We hebben niet voor niets slowchatreeksen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef master_X het volgende:
bagger
me topic, wat doe je, werd de beste van fok, waar nog vele topic op zou volgen
jammer kwam niet echt overtuigend over... was te proberenquote:Op zondag 10 september 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets slowchatreeksen..
linkje?quote:Op zondag 10 september 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik bij deze Welcomeinspace nomineren voor de Darwin-Award?
Ik lach.quote:Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef eu-Robert het volgende:
@Surveillance: Dat boeit most_wanted niet.
Laat me raden least_witted:
het is een "poging om ONZ te verneuken"? & # 189; -- dat slaat toch nergens op?!
Ja, meneer Geniaal is een echte aanwinst voor FOK!. Zoals dat topic van 'm over joden. Zo'n jongen gun je toch een permbannetje.
Hey, hij plaatst zelf een hele zooi wachtwoorden online, en dan mogen die arme blauwen ze weer weg gaan halenquote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah...zo bijzonder is hij nu ook weer niet
Ohhh dat...idd niet al te bijdehand van hemquote:Op zondag 10 september 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, hij plaatst zelf een hele zooi wachtwoorden online, en dan mogen die arme blauwen ze weer weg gaan halen
Welterusten, Snakeyquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef Snakey het volgende:
Ik ben nog wakker. Nou ja, een beetje dan.
Ik snap de vraagstelling niet helemaal, maar je kan je posts gewoon 24 uur blijven wijzigen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:54 schreef murp het volgende:
vraagje: zou ik de openings post kunnen blijven bewerken??? dit topic: Mensen gezocht met snel usericon!! #2 joepie!!
dat ziet er wel leuk uit dan..
oh sorry, maar kan ik m ook na die 24 uur bewerken? of kunnen jullie dat voor mij doen?quote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik snap de vraagstelling niet helemaal, maar je kan je posts gewoon 24 uur blijven wijzigen.
ja, maar niet door goedemorgen zelf....quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef Sebasser het volgende:
Is er vandaag wel een goedemorgen topic geweest ?>
Niet gevonden in de ONZ index ding, ff open dan maar.quote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maar niet door goedemorgen zelf....
Als je hier ff een verzoekje plaatst, moet dat wel lukken.quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
oh sorry, maar kan ik m ook na die 24 uur bewerken? of kunnen jullie dat voor mij doen?
ziet er wel erg leuk uit in zo'n openings post!..
Kan je ook een post van mij van een half jaar terug voor mij bewerken ?quote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je hier ff een verzoekje plaatst, moet dat wel lukken.
Sterf.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je ook een post van mij van een half jaar terug voor mij bewerken ?
Ik weet niet meer welke het was trouwens, maar kan je dat even voor mij doen ?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag een vrije dag.
misschien dat het bagger was?quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
waarom moest mijn Surveillance-Fiets topic dicht jogy?
Daar is verdomme een speciaal Subforuim voorquote:Op maandag 11 september 2006 16:38 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Neo R.I.P iemand die um naar GC oid verplaats , hij krijgt in ONZ aleen maar onzin naar zn hoofd terwijl dit gewoon een ernstige zaak is
Je moet natuurlijk wel eerst kijken waar je topic het beste past... heb jij niet gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef B-Fifty-Two het volgende:
dan tieft je um daar in
Volgens mij heeft ie zijn dag nie,hij gooit alles dicht momenteel.quote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
Uhu. Klik eens op mijn username wijsneus.quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zijn dag nie,hij gooit alles dicht momenteel.![]()
NEIN!quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Canisfire het volgende:
Achja Inso had soms ook van die dagen.
Mag ik zeggen dt ik bupa mis ? jawel he![]()
Ik heb al een speciaal adoratie topicquote:Op maandag 11 september 2006 16:08 schreef welkominspace het volgende:
En Henoch danquote:
Oeh, ik vraag het even voor je naquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef HuHu het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Dat topic is een TTT. Maar het is deletet.
Dus... waarom? Niemand kan dit juweeltje meer lezen, en dat is toch zonde.
Ik heb het achter, in de donkere kamertjes gemeld. Even geduld dusch.quote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!!
Hey zet die eens ff terug in KLB of GC !!! vuile discriminators !!!
ikhebvandaagweertweepakjesgekochtquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Jogy!!!! Ben je al gestopt met roken![]()
Zwakkelingen zijn het. Allemaal.quote:
psssssst....niet doorvertellen: ikke ookquote:
Hij is er weerquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef HuHu het volgende:
Pimp *hier* Nijntje!
Dat topic is een TTT. Maar het is deletet.
Dus... waarom? Niemand kan dit juweeltje meer lezen, en dat is toch zonde.
Hehehe, duidelijk. Je moet ook niet stoppen omdat iemand anders datwilt, dat werkt voor geen meterquote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
psssssst....niet doorvertellen: ikke ookVolgende vriendje moet maar gewoon roken, voorlopig blijf ik maar lekker vrijgezel:+
Het is opgeschoond en weer terug naar KLB.quote:Op maandag 11 september 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!!
Hey zet die eens ff terug in KLB of GC !!! vuile discriminators !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |