was aan het uitrusten van het kamperenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahaah ik dacht alWaarom was je niet in NB vannacht. De NB-OP is trouwens opgeschoond
![]()
Daar HOOR je toch van uit te rusten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was aan het uitrusten van het kamperen
ik niet ik was daar beetje dronken en reed met mijn fiets vol een tent binnen omdat er iemand achterop me fiets stond te balanserenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar HOOR je toch van uit te rusten?
Nee. Deze kun je niet inleveren bij de C1000.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:33 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, mc, ga je voor het kwartet?
Hij mag zelfs wegquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB # 137] Mag het al ja? Die mag dicht![]()
Misschien heeft hij een s voor mequote:
heeeeel soms heb ik dat ook wel eensquote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was er al een paar uur. Ik had gewoon geen zin om iets te typen.![]()
Die momenten kan ik me sinds je aanmelding niet heugen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeeel soms heb ik dat ook wel eens![]()
TRUTquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die momenten kan ik me sinds je aanmelding niet heugen.![]()
Que?quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Snakey, vuige kinderverhaaltjes vertellen!
Mmm, nee. Je kunt het beter in bug melden. In ONZ kunnen we er niet zoveel mee.quote:Op zondag 10 september 2006 03:43 schreef remlof het volgende:
ey Snakey!
als jij de TT veranderd in "yaaaay repliek 0.3" vaerander ik de OP
deal?
ok dan zal ik in dat topic alle ergernissen die ik vind melden met "hey Snakey, heb jij ook dat ..." enzoquote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Je kunt het beter in bug melden. In ONZ kunnen we er niet zoveel mee.
Zelfs niet bij Maaikuuuuul?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Deze kun je niet inleveren bij de C1000.
Overheen gelezen, sorry. Foto is nu foetsie.quote:Op zondag 10 september 2006 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Topicreports over dit topic zijn vannacht niet aangekomen?!Mijn inzending voor de Pheauteaufuk op geenstijl. Ik wil die foto van mij daar niet meer zien...
quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overheen gelezen, sorry. Foto is nu foetsie.
Ik heb een strategisch slotje geplaatst.quote:Op zondag 10 september 2006 15:27 schreef livEliveD het volgende:
Snakey, help, ze willen me aanklagen![]()
Iets met een screenshot of zo
ligt het aan mij of klopt dit niet
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?quote:Op zondag 10 september 2006 15:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een strategisch slotje geplaatst.![]()
Helaas heb je niet alles verwijderd.quote:Op zondag 10 september 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?
Ik kreeg het niet gedaan, forum wilde niet meewerken.quote:Op zondag 10 september 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik dan voor niets alles zitten verwijderen?
Vertel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Helaas heb je niet alles verwijderd.
Ik zie hetquote:Op zondag 10 september 2006 15:40 schreef Snakey het volgende:
Ik kreeg het niet gedaan, forum wilde niet meewerken.![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:11 schreef Jonathon het volgende:
Het lijkt op een automatisch aangemaakt password, zal dus niet werken bij andere logins denk ik...
Welkominspace, wat is je hotmail of gmail?![]()
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |