Geen idee, effe kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
bijvoorbeeld in "opties":
Open links altijd in een nieuw venster: ja
maar dan alleen externe links graag, ik had net al 16 tabs nadat ik even het forum bekeken had
tell me how u did it!quote:Op zondag 10 september 2006 03:45 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zat daarnet ook met zo'n tien vensters in mijn taakbalk. Maar dat is reeds verholpen.
Opties misschien?quote:
Gewoon op 'nee' zetten. Maar volgens mij bedoel je dat niet.quote:
Ik heb hetzelfde. Beetje irritant omdat we er niet aan gewend zijn. Effe in bug melden.quote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
maar dan alleen externe links graag, ik had net al 16 tabs nadat ik even het forum bekeken had
ik heb "Open links altijd in een nieuw venster" op "nee" gezet en na het versturen van het formulier kreeg ik een blank page...quote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Gewoon op 'nee' zetten. Maar volgens mij bedoel je dat niet.
Probeer de edit eens.quote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben dronken en drijfnat. Maar de niuewe opties zijn niet 'wooptiedoo'begrip ik ?
Deze post is mede dankzij de backspace en delete functie van mijn keyboard tot stand gekomen
Euh? bier is goed, op de rest kom ik morgen wel terug. Heb je Sol nu al gepaald of is dat een droogneukerij?quote:Op zondag 10 september 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
hoi jogy, fijn dat ik een medegebruiker van dit forum tref die in dezelfde staat verkeerd als ik
ik wil gewoon externe links in een nieuw window en interne in hetzelfde, wat jij?
bier?
nee nog niet, we palen cq worden gepaald door allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Euh? bier is goed, op de rest kom ik morgen wel terug. Heb je Sol nu al gepaald of is dat een droogneukerij?
Jij wel hè, vuile rondneurt.quote:Op zondag 10 september 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nee nog niet, we palen allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ik
bier!
ja heel fijn iddquote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |