Geen idee, effe kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
bijvoorbeeld in "opties":
Open links altijd in een nieuw venster: ja
maar dan alleen externe links graag, ik had net al 16 tabs nadat ik even het forum bekeken had
tell me how u did it!quote:Op zondag 10 september 2006 03:45 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zat daarnet ook met zo'n tien vensters in mijn taakbalk. Maar dat is reeds verholpen.
Opties misschien?quote:
Gewoon op 'nee' zetten. Maar volgens mij bedoel je dat niet.quote:
Ik heb hetzelfde. Beetje irritant omdat we er niet aan gewend zijn. Effe in bug melden.quote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
maar dan alleen externe links graag, ik had net al 16 tabs nadat ik even het forum bekeken had
ik heb "Open links altijd in een nieuw venster" op "nee" gezet en na het versturen van het formulier kreeg ik een blank page...quote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Gewoon op 'nee' zetten. Maar volgens mij bedoel je dat niet.
Probeer de edit eens.quote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef jogy het volgende:
Ik ben dronken en drijfnat. Maar de niuewe opties zijn niet 'wooptiedoo'begrip ik ?
Deze post is mede dankzij de backspace en delete functie van mijn keyboard tot stand gekomen
Euh? bier is goed, op de rest kom ik morgen wel terug. Heb je Sol nu al gepaald of is dat een droogneukerij?quote:Op zondag 10 september 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
hoi jogy, fijn dat ik een medegebruiker van dit forum tref die in dezelfde staat verkeerd als ik
ik wil gewoon externe links in een nieuw window en interne in hetzelfde, wat jij?
bier?
nee nog niet, we palen cq worden gepaald door allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Euh? bier is goed, op de rest kom ik morgen wel terug. Heb je Sol nu al gepaald of is dat een droogneukerij?
Jij wel hè, vuile rondneurt.quote:Op zondag 10 september 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nee nog niet, we palen allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ik
bier!
ja heel fijn iddquote:Op zondag 10 september 2006 03:42 schreef remlof het volgende:
Oh gewoon algemeen.quote:
Volgens google was 'rondneukert' beter dan 'rondneukerd' dus dat heb ik maar aan gehoudenquote:Op zondag 10 september 2006 04:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik quote jou ook even voor je em edit
Kan ook nog.quote:Op zondag 10 september 2006 04:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was al bang dat het m'n uitgebreide döner kebab maaltijd van vanavond was
Je bent nog een 'ke' vergeten poepedoosje.quote:Op zondag 10 september 2006 04:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens google was 'rondneukert' beter dan 'rondneukerd' dus dat heb ik maar aan gehouden.
en rondneurt?quote:Op zondag 10 september 2006 04:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens google was 'rondneukert' beter dan 'rondneukerd' dus dat heb ik maar aan gehouden.
it's tha bupa smileyquote:Op zondag 10 september 2006 05:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
What's up with that smiley overal?
Ow, komen die tabs daar vandaan!!?quote:Op zondag 10 september 2006 04:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik opende topics enzo altijd in een nieuwe tab, dat gaat nu vanzelf. Even wennen.
quote:Op zondag 10 september 2006 04:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je bent nog een 'ke' vergeten poepedoosje.
Ohquote:Op zondag 10 september 2006 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
en rondneurt?
mijn god ik vergeet ook gewoon hele lettergrepen als ik lam ben
Even in je optie's kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 15:12 schreef KaMo het volgende:
maar hoe krijg je hem dan in een nieuw tabblad ?
maar dan opent hij nieuw vensterquote:
Optie's in FF.quote:Op zondag 10 september 2006 15:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
maar dan opent hij nieuw venster
ik wil nieuw tabblad in ff
RemOLIEquote:
Heb je enig idee hoe ranzig olijfolie smaakt, gewoon, zo, zonder eten?quote:Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Heb je z'n topic in SEX al gezien Yvonne?
olijfolie
geen iedeaquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe ranzig olijfolie smaakt, gewoon, zo, zonder te eten?
Dat is de zorg van de plassersabbelaarquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe ranzig olijfolie smaakt, gewoon, zo, zonder eten?
met een beetje zout is het best te doenquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe ranzig olijfolie smaakt, gewoon, zo, zonder eten?
Of datquote:Op zondag 10 september 2006 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
met een beetje zout is het best te doen
Tenzij we te maken hebben met een aftersabbelaarquote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
maar het sabbelen is meestal toch voor het dippen, dus het is niet echt een probleem
dan zijn er ondertussen al zoveel ingredienten aan toegevoegd dat het weer prima smaaktquote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tenzij we te maken hebben met een aftersabbelaar![]()
ow ja, haha!quote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo!!
RemOLIE was leuk!!
Letten we even op?
quote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo!!
RemOLIE was leuk!!
Letten we even op?
..quote:
Ik weet niet? Ben je een kloon aan het aanmaken?quote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo!!
RemOLIE was leuk!!
Letten we even op?
Waarom zou je in godsnaam aftersabbelen?quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tenzij we te maken hebben met een aftersabbelaar![]()
dan liever een micropenisquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam aftersabbelen?
Zo'n raar ineenstortend schrompelding,
brrrrrrrrrrrrrr
je hoeft natuurlijk niet in de kerk te blijven tot er gezongen wordtquote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam aftersabbelen?
Zo'n raar ineenstortend schrompelding,
brrrrrrrrrrrrrr
wb nanny!quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef NanKing het volgende:
Oh ja, het is zondag he.
volgende keer als je in de buurt bentquote:Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dank je![]()
.
En sorry dat we niet hebben gemiet.
Kind, ik ben al bijna kachelquote:
Ze was al terug dronken lorquote:
11.10, vlak voor de brunchquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
toen jij je eerste nam, nam ik m'n laatste gok ik
Met wokda?quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef NanKing het volgende:
Ik zit aan de appelsientje 'friszure appels met sappige kiwi'.
Was 't maar waar.quote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wokda?
Wokda ja, kijk maar op je toetsenbord, zo klopt het beter
lekker hoorquote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was 't maar waar.
Ik heb alleen nog een fles wijn in huis die al een week open is.
Mensch, bij jullie is alles open!quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was 't maar waar.
Ik heb alleen nog een fles wijn in huis die al een week open is.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef NanKing het volgende:
Ja, het muntje viel wel hoor.
Rotjeknor, amsterknor, uknor.quote:
halloquote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef yvonne het volgende:
Zeg godverdegodver wat, anders ga ik pitten
Ja, breng even wat chocola.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
Iemand anders nog wat nodig?![]()
Ja, wodkaquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
m'n wiet is opquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
Ja, ontnuchteringspillenquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
RemOLIEquote:
w o k d aquote:
Die knul moet een SEX ban heurquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef NanKing het volgende:
Dat was echt weer een geniaal topic trouwens, dat olijfolie topic.
Mofje, mofje hoe werkt het allemaal in jouw hoofd.
dat leg ik je nog wel eens uit onder het genot van veel bier en/of wokdaquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef NanKing het volgende:
Dat was echt weer een geniaal topic trouwens, dat olijfolie topic.
Mofje, mofje hoe werkt het allemaal in jouw hoofd.
Neem er nog 1quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
w o k d a
Kijk naar je toetsenbord mensch
Doe eens niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Snakey het volgende:
Ow shit. Ik zal me even aankleden voor ik de deur uitga.![]()
Zolang je je daar maar aan houdtquote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
helegaar niet! ik open m'n topics daar altijd netjes na 4am
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?quote:
quote:
Dat ze hier in Nederland vrij laat beginnen?quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?
Nou?
Nou?
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef NanKing het volgende:
Is je Londense schoondochter ook 11?
sinds 11 uur al ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?
Nou?
Nou?
115 ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!
Picsquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!
in Londen is het heel normaal om op zondag al om 11 uur aan het bier te zittenquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?
Nou?
In Dublin ook.quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
in Londen is het heel normaal om op zondag al om 11 uur aan het bier te zitten
vanwaar die PI?quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
In Dublin ook.
Ik kreeg een Irish Coffee op m'n werk.
En verderquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het was 11 uur.
Het was zonder ontbijt..
Het was whiskey..
Ik moest nog 7 uur werken.quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 10 september 2006 04:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik opende topics enzo altijd in een nieuwe tab, dat gaat nu vanzelf. Even wennen.
Dat we veuls te laat beginnen met bier in NL.quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?
Nou?
Neh, dan krijg ik weer dat Axe effect. Mijn goddelijke lichaam werkt als een magneet op vrouwen.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, dan krijg ik weer dat Axe effect. Mijn goddelijke lichaam werkt als een magneet op vrouwen.![]()
![]()
quote:
Wiksie cola doet het goed op nuchtere maag, ontdekte ik gisterochtend.quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bier.
Ik ben echter nog herstellende.
Oef..quote:Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wiksie cola doet het goed op nuchtere maag, ontdekte ik gisterochtend.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nee nog niet, we palen cq worden gepaald door allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ik
bier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |