![]()
Andere werelden bezoeken is inderdaad top. Of gewoon zelf een wereld maken voor jezelf. Gewoon je eigen wereld maken. Waarom zou je als mens zijnde niet in staat zijn tot het maken van een eigen wereld?
Sowieso alle mensen samen genomen, dat zijn meer dan 6 miljard. Waarom zouden al die mensen wanneer ze in team-verband werken geen nieuwe werelden kunnen scheppen? Gedachtes in de computer zetten misschien wel, creatieve gedachtes in de computer zetten, fantasie in de computer zetten en de computer die fantasie laten uitbreiden. Maar goed, ik weet ook niet zeker of dat kan, ik vertel het wel maar ik twijfel soms, en twijfelen is geen doodszonde maar wel lastig, je schiet met twijfel niets op. Je hebt dan fantasie en de computer gaat die fantasie uitbreiden systematisch. Je zet de gedachte in de computer van een vliegende olifant, en die computer gaat dat produceren zodat die vliegende olifant echt bestaat. Je zet de gedachte van bier erin, en de computer maakt dat biertje. Je zet de gedachte erin dat je bier hebt staan naast je, je drinkt ervan, en alles gaat de computer realiseren. Fantasie realiseren, zodat fantasie werkelijkheid wordt.
En dan is dit passend binnen onzin
![]()
Als je fantasie kunt realiseren, dan zal de echte onzin pas echt tot leven komen
![]()
Dan is ook alles mogelijk. De grootste dromen worden dan werkelijkheid en dan zijn er vrij weinig grenzen. De menselijke geest kent vrij weinig grenzen, het is een kwestie om door te breken daarin. Alles is mogelijk.
6,5 miljard mensen wereldwijd. Voor God spelen
![]()
Ieder mens speelt voor God. Met behulp van een computer misschien wel. Maar hoe dat zou moeten werken. Ik wil dat wel eens onderzoeken.
Gedachtes die tot leven komen. Fantasie die tot leven komt. Dromen die tot leven komen.
Dat is toch mogelijk of niet soms? Voor mij is dat een realistische gedachte
[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-09-2006 11:15:50 ]