Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Slechte tvp héquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Echo99 het volgende:
Oh er is al een nieuwe topic
Moet je nou weer 300 posts wachten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Echo99 het volgende:
Oh er is al een nieuwe topic
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer volquote:
veel plezier waar ga je heen eigelijk ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer vol![]()
toch niet weer met steve fotoos mag ik hopen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer vol![]()
Het was te ranzig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef DennisQ het volgende:
Wrom figuurpoepen gesloten? Ok, tubgirl style niet gepast kom ik nu achter, ma was best een roflcopter onderwerp, of nie?
rot op man met poep wil liever wat anders zienquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef DennisQ het volgende:
Wrom figuurpoepen gesloten? Ok, tubgirl style niet gepast kom ik nu achter, ma was best een roflcopter onderwerp, of nie?
Nou en? Het is toch gewoon creatieve uiting? moet kunnen op Fok!quote:
Och, ik kon het slotje wel begrijpen, mijn eten kwam op sommige momenten ook omhoog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nou en? Het is toch gewoon creatieve uiting? moet kunnen op Fok!
Ah, gooi em nog ff open, je bent nu toch wel uitgegeten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kon het slotje wel begrijpen, mijn eten kwam op sommige momenten ook omhoog.
Ik ga ammenooitniet over een slotje van een ForumAdmin heen. Ik ben gekke henkie nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ah, gooi em nog ff open, je bent nu toch wel uitgegeten?![]()
Worden we wéér gekort op ons salaris.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga ammenooitniet over een slotje van een ForumAdmin heen. Ik ben gekke henkie niet.
Ik betaal al ¤5 per maand om de knopjes te mogen houden manquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Worden we wéér gekort op ons salaris.![]()
Dan kom je nog goed weg. Ik moet om dezelfde reden elke maand een etentje voor de A's betalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik betaal al ¤5 per maand om de knopjes te mogen houden man.
Ik moet iets in natura afleveren, zeg maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kom je nog goed weg. Ik moet om dezelfde reden elke maand een etentje voor de A's betalen.![]()
HAHAHA, DAT HAD IK EEN PAAR JAAR GELEDEN BIJ ECONOMIE GELEERD!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moet iets in natura afleveren, zeg maar![]()
Ssssssssssst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moet iets in natura afleveren, zeg maar![]()
Demmitquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ssssssssssst.![]()
Je kunt beter voorzichtig zijn met zulke opmerkingen, als ze het zien vreten ze je op.![]()
Doe ik ook weleens met m'n rekeningen. Lukt nietquote:
Ok, dit topic staat trouwens vol met slowchat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens met m'n rekeningen. Lukt niet![]()
En nu klaar met slowtjetten![]()
In deze wel. Anders krijg je alleen maar bullshitposts waar we dan weer op moeten reageren en dat is vervelend want dan moet ik mijn biertje weer neerzetten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom stond hier nog geen tvp van mjin eigen persoontje. Word dat eigenlijk gedoogd tvp's in FB?![]()
Texel... Ja papa van een kleine enzo...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:04 schreef master_X het volgende:
[..]
veel plezier waar ga je heen eigelijk ?
Neem je laptop mee, misschien is er wel WiFi in de buurt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Texel... Ja papa van een kleine enzo...
Het ergste is... Ik zag vandaag in de folder dat er WIFI is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Neem je laptop mee, misschien is er wel WiFi in de buurt!.
Dan heb je ons altijd nogquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het ergste is... Ik zag vandaag in de folder dat er WIFI is.
Ik heb het voorgesteld. De reactie van mijn vriendin uitgedrukt in smilies:quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld. De reactie van mijn vriendin uitgedrukt in smilies:![]()
![]()
![]()
Dat is zeker gewoon een ontopic opmerking ofzo?quote:
Nog even laten sudderen maar de kans is redelijk wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:17 schreef Echo99 het volgende:
TTTje hoor Jogy van de hamburgers
Ik mis een hoop goeie ONZers vanaaf..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog even laten sudderen maar de kans is redelijk wat mij betreft.
MIsschien hebben ze plotseling een leven ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik mis een hoop goeie ONZers vanaaf..
Lulkoek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:27 schreef jogy het volgende:
[..]
MIsschien hebben ze plotseling een leven ofzo.
Waarschijnlijk wel ja. Verjaardag bij de oma dan. Gezellig in het bejaardehuis knagend aan een oud sompig koekje.quote:
Het enige wat ik écht mis aan mijn omaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Verjaardag bij de oma dan. Gezellig in het bejaardehuis knagend aan een oud sompig koekje.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
Blijkbaar is het toch leuk om de grens van de bagger op te zoeken in KLB, week voor
Tommeke, SunChaser, 2609 en veldmuis
Bewust offtopic gaan en baggeren in het topic waar dit juist besproken wordt.
Hà, alleen veldmuis kwma weleens langs in ONZ en zijn groetjes, veldmuis is ook niet iets wat op mijn Hilarikaken werktquote:
Neej maarjah postief trekt negatief aan hequote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Hà, alleen veldmuis kwma weleens langs in ONZ en zijn groetjes, veldmuis is ook niet iets wat op mijn Hilarikaken werkt.
Geen grap? Ga je vanavond naar de Eersteling?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:45 schreef murp het volgende:
jogy.... jij woont net als ik in hoofddorp![]()
![]()
![]()
mn meissie gaat er altijd heen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen grap? Ga je vanavond naar de Eersteling?.
Integendeel , sinds lange tijd kom ik weer eens kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heuj.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Integendeel , sinds lange tijd kom ik weer eens kijken
nee kutvent all over the forum met een tekening die voor z'n oma bedoeld wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:24 schreef Canisfire het volgende:
[LESBEAU] #32 Ritalin met ketchup
Tub girl![]()
Deze ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
nee kutvent all over the forum met een tekening die voor z'n oma bedoeld was
quote:
Ik denk ik quote hem even voor de mods en de admins enzoquote:
Die heb ik nooit gepost sukkelquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk ik quote hem even voor de mods en de admins enzo![]()
Jammer dude te laat met editenquote:
Wat nou!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer dude te laat met editen![]()
van forum af ja, goed plan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:01 schreef kutvent het volgende:
kick
quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan ook nooit meer terug komen die kloon![]()
Lastig maar ook wel grappig voor even.quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan ook nooit meer terug komen die kloon![]()
Wat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lastig maar ook wel grappig voor even.![]()
Up and running?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:55 schreef Chowi het volgende:
Zo. Internet doet 't eindelijk weer.
Sja, gisteren viel alles de hele tijd uit. Het schijnt dat er iemand op mijn verbinding zit.quote:
Draadloos?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, gisteren viel alles de hele tijd uit. Het schijnt dat er iemand op mijn verbinding zit.
Draadloos, inderdaad. Echt typisch, ik heb het wel vaker, maar alleen op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Draadloos?
Ik heb het trouwens ook gehad. Werd mijn telefoonlijn afgetapt door mijn buren, had ik ineens een telefoonrekening van bijna 2000 euro voor het bellen naar Marokko.![]()
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:07 schreef Echo99 het volgende:
Ik snapte er al geen tyfus van. In een keer bleven al mijn topics open.
Jah.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjes
![]()
Ik plaats juist te weinig slotjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjes
![]()
Oke. Voortaan ga ik tegen jogy en snakey zeurenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik plaats juist te weinig slotjes.. Scroll eens lief naar beneden in ONZ.
Done.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Dribbel_ het volgende:
niemand die die tubgirl weg gaat halen ?![]()
Zijn je sigaretten al opquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:18 schreef jogy het volgende:
Tobbietubbieteletubbie.
Maandag stop ik. Heb vanavond een verjaardag. Ik ben een zwakke leuterquote:
ik las: ik heb een zwakke leuterquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Maandag stop ik. Heb vanavond een verjaardag. Ik ben een zwakke leuter.
Nee hoor, die is op geselecteerde momenten net puur staal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik las: ik heb een zwakke leuter![]()
Heb ik ook een keer gedaan, je hebt gelijk. Eerst recht in mijjn nest gekotst, toen er een kussen overheen gedaan en daarna in slaap gevallen. Jammer alleen dat ik het heldere idee had om mijn arm onder mijn kussen te steken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ach beter dan in je bed en dat je dus heel de nacht in je eigen kots ligt te snurken
Ohhh wat ranzigquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, je hebt gelijk. Eerst recht in mijjn nest gekotst, toen er een kussen overheen gedaan en daarna in slaap gevallen. Jammer alleen dat ik het heldere idee had om mijn arm onder mijn kussen te steken.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh wat ranzigIk heb toen ik de eerste keer een pilletje op had gekotst midden in de nachtclub, ik ving het zo op met mijn handen
![]()
Mwog op dat moment maakte het me niks uit...ik was zo gelukkigquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]! Dat is best smerig ja. Gelukkig heb ik nooit gekotst met een pil op
.
Because we can.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef livEliveD het volgende:
Zeg, waarom zetten jullie zoveel slotjes![]()
Okay. Done.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:46 schreef welkominspace het volgende:
chowi? omdat je het zo leuk vind je vergat een slot postik wil een slotpost/lapo
hoelang?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Hou je nu op met baggeren ja?
In ieder geval voor vanmiddag even, het is wel genoeg geweest.quote:
ok!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
In ieder geval voor vanmiddag even, het is wel genoeg geweest.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef Breuls het volgende:
Om de update goed te laten verlopen wordt er een aantal upgrade tests gedaan. Een daarvan duurt iets langer dan verwacht. Het is dus mogelijk dat de update pas in het begin of de loop van de avond plaatsvindt.
Snakey was me voor!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef Breuls het volgende:
Om de update goed te laten verlopen wordt er een aantal upgrade tests gedaan. Een daarvan duurt iets langer dan verwacht. Het is dus mogelijk dat de update pas in het begin of de loop van de avond plaatsvindt.
tis weekeind mss dat ik ook komquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pfff als alles maar weer werkt om 00:00 uur![]()
![]()
Is jouw internet zo traag dat je een reis moet plannen naar een andere pagina ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef welkominspace het volgende:
ik was net onderweg naar MED maar werd opgehouden
nee ik ging via mijn my ative topics lijstquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is jouw internet zo traag dat je een reis moet plannen naar een andere pagina ?![]()
dan kan dat inderdaad even duren... zover ik weet kan ik daar niet postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ging via mijn my ative topics lijst
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan dat inderdaad even duren... zover ik weet kan ik daar niet posten![]()
![]()
Jezus ben ik nou dom of wel dan...quote:
Dan vind ik nog niet dat je er een speciaal topic voor hoeft te openen. Ik zal één fok-gaat-down-topic open houden, en daarin kun je fijn melden dat het forum waarschijnlijk vanavond pas down gaat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is het gros idd niet zo bedreven in het volgen van topics aangezien breuls de melding om 16:05 heeft gedaan dat het langer gaat duren en de doomsday topics nog steeds als paddestoelen uit de grond schieten, snap je snoes?
nee ik ging eerst kijken of er nog wat in mijn active topics list was gebeurt om vervolgens naar de index te gaan en daarna naar MEDquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus ben ik nou dom of wel dan...Je gaat via je my active topics ... dan liekt het mij dat je dan een topic of een post in MED moet hebben... maar dat kan niet dus hoe kan je dan via my active topics naar MED gaan
![]()
Neuh doe jij dat maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan vind ik nog niet dat je er een speciaal topic voor hoeft te openen. Ik zal één fok-gaat-down-topic open houden, en daarin kun je fijn melden dat het forum waarschijnlijk vanavond pas down gaat.
ahaah ik dacht alquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee ik ging eerst kijken of er nog wat in mijn active topics list was gebeurt om vervolgens naar de index te gaan en daarna naar MED
Mwoah, ze hebben er net zoveel plezier in.quote:
was aan het uitrusten van het kamperenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahaah ik dacht alWaarom was je niet in NB vannacht. De NB-OP is trouwens opgeschoond
![]()
Daar HOOR je toch van uit te rusten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was aan het uitrusten van het kamperen
ik niet ik was daar beetje dronken en reed met mijn fiets vol een tent binnen omdat er iemand achterop me fiets stond te balanserenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar HOOR je toch van uit te rusten?
Nee. Deze kun je niet inleveren bij de C1000.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, mc, ga je voor het kwartet?
Hij mag zelfs wegquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 137] Mag het al ja? Die mag dicht![]()
Misschien heeft hij een s voor mequote:
heeeeel soms heb ik dat ook wel eensquote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was er al een paar uur. Ik had gewoon geen zin om iets te typen.![]()
Die momenten kan ik me sinds je aanmelding niet heugen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeeel soms heb ik dat ook wel eens![]()
TRUTquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die momenten kan ik me sinds je aanmelding niet heugen.![]()
Que?quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Snakey, vuige kinderverhaaltjes vertellen!
Mmm, nee. Je kunt het beter in bug melden. In ONZ kunnen we er niet zoveel mee.quote:Op zondag 10 september 2006 03:43 schreef remlof het volgende:
ey Snakey!
als jij de TT veranderd in "yaaaay repliek 0.3" vaerander ik de OP
deal?
ok dan zal ik in dat topic alle ergernissen die ik vind melden met "hey Snakey, heb jij ook dat ..." enzoquote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Je kunt het beter in bug melden. In ONZ kunnen we er niet zoveel mee.
Zelfs niet bij Maaikuuuuul?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Deze kun je niet inleveren bij de C1000.
Overheen gelezen, sorry. Foto is nu foetsie.quote:Op zondag 10 september 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Topicreports over dit topic zijn vannacht niet aangekomen?!Mijn inzending voor de Pheauteaufuk op geenstijl. Ik wil die foto van mij daar niet meer zien...
quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overheen gelezen, sorry. Foto is nu foetsie.
Ik heb een strategisch slotje geplaatst.quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef livEliveD het volgende:
Snakey, help, ze willen me aanklagen![]()
Iets met een screenshot of zo
ligt het aan mij of klopt dit niet
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?quote:Op zondag 10 september 2006 15:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een strategisch slotje geplaatst.![]()
Helaas heb je niet alles verwijderd.quote:Op zondag 10 september 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?
Ik kreeg het niet gedaan, forum wilde niet meewerken.quote:Op zondag 10 september 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?
Vertel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Helaas heb je niet alles verwijderd.
Ik zie hetquote:Op zondag 10 september 2006 15:40 schreef Snakey het volgende:
Ik kreeg het niet gedaan, forum wilde niet meewerken.![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:11 schreef Jonathon het volgende:
Het lijkt op een automatisch aangemaakt password, zal dus niet werken bij andere logins denk ik...
Welkominspace, wat is je hotmail of gmail?![]()
[..]
quote:
Done.quote:
We hebben niet voor niets slowchatreeksen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef master_X het volgende:
bagger
me topic, wat doe je, werd de beste van fok, waar nog vele topic op zou volgen
jammer kwam niet echt overtuigend over... was te proberenquote:Op zondag 10 september 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets slowchatreeksen..
linkje?quote:Op zondag 10 september 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik bij deze Welcomeinspace nomineren voor de Darwin-Award?
Ik lach.quote:Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef eu-Robert het volgende:
@Surveillance: Dat boeit most_wanted niet.
Laat me raden least_witted:
het is een "poging om ONZ te verneuken"? & # 189; -- dat slaat toch nergens op?!
Ja, meneer Geniaal is een echte aanwinst voor FOK!. Zoals dat topic van 'm over joden. Zo'n jongen gun je toch een permbannetje.
Hey, hij plaatst zelf een hele zooi wachtwoorden online, en dan mogen die arme blauwen ze weer weg gaan halenquote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah...zo bijzonder is hij nu ook weer niet
Ohhh dat...idd niet al te bijdehand van hemquote:Op zondag 10 september 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, hij plaatst zelf een hele zooi wachtwoorden online, en dan mogen die arme blauwen ze weer weg gaan halen
Welterusten, Snakeyquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef Snakey het volgende:
Ik ben nog wakker. Nou ja, een beetje dan.
Ik snap de vraagstelling niet helemaal, maar je kan je posts gewoon 24 uur blijven wijzigen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:54 schreef murp het volgende:
vraagje: zou ik de openings post kunnen blijven bewerken??? dit topic: Mensen gezocht met snel usericon!! #2 joepie!!
dat ziet er wel leuk uit dan..
oh sorry, maar kan ik m ook na die 24 uur bewerken? of kunnen jullie dat voor mij doen?quote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik snap de vraagstelling niet helemaal, maar je kan je posts gewoon 24 uur blijven wijzigen.
ja, maar niet door goedemorgen zelf....quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef Sebasser het volgende:
Is er vandaag wel een goedemorgen topic geweest ?>
Niet gevonden in de ONZ index ding, ff open dan maar.quote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maar niet door goedemorgen zelf....
Als je hier ff een verzoekje plaatst, moet dat wel lukken.quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
oh sorry, maar kan ik m ook na die 24 uur bewerken? of kunnen jullie dat voor mij doen?
ziet er wel erg leuk uit in zo'n openings post!..
Kan je ook een post van mij van een half jaar terug voor mij bewerken ?quote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je hier ff een verzoekje plaatst, moet dat wel lukken.
Sterf.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je ook een post van mij van een half jaar terug voor mij bewerken ?
Ik weet niet meer welke het was trouwens, maar kan je dat even voor mij doen ?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag een vrije dag.
misschien dat het bagger was?quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
waarom moest mijn Surveillance-Fiets topic dicht jogy?
Daar is verdomme een speciaal Subforuim voorquote:Op maandag 11 september 2006 16:38 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Neo R.I.P iemand die um naar GC oid verplaats , hij krijgt in ONZ aleen maar onzin naar zn hoofd terwijl dit gewoon een ernstige zaak is
Je moet natuurlijk wel eerst kijken waar je topic het beste past... heb jij niet gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef B-Fifty-Two het volgende:
dan tieft je um daar in
Volgens mij heeft ie zijn dag nie,hij gooit alles dicht momenteel.quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
Uhu. Klik eens op mijn username wijsneus.quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zijn dag nie,hij gooit alles dicht momenteel.![]()
NEIN!quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Canisfire het volgende:
Achja Inso had soms ook van die dagen.
Mag ik zeggen dt ik bupa mis ? jawel he![]()
Ik heb al een speciaal adoratie topicquote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
En Henoch danquote:
Oeh, ik vraag het even voor je naquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef HuHu het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Dat topic is een TTT. Maar het is deletet.
Dus... waarom? Niemand kan dit juweeltje meer lezen, en dat is toch zonde.
Ik heb het achter, in de donkere kamertjes gemeld. Even geduld dusch.quote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!!
Hey zet die eens ff terug in KLB of GC !!! vuile discriminators !!!
ikhebvandaagweertweepakjesgekochtquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Jogy!!!! Ben je al gestopt met roken![]()
Zwakkelingen zijn het. Allemaal.quote:
psssssst....niet doorvertellen: ikke ookquote:
Hij is er weerquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef HuHu het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Dat topic is een TTT. Maar het is deletet.
Dus... waarom? Niemand kan dit juweeltje meer lezen, en dat is toch zonde.
Hehehe, duidelijk. Je moet ook niet stoppen omdat iemand anders datwilt, dat werkt voor geen meterquote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
psssssst....niet doorvertellen: ikke ookVolgende vriendje moet maar gewoon roken, voorlopig blijf ik maar lekker vrijgezel:+
Het is opgeschoond en weer terug naar KLB.quote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!!
Hey zet die eens ff terug in KLB of GC !!! vuile discriminators !!!
Ik heb er al een topic over geopend zo ongeveer...waarom doen de huilsmiley's het niet in de OP?quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehehe, duidelijk. Je moet ook niet stoppen omdat iemand anders datwilt, dat werkt voor geen meter![]()
Weet ik niet eerlijk gezegd, misschien omdat ze alleen maarquote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er al een topic over geopend zo ongeveer...waarom doen de huilsmiley's het niet in de OP?
http://forum.fok.nl/topic/912234
Neuheeeuhh....dan moet ik serieus zijn en toelichting geven enzoquote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd, misschien omdat ze alleen maarblije
OP's willen hebben? Lekker voor R&P dan
![]()
Dat bedoel ik niet, ik had het over de smileys, niet het topicquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neuheeeuhh....dan moet ik serieus zijn en toelichting geven enzo![]()
Dank uquote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is opgeschoond en weer terug naar KLB.
En hou je taalgebruik een beetje in de gaten. Volgende keer help ik niet meer op deze manier.
Owwwwzooo....had het even anders gelezen dusquote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik had het over de smileys, niet het topic![]()
Hef fun.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Mag dit topic ff open
[NB # 137] Zatlappen en dronkenmannen.
Mijn kuttopics verdedigenquote:
wat dacht je van het FB forum?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:06 schreef EL_REY het volgende:
bonjour,
een vraagje,
voor fotoboek vragen, moet ik dan een mailtje sturen naar info@fok.nl?
Ik geef het even door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Kiteless het volgende:
SightKey / Dromenvanger is links en rechts mensen aan het bedreigen in hoe ver geeft Kiteless zich bloot op de cam? [2]
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Ik heb jou ook meteen even doorgegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Kiteless het volgende:
SightKey / Dromenvanger is links en rechts mensen aan het bedreigen in hoe ver geeft Kiteless zich bloot op de cam? [2]
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Whehhehe, jouw nicknamequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
beetje jammer indd![]()
![]()
Deel 1 WAS EEN ONWIJS SUCCES!!!!
Goh, en voor wat nou weer ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook meteen even doorgegeven.
Ik wil helemaal niks van je. Doe lekker je ding, ga lekker je gang maar ga niet miepen als iemand terugschopt wanneer je irritant bezig bent. en misschien dat je hier even op reageert. Maar dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Goh, en voor wat nou weer ?
Ik post niet 100x achter elkaar om m'n postcount op te krikken,
ik hou geen dialogen met mezelf, ik zeg niet dat ik God ben,
ik bedreig niemand en ik betaal keurig belasting over m'n schamele inkomen zodat andere mensen de hele dag betaald thuis kunnen Fok!'en en er nog trots op kunnen zijn ook.
Wat wil je nou van me ?![]()
boehoequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Goh, en voor wat nou weer ?
Ik post niet 100x achter elkaar om m'n postcount op te krikken,
ik hou geen dialogen met mezelf, ik zeg niet dat ik God ben,
ik bedreig niemand en ik betaal keurig belasting over m'n schamele inkomen zodat andere mensen de hele dag betaald thuis kunnen Fok!'en en er nog trots op kunnen zijn ook.
Wat wil je nou van me ?![]()
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?quote:
NIET HIERquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?
dat was vorige week. Je mag je caps wel weer weglaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?
Hehehehehe, je liegt!!212!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
Fipo.
Is dat het niveau van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat het niveau van tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.
I tried.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.
try harder.quote:
Als ik zou moeten kiezen tussen beide weg en beide blijven kies ik voor beide blijven. Het brandje is nu geblust alles is weer vredig aan het front dus lekker belangrijk. Als ze niet waren gestopt dan ging er heus wel een afkoelbannetje doorheen ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jogy, waarom neem je Dromenvanger / Sight_Key in vertrouwen? Hij uit een regelrechte bedreiging en jij gaat het goedpraten? Als je vindt dat nog iemand anders schuldig is, waarom laat je ze alle twee (of meer) dan niet opflikkeren?
Bedreigingen negeren![]()
Al schop je me dood. Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oke... mooi.
Wat was eigenlijk de reden dat hij weg was?
Ik zag je username in dit topic en dacht, naja laat ik het filmpje maar even kijken maar het is niet bepaald een mega waterpistool gevecht. twee mannetjes maar manquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef eQuaL het volgende:
*traantjes in ogen*
Maar meneer Jogy![]()
Ze hebben het gekopieerd van fok!![]()
:8quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zag je username in dit topic en dacht, naja laat ik het filmpje maar even kijken maar het is niet bepaald een mega waterpistool gevecht. twee mannetjes maar man. En ja, best overzichtelijk
. Als je echt leuke linkjes hebt kan je ze trouwens ook op de weblog posten. Daar is het voor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |