Maak een kloon en leef je uitquote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
vind het wel rustig hier....erg jammer
Ok, heb ik weer, loop ik een digitaal blauwtje... En ik ben gisteren niet weggeweest, heb me schoenen gepoetst en mijn overhemd gestreken. All dressed up and no place to go....!quote:
zonder puntjes moet het ook werken.quote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef rickmans het volgende:
puntjes gebruiken tussen de a en de p
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 09:31 schreef haloII het volgende:
Sta ik in je blokade list van te ontvagen E-Mail?
RBL Listing is toch dat ik als SPAM wordt gezien?quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE VERGEET pRISCILLA, PINDAKAASiDIOOT
![]()
![]()
PUF
![]()
![]()
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen jullie me ook de usernames van Priscilla en Martin vertellen ?
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef haloII het volgende:
[..]
Gezellig! Aanstaande maandag om half zeven afspreken bij Thijsen?
Echt wel leuk, als het goed is zien we dan dinsdag een stijging in de kijksijverts!
Hoie meissie!quote:
In het huis konden jullie het ook al zo goed met elkaar vindenquote:Op maandag 11 september 2006 02:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Je mag ook wel hoi terug zeggen in Panama hoor![]()
![]()
![]()
quote:
Had je me elders verwacht meid?quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Priscella het volgende:
Maar Nietzewat fijn dat ik op deze respectabele leeftijd jouw mag tegen komen hier.
![]()
haha je hebt de goede tekst geqoutedquote:Op maandag 11 september 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoie meissie!
Long time no see op fok!
Weet ik niet maar na zoveel dienstjaren op Fok had ik me elders een thuis gezocht.quote:Op maandag 11 september 2006 02:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had je me elders verwacht meid?
Mijn geliefde zit eindeloos mij nog wakker te houden met het bekijken en bijhouden van de streamverslagen van streams van de tegenwoordige bewoners.quote:Op maandag 11 september 2006 02:53 schreef Priscella het volgende:
Maar hoi Golfer, nog zo laat aan het surfen? En dat voor zo'n wijze man als jij![]()
Tann is er niet meerquote:Op maandag 11 september 2006 03:05 schreef Priscella het volgende:
Ooh jee uitsmijter straks maken dus met rosbief !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |