dat iedereen van 2 tm 6 gek is dattie aan het programma heeft meegedaan. En wij net zo goed, maar dan gek om een andere reden.
Maar ik vind wel dat Joost iedere mening mag hebben, zeker waar het groepsgedrag betreft. Ik kan me niet herinneren dat er zo' duidelijk onderscheid is geweest tussen verschillende bewoners, zelfs niet toen er een hek tussen stond in The Battle. Wat dat betreft is deze editie nu al interessanter dan alle voorgaande afleveringen bij elkaar. Laat ze elkaar het leven maar zuur maken, de beste strategist wint. Ik zet mijn geld op ouwe mensen.

Dan het ritueel verbranden van het BB-concept. Goed plan. Mag het ook eerder? Ik heb nog een koffertje (metaal, blauwe stikkers) waar twee liter brandstof in kan.

De kijkcijfers zijn niet om thuis voor te blijven.

Joost, gewoon weer D'66 stemmen hoor. Iedere stem telt. Dat zou jij moeten weten, Gert.

mazzel
Ik kan niet wachten tot Roel en Joost hierop gaan reageren !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41589536
ja, zo wordt het na al die jaren dan eindelijk gezellig!
  donderdag 7 september 2006 @ 17:42:41 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41589592
En dan vervolgens met z'n allen naar
Voer voor psychologen #2
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 september 2006 @ 17:45:52 #205
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41589667
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
En dan vervolgens met z'n allen naar
Voer voor psychologen #2
wrom ....zijn ut wel erkende psychologen dan?
pi_41589718
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

wrom ....zijn ut wel erkende psychologen dan?
Qua BB-concept wel, ja
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  donderdag 7 september 2006 @ 17:50:09 #207
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41589777
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Qua BB-concept wel, ja
Ik prefereer dan liever toch de term: "ervaringsdeskundigen"
pi_41589855
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik prefereer dan liever toch de term: "ervaringsdeskundigen"
Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"
  Moderator donderdag 7 september 2006 @ 17:55:19 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41589903
Lekker hier blijven. Dan hoeven wij, en de "ervaringsdeskundigen", zich niet te beperken tot de psychologische invalshoek, maar kan er ook ongegeneerd en ononderbouwd met modder gesmeten worden. BB The Battle returns
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 7 september 2006 @ 17:56:09 #210
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41589927
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat bekt weer minder lekker..... "Voer voor ervaringsdeskundigen"
Hangt er vanaf...als het om een frequente quarterpounder met kaas zonder uitjes eter gaat dan loopt het sap me bij voorbaat al uit den bek.
pi_41589996
Yeah! Tis hier gezellig!!!!! Bakkie thee d'r bij...
Er wordt sowiesowieso niet veel zinnigs gemeld op VVPforum. Wie geht's, Gert? Kijk je ook, net als die 199.999 anderen naar een uit de hand gelopen hangouderenweekend te Center Parks?
pi_41590010
sorry, bewaakte fietsenstalling natuurlijk...
pi_41590015
Sorry maar was ik dan de enige die helemaal niets met Joos had. figuurlijk dan.

Ik vond hem helemaal niet interessant eerlijk gezegd, misschien wel een aardige jongen maar voor mij was het nu niet zo dat BB 5 door hem gered werd of zo.Misschien niet mijn soort humor, wie zal het zeggen. Dan vond ik b.v een Roel leukere Tv bieden.

Ik ben het in grote lijnen wel met Gert Jan eens, goh wat vonden we BB 5 saai, vooral in het begin. pas na het zogeheten hoerenfeestje werd het even leuk maar het kakte ook weer snel in.

Ik heb nog steeds hoop dat deze Bb een van de beste kan worden, juist door dat deze 2 groepen zo keihard tegenover elkaar staan.
Nou ok, BB3 kan niet overtroffen worden natuurlijk.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:03:28 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41590104
Ik heb ook wel goede hoop voor deze BB. Als Hummie bijvoorbeeld het lef heeft een compilatie met alle roddelgesprekken tussen de bewoners en alle negatieve opmerkingen over elkaar te tonen aan de groep, kan de vlam nog wel in de pan slaan.

Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:06:19 #215
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41590166
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:

Ik hoop nog steeds op ingrijpen van de kant van BB waardoor de groepen nog verder polariseren.
Bruut...heb jij dan helemaal geen compassie met de bewoners...
  donderdag 7 september 2006 @ 18:11:05 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41590276
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook wel goede hoop voor deze BB. Als Hummie bijvoorbeeld het lef heeft een compilatie met alle roddelgesprekken tussen de bewoners en alle negatieve opmerkingen over elkaar te tonen aan de groep, kan de vlam nog wel in de pan slaan.

Ik ben bang dat dat dan net zo wordt weggelachen als vorig jaar.

Maar de onderlinge verschillen gaan het in deze groep wel maken. Ze moeten ze alleen nog wat meer uitputten denk ik
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41590313
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef dieenebart het volgende:
sorry, bewaakte fietsenstalling natuurlijk...
Met 2 uur luchttijd om de banden op te pompen...
pi_41590868
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
  donderdag 7 september 2006 @ 18:40:13 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41591022
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef dieenebart het volgende:
@scanman:
Dat lijkt me nou leuk! Een compilatie van slechte grappen, misplaatste opmerkingen en racistische uitspraken. Maar ook een compilatie van de mutsen, de domste opmerkingen.
Eigenlijk zou je van iedereen de zwakste punten in beeld moeten brengen, zodat er nog veel meer te zeiken valt. Compilatie van Hilde waarin ze bij iedereen loopt te slijmen moet toch een soort Willem-effect teweeg brengen, zou je zeggen?
Willem ... Tja, dat was me er wel eentje

Maar zulke beelden zijn altijd leuk natuurlijk, al was het maar voor de kijkers. Ik denk dat het in deze groep nog wel voor een klein bommetje kan zorgen. Ze moeten er dan alleen niet al te lang meer mee wachten. Na 5 exits ben ik bang dat er van groepje 'Hilde' niet veel meer over zal zijn. Ik hoop dat ik het mis heb....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41591087
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

[knip]
Ik herinner me nog goed, dat, vorig jaar, mensen hier bij het briljante filmpje "Bid huil, lach, vecht en bewonder " van PC-eend aangaven een traantje te hebben gelaten vanwege de goede tijd die zij samen met de bewoners van BB-5 gehad hadden, en verdrietig waren dat het bijna afgelopen was.
Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zaten
Ik ben het wel met GJ eens dat bewoners in BB5 meer en groffer voor alles en nog wat werden uitgemaakt dan bij de edities daarvoor.
Ik denk dat dat ook kwam door het concept van dat jaar de BB baby, wat hier zeer negatief ontvangen werd en er bij voorbaat al mensen afhaakte of het met een negatieve insteek volgde.
Ook vond ik dat er niet echt een favoriet was dat jaar, vele vonden Roel wel een favoriet, maar dat werd al snel minder toen hij echt verliefd werd op Dido.
quote:
Velen hebben ook de positieve instelling van Joost in het huis zeer gewaardeerd. Hij bracht (ok, wellicht teveel) origineel leven in de brouwerij. Van sjoelen tot toneelstukjes en debatten initieren.

Hij bracht leven in een saaie brouwerij. Met iemand als Joost in de huidige groep zouden de streams niet zo slaapverwekkend zijn.
Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallen
Maar ik heb wel het idee dat jij erbij hoorde vanwege wat je hier over hem schrijft
Die spelletjes en toneelstukjes waren misschien niet heel slaapverwekkend (omdat hij nogal euh 'overactief' was ) maar ik trok dat echt heel moeizaam.
quote:
In BB-3 werd de spanning door zowel de mensen als de extreme omstandigheden gecreeërd. In BB-5 (en 6) zou/zal het moeten komen door de initiatieven van de bewoners. In BB-5 is dat imho gelukt. In BB-6 moet dat nog blijken.
Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.
Wel ben ik van mening dat de huidige groep misschien iets minder prikkels nodig heeft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41591121
De film met roddels zou best kans maken. De vorige groep waar een dergelijke film werd vertoond, werd vanwege de sociaal-correctheid, onder de mat geveegd, maar bij deze groep, zal het tot een verhevigde strijd leiden, denk ik.
Het "Willem-effect" is natuurlijk moeilijk te evenaren....Dan zou een familie lid het andere familie lid moeten gaan nomineren vanwege het geld....

Maar heden ten dage staat de Willem-situatie natuurlijk als een schrikbeeld in het hoofd gegrift bij iedere nominatie....
pi_41591353
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat je mijn filmpje hierin betrekt, maar ik denk toch dat de meeste dat zeiden om mij een veer in m'n reet te steken dan dat ze daadwerkelijk huilend achter de PC zaten

[..]

Ik weet niet of dat er nou zoveel waren, het is mij iig niet opgevallen
Maar ik heb wel het idee dat jij erbij hoorde vanwege wat je hier over hem schrijft
Die spelletjes en toneelstukjes waren misschien niet heel slaapverwekkend (omdat hij nogal euh 'overactief' was ) maar ik trok dat echt heel moeizaam.
[..]

Het is BB dus BB creeert ook de (extreme) omstandigheden, als je het aan de bewoners zelf zou overlaten word het al snel dodelijk saai, want die zijn zonder prikkels van buitenaf ook wel na een bepaalde tijd uitgeluld, dat was misschien leuk bij BB1 omdat het nog allemaal nieuw was, maar ik denk dat de doelgroep die daarin geinteresseerd is tegenwoordig toch te weinig kijkcijfers op zal leveren.
Wel ben ik van mening dat de huidige groep misschien iets minder prikkels nodig heeft
Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....

De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"

Imho is iedere prikkel een potentieel bommetje vanwege de gespannen verhoudingen....Wel leuk om te zien.... Ze nemen geen blad voor de mond. Als de stress in de toekomst nog heviger toeslaat, kan dat nog leuke tv opleveren.
  donderdag 7 september 2006 @ 19:04:26 #223
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41591652
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf en de integriteit van de posters hier wat onderschat....

De "Joost-aanhang" was hier vorig jaar inderdaad in de minderheid, maar het was denk ik, hoe je ook over hem denkt, een persoon die leven in de brouwerij bracht in "dull moments"

sterker nog...de hele Joost is bij mij nooit een hoofdrolspeler in BB5 geweest...pas vanaf het momentje met zijn vriendin in een van de latere liveshows is hij me opgevallen.........
pi_41592763
over extreme omstandigheden gesproken; weleens twee weken zonder daglicht gezeten?
  donderdag 7 september 2006 @ 19:51:43 #225
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41592951
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef dieenebart het volgende:
over extreme omstandigheden gesproken; weleens twee weken zonder daglicht gezeten?
Nope.....

Ik moet zeggen dat de bewoners het vrij snel gewend waren ....de eerste paar dagen waren ze er heel erg mee bezig; maar gaandeweg leek het ze eigenlijk vrij weinig te doen....raar eigenlijk wel als je er over nadenkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')