Als jullie echt eens een leuke aflevering wilen zien van Big Brother moeten jullie eens een check maken op www.allsp.com, ga naar season7 en klik dan de afleverig "cancelled" aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Memorabel goed fragment van een memorabele BB !![]()
Graag gedaan hoor, that what fans are forquote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Priscella het volgende:
[..]
Dankjewel
![]()
Dit was ik al helemaal vergeten, Die Leo in zn onderbroekje, niemand wordt wakker maar hij wel hóór![]()
Erg cool om dit filmpje terug te zien heb me echt bescheurd, raar om jezelf zo terug te zien![]()
Tnxxx again!
Ik zal voor je kijken of ik nog wat kan vindenquote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef itsme het volgende:
Als BB3 op dvd te kopen zou zijn zou ik dat dus downloaden aanschaffen.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken of ik nog wat kan vinden
...een zelfingenomen arrogante jongen....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh dankzij dat youtube filmpje weet ik weer wie prescilla is....god ze werd wel onder tafel gelult door gert-jan...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, that what fans are for
Precious Sillaquote:
Dat is een sneer naar ALLE reality shows in Amerika, niet specifiek BB.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:39 schreef haloII het volgende:
[..]
Als jullie echt eens een leuke aflevering wilen zien van Big Brother moeten jullie eens een check maken op www.allsp.com, ga naar season7 en klik dan de afleverig "cancelled" aan.![]()
![]()
Dit is zo briljant! Sneak preview dit is hoe South Parc tegen Big Brother aankijkt. Meesterlijk! (duurt wel twintig!)
vanaf tien minuten wordt het duidelijk.![]()
Let vooral even op de rol van Hummie en John
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Priscella het volgende:
[..]
...een zelfingenomen arrogante jongen....
Web-log lekker verder![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe meer kun je mijn naam verneuken hahaa![]()
Zullen we een keertje -samen- dansen dan ?
![]()
![]()
Viel wel mee toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh dankzij dat youtube filmpje weet ik weer wie prescilla is....god ze werd wel onder tafel gelult door gert-jan.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Priscella het volgende:
[..]
Ik heb dat
filmpje niet meer!
![]()
Als hier een keer niet gespeculeerd wordt over de mentale gesteldheid van een bewoner, moet je je pas zorgen gaan makenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het gespeculeer destijds over je mentale gesteldheid
Zit je weer aan de alcohol lieverd? Je was zo vol van jezelf in bb en nu weer..op proberen te scheppen met een nietszeggend magazinetje:) In de hele BB geschiedenis ben je niet belangrijk en allang weer vergeten. Snap best dat je wanhopige aan je 2 minuten fame probeert vast te houden door hier adoratie te zoeken op een forum:)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Priscella het volgende:
Bitter sweet harmony!
Leer jezelf kennen en de wereld denkt jou te kennen dah not he?
Ik zal jou even recenseren in het Dj Broadcast Magazine als off line stuff wat zou je daarvan denken?![]()
![]()
Doegg maar weer, en nee reageer aub niet, want dan laat je jezelf kennen ooh guttegrut![]()
![]()
![]()
![]()
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?
HIJ gooide het voornamelijk op haar drankgebruik....
Whehehe![]()
Moet ik dat uitleggenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?
"Wil jij je snikkel terug?"quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
even hoor, heb elke bb gezien tot nu toe maar wie is in godsnaam Priscella?
IRRITANTJE 1quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zit je weer aan de alcohol lieverd? Je was zo vol van jezelf in bb en nu weer..op proberen te scheppen met een nietszeggend magazinetje:) In de hele BB geschiedenis ben je niet belangrijk en allang weer vergeten. Snap best dat je wanhopige aan je 2 minuten fame probeert vast te houden door hier adoratie te zoeken op een forum:)
En over jezelf laten kennen..gut o gut.. je hebt echt niet de grootste partij hersens meegekregen hé? Ironisch dat jij zegt dat IK met laat kennen:)
![]()
quote:
Nou ik nog wel. Was de eerste fokker die in BB zat. En kreeg heel veel kritiek te verduren van haar mede fokkers.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Yvon72 het volgende:
zelfs na het zien van het filmpje heb ik nog steeds geen idee wie Priscella is.
je heb er zeker niet echt lang in gezeten?
LoveProfusion je bent een lamzak; maar ik ben behoorlijk gruizig en mede daardoor niet al te kieskeurig dus als je die grote bek waar kan maken dan moeten we maar eens wat afspreken.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van wat die wannabe BN'ster tikte? Viel na 1 regel in slaap...zZzz
Ik ben Priscella toch niet!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou bring it on zou ik zeggen:D
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
LoveProfusion je bent een lamzak; maar ik ben behoorlijk gruizig en mede daardoor niet al te kieskeurig dus als je die grote bek waar kan maken dan moeten we maar eens wat afspreken.![]()
Hallo, ik was fan jaquote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee had het ook tegen haar..:) ... best grappig dat werkelijk niemand priscella kan herinneren..lijkt wel alsof mensen haar net als een pijnlijke traumatische ervaring proberen zo snel mogelijk te vergeten.
En Sanne en Roel?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef itsme het volgende:
Love profusion en Priscella komen ook samen naar de meeting?![]()
En dat is niet het toen-tanja-opeens-op-fok-was effect?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hallo, ik was fan ja![]()
In de tv uitzendingen werd ze nogal negatief neergezet, ik heb haar toen veel op de streams gezien en daar zag ik een heel ander beeld
Huhquote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is niet het toen-tanja-opeens-op-fok-was effect?
en misschien GJ?quote:
Alles om de crowd te pleasenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef Priscella het volgende:
[..]
In his dreams.
![]()
Maarruh jij Jappie daarintegen, hebt me een nieuw woord geleerd, gruizig.
Like a virgin
En APK en Scanman01quote:Op woensdag 13 september 2006 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
en misschien GJ?
Ik zal morgen wel even een topic aan maken.
![]()
Voor mij is het handig om het in Amsterdam te houden, Scheveningen was ook leuk.
Ik ben bang dat je er dan aan vast zit...ik heb zo het idee dat LS zo maar eens zou kunnen komen opdagen...quote:
quote:
Klopt dit Roeland?quote:Big Brother, aka Hummie, is al druk bezig met de voorbereidingen van de kickoff-uitzending van 20 augustus 2006. Morgen, maandag, worden er opnamen in Aalsmeer gemaakt samen met Dido en Roel, die nog steeds een gezellig stelletje zijn en samenwonen.
Het is niet echt duidelijk wat voor opnemen men gaat maken, een item omheen beiden, of zou men Dido en Roel screenen als counterpartners voor Bridget Maasland?
De geruchten gaan dat Bridget gewoon weer de presentatie voor haar rekening neemt, maar er nog steeds (een) vervanger(s) word(en) gezocht voor Ruud de Wild.
Daar heb ik me ook nog eens (ietwat over-creatiefquote:Op woensdag 13 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Wil jij je snikkel terug?"![]()
Die dus.....![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook nog eens (ietwat over-creatief) op uitgeleeft
![]()
Snikkel incident
Goeie wiet had Ed...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Snikkel incident
The Battle vond ik toch echt 1 van de leukste BB's.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Snikkel incident
Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Click here to watch Coos-GJ
En toen moest je nog betalen voor de streams.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
Djeez...nu ik die beelden weer zie besef ik pas hoeveel uren ik tijdens BB3 aan de streams gekluisterd zat.
![]()
Vanaf November pas toch ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
En toen moest je nog betalen voor de streams.
Gert , ga nou naar bed (*30)quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Ja ik was GJ fan, valt het op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...![]()
![]()
quote:
En die klootzak van een APK gaat er weer mee vandoorquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah....dan heb je vast ook nog wel minimaal 1 filmpje waarop hij positief in beeld is. ?![]()
Kwartje valt nu pasquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Brengt verloren herinneringen terug....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch dieenebart en viola over fok
BSF ... Brillen / Snorren / Flaporen .......quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Het forum met de 800.000 hits. Geen stijl of Fok ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.
Van harte gefeliciteerd met je dertigste verjaardag Bart!quote:volgens mij is bart vandaag jarig
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Frederiqueske het volgende:
BB is geen reet aan... beetje net doen alsof ze de camera niet zien, maar ondertussen wel zo gaan staan of zitten zodat ze goed in beeld zijn, (oh ff verzitten anders zit ik niet goed in beeld en herkennen de mensen me straks niet) pfff belachelijk programma dit![]()
![]()
Ik snap best dat jij daar nog niet geweest bent, been therequote:
Kijk eens boven je.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:30 schreef PH52 het volgende:
Ik snap best dat jij daar nog niet geweest bent, been there
Danny is begonnen met een dikke bril en een achterkamertjequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Haha, geweldig. Met kop en schouders steekt BB3 boven de rest uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, geweldig. Met kop en schouders steekt BB3 boven de rest uit.
Krijg acuut weer rillingen van die nare griezel Coos en zijn ratje Pascal.
Pakte zelfs in een vlaag van walging even mijn mobiel om ze eruit te stemmen.![]()
Van ongeloof ja. Hoe kun je zó'n lul zijn.quote:
Coos was zwaar Oké.....een uitzondering op de regel voor de regio waar hij vandaan komt.quote:Op maandag 25 september 2006 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Van ongeloof ja. Hoe kun je zó'n lul zijn.
Maar het was tenminste wel een persoonlijkheid. Die Pascal die achter hem aan liep te hijgen, brr dat was nóg erger.![]()
OK, ik ben ook een lul, maar wat was er mis met Ralph? En met de zusjes?quote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Coos was zwaar Oké.....een uitzondering op de regel voor de regio waar hij vandaan komt.![]()
![]()
Ralph ? ...Ralph.....Ralph was een beetje te standaard...veel te lief voor deze wereld iigquote:Op maandag 25 september 2006 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik ben ook een lul, maar wat was er mis met Ralph? En met de zusjes?![]()
Het ging om de REGIO. Wel LE-ZEN hè!quote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ralph ? ...Ralph.....Ralph was een beetje te standaard...veel te lief voor deze wereld iig
En de zusjes zijn nog geen oudbewoners....wel ff bij de les blijven Gert![]()
Ik zie ze niet, waar zitten ze ?? Ik hoorde Marcel in de liveshow zeggen dat hij al wat filmpjes had gezien op internet, maar hij bedoelt waarschijnlijk talpa, of toch FOK ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
Marcel, Hilde, Milica en Janine;
Hoe is het jullie bevallen in het huis, en hoe is het nu om weer uit het huis te zijn ?
Jij kan het je waarschijnlijk een stuk beter herinneren dan mij, maar dat van dat er in 'jouw' editie wel een notaris was die de uitslag had gecontroleerd was toch zo dacht ik mij te herinneren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef haloII het volgende:
[..]
Beste PCeend,
Ik waardeer je input altijd graag. Alleen dit wijkt een beetje teveel af van de realiteit.
Endemol zou mij gaan aanklagen (vanwgee gederfte sms inkomsten) en niet andersom, ik zou aangifte doen vanwege oplichting. Er stond al een kort geding op stapel (gestart door Endemol). De gevolgen financieel waren behoorlijk voor Endemol. Ik vond dit wel erg eng aangezien ik bij een negatieve veroordeling wel een behoorlijke schadeclaim op mijn dak zou kregen.![]()
Endemol heeft deze ingetrokken (omdat ik al mijn beweringen kon staven met bewijs,... (Ik was/ben niet gek voordat ik naar de Telegraaf toestapte). Ik heb nooit een kort geding gestart tegen Endemol en de Telegraaf heeft ook nooit moeten rectificeren ondanks alle berichtgeving op de voorpagina. Ik heb ook nog nooit een schadeclaim gehad.![]()
Het liep wel met een sisser af... En een maand daarna mocht de Telegraaf het gala voor Hotel Big Brother organiseren. Draw your own conclusions.. Overigens was de finale een ramp aangezien er geen fluctuaties (en geen spanning dus meer) waren gedurende de avond. ... omdat er een onafhankelijke notaris was geleverd.
En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!![]()
Kom in mijn armenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Effe over Ralph gesproken, die zie ik wel eens in Rijswijk.
Wil iemand mij nu aanraken?
Zou zo maar kunnen dat dat verzoek gehonoreerd wordtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef kniertjeh het volgende:
En toch, ga ik ooit een brief schrijven naar Paul de Leeuw.. of ik een massage van Ruud kan krijgen.. Dat vond ik de leukste brabantsebeer van heel bb ever. ff knuffelen weet je wel, en je niet gek laten maken.![]()
![]()
Ruud ???! Dat was toch die soigneur van dat dameswielrenploegje die daar net ff iets te vaak en te enthousiast mee had geknuffeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef kniertjeh het volgende:
En toch, ga ik ooit een brief schrijven naar Paul de Leeuw.. of ik een massage van Ruud kan krijgen.. Dat vond ik de leukste brabantsebeer van heel bb ever. ff knuffelen weet je wel, en je niet gek laten maken.![]()
![]()
Als zij daar nou behoefte aan heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ruud ???! Dat was toch die soigneur van dat dameswielrenploegje die daar net ff iets te vaak en te enthousiast mee had geknuffeld![]()
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als zij daar nou behoefte aan heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |