Ik ken wel mensen die hem kennen... ken ik jou soms?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK KEN LEKKER BART VAN BB 1 IN REALLIFE WAHHAHAH![]()
!!
nu niet meer stoer doen he op fok forum
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
"Kijk, wij hebben Tanja op MSN! Zijn wij even tof dan!"
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
zondag kom ik op de tv, bij business class...en stukje over mijn onderzoek...wel lachen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zondag 11 uur...en s'nachts herhaling om 12 uur
Cool, lekker wijf vind ik dat. Alleen wanneer ze moet lachen heeft ze zo een vage scheve bek, maar voor de rest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef ruby het volgende:
Vandaag gesignaleerd in de Albert Heijn in oud Rijswijk: Nathalie.
En ze heeft nog steeds die zaadstem.
Wat? Hoe kan dat nou? Nog steeds dezelfde stem?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef ruby het volgende:
Vandaag gesignaleerd in de Albert Heijn in oud Rijswijk: Nathalie.
En ze heeft nog steeds die zaadstem.
Ze had er wat aan kunnen doen natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 12:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat? Hoe kan dat nou? Nog steeds dezelfde stem?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo oudbewoners ! Hoe gaat het nu?
Al een beetje bekomen van de finale ?
ze heeft zelfs nog geen eens een pc zei ze.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die weet nog niet hoe een pc aan moet joh.
Haar moeder heeft wel een pc, en vanmorgen is ze op haar fansite geweest, en heeft zelfs een paar keer daar gereageerd, samen met................... taraaaaaaaaaaaaaa E10quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ze heeft zelfs nog geen eens een pc zei ze.![]()
bewijzenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder heeft wel een pc, en vanmorgen is ze op haar fansite geweest, en heeft zelfs een paar keer daar gereageerd, samen met................... taraaaaaaaaaaaaaa E10![]()
Dit was de laatste reaktie:quote:
Deze foto staat erbijquote:Hallo allemaal, het gaat heel goed met mij en met mijn moedertje ook!! Met jeroen gaat ook alles goed, het stappen afgelopen weekend was heel leuk, en zo te zien weten jullie dat allemaal al want de foto staat er al op haha,we hadden hem zelf nog niet eens gezien haha!!! We hebben heel leuk contact en het klikt ook zonder camera's en verder zien we het wel. En afgelopen zatedag was jeroen op caz voor de gene die dat vroeg. Tot snel weer.......
Liefs Milica
Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
quote:Felicitaties voor Jeroen Visser
De Werkendammer Jeroen Visser is de winnaar van de zesde editie van Big Brother 2006. Hij mag 178.750 euro mee naar huis nemen. Burgemeester Hellegers van Werkendam heeft hem met een brief en een flinke bos bloemen gefeliciteerd...
Met 59 procent van de stemmen van het publiek bleek hij Jeroen Visser de allerpopulairste bewoner. Voor de Werkendammer komt er op een fantastische manier een eind aan zijn Big Brother avontuur. Sabrina is tweede geworden en grijpt dus net naast de hoofdprijs.
Bron: www.werkendam.nl
Tja van zijn broer ook al een tijd niets meer vernomen (was toch zijn broer die hiet posttequote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Goh, hoe zou het toch met Semih zijn...?
Ik geloof haar wel. Ze kwam mij die laatste week wel beetje verliefd over eigenlijk.quote:Milica 22:14 07-12-2006
Mensen die denken dat ik jeroen leuk vind om het geld hahaha denk dat maar lekker, ik en de mensen om mij heen weten dat ik jeroen al na 2 weken heel erg mistte en ik heb jeroen uitgelegd hoe het allemaal was en waarom ik zo deed!!!! Dus als je commentaar hebt doe dat dan lekker ergens anders...........
Voor de rest gaat alles goed en idd jeroen geeft een feestje over 2 weken dus dat wordt erg leuk, en marcel, etienne, sabrina, hilde, sem en mich komen geloof ik ook. Nou tot snel weer allemaal.....xxx
Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
quote:Nou ik heb goed nieuws voor de mensen die Rik en mij nog eens willen zien.
Op zondag 17 december zijn wij "de Broertjes" in De Senaat in Valkenswaard. Marlies zal er ook bij zijn en misschien nog wel meer ex-bewoners.
En omdat we het heel tof vinden dat iedereen de moeite neemt om helemaal naar Valkenswaard te komen, is het 1ste drankje van De Senaat.
Hoe vet is da...!!!
Nou niet met duizend mensen komen want dan flipt mijn baas hem, haha.
Rik en ik zijn er sowieso van 20.00 uur tot 23.00 uur.
Tot dan...!!!
(was gisteren naar Pink geweest en dat was echt vet)
Groetjes, Tijn.
Adres:
De Senaat
Luikerweg 10
Valkenswaard
Bron: www.rikentijn.nl
quote:JeroenBBWinnaar: Hallo lieve mensen allemaal! Ik vind het echt helemaal top al die lieve en leuke berichtjes van jullie! Mijn dank is waanzinnig groot..Mirjam heeft gelijk, ik heb het nog druk, maar doe mijn best om hier is wat vaker te komen en te reageren op jullie berichtjes..beloofd! !
Bron: http://www.freewebs.com/bbjeroen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor foto's zie Talpa site.
quote:Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Naar alle waarschijnlijkheid gaat het programma terugkomen. Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Bron: Geleend van de online vrienden
Leuk! Wel erg opmerkelijk aangezien het nergens in de presentatie van RTL stond.... gaat het dan, net als in Belgie, in het voorjaar pas van start ofzo?quote:
Pris zat allang op Fok voordat ze het BB huis ingingquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
Het vervolg van : Welkom oud-bewoners op Fok! alweer met:
Roel uit BB-5 (roeland303)
Bart uit BB-1 (dieenebart)
Gert-Jan uit BB-3 (haloII)
En wie weet wie er nog meer komen naar dit Forum !
Tanja wist de weg in het verleden al te vinden (tann)
En Menno (BBMenno), Sandra (BB-Sandra) en Priscella (Priscella) eveneens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |