Gezellig iig, nu ben je wel online hier daardoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:37 schreef chas het volgende:
[..]
Nee, ik werd weer wakker gemaakt door Ice...![]()
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:35 schreef FerryB het volgende:
Als je gewoon niets had getyped had je ook geen sorry hoeven zeggen
Zij jij ook sorry dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het tegen mij heb![]()
![]()
PC Eend.quote:
Lamaa, je bent 3 stappen te laatquote:
Beetje een stumper hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
*zucht* lastig hè![]()
en z'n muis is ook al leeg![]()
waarom ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:37 schreef chas het volgende:
[..]
Nee, ik werd weer wakker gemaakt door Ice...![]()
Ik vat hem niet nee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lamaa, je bent 3 stappen te laat
Ik heb nog nooit zo een zwak excuus voor een mini mini meet gehoordquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
PC Eend.
Wil je dat ik je de URL voor je a-va-tar stuur of zeg je: flik-ker op met je a-va-tar
Trustequote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef chas het volgende:
[..]
Dat wil jij niet weten! ;-)
Ik ga weer slapen!
Doeigie iedereen!
XXX
Waarom denk je dat ik zo een positief gevoel over me heb vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
*zucht* lastig hè![]()
en z'n muis is ook al leeg![]()
uhhhh laat ook maarquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga weer slapen!
Doeigie iedereen!
XXX
Jezus, meneer is weer onder invloedquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:
Geen idee wat ik er mee moet, dat moet je een andere keer maar weer ff opnieuw uitleggen![]()
![]()
Dit moet je een andere keer ook ff uitleggenquote:
doei chasquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga weer slapen!
Doeigie iedereen!
XXX
Ik blijf niet aan de gangquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit moet je een andere keer ook ff uitleggen![]()
![]()
Dat kan ik toch niet wetenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo een positief gevoel over me heb vanavond![]()
Die stinkheks komt alleen maar om te zwaaienquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga weer slapen!
Doeigie iedereen!
XXX
Nouja wat een woordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die stinkheks komt alleen maar om te zwaaien![]()
![]()
YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten![]()
Valt er nog wat te redden?![]()
Heb ik van bommiequote:
Nu durf je wel hequote:Op zaterdag 11 november 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang![]()
Het is toch te zot voor woorden dat ik iemand die nota bene filmpjes maakt, moet uitleggen hoe een avatar werkt![]()
Bommie kent iedereen. Zegt iequote:Op zaterdag 11 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik van bommie![]()
En die kan het weten, want die kent haar
Bommie is hier the master dus die weet (bijna) alles, ik ben just a rookiequote:Op zaterdag 11 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik van bommie![]()
Is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie kent iedereen. Zegt ie![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Tuurlijk, gebruik mij maar om je eigen zondes in te verbergen. Kan het hebben, ben een fucking kerstkind, wiseguy!quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik van bommie![]()
die is al naar bedquote:
al klaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebruik mij maar om je eigen zondes in te verbergen. Kan het hebben, ben een fucking kerstkind, wiseguy!
http://www.youtube.com/watch?v=10OcvYB5f9g
Bon Joviquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebruik mij maar om je eigen zondes in te verbergen. Kan het hebben, ben een fucking kerstkind, wiseguy!
zo is t gelukt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik weet dat,ze zei het netquote:
Bullshit! maargoed ik vergeef je direct!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie kent iedereen. Zegt ie![]()
Wat al klaar? Kan niet slapenquote:
Ik helderquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Kijk nou hoe helder opeens
doe nou ff naar Wicked luisteren![]()
skippie ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat al klaar? Kan niet slapen
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!quote:
nee mop, ik rook me peuk op en ga het nog eens proberen...kinderen over 4 uurquote:
Dus je kent chas helemaal nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon, adhd'er on speed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!![]()
ga je zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee mop, ik rook me peuk op en ga het nog eens proberen...kinderen over 4 uur![]()
Ik mag geen speed meerquote:
Naar sabrina!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dooie boel hè, waar kijken we nog naar...
no need for speedquote:
Een hele geruststellingquote:
Nóg ergerquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik helder![]()
![]()
Naar WA luisteren![]()
![]()
Ben je wel goed bij je hoofd? jij bent er nog erger aan toe dan mij![]()
![]()
GO bommie, GO bommiequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!![]()
Dan denk je dat je alles gehad hebtquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dooie boel hè, waar kijken we nog naar...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan denk je dat je alles gehad hebt![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele geruststelling![]()
Ik mag geen drank meerCombineert niet met de Prozac
![]()
Ik hoop dat je hem insliktquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nóg erger![]()
Echt niet![]()
Ik heb tenminste een avatar![]()
Waarom niet het is pas GODVERDOMME 3:19quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Kom, ik schenk nog maar eens wat in![]()
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet het is pas GODVERDOMME 3:19![]()
Interpretatieincassering en postvermogen ofzoiets, moet je maar ff aan Jappie vragenquote:
Spreek voor jezelf!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
SC bloed al behoorlijk dood op dit moment
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduiktquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan denk je dat je alles gehad hebt![]()
Neehee, Bongetje is van de lieve vredequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduikt![]()
Pardon? Ben je helemaal besodemieterd!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduikt![]()
Hear, hear!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, Bongetje is van de lieve vredeZie TT.
Shake it babyquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...![]()
Er zit een knop aan je tv, hè wijffie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...![]()
Wat is een schimptopic?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit is toch het nieuwe schimptopic?![]()
Wat heb ik aan Jappie die er niet is, ik had het tegen jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Interpretatieincassering en postvermogen ofzoiets, moet je maar ff aan Jappie vragen
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pardon? Ben je helemaal besodemieterd!
Bloedzuiger...quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
Negeren op hem/haar is beter, ze/hij gaat er toch niet op inquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zit een knop aan je tv, hè wijffie.
Oh wacht, je bedoelt natuurlijk de users![]()
Waar je iedereen beledigt om het beledigen, niet omdat je een hekel aan ze hebtquote:
Ligt eraan wat ze heeft gesnovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Negeren op hem/haar is beter, ze/hij gaat er toch niet op in
Ik ken de servival wel jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar je iedereen beledigt om het beledigen, niet omdat je een hekel aan ze hebt
Was dat niet de opvolger van de servivalIk heb heimwee naar de servival
Man, wat een zootje was dat
![]()
dát is altijd maar weer de vraagquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze heeft gesnoven![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat heb ik aan Jappie die er niet is, ik had het tegen jou![]()
Nou ja, dat hoop ik nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken de servival wel jaWeleens meegelezen, maar de SC is dit jaar meer een mixje van alles, dat maakt het zo verassend
Van Dale naast je?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoop ik nietEerder verrassend
![]()
Zo verrassend dat we hier om half vier nog zitten te wachten op de verrassingquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken de servival wel jaWeleens meegelezen, maar de SC is dit jaar meer een mixje van alles, dat maakt het zo verassend
Die niet komt...nouja ik kan wat leuke muziek brengen natuurlijk als je me lief aanspreektquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo verrassend dat we hier om half vier nog zitten te wachten op de verrassing![]()
Thats the spiritquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet dan veel van je hersencapaciteit in beslag nemenquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo verrassend dat we hier om half vier nog zitten te wachten op de verrassing![]()
Lijkt me niet zo'n goed plan, BB is bijna voorbij dus laten we de boel uitzingenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Thats the spirit![]()
De fik erin ermee![]()
Ik heb een waterhoofd, daar past veel inquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet dan veel van je hersencapaciteit in beslag nemen![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een waterhoofd, daar past veel in![]()
Neuh, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan, BB is bijna voorbij dus laten we de boel uitzingen
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar ook een foto van?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het zou een verrassing zijn als PC Eend plotseling een avatar had. Maar die is in slaap gevallen met z'n hoofd op z'n toetsenbord, met dat rare sigaretje nog tussen z'n vingers![]()
Jij vindt echt de leukste filmpjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wholy shit!
http://www.totallycrap.com/videos/videos_ow_shit/NL![]()
We gaan BB toch wel uitzitten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, laten we dat maar niet doen.
Joh stik erinquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan, BB is bijna voorbij dus laten we de boel uitzingen
=quote:
Waaaaaaaaar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
=okej dan!
(even vrij vertaald)
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar ook een foto van?![]()
Ik had 't niet over BBquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan BB toch wel uitzitten?
Waar we aan begonnen zijn dat maken we af
Probeer howard duck, die vind ik (vooral vanavond) misschien beter passen als je een leuke vindquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Heb gezocht, wil niet lukken![]()
DJ Nico moet je echt een keer inhuren: http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePeMIwquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij vindt echt de leukste filmpjes![]()
Owquote:
Nou daar istie dan, inclusief raar sigaretje, eh... sigaartje:quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer howard duck, die vind ik (vooral vanavond) misschien beter passen als je een leuke vind
Die is ruim acht minuten... Heb ik geen geduld voor... Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
DJ Nico moet je echt een keer inhuren: http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePeMIw![]()
Misschien is die andere wel leuker, misschien ff een pollquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou daar istie dan, inclusief raar sigaretje, eh... sigaartje:
[afbeelding]
Hebben ze daar een SC?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, anywayz het einde nadert...met rasse schredenMss kunnen we dan ons toevlucht zoeken in DGK
Hadden ze, maar is nu (tijdelijk?) dicht, zal wel komen als BB ter ziele is gegaanquote:
Die andere is veeeeeeeeeeeeel leuker. Ik stuur je de URL voor die andere anyway, dus je hebt geen keusquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien is die andere wel leuker, misschien ff een poll
Zou mooi zijn, want ik ga die shit verder niet volgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hadden ze, maar is nu (tijdelijk?) dicht, zal wel komen als BB ter ziele is gegaan
Is echt 1000000% beter dan BB, jammer dat je het niet volgt, zit veel meer in, spanning, diepgang, analyses, strategisch spel, gewoon beterquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want ik ga die shit verder niet volgen![]()
Geduld is een schone zaak, alles op z'n tijdquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is ruim acht minuten... Heb ik geen geduld voor... Sorry![]()
Ja schatquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Zus?
Maar het is oneindigquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is echt 1000000% beter dan BB, jammer dat je het niet volgt, zit veel meer in, spanning, diepgang, analyses, strategisch spel, gewoon beter
Niet een beetje te lief voor mij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja schat![]()
Eerste is echt leuker![]()
Alle avatars zijn te lief voor jou, relnichtquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet een beetje te lief voor mij?
Je hoeft ook niet elke dag de streams te volgen, maar als je met enige regelmaat de TV uitzendingen volgt ben je goed op de hoogtequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is oneindigBB is te overzien, drie maanden, hopla, klaar.
Plus dat ik allergisch ben voor die Natasia, ik zag haar zitten bij Pauw & Witteman met haar krankzinnige ogen![]()
Hej Roelquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het onvolgbaar, als je niet genoeg kijkt...(bb)
Volg ik ook niet....maar kijk soms wel...vind het een mooi programmaquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Roel
Leuk dat je weer langskomt, tja maar DGK is beter, volg je dat ook?
Ook rellerts kunnen wel lief zijn tochquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet een beetje te lief voor mij?
Af en toe ben je WEL grappigquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, alles op z'n tijd
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
En als je wist wat je wou, nou dan wist je het wel![]()
Voor de nachtdieren die DJ Nico nog wel in actie willen zien: http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePeMIw
Hé, die ban heeft wel even geduurd hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik ook, heeft meer dan BB, zit ook meer spanning in, het heeft meer ten opzichte van BB6; ik vond BB5 leuk maar deze kan me niet boeien, te saai, ligt aan de bewoners mss en ook omdat er te weinig opdrachten zijn, vorig jaar had je nog de ¤ 50.000 opdrachten en de geheime missies, die ontbreken nuquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Volg ik ook niet....maar kijk soms wel...vind het een mooi programma
Whoehahahahahahah roelquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef roeland303 het volgende:
was ik maar geband! zou ik wel wreed vinden...hehequote:Op zaterdag 11 november 2006 04:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé, die ban heeft wel even geduurd hè?![]()
Truste WAquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Veel plezier nog
Spamquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
zondag kom ik op de tv, bij business class...en stukje over mijn onderzoek...wel lachen
Ja ik weet niet of je het nog weet, maar je maakte toen die grap over Day NS-Dayerquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:05 schreef roeland303 het volgende:
[..]
was ik maar geband! zou ik wel wreed vinden...hehe
* BONG4002 noteerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
zondag kom ik op de tv, bij business class...en stukje over mijn onderzoek...wel lachen
saaaa...?!...ben ik geband dan?...voor het eggie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of je het nog weet, maar je maakte toen die grap over Day NS-Dayer![]()
Dat vond ze niet zo leuk, zelfs ik die erom moest lachen kreeg een ban![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
saaaa...?!...ben ik geband dan?...voor het eggie?
Dag zusquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ook rellerts kunnen wel lief zijn toch![]()
* nachtzuster duikt bedje in, morgen om 9 uur klusteam aan de deur![]()
Truste allemaal, Wicked thanks![]()
sweet dreams eendje![]()
![]()
Zoals Hummie dat ook graag doet als het haar uitkomtquote:
Dat was alleen nog maar het beginquote:
Geinigquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
Jep, maar ik ga het hebben over de neurobiologie achter poen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geinig
Maar dat gaat toch over poen
Kort nachtje danquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
Ga zo maarres maffen, morgen ochtend om 10 uur zijn de opnames al...Ga ik daar zitten met me verrotte kop!....hahaha...heb er nu al zin in...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
Ga zo maarres maffen, morgen ochtend om 10 uur zijn de opnames al...Ga ik daar zitten met me verrotte kop!....hahaha...heb er nu al zin in...
ga wel ff checken als ik het niet vergeet, weet je wanneer het uitgezonden wordt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:13 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga het hebben over de neurobiologie achter poen...
Leukere prijs ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:04 schreef roeland303 het volgende:
Ik had veel liever aan DGK meegedaan....
doet bijna zeer als ik ernaar kijk...
Zondag 11 uur...en s'nachts herhaling om 12 uurquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
ga wel ff checken als ik het niet vergeet, weet je wanneer het uitgezonden wordt?
BB fans (40) idioten, je weet tochquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik had nog een berichtje achtergelaten op BB roel site....over zondag. Vonden ze heel boeiend , 20 reacties om precies te zijn! volgende topic: Tijn!....500 reacties....
Hehehehe....
fantastisch!...hehequote:Op zaterdag 11 november 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
BB fans (40) idioten, je weet toch
12 uur klinkt wel schappelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zondag 11 uur...en s'nachts herhaling om 12 uur
quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
wetenschappelijk wel te verstaan...hehe
Laterquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:21 schreef roeland303 het volgende:
Yo laters....ga crashen....
Je hebt gelijjk....spreek je wel weer....laterzzzzzzquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik zou maar gaan als ik jou was en deze scherpte voor morgen bewaren
Byebyequote:Op zaterdag 11 november 2006 04:21 schreef roeland303 het volgende:
Yo laters....ga crashen....
Helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Veel plezier nog
Hoiquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:10 schreef Mike1964 het volgende:
Mogguh!
Kan ik een leven kopen?! Waar? Hoe duur?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:24 schreef Manu82 het volgende:
Zit iedereen hier alleen nog maar te zwaaien of hebben jullie nu echt een leven gekocht?
Als ik het wist had ik ook al een levenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ik een leven kopen?! Waar? Hoe duur?![]()
![]()
als je niks zegt wordt het er ook niet gezelliger opquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Mike1964 het volgende:
nie echt gezellig hier...
Ik voel me van middelbare leeftijd nu...quote:
Is trouwens wel een vroege mid-life crisisquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom moet je eens in de zoveel tijd zo met je neus op de feiten gedrukt worden?
Nou, met een rode sportwagen en een toyboy van 20 is dit niet opgelost hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is trouwens wel een vroege mid-life crisis
Elke leeftijd kent zijn charmes flugeltjequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voel me van middelbare leeftijd nu...
Ik heb een uitnodiging gehad voor een uitstrijkjequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Elke leeftijd kent zijn charmes flugeltje![]()
Waarom vandaag opeens trouwens?
geb. datum: 11-01
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom moet je eens in de zoveel tijd zo met je neus op de feiten gedrukt worden?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging gehad voor een uitstrijkje
Ik zou al blij zijn als er één leeftijd is die zijn charmes kent!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Elke leeftijd kent zijn charmes flugeltje![]()
Waarom vandaag opeens trouwens?
geb. datum: 11-01
Deminsquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als er één leeftijd is die zijn charmes kent!![]()
Goedemorgen altegaar!![]()
![]()
![]()
Iets met vioolmuziek?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging gehad voor een uitstrijkje
Hey! probeer flugel alleen wat op te beuren jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als er één leeftijd is die zijn charmes kent!![]()
Goedemorgen altegaar!![]()
![]()
![]()
Respect! Pas wel op voor rugklachten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey! probeer flugel alleen wat op te beuren ja![]()
Thanksquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee.Een knuffel dan maar?
http://www.youtube.com/watch?v=9BE1YqDYlLo
Welke servert klapt er nu weer uit ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUU!
geliefdenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis stil hier Talithta....what's the word ?![]()
nee ik antwoorde op jouw wat is het stil...tis veel te stil , zo stil dat er bijna niets te posten is en als er niets te posten is zit ik stil en kan ik niets doen en als ik niets kan doen ga ik schuimbekken, liptrillen nerveus vloeken en andere nare dingen die bijkomstig zijn aan mijn geestetoestand van dit alles, dat mensen weekend hebben wil nog niet zeggen dat ze die moeten gebruiken voor een sociaal leven, dat trek ik gewoonweg niet dus ik wil postings, postings en nog eens postings, maar de kans is groot dat die er gewoon niet gaan komen op eenincidentele knuffel van laTITIA die ze naar iedereen wel meent behalve richting mij want de wolf in schaapskledij heeft al eerder haar ware gezicht of moet ik zeggen snuit laten zien, maar dat neemt niet weg dat ik het zelfs van haar op prijs zou stellen als ze een swat postings zou doen waar ik op kan replyen of desnoods een smiley op kan posten of desnoods een edit, dus komop mensen ik ben ten einde raad ik wil ik moet ik zal posten!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke servert klapt er nu weer uit ?![]()
Nee hoor, integendeel....quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik antwoorde op jouw wat is het stil...tis veel te stil , zo stil dat er bijna niets te posten is en als er niets te posten is zit ik stil en kan ik niets doen en als ik niets kan doen ga ik schuimbekken, liptrillen nerveus vloeken en andere nare dingen die bijkomstig zijn aan mijn geestetoestand van dit alles, dat mensen weekend hebben wil nog niet zeggen dat ze die moeten gebruiken voor een sociaal leven, dat trek ik gewoonweg niet dus ik wil postings, postings en nog eens postings, maar de kans is groot dat die er gewoon niet gaan komen op eenincidentele knuffel van laTITIA die ze naar iedereen wel meent behalve richting mij want de wolf in schaapskledij heeft al eerder haar ware gezicht of moet ik zeggen snuit laten zien, maar dat neemt niet weg dat ik het zelfs van haar op prijs zou stellen als ze een swat postings zou doen waar ik op kan replyen of desnoods een smiley op kan posten of desnoods een edit, dus komop mensen ik ben ten einde raad ik wil ik moet ik zal posten!!!!
ik heb problemen met boodschappen doen want dat is wat ik zaterdagochtend voor straf moet doen met mijn vrouw en kinderen leuk leuk leuk boodschappen doen heerlijk ouwe teringwijven die voordringen in de weg lopende vakkenvullers mongolen die mijn parkeerplek willen en noem maar op zaterdag begint altijd vertieft door die kutboodschappen!quote:
Heel aparte posting was dat...heel apart....vergeet me straks niet te helpen herinneren wat de intentie van die post was.quote:
Extreme postdrift ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef demins het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Mijn god...hoe kan een mens in vredesnaam met jou samenleven?...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik antwoorde op jouw wat is het stil...tis veel te stil , zo stil dat er bijna niets te posten is en als er niets te posten is zit ik stil en kan ik niets doen en als ik niets kan doen ga ik schuimbekken, liptrillen nerveus vloeken en andere nare dingen die bijkomstig zijn aan mijn geestetoestand van dit alles, dat mensen weekend hebben wil nog niet zeggen dat ze die moeten gebruiken voor een sociaal leven, dat trek ik gewoonweg niet dus ik wil postings, postings en nog eens postings, maar de kans is groot dat die er gewoon niet gaan komen op eenincidentele knuffel van laTITIA die ze naar iedereen wel meent behalve richting mij want de wolf in schaapskledij heeft al eerder haar ware gezicht of moet ik zeggen snuit laten zien, maar dat neemt niet weg dat ik het zelfs van haar op prijs zou stellen als ze een swat postings zou doen waar ik op kan replyen of desnoods een smiley op kan posten of desnoods een edit, dus komop mensen ik ben ten einde raad ik wil ik moet ik zal posten!!!!
Als het zo doorgaat ga ik onder eigen email adres op een den haag supportersite homofobisch posten om zo iig nog mail te krijgen ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun je nagaan...ik voel je bommels...ik voel je....ik log pas 10 min geleden in en ik heb al hetzelfde gevoel.![]()
En op vrijdagavond boodschappen doen is geen optie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb problemen met boodschappen doen want dat is wat ik zaterdagochtend voor straf moet doen met mijn vrouw en kinderen leuk leuk leuk boodschappen doen heerlijk ouwe teringwijven die voordringen in de weg lopende vakkenvullers mongolen die mijn parkeerplek willen en noem maar op zaterdag begint altijd vertieft door die kutboodschappen!
Wat ben ik dan een gezegend man eik....mijn moppie doet altijd boodschappen samen met haar zusters en mijn schoonmoe....vinden ze gezellig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb problemen met boodschappen doen want dat is wat ik zaterdagochtend voor straf moet doen met mijn vrouw en kinderen leuk leuk leuk boodschappen doen heerlijk ouwe teringwijven die voordringen in de weg lopende vakkenvullers mongolen die mijn parkeerplek willen en noem maar op zaterdag begint altijd vertieft door die kutboodschappen!
dan zit ik aan het bier *BURP*!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En op vrijdagavond boodschappen doen is geen optie?
FB?quote:
's Zaterdags om 19.00 is het lekker rustig bij AH en je krijgt de spullen vaak voor bijna niets mee!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou er een tot huisadres traceerbaar mailadres van maken...voor wat extra spanning.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik onder eigen email adres op een den haag supportersite homofobisch posten om zo iig nog mail te krijgen ofzo![]()
Nee hier op het plein, klein meisje pakte fiets van klein jongetje en nu zijn ze aan het vechten en alle andere kids bemoeien zich ermee!quote:
Neuh...mijn vrouw en kinderen zijn al meer dan genoeg de dupe van mijn gedragquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou er een tot huisadres traceerbaar mailadres van maken...voor wat extra spanning.![]()
www.albert.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die meldt zich wel weer ergens over een weekje. heeft ie nog iemands mailbox of fobo gespamd?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hier op het plein, klein meisje pakte fiets van klein jongetje en nu zijn ze aan het vechten en alle andere kids bemoeien zich ermee!
Tis beter dan niets want op fok is rellen schijnbaar net zo uniek geworden als een leuke posting van luciano![]()
quote:
dat wil mijn vrouw niet, die wil er persé heen!quote:
Ik dacht dat zij juist de oorzaak van je gedrag waren...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh...mijn vrouw en kinderen zijn al meer dan genoeg de dupe van mijn gedrag
En hop! Weer een nadeel van wonen in het buitenland....quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, en als die nu ook eens in het zuiden zouden gaan bezorgen
rijden er geen bestel-tractoren?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hier in het zuiden wél dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontzettende hekel aan mij hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inmiddels is het 'kleefdeeg' geworden.![]()
neuh al moet ik zeggen dat de oudste wel erg hyperactief isquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij juist de oorzaak van je gedrag waren...![]()
wij hebben gelukkig allebei een hekel aan boodschappen doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat wil mijn vrouw niet, die wil er persé heen!
Ik zeg tijgetjes houden van springen! boing boing boing!
Heb je trouwens in je broek gezeken of ben je blij me te zien?
Goedemiddag Mike.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef Mike1964 het volgende:
Goedenmiddag!
quote:
De oudste? Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh al moet ik zeggen dat de oudste wel erg hyperactief is![]()
tractorenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
rijden er geen bestel-tractoren?
oi.. bij jou in de buurt stonden nog woningen te koop he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wij hebben gelukkig allebei een hekel aan boodschappen doen
Iedere vrijdagavond stopt hier een vrachtwagen van albert voor de deur die m'n boodschappen netjes aflevert in de keuken.
Ik hoef het alleen nog in de kasten te stoppen...
Oude mannen kunnen beter niet zo hard gaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef demins het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Echt niet! Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontzettende hekel aan mij hè?![]()
Genoegquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
oi.. bij jou in de buurt stonden nog woningen te koop he?![]()
Ik ruik opportunities.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
tractoren
man.. ze zijn hier al blij dat ze weten dat er iets anders bestaat dan paard en wagen![]()
Een gemiste kans voor Appie!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wij hebben gelukkig allebei een hekel aan boodschappen doen
Iedere vrijdagavond stopt hier een vrachtwagen van albert voor de deur die m'n boodschappen netjes aflevert in de keuken.
Ik hoef het alleen nog in de kasten te stoppen...
Heb het over de kinderen en dus niet ...oooooooohw...ik begrijp 'm ....quote:
* surft naar fundaquote:
Da's meestal in een ghetto!quote:
Ja, daar baal ik dan wel weer van inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |