jouw is met een w.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:47 schreef Foo_niks het volgende:
Wen er maar aan ,het wordt niet anders met jou mentaliteit
quote:
pim had het zo gewild!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:52 schreef on_air het volgende:
Het was je eigen keus. Homo.
on_air! Wanneer gaan we nou eens neuken!?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:52 schreef on_air het volgende:
Het was je eigen keus. Homo.
Volgens mij ben jij nummer 165465 in-line.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
on_air! Wanneer gaan we nou eens neuken!?![]()
GVD, dat kamerscherm moet je toch voldoende afschermen van mijn crewschermpjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Cynix!!back! ik keek toevallig ff naar rechts
Is god een probleemkind?Altijd al gedacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:22 schreef miss_bleu het volgende:
god ons probleem kind heeft aandacht nodig zo te zien
Badeendje is leukquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:24 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe de groeten aan mijn badeentje.
Haaaaai badeentje!!
Ik doe de groeten aan joe ent joe ent joe en joequote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:24 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe de groeten aan mijn badeentje.
Haaaaai badeentje!!
Iemand nog wat sjampie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:30 schreef DarkElf het volgende:voor iedereen, en drink meer mensen; drank is goed
Jij schrijft nog goed.quote:
ja ik ben gewoon iemand die controle heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij schrijft nog goed.. Jij ging aan de bloederige marietjes.
.
Prutser!.
.
Toch..
ze plakt een beetje en heeft een inhoud van 30 liter?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Krea heeft een vriendin
Hij moet haar alleen steeds opblazen
Ja, psst ja.quote:
crewforum...quote:
Neem je me in de maling?quote:
Geen idee, maar ik zou het morgenochtend eens aan de wc-pot vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
als je tomatensap bijna op is, maar wel nog plenty wodka hebthoe heet een bloody mary dan?
zou het?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:38 schreef shmoopy het volgende:
Als je echt zat genoeg bent wordt wodka vanzelf wokda, DE, typt veel makkelijker.
Pinkish maryquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
als je tomatensap bijna op is, maar wel nog plenty wodka hebthoe heet een bloody mary dan?
Als je vodka volledig op is, maar je hebt nog wel vodka, heet het een bloody mary a la alicey.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
Is ze al weer ontslagen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is in het ziekenhuis. Ze stond te dichtbij de bom.
Ik durf niet eens terug te lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef miss_bleu het volgende:men wat had ik een kut antwoorden hier met champagne in mijn mik
interessant te zien dat mensen die in 2005 triest waren nu nog steeds triest zijn (zo niet triester)quote:
...en ik was zo vrolijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
Maar kun je in dit geval van een bestaan spreken?
Misschien morgen om 12 uur wel! Maar nu even niet. Ik denk morgenavond ook niet. Wel dronken. Dus dat komt aardig overeen met 2005.quote:
Wijsheid is de kam die het leven je geeft zodra je kalend begint te worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:26 schreef Kreator het volgende:
dertigers weten het altijd zo mooi te verwoorden.
De kapster heeft mij 2 weken geleden nog de helft van het haar uitgedund. Sorry, mijn hongaarse kwaliteitsgenen doen hun werk.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
Wijsheid is de kam die het leven je geeft zodra je kalend begint te worden.
Het was o-ver-drach-te-lijk. En ook symbólisch.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef Kreator het volgende:
Het geeft niet. Er is vast wel een topic voor kalende dertigers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |