Egnie! Had je al 'gesproken' in het niet-roken-topic!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Op onzichtbaar staat blijkbaar
Truequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egnie! Had je al 'gesproken' in het niet-roken-topic!
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Op onzichtbaar staat blijkbaar
Deze gaat nooit dicht!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht zo van laat ik eens heel snel hier posten voor die dicht is he gek
quote:
Tieten likkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef SiemeN het volgende:
Snel! Zeg iets geils!
Komkomer penetratie in nauwe anusquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef SiemeN het volgende:
Snel! Zeg iets geils!
Kut verkeerde forumquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Komkomer penetratie in nauwe anus
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Acryl het volgende:
Bukakke
Bukkake is when a Mommy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy all decide that Mommy needs some special facial moisturiser
Nee in het keldertjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
Dat moest in SEX?
moisturiserquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Acryl het volgende:
Bukakke
Bukkake is when a Mommy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy all decide that Mommy needs some special facial moisturiser
Zeg leen me jouw account eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
Daar heb jij heul geen toegang tot![]()
Ik lekker wel![]()
Met modrechten zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg leen me jouw account eensvuile pervert
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg leen me jouw account eensvuile pervert
quote:Op zondag 30 april 2006 13:59 schreef Danny het volgende:
<font size=+2>Let op: voor toegang voorlopig even mailen naar <a href=mailto:danny@fok.nl?subject=keldertoegang>danny@fok.nl</a> met als subject 'keldertoegang'</font>
Ik zorg dan dat er binnen maximaal een week een reactie is danwel toegang is...
Heb je al gemaild maar nog niets gehoord ? Mail dan nog een keer !
Ik denk dat ze je eerst even gaan beoordelen, en ik denk dat ik niet in aanmerking komquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier is altijd gezelligquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
is het gezellig bier?
Nee het is dood bier, 't staat al te langquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
is het gezellig bier?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je eerst even gaan beoordelen, en ik denk dat ik niet in aanmerking kom
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee het is dood bier, 't staat al te lang
dan doe je toch iets verkeerd op vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee het is dood bier, 't staat al te lang
Jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Zou je dat jammer vinden dat je geen toegang krijgt ?
![]()
* Surveillance-Fiets heeft ook strotpijn, 1000mg asprine hielp hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
Heb godverdomme last van me strot![]()
En het bier helpt ook nog niet echt.
neem iets sterkers dan, wodka of whiskeyquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
Heb godverdomme last van me strot![]()
En het bier helpt ook nog niet echt.
Liever nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets heeft ook strotpijn, 1000mg asprine hielp hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |