DV/SK's monoloogquote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
quote:
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.quote:Op maandag 11 september 2006 15:57 schreef Sight_key het volgende:
Nee, maar ik stoor me wel aan de arrogantie nog steeds daar. Ze zijn nog te arrogant.
Ze zijn al anders, ze zijn al meer menselijk. Maar nog steeds niet helemaal.
En ik snap ook niet wat er leuk aan is om daarin te zitten. Ze maken het zichzelf moeilijk. Ze maken hun eigen leven moeilijk.
Republiek spreekt mij dus meer aan. Volgens mij is een republiek ook moderner.
Maar goed, echt super veel verschil zal het niet zijn.
De 1e en 2e kamer heb je nog, ook dat is niet helemaal zoals het zijn moet. Toch is het niet slecht, maar het kan altijd beter. Veranderingen ook. Ik weet dus ook niet of het koningshuis wel toekomst bestendig is.
Wie weet bloedt het vanzelf wel dood als dat nodig is.
Deal.quote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Sight_key het volgende:
Als ik de wereld in bezit heb, dan krijg jij een belangrijke functie
En een dik salaris
In onzin mag alles.quote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.
En in principe zit onze regering wel goed in elkaar. De achterkamertjes moeten gewoon dicht gemetseld worden en alles moet in het openbaar. Staat ook in het tweede boek van de reeks die ik nu lees ( het is een drieluik ). Pas als alle geldstromen in het openbaar komen en iedereen ziet wat de ander verdiend ( Persoon, bedrijf of overheid ) en waar het vandaan komt dan kan er wat aan de onevenredige verdeling van welvaart gedaan worden. Vond ik wel een mooi idee eigenlijk.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ach, een beetje gesubsideerde romantiek om het saamhorige gevoel niet alleen op voetbal te richten vind ik nog wel oke. Als ze geboorte gaan geven aan dingen die nog erger zijn als Alex dan is het zo gedaan denk ik.![]()
Komt vanzelf wel goed. Mooie tijden liggen in het vooruitschiet. Maar dat is te danken aan heeeel veel mensen.quote:
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mamaquote:Op maandag 11 september 2006 16:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?
Dan ben je geen sodemieter waard als mens zijnde. Ik zal er straks dieper op ingaan.
Volgens mij kunnen ze beter afstand nemen van de troon en een echt mens worden. Mogen ze zeggen wat ze denken ook.
Ik ga eens op zoek straksquote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In onzin mag alles.![]()
Mooi plaatje, ben benieuwd wat jij als mooi betitelt.
Vannacht tijdens een trance-reis gebeurde het spontaan dat ik naar het jaar 1986 ging. Toen was ik 9 jaar oud dus. Ik kreeg toen de tekst binnen..." From dusk till dawn".quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom ga je eigenlijk van 1786 naar 1986?
Ik heb liever een moeder die zorgt voor de bevolking. Beatrix ontbreekt vaker op momenten dat ze nodig is. En met haar nog steeds koude karakter is ze koud en arrogant te noemen nog.quote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mama.
Jankwijf die Max.quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...quote:Op maandag 11 september 2006 16:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?
Wie weet moet ze wel janken van ellende
Dat lijkt me de enige reden dat ze moet janken
Janken van blijdschap lijkt me sterk, tenzij ze het grote geld ziet. En wie weet bevalt haar dat wel, hoog boven de mensen verkeren in hoge kringen
Dat kind van die 2 is trouwens ook om te janken zo lelijk![]()
Maar dat is Willem Alexander waarschijnlijk schuld. Blauw bloed my ass
Niets blauw bloed. En mocht het blauw bloed zijn, dan kun je maar beter rood bloed hebben
Erop zeiken en ze uitlachen omdat ze zo'n zielig leventje hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...![]()
Kunnen wij er lekker vrolijk op zijken met z'n allen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |