abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41673301
bestaat er deze dagen ook nog iets wat je maag vult, wat lekker is, en ook nog gezond? ik heb tijdens mijn maaltijden best wel moeite om zo gezond mogelijk te eten en als ik dan zin heb in iets, vraag ik me wel af of het gezond is enzo :') maar is er nu echt iets wat superlekker is en ook gezond?

elk moment van de dag heb ik wel zin in broodje frikadel, even langs de mac, een ijsje ofzo.. is er een tegenhanger? gezond én lekker...?
  zondag 10 september 2006 @ 14:02:56 #2
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_41673743
Broodje gezond zonder saus? eet smakelijk!
Jaaa!
pi_41673830
Hmm..de mac..daar zeg je me wat

Nou, wat bijvoorbeeld redelijk gezond is is een ciabatta (of ander broodje) belegd met pesto, mozarella, tomaat, olijfolie en basilicum. Vult goed hoor.
Of een ciabatta (of ander broodje) belegd met tonijnsalade, plakjes komkommer en rucola.
Of salade nicoise (gewoon even opzoeken op internet) met een stokbrood met kruidenboter erbij
Of een lichte spaghetti met een tomaten-groentensaus
Een goede maaltijdsalade (pastasalade, aardappelsalade oid gewoon zoeken op internet)

Enz enz. Gewoon googelen op ''lekker en gezond'' en je bent snel op een paar ideetjes hoor
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_41674146
probeer eens een echt hollandse maaltijd en voeg daar je eigen kruiden ofzo bij.
ik weet niet hoe goed jij kunt koken maar ja.
niet meer
pi_41679515
ok klinkt heel lekker allemaal, maar wel duur en tijdrovend
skallemapattes
pi_41679743
Roerbakgroente + kip/vis + rijst

Groente + pasta + kip/vis

Pannenkoek (zelfgemaakt)

Bord havermout

Bord brinta

Bakje kwark + vers fruit

Bruine boterham gezond (zelfgemaakt)

Broodje rosbief

Broodje ei

Alle soorten noten (ongezouten)

enz enz
pi_41681472
Klinkt erg bekend
Ben jij ook zo iemand die iets wat gezond is bij voorbaat al niet lekker vindt?
Ik heb dat wel namelijk....... alles wat ongezond is, vind ik lekker. Andersom ook.
De laatste tijd eet ik vaak carpaccio. Gecombineerd met wat lekkere sla (wat ik normaal gesproken niet lust natuurlijk ), een lichte dressing, wat kleine stukjes parmezaanse kaas en wat pijnboompitjes vind ik het hartstikke lekker.
Misschien niet echt super gezond, maar heel wat beter dan wat ik normaal gesproken naar binnen schuif
pi_41681942
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef Ozziecar het volgende:
Klinkt erg bekend
Ben jij ook zo iemand die iets wat gezond is bij voorbaat al niet lekker vindt?
Ik heb dat wel namelijk....... alles wat ongezond is, vind ik lekker. Andersom ook.
De laatste tijd eet ik vaak carpaccio. Gecombineerd met wat lekkere sla (wat ik normaal gesproken niet lust natuurlijk ), een lichte dressing, wat kleine stukjes parmezaanse kaas en wat pijnboompitjes vind ik het hartstikke lekker.
Misschien niet echt super gezond, maar heel wat beter dan wat ik normaal gesproken naar binnen schuif
Aanstellers

Gewoon gezond eten en niet zo moeilijk doen, na een paar weken ben je gewend en eet je alleen nog maar gezond!
pi_41682280
Beste TS als je me ff een mailtje stuurt dan maak ik wel even een mini kookboek voor je met een paar simpele goedkope lekkere en gezonde gerechten
niet meer
pi_41690935
ja gezond = niet lekker in mijn ogen

een stokbroodje tonijn salade, of kip kerrie salade, jam jam, maar volgens mij is dat ook niet echt gezond.. laatst met een paar maten langs de mac, dus ik dacht, ik neem een mcsalad, was wel lekker, maar zo'n salade vind ik voor iets bij een hoofdgerecht, en niet dat het je hoofdgerecht is...

@ welkominsapce.. mail send
pi_41805677
@ TS mail send (allang)
niet meer
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:12:05 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41851250
Bakje musli?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41851327
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef welkominspace het volgende:
@ TS mail send (allang)
ja ik heb hem ontvangen , thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')