Ja, breng even wat chocola.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
Iemand anders nog wat nodig?![]()
Ja, wodkaquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
m'n wiet is opquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
Ja, ontnuchteringspillenquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ga bier halen.![]()
RemOLIEquote:
w o k d aquote:
Die knul moet een SEX ban heurquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef NanKing het volgende:
Dat was echt weer een geniaal topic trouwens, dat olijfolie topic.
Mofje, mofje hoe werkt het allemaal in jouw hoofd.
dat leg ik je nog wel eens uit onder het genot van veel bier en/of wokdaquote:Op zondag 10 september 2006 16:15 schreef NanKing het volgende:
Dat was echt weer een geniaal topic trouwens, dat olijfolie topic.
Mofje, mofje hoe werkt het allemaal in jouw hoofd.
Neem er nog 1quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
w o k d a
Kijk naar je toetsenbord mensch
Doe eens niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:18 schreef Snakey het volgende:
Ow shit. Ik zal me even aankleden voor ik de deur uitga.![]()
Zolang je je daar maar aan houdtquote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
helegaar niet! ik open m'n topics daar altijd netjes na 4am
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?quote:
quote:
Dat ze hier in Nederland vrij laat beginnen?quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?
Nou?
Nou?
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef NanKing het volgende:
Is je Londense schoondochter ook 11?
sinds 11 uur al ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik al sinds 11 uur aan het bier, wat moet mn Londense schoondochter hier wel niet van denken?
Nou?
Nou?
115 ?quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!
Picsquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ander cijfer, wel met een 1 en een godverdommes leuk wijf!
in Londen is het heel normaal om op zondag al om 11 uur aan het bier te zittenquote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?
Nou?
In Dublin ook.quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
in Londen is het heel normaal om op zondag al om 11 uur aan het bier te zitten
vanwaar die PI?quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
In Dublin ook.
Ik kreeg een Irish Coffee op m'n werk.
En verderquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het was 11 uur.
Het was zonder ontbijt..
Het was whiskey..
Ik moest nog 7 uur werken.quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 10 september 2006 04:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik opende topics enzo altijd in een nieuwe tab, dat gaat nu vanzelf. Even wennen.
Dat we veuls te laat beginnen met bier in NL.quote:Op zondag 10 september 2006 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou?
Nou?
Neh, dan krijg ik weer dat Axe effect. Mijn goddelijke lichaam werkt als een magneet op vrouwen.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, dan krijg ik weer dat Axe effect. Mijn goddelijke lichaam werkt als een magneet op vrouwen.![]()
![]()
quote:
Wiksie cola doet het goed op nuchtere maag, ontdekte ik gisterochtend.quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bier.
Ik ben echter nog herstellende.
Oef..quote:Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wiksie cola doet het goed op nuchtere maag, ontdekte ik gisterochtend.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nee nog niet, we palen cq worden gepaald door allebei iemand anders op het moment, da's het probleem denk ik
bier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |