quote:Op zondag 10 september 2006 14:36 schreef Sebasser het volgende:
aan jou
Opera !quote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef Jonathon het volgende:
Met Opera 9.02 (8573) is er niets aan de hand
Met IE heb ik het ook, komt door die lange username
Opera
![]()
FireFox.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef _Arual_ het volgende:
In je screenshot staan al je gegevens, maf.
Bovendien, ik zie uitgerekend in je OP ook zo'n fout, het icoontje vn homepage staat onder je avatar. Of is dat nieuw?
heb je je weblog.nl account nog?quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
leuk dat je je wachtwoord daar links neerzet enzo
Whehe, hij is al gehackedquote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef _Arual_ het volgende:
In je screenshot staan al je gegevens, maf.
Bovendien, ik zie uitgerekend in je OP ook zo'n fout, het icoontje vn homepage staat onder je avatar. Of is dat nieuw?
Eigenschul manquote:Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef welkominspace het volgende:
stelletje kankerlijers!!!!!!!!allemaal een ban
quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef welkominspace het volgende:
ik heb je ip en je gaat zeker wel spijt krijgen
eigen schuldquote:
Jij bent grappigquote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef welkominspace het volgende:
ik heb je ip en je gaat zeker wel spijt krijgen
zit nu censuur inquote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent grappigWaarom heb je het screenshot eik niet weggehaald? Vind je het leuk als mensen met je accountje spelen of zo
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 14:53 schreef welkominspace het volgende:
ik begin zo ff met ip bans op me weblog te zetten
te laatquote:
Ik heb hem nog in de cachequote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
te laatiedereen die hem nog wil hebben geeft maar een schreeuw, ik heb hem opgeslagen
Dat kan volgens mij niet bij web-log.nlquote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
anders dan verandert hij zijn pass?
quote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef welkominspace het volgende:
nu echt ff kappen hij doet het nu niet omdat jullie de naam hebben gewijzigd![]()
Ok, das dus wel kut.quote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef welkominspace het volgende:
nu echt ff kappen hij doet het nu niet omdat jullie de naam hebben gewijzigd![]()
Mooiquote:Op zondag 10 september 2006 14:54 schreef welkominspace het volgende:
zit nu censuur in
Volgens mij welquote:Op zondag 10 september 2006 14:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet bij web-log.nl
je kan wel ip's blocken.quote:Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens mij welHad er vroeger ook 1 hmm nahjah ik weet wel dat hij met 1 click weg is en je kan ook geen IP's blocken
![]()
Zoo nou succes welkomquote:
Hijs dus nog niet helemaal dementquote:Op zondag 10 september 2006 15:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jammer, die pass werkt niet op z'n fok-accoutn
kankerlijersquote:Op zondag 10 september 2006 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hijs dus nog niet helemaal dement![]()
Ruig hequote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets!!! IK ZIE JE S !!!!
Wat is er? Problemen op je weblog? Doe eens een screenshot danquote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef welkominspace het volgende:
kankerlijers
quote:Op zondag 10 september 2006 15:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jammer, die pass werkt niet op z'n fok-accoutn
Je hebt geen poot om op te staan, Hij mag het best laten zienquote:Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef welkominspace het volgende:
Areyoutalkingtome
als je niet binne 1 minut die screenshot weghaalt dan klaag ik je aan en dit meen ik ook![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef welkominspace het volgende:
Areyoutalkingtome
als je niet binne 1 minut die screenshot weghaalt dan klaag ik je aan en dit meen ik ook![]()
Areyoutalkingtome
Areyoutalkingtome
Deze?quote:Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef welkominspace het volgende:
Areyoutalkingtome
ik vind er wel een let maar opquote:Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef Jonathon het volgende:
En op welke wettelijke regel wil je dat gaan doen als ik vragen mag?![]()
[..]
Areyoutalkingtome
Nope vind je nietquote:Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vind er wel een let maar op
Zou best kunnen, was zijn inlog naam niet ganesh ?quote:
Zou best kunnen, was zijn inlog naam niet ganesh ?quote:
quote:
Sorry ik weet niet hoe ik me post moet edittenquote:Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef welkominspace het volgende:
iedereen die mijn wachtwoord heeft gepost kan beter een advocaat aannemen
quote:Op zondag 10 september 2006 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou best kunnen, was zijn inlog naam niet ganesh ?
Er is geen enkele wet die het verbied om te linken naar een foto of in dit geval een screenshot.quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef Jonathon het volgende:
Hij heeft de screenshot ZELF op internet gezet dus jammer niemand heeft inbreuk gemaakt op zijn prive gegevens...
dus TS zet dat wetboek maar weer terug in de kast![]()
[..]
Was er ook niet iets met een bug ?quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet hoe ik me post moet editten![]()
die lachen je nu keihard uitquote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef welkominspace het volgende:
waar zijn die mods als je ze nodig hebt
quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef welkominspace het volgende:
Nou, dat ligt toch wat anders dacht ik.quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is geen enkele wet die het verbied om te linken naar een foto of in dit geval een screenshot.![]()
En er is ook geen copyright aan verbonden omdat hij hem zelf de weide wereld ingemieterd heeft![]()
maar zij hebben mijn weblog onbruikbaar gemaakt en dat is weer wel strafbaar (hoop ik)quote:Op zondag 10 september 2006 15:18 schreef Jonathon het volgende:
Hij heeft de screenshot ZELF op internet gezet dus jammer niemand heeft inbreuk gemaakt op zijn prive gegevens...
dus TS zet dat wetboek maar weer terug in de kast![]()
[..]
Wacht ik plaats het wel even in feedback voor jequote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef welkominspace het volgende:
Niet als je ze zelf het wachtwoord geeftquote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zij hebben mijn weblog onbruikbaar gemaakt en dat is weer wel strafbaar (hoop ik)
quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zij hebben mijn weblog onbruikbaar gemaakt en dat is weer wel strafbaar (hoop ik)
ja, spread the news.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wacht ik plaats het wel even in feedback voor je
Je bent net 13 man, wil je naar een advocaat stappen en dan zeggen van Whoppa advocaatje leef je nog, ze hebben mijn weblog kapot gemaakt ?quote:Op zondag 10 september 2006 15:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Sebasser het volgende:
-weg-
Hier, nog minder info.
Nu je zin TS ?
quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Sebasser het volgende:
-weg-
Hier, nog minder info.
Nu je zin TS ?
Nee hij vraagt het natuurlijk eerst aan mama.quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent net 13 man, wil je naar een advocaat stappen en dan zeggen van Whoppa advocaatje leef je nog, ze hebben mijn weblog kapot gemaakt ?
Welke mama van de 3 ?quote:Op zondag 10 september 2006 15:26 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee hij vraagt het natuurlijk eerst aan mama.
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef livEliveD het volgende:
Snakey, help, ze willen me aanklagen![]()
Iets met een screenshot of zo
ligt het aan mij of klopt dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |