Ik heb er al een topic over geopend zo ongeveer...waarom doen de huilsmiley's het niet in de OP?quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehehe, duidelijk. Je moet ook niet stoppen omdat iemand anders datwilt, dat werkt voor geen meter![]()
Weet ik niet eerlijk gezegd, misschien omdat ze alleen maarquote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er al een topic over geopend zo ongeveer...waarom doen de huilsmiley's het niet in de OP?
http://forum.fok.nl/topic/912234
Neuheeeuhh....dan moet ik serieus zijn en toelichting geven enzoquote:Op maandag 11 september 2006 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd, misschien omdat ze alleen maarblije
OP's willen hebben? Lekker voor R&P dan
![]()
Dat bedoel ik niet, ik had het over de smileys, niet het topicquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neuheeeuhh....dan moet ik serieus zijn en toelichting geven enzo![]()
Dank uquote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is opgeschoond en weer terug naar KLB.
En hou je taalgebruik een beetje in de gaten. Volgende keer help ik niet meer op deze manier.
Owwwwzooo....had het even anders gelezen dusquote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik had het over de smileys, niet het topic![]()
Hef fun.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Mag dit topic ff open
[NB # 137] Zatlappen en dronkenmannen.
Mijn kuttopics verdedigenquote:
wat dacht je van het FB forum?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:06 schreef EL_REY het volgende:
bonjour,
een vraagje,
voor fotoboek vragen, moet ik dan een mailtje sturen naar info@fok.nl?
Ik geef het even door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Kiteless het volgende:
SightKey / Dromenvanger is links en rechts mensen aan het bedreigen in hoe ver geeft Kiteless zich bloot op de cam? [2]
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Ik heb jou ook meteen even doorgegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Kiteless het volgende:
SightKey / Dromenvanger is links en rechts mensen aan het bedreigen in hoe ver geeft Kiteless zich bloot op de cam? [2]
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Whehhehe, jouw nicknamequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
beetje jammer indd![]()
![]()
Deel 1 WAS EEN ONWIJS SUCCES!!!!
Goh, en voor wat nou weer ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook meteen even doorgegeven.
Ik wil helemaal niks van je. Doe lekker je ding, ga lekker je gang maar ga niet miepen als iemand terugschopt wanneer je irritant bezig bent. en misschien dat je hier even op reageert. Maar dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Goh, en voor wat nou weer ?
Ik post niet 100x achter elkaar om m'n postcount op te krikken,
ik hou geen dialogen met mezelf, ik zeg niet dat ik God ben,
ik bedreig niemand en ik betaal keurig belasting over m'n schamele inkomen zodat andere mensen de hele dag betaald thuis kunnen Fok!'en en er nog trots op kunnen zijn ook.
Wat wil je nou van me ?![]()
boehoequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Goh, en voor wat nou weer ?
Ik post niet 100x achter elkaar om m'n postcount op te krikken,
ik hou geen dialogen met mezelf, ik zeg niet dat ik God ben,
ik bedreig niemand en ik betaal keurig belasting over m'n schamele inkomen zodat andere mensen de hele dag betaald thuis kunnen Fok!'en en er nog trots op kunnen zijn ook.
Wat wil je nou van me ?![]()
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?quote:
NIET HIERquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?
dat was vorige week. Je mag je caps wel weer weglaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
IK VIND HET OOK GEEN GOEDE BESLISSING. WAAR MOET IK NU NOG MIJN CAPSWEEK VOORTZETTEN?
Hehehehehe, je liegt!!212!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
Fipo.
Is dat het niveau van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat het niveau van tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.
I tried.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zuurpruim. wees blij met zoalshetis als aanwinst.
try harder.quote:
Als ik zou moeten kiezen tussen beide weg en beide blijven kies ik voor beide blijven. Het brandje is nu geblust alles is weer vredig aan het front dus lekker belangrijk. Als ze niet waren gestopt dan ging er heus wel een afkoelbannetje doorheen ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jogy, waarom neem je Dromenvanger / Sight_Key in vertrouwen? Hij uit een regelrechte bedreiging en jij gaat het goedpraten? Als je vindt dat nog iemand anders schuldig is, waarom laat je ze alle twee (of meer) dan niet opflikkeren?
Bedreigingen negeren![]()
Al schop je me dood. Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oke... mooi.
Wat was eigenlijk de reden dat hij weg was?
Ik zag je username in dit topic en dacht, naja laat ik het filmpje maar even kijken maar het is niet bepaald een mega waterpistool gevecht. twee mannetjes maar manquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef eQuaL het volgende:
*traantjes in ogen*
Maar meneer Jogy![]()
Ze hebben het gekopieerd van fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |