Nogmaals Welkom, en enjoy !quote:Praat hier met ons mee over de nieuwe serie....
Wat zijn je verwachtingen van de nieuwe serie ?
Hoe is het nu om BB te beleven vanaf de andere kant ?
Wat zijn jullie ervaringen geweest nadat je het huis uit bent gegaan ?
Ik zal het direct even aanpassen....quote:
Ik ga het even aanpassen. Die figuur was een fake, ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga het even aanpassen. Die figuur was een fake, ja.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zal het direct even aanpassen....![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE VERGEET pRISCILLA, PINDAKAASiDIOOT
![]()
![]()
PUF
![]()
![]()
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey.. Nu je het zegt! Daar kan ik wel mee inkomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat de 3 meest spraakmakende bewoners op FOK! zitten?
Met Gert-Jan als onbetwiste nummer 1 natuurlijk, de lone ranger in de hardste en beste BB totzover.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat de 3 meest spraakmakende bewoners op FOK! zitten?
Met Gert-Jan als onbetwiste nummer 1 natuurlijk, de lone ranger in de hardste en beste BB totzover.
Er zijn er nog wel meer geweest volgens mij, maar meer van die eendagsvliegen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, en BBMenno ook, maar die had niet zo'n karakteristieke manier van posten als Priscella.
Ja. Die heeft nog wel een tijdje meegediscussieerd hier.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer geweest volgens mij, maar meer van die eendagsvliegen geloof ik.
Audrey(?) bv.
Deze is makkelijk: Priscellaquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen jullie me ook de usernames van Priscilla en Martin vertellen ?
Kolére.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef Grift71 het volgende:
Even een berichtje over de engelse Big Brother. Heb de laatste twee niet meer gezien, maar de edities daarvoor wel gevolgd. Zo enorm verschillend van de Nederlandse versie zijn ze echt niet hoor. De gemiddelde dagelijkse saaiheid van het leven in een Big Brother huis is volgens mij behoorlijk universeel.
BB4. Heel leuk in het Huis, dodelijk saai op FOK!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Die naam zegt me even niets meer. wie was dat dan? welke BB scan?
Nee, eerlijk: viel nauwelijks op in het Huis, maar was later hier zgn. 'aanwezig' op het forum. Kwam uit Hoorn, maar wist niks te antwoorden op mijn vragen over die mooie stad. Bleek later beter de weg te weten in Zwolle...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:16 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
heel vaag bekend voor maar dan ook heel vaag
scanman?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:35 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Nee, eerlijk: viel nauwelijks op in het Huis, maar was later hier zgn. 'aanwezig' op het forum. Kwam uit Hoorn, maar wist niks te antwoorden op mijn vragen over die mooie stad. Bleek later beter de weg te weten in Zwolle...![]()
Hoer!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef APK het volgende:
Ennuh, Gert Jan: Kom je een keer bij mij -samen met Gert, Fashionably_Late en karn (die Ierse allochtoon die tijdens BB3 veel gepost heeft maar nu iets minder aanwezig is)- een live uitzending kijken?
Ik woon bijna om de hoek.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére.
Ik zag net Pete en Nicky van de laatste Engelse BB bij Jonathan Ross.
Wat een freak-show.
Ennuh, Gert Jan: Kom je een keer bij mij -samen met Gert, Fashionably_Late en karn (die Ierse allochtoon die tijdens BB3 veel gepost heeft maar nu iets minder aanwezig is)- een live uitzending kijken?
Ik woon bijna om de hoek.![]()
Kan één van jullie dan een verslag maken, met foto'squote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
[..]
Gezellig! Aanstaande maandag om half zeven afspreken bij Thijsen?
Echt wel leuk, als het goed is zien we dan dinsdag een stijging in de kijksijverts!
Hola, effe rustig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
Echt wel leuk, als het goed is zien we dan dinsdag een stijging in de kijksijverts!
De week erop wordt een beetje lastig omdat ik dan best wel een lange dag heb. En ik maak me ernsitig zorgen of er over drie weken nog wel een life is en 31 december niet een beetje een paar maanden naar voren is gehaald. Maar ook prima. Overigens zal je dan weer zien dat een ander niet kan. Ik hoor het wel van je. Maandag ben ik om een uurtje of vier thuis dus kwam het me goed uit en anders toch met zijn tweeen of drieen, hebben we meer borrelnoten te verdelen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hola, effe rustig.
Ik moet de anderen ook nog even organiseren.![]()
Volgende week?
Thijssen lijkt mij een goed idee.![]()
Borrelnotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef haloII het volgende:
De week erop wordt een beetje lastig omdat ik dan best wel een lange dag heb. En ik maak me ernsitig zorgen of er over drie weken nog wel een life is en 31 december niet een beetje een paar maanden naar voren is gehaald. Maar ook prima. Overigens zal je dan weer zien dat een ander niet kan. Ik hoor het wel van je. Maandag ben ik om een uurtje of vier thuis dus kwam het me goed uit en anders toch met zijn tweeen of drieen, hebben we meer borrelnoten te verdelen!
*Check*quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Borrelnoten
Witte wijn van Albert Heijn!![]()
Mailtje is de deur uit.
Ze zetten de webcam erbij aan. Kunnen we meekijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan één van jullie dan een verslag maken, met foto's![]()
![]()
Ben benieuwd naar het commentaar op de live-uitzending !
Prima, Hadden ze drie jaar geleden ook moeten doen!! Scheelt me weer een rechtszaak als APK ziek is van zijn AH-wijn!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten de webcam erbij aan. Kunnen we meekijken
Huhquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:47 schreef haloII het volgende:
Prima, Hadden ze drie jaar geleden ook moeten doen!! Scheelt me weer een rechtszaak als APK ziek is van zijn AH-wijn!![]()
Dan wordt, zonder invliegende vliegtuigen, aanstaande maandag 11 september half zeven Thijsen! Ik kruip trouwens wel om een max. tien uur onder mijn steen. Dit ivm de volgende dag. (en ik wil niet wakker worden met eenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jappie en karn kunnen zeker a.s. maandag, ik wacht nog op antwoord van de anderen.
Lekker roddelen over: [afbeelding]
Okidoki.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:15 schreef haloII het volgende:
Dan wordt, zonder invliegende vliegtuigen, aanstaande maandag 11 september half zeven Thijsen! Ik kruip trouwens wel om een max. tien uur onder mijn steen. Dit ivm de volgende dag. (en ik wil niet wakker worden met een)
Tot dan!
Maak een kloon en leef je uitquote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
vind het wel rustig hier....erg jammer
Ok, heb ik weer, loop ik een digitaal blauwtje... En ik ben gisteren niet weggeweest, heb me schoenen gepoetst en mijn overhemd gestreken. All dressed up and no place to go....!quote:
zonder puntjes moet het ook werken.quote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef rickmans het volgende:
puntjes gebruiken tussen de a en de p
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 09:31 schreef haloII het volgende:
Sta ik in je blokade list van te ontvagen E-Mail?
RBL Listing is toch dat ik als SPAM wordt gezien?quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE VERGEET pRISCILLA, PINDAKAASiDIOOT
![]()
![]()
PUF
![]()
![]()
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen jullie me ook de usernames van Priscilla en Martin vertellen ?
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
[..]
Hoie meissie!quote:
In het huis konden jullie het ook al zo goed met elkaar vindenquote:Op maandag 11 september 2006 02:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoor![]()
![]()
![]()
quote:
Had je me elders verwacht meid?quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Priscella het volgende:
Maar Nietzewat fijn dat ik op deze respectabele leeftijd jouw mag tegen komen hier.
![]()
haha je hebt de goede tekst geqoutedquote:Op maandag 11 september 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoie meissie!
Long time no see op fok!
Weet ik niet maar na zoveel dienstjaren op Fok had ik me elders een thuis gezocht.quote:Op maandag 11 september 2006 02:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had je me elders verwacht meid?
Mijn geliefde zit eindeloos mij nog wakker te houden met het bekijken en bijhouden van de streamverslagen van streams van de tegenwoordige bewoners.quote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef Priscella het volgende:
Maar hoi Golfer, nog zo laat aan het surfen? En dat voor zo'n wijze man als jij![]()
Tann is er niet meerquote:Op maandag 11 september 2006 03:05 schreef Priscella het volgende:
Ooh jee uitsmijter straks maken dus met rosbief !!
Weet ik niet maar heb net wel een hartig broodje met frikandel erin gegeten.quote:Op maandag 11 september 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tann is er niet meer![]()
Wat eet Priscella vandaag![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 03:14 schreef Priscella het volgende:
Ik wil hierbij even stil staan .
11/9 2001 5 jaar later.
Dat is het enige wat mij aan die hele bb3 herinnert hoe erg ik het vond om half jaar na dato die verschrikkelijke beelden te zien terwijl je al die tijd in een roes hebt geleefd . Ik heb gehuild om die beelden de impact die het bij mij had + die rottige kutverhalen hier wat men rondspuide waarvan (de commentaren) 99% procent niet waar was. Ja ik ben wel even een tijdje vd planeet geweest.
Maar nu ik weer uit die UFO ben gestapt: wens ik u en alleen een hele fijne nacht.
![]()
Noem je hier nou je eigen leed in 1 adem met 11 septemberquote:Op maandag 11 september 2006 03:14 schreef Priscella het volgende:
Ik wil hierbij even stil staan .
11/9 2001 5 jaar later.
Dat is het enige wat mij aan die hele bb3 herinnert hoe erg ik het vond om half jaar na dato die verschrikkelijke beelden te zien terwijl je al die tijd in een roes hebt geleefd . Ik heb gehuild om die beelden de impact die het bij mij had + die rottige kutverhalen hier wat men rondspuide waarvan (de commentaren) 99% procent niet waar was. Ja ik ben wel even een tijdje vd planeet geweest.
Maar nu ik weer uit die UFO ben gestapt: wens ik u en alleen een hele fijne nacht.
![]()
3?quote:Op maandag 11 september 2006 03:33 schreef Priscella het volgende:
1+1=
Had jij hem nou al?quote:Op maandag 11 september 2006 03:33 schreef Priscella het volgende:
Neuh, kijk jij dat blowfilmpje nog maar es. Malle appie.
Smelt.quote:Op maandag 11 september 2006 03:40 schreef Priscella het volgende:
Ik heb wel meer iq dan jij, want ik zoek mn bed op en geen man die mij wakker houdt!!!
Doeg, lieve Opa xxx groetjes aan je mevrauwtje
Ik zal het doen! Al lijkt het dat gedurende de jaren de lampen steeds hoger hangen en ik steeds minder hoog kan springen.quote:Op maandag 11 september 2006 02:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoor![]()
![]()
![]()
Djeez PC eend...dat je die nog hebt..quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
Hopelijk wordt het weer net zo gezellig als voorheen![]()
(slechte kwaliteit)
Click here to watch Pris-GJ
De nog veel ergere versie van Etienne zag ik inderdaad ook even voorbij komenquote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez PC eend...dat je die nog hebt..![]()
![]()
O te gek. bedankt.quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
Wat leuk, straks even kijikenquote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Priscella het volgende:
Ja komt door dat Oldbie forum ik dacht ik doe es lekker gek daar (volle maan attack) maar dat werd daar *ahum* niet gewaardeerd door die loze hersenscheten daar.
Allrighti than! Mooiquote:Ik zal het doen!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef haloII het volgende:
[..]
Al lijkt het dat gedurende de jaren de lampen steeds hoger hangen en ik steeds minder hoog kan springen.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
O Ik heb die leo helemaal gemist. Zat alleen maar naar het hoofd van jou en GJ te kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Priscella het volgende:
[..]
Dankjewel
![]()
Dit was ik al helemaal vergeten, Die Leo in zn onderbroekje, niemand wordt wakker maar hij wel hóór![]()
Erg cool om dit filmpje terug te zien heb me echt bescheurd, raar om jezelf zo terug te zien![]()
Tnxxx again!
quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
idd beetje slappe hap, geloof dat het nu wel leuk is (alle streams liggen eruit)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Als 't dezelfde broer is die in de live was, neem ik aan dat hij de streams niet meer zo boeiend vindt. Dat zei hij tenminste.
Memorabel goed fragment van een memorabele BB !quote:Op maandag 11 september 2006 06:18 schreef PC eend het volgende:
(slechte kwaliteit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |