abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44229519
Goh, hoe zou het toch met Semih zijn...?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 7 december 2006 @ 19:34:35 #277
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44231760
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Goh, hoe zou het toch met Semih zijn...?
Tja van zijn broer ook al een tijd niets meer vernomen (was toch zijn broer die hiet postte )
  donderdag 7 december 2006 @ 22:41:45 #278
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44236198
En weer een berichtje van Milica.
quote:
Milica 22:14 07-12-2006

Mensen die denken dat ik jeroen leuk vind om het geld hahaha denk dat maar lekker, ik en de mensen om mij heen weten dat ik jeroen al na 2 weken heel erg mistte en ik heb jeroen uitgelegd hoe het allemaal was en waarom ik zo deed!!!! Dus als je commentaar hebt doe dat dan lekker ergens anders...........
Voor de rest gaat alles goed en idd jeroen geeft een feestje over 2 weken dus dat wordt erg leuk, en marcel, etienne, sabrina, hilde, sem en mich komen geloof ik ook. Nou tot snel weer allemaal.....xxx

Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
Ik geloof haar wel. Ze kwam mij die laatste week wel beetje verliefd over eigenlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door marky op 08-12-2006 08:18:23 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:19:37 #279
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44241160
Voor de fans van Tijn en Rik
quote:
Nou ik heb goed nieuws voor de mensen die Rik en mij nog eens willen zien.

Op zondag 17 december zijn wij "de Broertjes" in De Senaat in Valkenswaard. Marlies zal er ook bij zijn en misschien nog wel meer ex-bewoners.

En omdat we het heel tof vinden dat iedereen de moeite neemt om helemaal naar Valkenswaard te komen, is het 1ste drankje van De Senaat.

Hoe vet is da...!!!

Nou niet met duizend mensen komen want dan flipt mijn baas hem, haha.

Rik en ik zijn er sowieso van 20.00 uur tot 23.00 uur.

Tot dan...!!!

(was gisteren naar Pink geweest en dat was echt vet)

Groetjes, Tijn.

Adres:
De Senaat
Luikerweg 10
Valkenswaard

Bron: www.rikentijn.nl
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:53:16 #280
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44241506
Weer een berichtje van Jeroen
quote:
JeroenBBWinnaar: Hallo lieve mensen allemaal! Ik vind het echt helemaal top al die lieve en leuke berichtjes van jullie! Mijn dank is waanzinnig groot..Mirjam heeft gelijk, ik heb het nog druk, maar doe mijn best om hier is wat vaker te komen en te reageren op jullie berichtjes..beloofd! !

Bron: http://www.freewebs.com/bbjeroen/
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:49:30 #281
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44253694
Jeroen en Milica uit BB6 hebben speciale band
Uitgegeven op vrijdag 08 december 2006 om 14:53:06

(Novum) - Big Brother-winnaar Jeroen Visser wil zijn 'relatie' met ex-huisgenoot Milica IJpelaar verkennen. De twee kusten elkaar al tijdens de show. IJpelaar bekende later gevoelens voor hem te hebben, vertelt Visser. Eind november kwam de 23-jarige accountmanager als winnaar uit de bus van de zesde editie van de realityshow en sleepte hiermee 178.750 euro aan prijzengeld in de wacht.

Visser en IJpelaar kwamen beide een dag eerder in het huis terecht dan de andere bewoners. "Daardoor hadden we toch een speciale band met elkaar", vertelt de kersverse winnaar. "Maar we hebben nu geen relatie. Als alle hectiek voorbij is willen we zien hoe het zich ontwikkelt."

Het zal niet de eerste keer zijn dat twee bewoners van het Big Brotherhuis een relatie krijgen. Vorige maand maakten Dido van Kuijk en Roel Dietvorst, deelnemers aan de vijfde editie van de tv-show, bekend te gaan trouwen.

[Copyright 2006, Novum]
Bron: www.nieuws.nl
[fouten in het stukje aangepast door Marky]
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:56:51 #282
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44253955
Jeroen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 10 december 2006 @ 16:01:53 #283
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44304969
Stukje van Hilde 10-dec

Jajaja haha hier dan eindelijk een verhaaltje van mij van het eindfeest en het hele big brother gebeuren.

Ik ben beter in praten dan tegen een computer wat aan te tikken hahaha Het liefst had ik jullie persoonlijk bedankt met wat gein erbij maar helaas ben nu toch jullie maar zo aan het bedanken. Helmy wat een prachtig filmpje van Milica en Jeroen pfffff top gemaakt zeg. Wij genieten er een paar keer per dag van geweldig....Ben een beetje jaloers hahahaha maar tja verschil moet er wezen en is er ook natuurlijk haha leeftijd, mooie koppies,slank, aantrekkelijk,en vooral jong hahahaah... Hoop wel dat jullie mijn humor snappen en niet meteen weer verkeerd denken....Big Brother was een aparte ervaring en een heel avontuur waar ik met Milica aan begonnen was als grapje ....zo van we zien wel hoever we komen...En ook omdat Bibi sinds Januarie ( Bibi is Mijn jongste en Milica haar zus ) bij haar vader is gaan wonen want anders waren wij er niet eens opgekomen om ons op te geven. Maar elke ronde gingen wij weer door en wij lachten ons suf....Zelf bij de medische keuring ( terwijl iedereen bij BB wist welke aandoening ik heb en bij de keuring natuurlijk ook Fybromyalgie ) gingen wij verder want voor deze BB zou ik goedgekeurd worden omdat er geen sport aan te pas zou komen en hun er rekening mee zouden houden. En zo gingen wij steeds vrolijk verder tot de uitslag kwam en de felicitatie dat wij er in zouden komen pfffff hahahaha Wij ????? hahahah Milica zou ik nog begrijpen maar een volslanke mams die op tv nog pompeuzer overkomt hahahaha pfffff ach zeiden wij tegen elkaar we zien wel en gaan genieten weer van deze tijd........En dat hebben wij ook gedaan.zeker weten....Ik moet eerlijk toegeven dat het best tegenviel hahahaha Je deed de hele dag niets als hangen en tja dan weten de mensen met Fybro dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten en tot rust komen ging ook niet echt met 14 andere heerlijke gezellige mensen om je heen hahahahah en dan de spanning nog die slaat ook op je zwakke plekken ......Dus deze ouwe muts werd nog ouder en kreeg steeds meer last van alles dus dat ik er na 32 dagen uitkwam en door jullie mocht hahahaaha vond ik het niet erg....Maar (ik vind haha) met humor kom je best ver en zeker heb ik vooral gelachen met Marcel,Etienne,Jeroen,Tijn,om Sa,Sem en vooral ook mer Rikkieboy tranen met hem....heerlijk ik hou van lachen maar ben ook niet op mijn mondje gevallen...We hebben het best af en toe moeilijk gehad en hahahahaa dan was er ook geen WIJN hoor hahahah 2 weken en al was er wijn dan was ik blij met een glaasje en hield die ook vast hahaahha want anders pakte de jeugd hem wel onder mijn gat vandaan....Dus ik snap niet waar sommige mensen denken dat ik de hele dag aan de wijn zat........dat moest ik wel even kwijt en ik hou best van een rood wijntje voor het eten en erbij maar thats it....ik lus niet eens rose of witte wijn hahahaha dus zo erg is het niet met mij hoor en dat ik wel eens gezegt heb is mijn medicijn.....dat is mijn humor en tja die begrijpt niet iedereen en bb heeft mij ook wel zo neergezet.....Maar gelachen hebben wij zeker en ook die laatste week al heb ik een aanvaring met eggie gekregen maar jeetje hij is volwassen en werkt met jongeren en ik vond dat die dan met Etienne moest praten maar dat kon meneer niet dus er vielen nare woorden achter iemand zijn rug om en als iemand die die week ook leuk met ons wou doorbrengen toch besluit om weg te gaan ( verstandig ) breekt mijn hart..En Etienne weet dat ik hem zou missen als ie zou gaan maar gelukkig kwam gezellig Marcel weer terug........Heerlijk en Jeroen heeft zich ook weer suf gelachen de laatste week...We hebben weinig geslapen het leek wel een slaapfeestje want nu wist je dat het voor een paar dagen zou zijn.......En yes Jeroen gewonnen al gunde ik het ook Tijn, Sa en Rikkie. Voor mij waren hun de beste finalisten dus ik kon er geen keus in maken.....gelukkig maar...Milica en Jeroen wat daar tussen speelt hahahahah of het nou wat is of niet krijg ik niet te horen en weet je eerlijk gezegt wil ik ook niets weten laat hun het maar uitzoeken samen en die maand toen ik in het huis zat heb ik gegrapt steeds met hun want ik zag die beelden die jullie op dat filmpje zagen ook maar dan in het echt maar toen ik uit het huis was begon Milica Jeroen ineens te missen maar geloof mij hahaahhah jajajajaj ik hield mij daar buiten en dat doe ik nog steeds......Dus ik heb daar nog geen informatie over hahahaha jammer heh...Het eindfeest was geweldig en tegek en druk en heerlijke muziek en vooral mensen die achter de schermen werken die jou beter kennen als jij hun hahaahha die kletsen wat af met je op dat feest....Het was zo leuk met hun en vooral met iedereen die alles van het begin de voorrondes en bij alles ik heb leren kennen ......Top jongens en meiden van BB moet jullie ook nog bedanken ben door jullie in alles top begeleid..Jullie wil ik ook bedanken hier op de side,,,soms wat hard naar mij hahaahah ( kan ik gelukkig hebben ) maar ook erge leuke reakties.Jeroen geeft een leuk feest nog met sommige mensen uit het huis en als ik daar geweest ben zal ik jullie weer wat meer op de hoogte brengen.Hoop dat ik nu met mijn kort verhaaltje hahaha jullie het mij niet kwalijk namen dat ik echt niet achter de pc kon zitten was echie ziek...Ben door een kuur eindelijk wat van mijn gehoest af pfff hahahaha daar werden jullie gek van maar ik ook hahahaah..tot snel en een dikke kus van mij allemaal !!!!!!!! Hilde

Bron: http://www.bigbrother-milica.nl/
  woensdag 13 december 2006 @ 08:44:21 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44382514
Jeroen is vannacht lekker bezig geweest in zijn gastenboek

JeroenVisserWinnaar200613-12-06 01:01:23

Hallo lieve trouwe fans,

Over een fandag zou ik graag willen nadenken ja... ) Als daar genoeg animo voor is uiteraard! Sorry dat het zo lang duurde eer dat ik hier een bericht achter laat...Ik zie dat er al aardig wat berichtjes zijn achtergelaten, echt super, en het is niet in woorden uit te drukken hoe blij me dat maakt! Ik wil iedereen daarvoor bedanken! Ik wil ook graag een super groot compliment maken voor de maker(s) van deze site, echt fantastisch, mijn waardering is groot. Ik zou het erg leuk vinden als ik ook iets voor jullie zou kunnen doen...Ik hoor het wel! Dus wellicht tegelijk met m'n fans dus een middag organiseren bijvoorbeeld..Wellicht is het ook een goed plan als ik met jullie een tijdstip afspreek waarop ik hier een keer kom babbelen met jullie, gezellig toch...Dan ook niet in één keer alle vragen natuurlijk, maar ik zal mijn best doen...Bedoel alle vragen die al gesteld zijn kan ik moeilijk allemaal beantwoorden. Ik wil nogmaals iedereen bedanken die een berichtje voor me heeft achtergelaten, ik heb ze allemaal doorgelezen. Mijn waardering is erg groot en vindt het erg leuk te lezen. Tot snel...Ps. Uhm ik zal deze dagen wat vaker hier terugkeren, dan wat vroeger op de avond. dan zal ik aangeven als ik er ben

Liefs Jeroen, Kus voor alle fans

JeroenVisserWinaar200613-12-06 01:32:49

Halloa,

Ben ik nog even...Sorry als ik mensen zo lang heb laten wachten. Ik heb 2 hectische weken achter de rug, gelukkig begint het nu weer iets rustiger te worden. Zal nu ook meer tijd hebben om hier vaker te komen en wat reacties te plaatsen. De eerste week werd ik ontzettend geleeft. De ene na de andere interviewer stond op de stoep. Heb natuurlijk na de finale in het programma gezeten van land van maas en geel, dag later bij entertainment live een aantal minuten voorbij geflitst. Kwamen ze bij me thuis met een cameraploeg en hebben wat leuke dingen opgenomen. Het heeft zo ontzettend geleefd hier in Werkendam en omstreken, dat is gewoon ongelofelijk, waar ik nu ook rond loop, mensen houden me aan en vragen hoe het met me is, heel erg leuk en daar neem ik graag de tijd voor.

JeroenVisserWinaar200613-12-06 01:33:24

Nogmaals regionaal heeft het erg geleeft. Heb hier in bijna alle kranten gestaan met foto en groot interview. Ook algemeen dagblad, brabands dagblad. Dat heeft dus allemaal in deze 2 weken gezeten. Ben ook bij aantal verschillende regionale radiozenders geweest. De eerste zaterdag dat ik eruit was ben ik 's avonds naar Caz fm geweest en ben ik een aantal minuten aan het woord geweest, daarna groot feest gehad met een grote groep in de Powerzone te Amsterdam. Jensen is ook nog aan de orde geweest, maar dat heeft Talpa willen afhouden, dus is het er nooit van gekomen. Helaas voor sommigen wellicht! Als het goed is komt er nog n mooi interview in de Party te staan, psies wann weet ik niet, hou het in de gaten. Gelukkig zoals ik al eerder gezegd heb wordt het nu iets rustiger en zal ik hier vaker komen om jullie berichtjes te lezen en leuke reacties te plaatsen. Vind ik zelf ook hartstikke leuk en nu zeker dat ik er iets meer tijd voor heb. Ik hou jullie op de hoogte van wat me bezig houdt. Het klopt dat er een besloten feestje komt met goede vriende, kennissen en wat ex bewoners, jullie weten vast wel wie ik uitgenodigd heb.

JeroenVisserWinaar200613-12-06 01:33:43

Binnenkort ga ik ook lekker met mijn beste vrienden en ouders, tante en uiteraard oma, ook wat ex bewoners (marcel, hilde, etienne, milica) een weekendje of weekje de boel ontvluchten en genieten! Ik heb deze periode vooral ook genoten van thuis en gefeest met mijn vrienden. Ik gebruik deze maand ook om me weer te orienteren voor een baan in jan 2007. Het zal waarschijnlijk wel weer iets worden in de sales. Maar je weet het niet. Ik ben toevallig vanavond weer gaan trainen bij mijn voetbal club, na de winterstop ga ik ook daar weer lekker aan de slag! Nu komen ook de kerstdagen eraan en deze zal ik voornamelijk doorbrengen met ouders, zusje en vrienden. 1ste kerstdag lekker thuis en de rest is nog niet gepland. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen bijkletsen over de laatste 2 weken. Ik beloof dat ik jullie niet meer zolang zal laten wachten.

JeroenVisserWinaar200613-12-06 01:35:44

Oja en ik zal nog even een reactie geven op de vraag hoe het nu tussen mij en Milica is, bedoel ik kom deze vraag erg veel tegen. Het is echt een schat van een meid en ik heb erg goed contact met haar, via de tel. etc. Ik ben ook al x bij haar thuis geweest. Op dit moment hebben we niks met elkaar. Nogmaals we gaan erg leuk met elkaar om en gelukkig hebben we samen een hele fijne band. De toekomst zal het leren.... Ik heb de site van Milica ook bekeken en deze ziet er ook fantastisch uit. Ook de mensen die daar komen ontzettend leuk en bedankt voor de berichtjes. Het filmpje van ons samen was trouwens geweldig en heb ik 10 minuten lang van genoten, hele mooie, fijne en warme herinneringen. Dank je wel daarvoor!!
Zo ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg op! Doegggieee!! X Jeroen

LIEVE FANS BEDANKT VOOR ALLE STEMMEN EN STEUN!! IK WAARDEER HET ENORM!!

vrijdag 15 december 2006 @ 18:20:26 #285
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44464026
Deze advertentie staat op de marktplaats Advertentienr.:6452623613

Samen met mijn maatje Tijn willen wij na 3 maanden in het Big brother huis te hebben gezeten een aantal maanden in Oostenrijk of een ander wintersport gebied werken.
Het liefst in een niet al te klein dorp, iets als Gerlos, gezelligheid en drukte!
We hebben zin om te knallen, dus een drukke apres ski tent zou helemaal leuk zijn.
Beide hebben we horeca en bar ervaring dus dat is geen probleem.

Ook reisleider of evt andere werkzaamheden zijn ok, zo lang we maar in het zelfde dorp zitten en het werk niet alleen maar overdag is.

Voor serieuze reacties graag contact opnemen met Marlies,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Voor foto's zie Talpa site.
  woensdag 20 december 2006 @ 08:34:26 #286
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44589577
Uit het gastenboek van Milica

Milica 22:59 19-12-2006

Hallo allemaal,

Ik wil even vertellen dat alles goed gaat, heb het erg druk met mijn werk maar voor de rest gaat het goed ;-) afgelopen weekend ben ik nog op stap geweest en Jeroen was er ook nog het was heel gezellig maar ik heb nog geen nieuws voor jullie over ons haha, we hebben nog steeds leuk contact en voor de rest zoals ik al zei we zien het wel. En vrijdag is het feestje van Jeroen en tuurlijk ben ik ook van de partij ;-) Voor de rest heb ik niet echt contact met de rest, iedereen heeft weer zijn eigen leven, en ik moet ook zeggen heb het echt heel druk met mijn eigen dingen. En tuurlijk spreek ik Jeroen, Marcel en Etienne en Rik om niet te vergeten. Ik vertel jullie na het weekend hoe het feestje bij Jeroen was......Tot snel.....

Liefs Milica
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:46:29 #287
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_44656911
Tijn heeft ook weer eens gereageerd

Hallo hallo...

Als eerste wil ik iedereen die ik nog niet de beste wensen heb gedaan, dat bij deze doen.

Hele fijne warme kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

De fandag vond ik zelf erg geslaagd. Niet te druk dus ik had lekker de tijd om met iedereen een beetje te ouwehoeren.
Vond het echt stoer dat mensen de moeite en tijd hadden genomen om ons te komen zien en een praatje te maken.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de mensen die er waren wel.

Met de Cambodja actie gaat het ook okay. Er komen steeds meer ideeën en een hoop mensen dragen een steentje bij.
We zijn nu niet alleen geld aan het inzamelen, maar ook gebruikte voetbalschoenen.
HOE VET IS DA....!!!

Vind het ook wel grappig dat 3fm in samenwerking met het Rode Kruis er ook zo fanatiek mee bezig is. Ik zal lang niet zo'n bijdrage kunnen leveren, maar ik ga het wel proberen.

Ik ga ook mijn foto's en filmpjes, van dat ik daar was, proberen online te krijgen.
Dit zal alleen nog wel effe duren, want dat kan ik dus echt niet alleen.

Verder niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik nog steeds hard op zoek ben naar werk.
Zou eigenlijk terug gaan naar mijn oude werkgever, maar omdat ik had gezegd dat ik niet langer dan 3 weken weg zou blijven, hebben die iemand anders aangenomen. Best begrijpelijk, maar wel erg klote.

Kwam er gisteren ook achter dat ik zorgtoeslag kan krijgen over 2006, haha, das mooi, maar ook dat moet ik nog regelen.

En omdat ik nu dus niet bij mijn oude baas aan de gang kon zit ik al 3 weken (door de weeks, want in het weekend werk ik wel) zonder werk dus en blijkbaar kan ik daar WW voorkrijgen.
En daar heb ik al helemaal geen hol verstand van, dus ja, ben benieuwd.

Al met al heb ik het stiekum nog behoorlijk druk.

Ik ben al een paar keer op MSN geweest en heb een hoop mensen al gesproken.
Maar omdat ik nu zo veel mensen in mijn lijst heb, klets ik dan alleen met de eerste 5 die reageren. Vind het vervelend voor de andere, maar anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden.

Ben net met mijn vrienden op stap geweest in Eindhoven, ik had er niet zo'n zin in, helemaal niet eigenlijk, maar vond het wel leuk dat ze me dan toch ophalen, het was nog best wel gezellig.
Kan nu alleen niet slapen, spoken te veel dingen door mijn hoofd.
Als ik van alle woorden die rond dwalen nou fatsoenlijke Nederlandse zinnen zou kunnen maken, zou ik denk ik een boek gaan schrijven ofzo...
Maar ja, gezien het feit dat ik er gister pas achter kwam dat ik recht had op zorgtoeslag, denk ik dat een boek schrijven toch wat te hoog gegrepen is en ga ik zo wel een frikandel bakken ofzo.

Ik wens iedereen een goede nacht.
Slaap lekker,

liefs groetjes knuffels en voor de liefhebbers een dikke kuzzz,

Tijn.
Friday, 22 December 2006

Bron: www.rikentijn.nl
pi_44712156

Aan het stappen in Brabant....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:47:10 #289
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_52252796
Misschien toch een BB7
quote:
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Naar alle waarschijnlijkheid gaat het programma terugkomen. Wij raden u aan de media in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting

Bron: Geleend van de online vrienden
pi_52320567
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef marky het volgende:
Misschien toch een BB7
[..]
Leuk! Wel erg opmerkelijk aangezien het nergens in de presentatie van RTL stond.... gaat het dan, net als in Belgie, in het voorjaar pas van start ofzo?
Lijkt me sowieso een betere verdeling, aangezien het programma in de hefst/winter al overvol is.
  maandag 13 augustus 2007 @ 03:55:20 #291
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52320680
Omfg, weer een verslaving
Confidence through competence
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:28:49 #292
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_52323425
Ik vermoed dat ze eerst DGK gaan afwerken en daar hangt officieel geen einde aan. Al vermoed ik dat ze daar volgend voorjaar op de een of andere manier mee gaan stoppen. Ook zullen ze bij RTL wel afwachten hoe het met de overname van JDM gaat van Endemol. Als dat rond is zullen er wel bepaalde verplichtingen zijn over het afnemen van programma's en daar za; BB wel onderdeel van zijn.
pi_52325024
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef marky het volgende:
Misschien toch een BB7
[..]
Ik zit wel te wachten op meer BB Het buitenland gaat maar door en wij staan stil
pi_52334174
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
Het vervolg van : Welkom oud-bewoners op Fok! alweer met:

Roel uit BB-5 (roeland303)
Bart uit BB-1 (dieenebart)
Gert-Jan uit BB-3 (haloII)

En wie weet wie er nog meer komen naar dit Forum !

Tanja wist de weg in het verleden al te vinden (tann)
En Menno (BBMenno), Sandra (BB-Sandra) en Priscella (Priscella) eveneens.
Pris zat allang op Fok voordat ze het BB huis inging
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')