Iemand nog wat sjampie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:30 schreef DarkElf het volgende:voor iedereen, en drink meer mensen; drank is goed
Jij schrijft nog goed.quote:
ja ik ben gewoon iemand die controle heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij schrijft nog goed.. Jij ging aan de bloederige marietjes.
.
Prutser!.
.
Toch..
ze plakt een beetje en heeft een inhoud van 30 liter?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Krea heeft een vriendin
Hij moet haar alleen steeds opblazen
Ja, psst ja.quote:
crewforum...quote:
Neem je me in de maling?quote:
Geen idee, maar ik zou het morgenochtend eens aan de wc-pot vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
als je tomatensap bijna op is, maar wel nog plenty wodka hebthoe heet een bloody mary dan?
zou het?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:38 schreef shmoopy het volgende:
Als je echt zat genoeg bent wordt wodka vanzelf wokda, DE, typt veel makkelijker.
Pinkish maryquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
als je tomatensap bijna op is, maar wel nog plenty wodka hebthoe heet een bloody mary dan?
Als je vodka volledig op is, maar je hebt nog wel vodka, heet het een bloody mary a la alicey.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef DarkElf het volgende:
Is ze al weer ontslagen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is in het ziekenhuis. Ze stond te dichtbij de bom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |