Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Click here to watch Coos-GJ
En toen moest je nog betalen voor de streams.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
Djeez...nu ik die beelden weer zie besef ik pas hoeveel uren ik tijdens BB3 aan de streams gekluisterd zat.
![]()
Vanaf November pas toch ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
En toen moest je nog betalen voor de streams.
Gert , ga nou naar bed (*30)quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
Nog een stuk BB3 dan
(16 minuten)
Click here to watch Coos-GJ
Ja ik was GJ fan, valt het op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Explosieve spullen heb jij op je schijf staan...![]()
![]()
quote:
En die klootzak van een APK gaat er weer mee vandoorquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah....dan heb je vast ook nog wel minimaal 1 filmpje waarop hij positief in beeld is. ?![]()
Kwartje valt nu pasquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Brengt verloren herinneringen terug....
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch dieenebart en viola over fok
BSF ... Brillen / Snorren / Flaporen .......quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Het forum met de 800.000 hits. Geen stijl of Fok ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk het verschil in mening te horen tussen Viola en Bart. De een wordt overal afgezeken en vindt het dus een triest wereldje.... de ander doet het stukken beter en ziet het forumwereldje daarom ook heel anders.
Van harte gefeliciteerd met je dertigste verjaardag Bart!quote:volgens mij is bart vandaag jarig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |