maakt niet zoveel uit, je smeert het of op je lul of in haar vagina, of allebeiquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef arneaux het volgende:
Begin je dan met de kopse kant?
Jij neuckt? VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat olijfolie eigenlijk veel beter werkt dan allerhande glijmiddelen...
Maar wat ik me afvraag, kan dit kwaad voor de vagina?
Het was haar idee en volgens haar niet, maar ik wil graag een second opinion.
Hm. Ik zou met de kopse kant beginnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
maakt niet zoveel uit, je smeert het of op je lul of in haar vagina, of allebei
Tja. Was dat met of zonder pauzes? Ik kan me voorstallen dat je na enkele dagen non-stop neuken wel een beetje schraal wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:17 schreef remlof het volgende:
ow we kwamen er trouwens toe omdat na ettelijke dagen neuken haar schaamlippen een beetje schraal werden
nee met pauzes, maar wel veel en vaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Was dat met of zonder pauzes? Ik kan me voorstallen dat je na enkele dagen non-stop neuken wel een beetje schraal wordt.
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
nee met pauzes, maar wel veel en vaak
(we zien elkaar niet zo vaak)
Flink likken is uiteraard ook nog een optie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.
Ik heb toch echt het idee dat Sensilube een beter idee is dan olijf- of elke andere olie die doorgaans voor voedsel-bereidende doeleinden wordt gebruikt. Tenzij je de wekelijkse druppel slaolie in het oor wil uitproberen op je edele delen, natuurlijk. Ik kan je niet tegenhouden.
zoiets als sensilube gebruikte ze eerder maar ik vond dat toch minder, in ieder geval minder erotisch ("ow, even de tube pakken hoor")...quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.
Ik heb toch echt het idee dat Sensilube een beter idee is dan olijf- of elke andere olie die doorgaans voor voedsel-bereidende doeleinden wordt gebruikt. Tenzij je de wekelijkse druppel slaolie in het oor wil uitproberen op je edele delen, natuurlijk. Ik kan je niet tegenhouden.
zoiets dacht ik ook al, maar wou het toch even zeker wetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
nee, is een natuurprodukt dus kan geen kwaad. alleen niet met condoom gebruiken die kunnen niet tegen olie.
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
zoiets als sensilube gebruikte ze eerder maar ik vond dat toch minder, in ieder geval minder erotisch ("ow, even de tube pakken hoor")...
mijn vraag is dus vooral: kan olijfolie kwaad, vooral voor de gevoelige ambience van de vrouw?
GATVER INDERDAADquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...
Maar nogmaals: Het is jouw (en haar) plekje, dus wat mij betreft ga je je gang.
olijfolie is wat spannenderquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...
Maar nogmaals: Het is jouw (en haar) plekje, dus wat mij betreft ga je je gang.
Neem dan Anijsmelk sukkel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
olijfolie is wat spannender
en beter te verdragen in de mond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |