DV/SK's monoloogquote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
quote:
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.quote:Op maandag 11 september 2006 15:57 schreef Sight_key het volgende:
Nee, maar ik stoor me wel aan de arrogantie nog steeds daar. Ze zijn nog te arrogant.
Ze zijn al anders, ze zijn al meer menselijk. Maar nog steeds niet helemaal.
En ik snap ook niet wat er leuk aan is om daarin te zitten. Ze maken het zichzelf moeilijk. Ze maken hun eigen leven moeilijk.
Republiek spreekt mij dus meer aan. Volgens mij is een republiek ook moderner.
Maar goed, echt super veel verschil zal het niet zijn.
De 1e en 2e kamer heb je nog, ook dat is niet helemaal zoals het zijn moet. Toch is het niet slecht, maar het kan altijd beter. Veranderingen ook. Ik weet dus ook niet of het koningshuis wel toekomst bestendig is.
Wie weet bloedt het vanzelf wel dood als dat nodig is.
Deal.quote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Sight_key het volgende:
Als ik de wereld in bezit heb, dan krijg jij een belangrijke functie
En een dik salaris
In onzin mag alles.quote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.
En in principe zit onze regering wel goed in elkaar. De achterkamertjes moeten gewoon dicht gemetseld worden en alles moet in het openbaar. Staat ook in het tweede boek van de reeks die ik nu lees ( het is een drieluik ). Pas als alle geldstromen in het openbaar komen en iedereen ziet wat de ander verdiend ( Persoon, bedrijf of overheid ) en waar het vandaan komt dan kan er wat aan de onevenredige verdeling van welvaart gedaan worden. Vond ik wel een mooi idee eigenlijk.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ach, een beetje gesubsideerde romantiek om het saamhorige gevoel niet alleen op voetbal te richten vind ik nog wel oke. Als ze geboorte gaan geven aan dingen die nog erger zijn als Alex dan is het zo gedaan denk ik.![]()
Komt vanzelf wel goed. Mooie tijden liggen in het vooruitschiet. Maar dat is te danken aan heeeel veel mensen.quote:
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mamaquote:Op maandag 11 september 2006 16:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?
Dan ben je geen sodemieter waard als mens zijnde. Ik zal er straks dieper op ingaan.
Volgens mij kunnen ze beter afstand nemen van de troon en een echt mens worden. Mogen ze zeggen wat ze denken ook.
Ik ga eens op zoek straksquote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In onzin mag alles.![]()
Mooi plaatje, ben benieuwd wat jij als mooi betitelt.
Vannacht tijdens een trance-reis gebeurde het spontaan dat ik naar het jaar 1986 ging. Toen was ik 9 jaar oud dus. Ik kreeg toen de tekst binnen..." From dusk till dawn".quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom ga je eigenlijk van 1786 naar 1986?
Ik heb liever een moeder die zorgt voor de bevolking. Beatrix ontbreekt vaker op momenten dat ze nodig is. En met haar nog steeds koude karakter is ze koud en arrogant te noemen nog.quote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mama.
Jankwijf die Max.quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...quote:Op maandag 11 september 2006 16:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?
Wie weet moet ze wel janken van ellende
Dat lijkt me de enige reden dat ze moet janken
Janken van blijdschap lijkt me sterk, tenzij ze het grote geld ziet. En wie weet bevalt haar dat wel, hoog boven de mensen verkeren in hoge kringen
Dat kind van die 2 is trouwens ook om te janken zo lelijk![]()
Maar dat is Willem Alexander waarschijnlijk schuld. Blauw bloed my ass
Niets blauw bloed. En mocht het blauw bloed zijn, dan kun je maar beter rood bloed hebben
Erop zeiken en ze uitlachen omdat ze zo'n zielig leventje hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...![]()
Kunnen wij er lekker vrolijk op zijken met z'n allen.![]()
Dus Jogy, wat jij zegt is dat normale mensen niet hard hoeven te werken om te betalen voor de permanente vakantie van Dromenvanger / SightKey ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat beweer ik wel eigenlijk. Maarach, als jij het daar niet mee eens bent is dat leuk voor je.
Jemig zeg, het zit je wel hoog hè? Ik wil niet voor DV praten maar ik heb het vermoeden dat als jij de helft had meegemaakt van wat hij heeft meegemaakt in zijn hoofd dat je dan wel anders zou praten. We wonen hier in een verzorgingsstaat en daar mag je blij om zijn. Daar hoef je niet alleen maar blij om te zijn als jouw wat overkomt waardoor je je nut voor de oh zo belangrijkequote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dus Jogy, wat jij zegt is dat normale mensen niet hard hoeven te werken om te betalen voor de permanente vakantie van Dromenvanger / SightKey ?
Waar komt dat geld dan vandaan ?
En waar gaat mijn belasting dan naartoe ?
Prima als je voor hem op wilt komen hoor, maar doe het dan op basis van solide argumenten.
En het feit dat ie in zijn eentje 7 pagina's vult - oh, excuus, er zijn welgeteld 25 posts door andere mensen gemaakt - valt in mijn ogen onder 'Post-opkrikken',
iets dat specifiek verboden is.
Maar hey, het is DV he, we knijpen een oogje dicht.
Iets over dat 'speciale' neefje enzo.
Dat komt straks nogquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Pluto41 het volgende:
Dump meteen ook even wat van mijn vervuilde energie als je toch bezig bent![]()
Goede morger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat komt straks nog
Ik ga zometeen verder met schrijven wat ik gisteren gedaan heb
Eerst ff koffie. Ik heb vannacht weer veel meegemaakt
Goede morgenquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goede morgen
Ik ga zo vertellen wat er gisteren gebeurt is
1747
1888
2012
3 datums die naar voren kwamen onder trance. Verder nog opgeschoond van vrouwen. Mezelf aangesloten op een paar vrouwen en vrouwen opgeschoond.
En een vakmanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:17 schreef bolletje_25 het volgende:
Extince is tof.
Heb ik ook al gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.![]()
Maar ik heb mezelf net weer een beetje opgeschoond op de plee.![]()
Goeie scherpe teksten ook. Maar eerst wat eten, en een bakkie koffiequote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En een vakman
Tenminste niet zo'n grote mond heeft hij. En die muziek die sweept lekker op
Ik heb 4 albums van hem op de harde schijf staan, nog niet helemaal doorgenomen, dat ga ik nog doen dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:23 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Goeie scherpe teksten ook. Maar eerst wat eten, en een bakkie koffie![]()
Proost.
Ho even, ik heb nooit gezegd dat je uitgekookt bentquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:41 schreef Sight_key het volgende:
En dan mag kiteless beweren dat ik een uitgekookte profiteur ben
Okey, mijn fout.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ho even, ik heb nooit gezegd dat je uitgekookt bent
Nooit meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef 1299 het volgende:
[afbeelding]
Wanneer wordt je weer opgenomen in de inrichting?
Als jij wilt dat hij jouw met rust laat moet je hetzelfde ook doen. mocht DV per ongeluk een ban aangesmeerd krijgen dan ga jij met hem mee.quote:
Goeie zaak van het negeren DV, werkt het beste inderdaad. Maar voor de rest, you don't own me and you never will. hoef je ook niet te willen overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Sight_key het volgende:
Ik krijg niet zo snel een ban meer Jogy. Ik schakel vanzelf over op negeren en neem mensen niet zo serieus meer. Het is niet voor niets onzin voor je leven. Wil niet zeggen dat ik mensen niet ga aanpakken. Ik blijf mensen aanpakken. Maar dat hoeft niet via fok! te gebeuren, dat kan ik op super veel mogelijkheden voor elkaar krijgen straks.
Ik ben pas begonnen dus er komt een tijd dan zal ik alle touwtjes in handen hebben hier.
En is dat het geval, dan verander ik mijn icoon in the godfather nog.
Kwestie van doorgaan en omgaan met de juiste mensen. Als mensen lastig gaan doen dan laat ik dat gebeuren, ik negeer het en schrijf gewoon door.
Ondertussen zal straks iedereen knielen nog.
En je hoeft niet te knielen. Niemand hoeft te knielen. De mensen die mij het leven zuur maken die hoeven ook niet te knielen. Ze merken het straks vanzelf wel
Ik ga even kijken of ik nieuw geld op de rekening heb zometeen. Vandaag krijg ik nieuw inkomenVerdiend inkomen, het is salaris en niet eens een uitkering. Zwaar verdiende centen zijn het. Iemand aan de top van een bedrijf verricht vele malen minder werk dan ik doe. Ik sta aan de top van alles, omdat ik eigenaar ben van alles. Wie weet komt dat nu nog niet zo goed tot uitdrukking, dat gaat later nog zeker veranderen. Ik ben eigenaar van alles dus
Van alles en iedereen. Hoewel ik mensen vrij laat.
Lang genoeg heb ik dus ook teveel aandacht geschonken aan mensen die mij het leven zuur wilden maken, negeren is het beste wapen tegen zulke mensen. En vooral blijven lachen. Uitlachen misschien wel. Omdat ze niet beseffen wie ik ben.
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Goeie zaak van het negeren DV, werkt het beste inderdaad. Maar voor de rest, you don't own me and you never will. hoef je ook niet te willen overigens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |