zo is t gelukt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebruik mij maar om je eigen zondes in te verbergen. Kan het hebben, ben een fucking kerstkind, wiseguy!
http://www.youtube.com/watch?v=10OcvYB5f9g
nee ik weet dat,ze zei het netquote:
Bullshit! maargoed ik vergeef je direct!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie kent iedereen. Zegt ie![]()
Wat al klaar? Kan niet slapenquote:
Ik helderquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Kijk nou hoe helder opeens
doe nou ff naar Wicked luisteren![]()
skippie ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat al klaar? Kan niet slapen
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!quote:
nee mop, ik rook me peuk op en ga het nog eens proberen...kinderen over 4 uurquote:
Dus je kent chas helemaal nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gebruik mij maar om je eigen zondes in te verbergen. Kan het hebben, ben een fucking kerstkind, wiseguy!
http://www.youtube.com/watch?v=10OcvYB5f9g
Pardon, adhd'er on speed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!![]()
ga je zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee mop, ik rook me peuk op en ga het nog eens proberen...kinderen over 4 uur![]()
Ik mag geen speed meerquote:
Naar sabrina!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dooie boel hè, waar kijken we nog naar...
no need for speedquote:
Een hele geruststellingquote:
Nóg ergerquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik helder![]()
![]()
Naar WA luisteren![]()
![]()
Ben je wel goed bij je hoofd? jij bent er nog erger aan toe dan mij![]()
![]()
GO bommie, GO bommiequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend zal er niet om liegen, drankorgel!![]()
Dan denk je dat je alles gehad hebtquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een dooie boel hè, waar kijken we nog naar...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan denk je dat je alles gehad hebt![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele geruststelling![]()
Ik mag geen drank meerCombineert niet met de Prozac
![]()
Ik hoop dat je hem insliktquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nóg erger![]()
Echt niet![]()
Ik heb tenminste een avatar![]()
Waarom niet het is pas GODVERDOMME 3:19quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Kom, ik schenk nog maar eens wat in![]()
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet het is pas GODVERDOMME 3:19![]()
Interpretatieincassering en postvermogen ofzoiets, moet je maar ff aan Jappie vragenquote:
Spreek voor jezelf!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
SC bloed al behoorlijk dood op dit moment
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduiktquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:23 schreef BONG4002 het volgende:
SC bloed al behoorlijk dood op dit moment
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan denk je dat je alles gehad hebt![]()
Neehee, Bongetje is van de lieve vredequote:Op zaterdag 11 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduikt![]()
Pardon? Ben je helemaal besodemieterd!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het gek als er zo een bloedhond als jij opduikt![]()
Hear, hear!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, Bongetje is van de lieve vredeZie TT.
Shake it babyquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...![]()
Er zit een knop aan je tv, hè wijffie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en dan zijn we verlost van die autistische debielen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |