quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een waterhoofd, daar past veel in![]()
Neuh, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan, BB is bijna voorbij dus laten we de boel uitzingen
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar ook een foto van?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het zou een verrassing zijn als PC Eend plotseling een avatar had. Maar die is in slaap gevallen met z'n hoofd op z'n toetsenbord, met dat rare sigaretje nog tussen z'n vingers![]()
Jij vindt echt de leukste filmpjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wholy shit!
http://www.totallycrap.com/videos/videos_ow_shit/NL![]()
We gaan BB toch wel uitzitten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, laten we dat maar niet doen.
Joh stik erinquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed plan, BB is bijna voorbij dus laten we de boel uitzingen
=quote:
Waaaaaaaaar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
=okej dan!
(even vrij vertaald)
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar ook een foto van?![]()
Ik had 't niet over BBquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan BB toch wel uitzitten?
Waar we aan begonnen zijn dat maken we af
Probeer howard duck, die vind ik (vooral vanavond) misschien beter passen als je een leuke vindquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Heb gezocht, wil niet lukken![]()
DJ Nico moet je echt een keer inhuren: http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePeMIwquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij vindt echt de leukste filmpjes![]()
Owquote:
Nou daar istie dan, inclusief raar sigaretje, eh... sigaartje:quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer howard duck, die vind ik (vooral vanavond) misschien beter passen als je een leuke vind
Die is ruim acht minuten... Heb ik geen geduld voor... Sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
DJ Nico moet je echt een keer inhuren: http://www.youtube.com/watch?v=pVh1VePeMIw![]()
Misschien is die andere wel leuker, misschien ff een pollquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou daar istie dan, inclusief raar sigaretje, eh... sigaartje:
[afbeelding]
Hebben ze daar een SC?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, anywayz het einde nadert...met rasse schredenMss kunnen we dan ons toevlucht zoeken in DGK
Hadden ze, maar is nu (tijdelijk?) dicht, zal wel komen als BB ter ziele is gegaanquote:
Die andere is veeeeeeeeeeeeel leuker. Ik stuur je de URL voor die andere anyway, dus je hebt geen keusquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien is die andere wel leuker, misschien ff een poll
Zou mooi zijn, want ik ga die shit verder niet volgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hadden ze, maar is nu (tijdelijk?) dicht, zal wel komen als BB ter ziele is gegaan
Is echt 1000000% beter dan BB, jammer dat je het niet volgt, zit veel meer in, spanning, diepgang, analyses, strategisch spel, gewoon beterquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want ik ga die shit verder niet volgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |