abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 09:41:13 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667953
Okey dan maar, hier komt de bedoeling. Ik ben dus op zoek naar een manier om mijn ontsnapping te bewerkstelligen, en dan niet op een serieuze manier, maar op een onzinnige manier. Ontsnappen door serieus te zijn dat kan niet en lukt niet. Serieus zijn is nooit het middel om te ontsnappen van de realiteit.

Ik ga hier proberen uit te leggen hoe ik tot een ontspanning probeer te komen. Tijden gehad dat ik in ouwehoer schreef binnen the truth, maar ik kreeg daar weinig feedback omdat er weinig reacties kwamen, het topic viel te vaak dood. En tevens past het beter in onzin. En ook als ik hier geen reacties krijg, dan maakt dat niet uit, van mijn part schrijf ik 20 berichten achter elkaar.

Maar het gaat dus om de ontsnapping en deze topic is dus ook nodig voor mij. Ontsnappen aan de realiteit dus.

Kan zijn dat ik af en toe serieus ben maar wat is serieus? Dus ik ga straks proberen om er een droomvlucht van te maken voor mezelf. En wie weet voor anderen.

De aftrap is gedaan, zometeen verder aan de slag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 september 2006 @ 09:44:37 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667983
En dan zit ik even vast

En dan doet zo'n tong-smiley goed om de onzin erin te houden. Zelfs al brengt het vast zitten stress met zich mee, een tong-smiley lucht dan op Zelfs de grootste ellende die onder woorden wordt gebracht, kan luchtig worden gemaakt met een tong-smiley Zo wordt ellende minder ellendig

Dus wat doen we dan?

We drinken nog een slok koffie.

Maar waar gaat het om? Het eieren eten dus? Waar gaat het eieren eten om? Welk eieren eten? Die vraag stel ik me af.

Het topic mag niet serieus zijn, dus gooi er wat onzin in!!!!!!!

De samenhang, de onzinnige samenhang? Sowieso de samenhang. Dus er moet onzinnig gepraat worden over de samenhang van de delen ten opzichte van het geheel. Wie weet is dat een goed plan om te gaan onderzoeken.

Niet dat ik straks een topic geopend heb die niet okey is of die niet onzinnig is of wat dan ook.

Faal-angst

Maar goed, we gaan straks verder dan maar.

Ik moet vliegen

Ik moet vliegen

Ik moet trippen!!!

Ik ga dus ook losse flarden schrijven hier, gewoon als uitlaatklep ook. Flarden en schoten. Ik moet mijn ei kwijt. Daar draait het eieren eten om
pi_41668067
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik moet vliegen

Ik moet vliegen
Doet me denken aan een verre neef van me.
  zondag 10 september 2006 @ 09:59:40 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668087
Ik was even buiten weer, en dan denk ik bij mezelf.

Waarom is Einstein niet online hier op fok!. Een gesprek met Einstein voeren in onzin lijkt me wel eens lachen. Die man zou best wel eens een topic mogen openen hier als het aan mij ligt

Pas geleden had ik bezoek van Andre Hazes in de tuin, stond er ineens iemand in de tuin hier

En weet je wat zo gek was gisteren? Ik miste 2 halve liters brand, ik was al mensen de schuld aan het geven maar nu weet ik wie dat gedaan heeft. Er waren dus echt flessen brand weg uit de vriezer, ik helemaal boos op de mensen hier in huis dat ze van mijn bier af moeten blijven en dan heb ik mensen dus vals beschuldigd

Ik moet daar actie tegen ondernemen, straks blijf ik de kratten bier aanslepen, dat hij zelf zijn bier gaat kopen Hij mag gerust een biertje komen drinken hier in de tuin of binnen, maar als ik bier heb dan neem ik dat meestal gepast mee. Wie weet dat ik de volgende keer gewoon meer bier meeneem, die paar biertjes maakt me niet uit, maar zelf wil ik ook genoeg hebben

zondag 10 september 2006 @ 10:01:58 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668105
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:57 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Doet me denken aan een verre neef van me.
Als ik ooit ga vliegen dan vlieg ik vanaf de bodem naar boven

Ik ga dus echt niet op een gebouw staan om naar beneden te springen.

Ik ga gewoon vanaf de bodem naar boven. Ik probeer dan eerst 1 meter te vliegen en dan 10 meter. Om zo tot de maan te vliegen en verder

En tis geen overdreven zelfvertrouwen hier

Ik ga gewoon ervan uit dat alles mogelijk is. Stap voor stap dan wel. Je kunt niet in een keer naar de maan vliegen, eerst is het van belang dat je op de bodem kunt vliegen. In je hoofd vliegen ook wel.

Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
pi_41668138
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
http://www.nl.lastminute.com/

Let ook vooral op die terugkeerdatum.
  zondag 10 september 2006 @ 10:09:49 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668167
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

http://www.nl.lastminute.com/

Let ook vooral op die terugkeerdatum.

Zouden er mensen zijn die echt bewust niet gaan vliegen op die dag? Ik zou gewoon naar New York vliegen, de kans dat het nog een keer gebeurt is toch erg gering.

Over een tijdje heb ik geen vliegtuig meer nodig

Dan vlieg ik gewoon zelf. Alleen kijken hoe ik dat doe met bagage. Misschien is het dan handig dat je de bagage kunt verkleinen. Gewoon 10 koffers verkleinen zodat je ze in de beurs kunt stoppen.

En kom je dan aan op de plek van bestemming, dan maak je de bagage weer groot.

Dagje Miami beach, even vliegen en hoppah kee..
pi_41668204
Of even naar Mars vliegen
  zondag 10 september 2006 @ 10:22:33 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668310
Naar mars kan ook

Of je vliegt naar het einde van het universum en stapt door het einde van het universum heen. Neem je een gereedschapskist mee en open je daar de muur. Ga je de muren afbreken van het universum.

En als je zwarte gaten wilt opvullen, dan neem je ook wat mee.

Koffie zetten dan maar weer.

Alles is mogelijk

Je zult zien, over een tijdje heb je Einstein op fok!, die man die leert de Nederlandse taal vanzelf nog wel als hij terug komt.

Andre Hazes is al gedeeltelijk terug. Zo zullen meer terug gaan keren

En dan is het pas echt onzin voor je leven

Naar Mars verhuizen Gewoon verhuizen naar mars en hier ook het huis laten staan.

En naast Mars heb je veel meer planeten nog. Kun je lekker doorbouwen. En keren alle overleden mensen terug, dan is er vanzelf plek genoeg.

Naar Mars vliegen binnen 1 seconde. Travelling without moving. Vliegen op een snelheid sneller dan het licht. Je beweegt je zonder dat je beweegt. Wie heeft er dan nog auto's nodig?

Dan is een auto leuk om op een circuit mee te rijden.

En de Nederlandse spoorwegen

Volgens mij verliezen die dan veel klanten. Mensen hoeven niet meer te reizen om op het werk te verschijnen. Wie gaat er dan nog 3 uur in de trein zitten om van Limburg naar Scheveningen te komen? Dan ben je toch beklopt of niet?
  zondag 10 september 2006 @ 10:33:44 #10
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668445
Dat kan heul niet. !
  zondag 10 september 2006 @ 10:39:46 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668540
Alles kan!!!

Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.

Als ik wil vliegen dan ga ik vliegen nog. Gewoon door te ontdekken hoe dat werkt. Als ik in 0 seconde op mars wil staan in de toekomst dan lukt me dat.

Is de atmosfeer van mars niet goed voor de mens, dan pas ik de atmosfeer aan daar

Zo moet je denken als mens zijnde. Dat alles mogelijk is.

Zo haal je het beste uit de wereld, en wie weet uit meerdere werelden

Koffie gezet weer

Lekker bakkie koffie.

1 kopje koffie!!! Doe mij er maar 2 of 3
  zondag 10 september 2006 @ 10:42:26 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668572
Merk wel dat ik hyper-actief word van de koffie

Ik word er hyper van, volgens mij is het zometeen tijd voor thee. Snelheid is niet erg, maar te snel is niet goed. Bij teveel snelheid kan ik die snelheid niet bijhouden en ga ik stressen. En dan ben ik dat zelf schuld omdat ik ondertussen de 4e pot koffie heb gezet

Laatste kop is dit

Het gaat dus ook om snelheid, maar dan is het van belang dat ik de snelheid kan bijhouden, ik wil altijd sneller gaan. Maar nu is het even zaak om een versnelling lager te gaan.

Het aantal versnellingen kan onbeperkt zijn, het opvoeren moet wel met verstand gebeuren denk ik. Je kunt niet in 1 keer van 0 tot 100. Je moet denk ik doseren en van 0 tot 100 in 0 seconde is wel mogelijk. Maar dat eist training.

Opbouwen en trainen dus. En niet in 1 keer want dan is de balans weg.
  zondag 10 september 2006 @ 10:45:16 #13
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668616
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles kan!!!

Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.
Ja ik bedenk net:

Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...

Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komt anders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
pi_41668617

Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannacht Helaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
  zondag 10 september 2006 @ 10:47:11 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668650
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja ik bedenk net:

Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...

Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komt anders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.

Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.

Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
  zondag 10 september 2006 @ 10:49:53 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668699
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Pluto41 het volgende:

Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannacht Helaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
Valeriaan pillen heb ik van gehoord.

Ik heb tijden temazepam gebruikt als slaapmiddel. En ook kleine blauwe doorslapers waar ik de dag erna een kater van kreeg.

Tegenwoordig val ik vanzelf in slaap. Tijden nam ik iedere dag een slaappil, nu niet meer gelukkig. Af en toe lig ik nog te woelen in bed, en dan blijf ik gewoon een nacht wakker. Ik wil geen slaappillen nemen. Ze schrijven dat voor alsof het niets is, ondertussen .....

Vannacht heb ik gedroomd dat ik op een andere planeet was. Die droom staat in the truth ook beschreven. Ik was op een planeet vol bergen en stenen, en er was met bloed iets op een berg geschreven. Teksten die niet veel soeps betekenen, evil teksten.

En die wezens die waren daar maar lieten zich niet zien. Toen ben ik in mijn ruimte-schip gestapt waar 2 personen inpassen en toen ben ik via een radio gaan zoeken naar een zender, en toen hoorde ik gesprekken via de radio.

Ook gedroomd over lotto-getallen. Palingdroom getallen wilde ik invullen.
  zondag 10 september 2006 @ 10:50:48 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668714
Is het palindroom of palingdroom?

Ik dacht palingdroom of niet?

Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
  zondag 10 september 2006 @ 10:53:14 #18
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41668752
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het palindroom of palingdroom?

Ik dacht palingdroom of niet?

Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?

Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...
Take me to the promised land...
  zondag 10 september 2006 @ 10:57:57 #19
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668812
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.

Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.

Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.
  zondag 10 september 2006 @ 11:00:21 #20
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668855
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.
  zondag 10 september 2006 @ 11:01:43 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668877
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:53 schreef Negator het volgende:

[..]

Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?

Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...
Palindroom

Weet ik dat ook weer

Mediteren heb ik vrij weinig ervaring mee, zelf-hypnose ben ik ongeveer 5 dagen geleden wel mee begonnen. En dan heb ik een cd over trance-reizen, waarmee je vorige levens kunt ontdekken en andere planten mee kunt verkennen. Die trance-reizen cd maakt gebruik van gesproken woord met instructies en klanken. Bepaalde klanken en dan moet je alle gedachtes uitschakelen.

Heb ook een cd over meditatie en meditatie technieken nu. Gisteren binnen gekregen die 2 cd's. Meditatie en trance reizen

Ik doe dat dus niet iedere dag, hypnose doe ik als ik er zin in heb. Hypnose heb ik in truth een topic over geschreven.

Wel frapant, ik heb maar 1 minuut geluisterd naar die cd over trance-reizen en dezelfde dag zit ik al op een andere planeet in mijn dromen

Wat nou als ik die hele cd vaker ga beluisteren

Dromen onthouden is fijn en zeker belangrijk. Er zitten boodschappen in.
  zondag 10 september 2006 @ 11:04:28 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668935
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.
Het prikkeld inderdaad

Het zet aan tot verder denken, dat is ook de bedoeling ervan. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat theorie helemaal zinloos is. Ik heb alleen vaak het geduld niet, maar dat komt nog wel hopelijk.

Heb ooit een super dik boek over de oerknal gehad, maar ik kreeg maar niet het geduld om te beginnen ermee. En nog een keer een boek dat ging over wat zich voor de oerknal afspeelde. Super interessante materie Echt super interessant. Maar zo'n boek bestuderen helemaal en helemaal begrijpen dat is op dit moment nog niet aan de orde, komt later wel.

Ik zeg ook vaker dat mijn bedoeling is dat ik de hele bibliotheek ga lezen Gewoon zorgen voor een foto-grafisch geheugen en lekker snel alles tot me nemen

En dan is dat even onzinnig maar ook serieus. Ik wil gewoon alles weten dat te weten valt

Omdat ik me dan beter voel ook. Ik voel me beter als ik informatie tot me krijg. Het opent nieuwe deuren en wegen. Het geeft een beter gevoel. Ik voel me meer tot leven en nog meer.
  zondag 10 september 2006 @ 11:06:24 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668986
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.
[afbeelding]
Klopt

Even onzinnig doen.

Heb nu water uit een speciaal-bier glas. Moreeke staat erop. Volgens mij bestaat dat bier niet eens meer

2 van die glazen in huis. Heb dat bier nergens meer gezien in de supermarkt of slijterij.

Ben begonnen met water drinken, even geen koffie meer.

Genoeg koffie.

Onzin komt straks weer. Doorgaan doorgaan. Ik zit soms een moment vast, een fractie kom ik vast te zitten en dan komen de muren weer op me af en dan moet ik weer actie ondernemen.

Alsof toch het een of ander aan het opjagen is hier. Alsof iets me in de hoek wilt drijven.
  zondag 10 september 2006 @ 11:06:53 #24
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41669006
Ik kijk altijd een beetje sceptisch tegen vorige levens aan. De hersenen zijn zeer creatief, het zou me niks verbazen dat met de juiste stimulatie je hersenen zo een compleet leven inelkaar fantaseren...

Sinds ik met meditatie bezig ben is het niet zo chaotisch meer in mijn hoofd, en maak ik me geen zorgen meer over triviale dingen zoals de realiteit

Het bezoeken van andere werelden lijkt me zeer tof, ik zal eens even naar je topic kijken...

ohja,
Take me to the promised land...
  zondag 10 september 2006 @ 11:08:37 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669045

Andere werelden bezoeken is inderdaad top. Of gewoon zelf een wereld maken voor jezelf. Gewoon je eigen wereld maken. Waarom zou je als mens zijnde niet in staat zijn tot het maken van een eigen wereld?

Sowieso alle mensen samen genomen, dat zijn meer dan 6 miljard. Waarom zouden al die mensen wanneer ze in team-verband werken geen nieuwe werelden kunnen scheppen? Gedachtes in de computer zetten misschien wel, creatieve gedachtes in de computer zetten, fantasie in de computer zetten en de computer die fantasie laten uitbreiden. Maar goed, ik weet ook niet zeker of dat kan, ik vertel het wel maar ik twijfel soms, en twijfelen is geen doodszonde maar wel lastig, je schiet met twijfel niets op. Je hebt dan fantasie en de computer gaat die fantasie uitbreiden systematisch. Je zet de gedachte in de computer van een vliegende olifant, en die computer gaat dat produceren zodat die vliegende olifant echt bestaat. Je zet de gedachte van bier erin, en de computer maakt dat biertje. Je zet de gedachte erin dat je bier hebt staan naast je, je drinkt ervan, en alles gaat de computer realiseren. Fantasie realiseren, zodat fantasie werkelijkheid wordt.

En dan is dit passend binnen onzin

Als je fantasie kunt realiseren, dan zal de echte onzin pas echt tot leven komen

Dan is ook alles mogelijk. De grootste dromen worden dan werkelijkheid en dan zijn er vrij weinig grenzen. De menselijke geest kent vrij weinig grenzen, het is een kwestie om door te breken daarin. Alles is mogelijk.

6,5 miljard mensen wereldwijd. Voor God spelen

Ieder mens speelt voor God. Met behulp van een computer misschien wel. Maar hoe dat zou moeten werken. Ik wil dat wel eens onderzoeken.

Gedachtes die tot leven komen. Fantasie die tot leven komt. Dromen die tot leven komen.

Dat is toch mogelijk of niet soms? Voor mij is dat een realistische gedachte

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-09-2006 11:15:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')