Jammer dude te laat met editenquote:
Wat nou!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer dude te laat met editen![]()
van forum af ja, goed plan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:01 schreef kutvent het volgende:
kick
quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan ook nooit meer terug komen die kloon![]()
Lastig maar ook wel grappig voor even.quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan ook nooit meer terug komen die kloon![]()
Wat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lastig maar ook wel grappig voor even.![]()
Up and running?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:55 schreef Chowi het volgende:
Zo. Internet doet 't eindelijk weer.
Sja, gisteren viel alles de hele tijd uit. Het schijnt dat er iemand op mijn verbinding zit.quote:
Draadloos?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, gisteren viel alles de hele tijd uit. Het schijnt dat er iemand op mijn verbinding zit.
Draadloos, inderdaad. Echt typisch, ik heb het wel vaker, maar alleen op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Draadloos?
Ik heb het trouwens ook gehad. Werd mijn telefoonlijn afgetapt door mijn buren, had ik ineens een telefoonrekening van bijna 2000 euro voor het bellen naar Marokko.![]()
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:07 schreef Echo99 het volgende:
Ik snapte er al geen tyfus van. In een keer bleven al mijn topics open.
Jah.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjes
![]()
Ik plaats juist te weinig slotjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En nu is het leuk geweest met alle verkapte-chowi-waarom-plaats-je-zoveel-slotjes-grapjes
![]()
Oke. Voortaan ga ik tegen jogy en snakey zeurenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik plaats juist te weinig slotjes.. Scroll eens lief naar beneden in ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |