Nou, maak je geen zorgen, ik ben er inmiddels wel overheen. Viola is trouwens geen slecht mens, ik mag haar wel. (niet doorvertellen hoor!)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef kniertjeh het volgende:
Was een bb met bekende nederlanders een zwart hoofdstuk in je bb geschiedenis? Ik hoop geen zere wonden te hebben open gemaakt Bart.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
Ook is het makkelijk dat hij iedereen kent die langsloopt op de rode loper.
slechte mensen bestaan niet. Maar ze werkt een beetje op mijn kromme tenen...maar misschien is dat in het echie anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, maak je geen zorgen, ik ben er inmiddels wel overheen. Viola is trouwens geen slecht mens, ik mag haar wel. (niet doorvertellen hoor!)
wacht dat was de zwangere bb ik weet het weer... oeps .quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:35 schreef kniertjeh het volgende:
Help me, wie was Tanja ook al weer?
Bedankt dat je ons dat ook even laat weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Tanja, Bluezz en ik hadden je al op MSN gefeliciteerd met Josc, maar ook nog even hier van harte.
God wat zet jij jezelf te kijk zeg, het is gewoon genant.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Tanja, Bluezz en ik hadden je al op MSN gefeliciteerd met Josc, maar ook nog even hier van harte.
"Kijk, wij hebben Tanja op MSN! Zijn wij even tof dan!"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Who the fuck zijn barry en marcoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja Tanja op msn.. moet ik dan blij zijn met Barry, Ruud en Marco ?![]()
Never mindquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck zijn barry en marco
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
Zou het misschien niet kunnen dat ze er contractueel aan vast zat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja hoe vind je het nu dat Natasia uit de Gouden Kooi er met jouw titel "slechtste moeder van Nederland" vandoor is gegaan?
Ik dacht dat je het gehad had met BB? Maar blijkbaar trokken de cadeautjes van BB en de oud-bewoners je over de streep om toch weer met hun om 1 tafel te zitten?
Melk je kind uit..Melk je kind uit..hopelijk ben jij dan weer de slechtste moeder.
Ik was voor je ten tijde van BB, maar je mediagehoer en het totale uitbuiten van je kind vind ik om van te kotsen.
IK KEN LEKKER BART VAN BB 1 IN REALLIFE WAHHAHAHquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |