HBO rechten hèquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
Robbie doet geloof ik rechten he? Geen kaas gegeten van economie die gasten.
Dan mag je de wetboeken kaften en opruimen?quote:
Nog minderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan mag je de wetboeken kaften en opruimen?
Volgens mij is die voor een vol seizoen verhuurd en is ie niet tussentijds terug te roepen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zie toch kansen voor Bechan ineens... Hij lijkt in vorm, misschien in de winterstop als het allemaal niet meer lukt.
correct.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij is die voor een vol seizoen verhuurd en is ie niet tussentijds terug te roepen.
Wie ga je buijzen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:10 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond maar even flink buijzen om het verlies te verwerken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef clauwheee het volgende:
RTV Noord:
[afbeelding]
Buijs komt nog even zijn spullen ophalen
Inderdaad!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef W2O het volgende:
Genoeg goeie middenvelders om z'n vertrek op te vangen.
Die heb ik gisteravond bij Jan(tje) Smit gezien.. ik heb hem zélfs aangeraaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef S-Two het volgende:
Welke opties zijn er nou nog voor de rechtsmiddenpositie dan? (buiten PaulMathijs
)
quote:Bij TicketBox is het nog steeds mogelijk kaarten aan te schaffen voor de eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Groningen, tegen Heracles Almelo.
FC Groningen - Heracles Almelo (zondag 10 september, 14.30 uur)
Verkoop met ClubCard-verplichting vanaf zaterdag 19 augustus om 9.00 uur bij TicketBox. Twee kaarten per (S)CC van FC Groningen en één kaart per (S)CC van Veendam, Emmen, Heerenveen of Cambuur. Er zijn nog kaarten voor de vakken O, P en Q.
Doet er niet toe. Het wordt toch Paul Matthijs...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef S-Two het volgende:
Welke opties zijn er nou nog voor de rechtsmiddenpositie dan? (buiten PaulMathijs
)
En wij gaan met de auto.quote:De vlucht met het volgeboekte toestel voor 180 FC-fans vertrekt donderdag 14 september van Schiphol en zal daar 's nachts ook weer landen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop dat FCG de poulefase haaltmaar eenvoudig zal het niet worden
God laten we het hopen, zou toch wel erg zuur zijn als die wedstrijd nergens te zien is zeg..quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef Joagertje het volgende:
Hoor geruchten op internet dat de wedstrijd waarschijnlijk live door TVNoord zal worden uitgezondenDit lijkt me een stuk beter dan zo'n kut samenvatting bij de NOS
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef mark_03 het volgende:
Jammer van Danny Buijs, maar verwacht toch wel weer een goed seizoen.
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je bedoelt jammer voor Danny Buijs?
U snapt mij, Meneer Gollem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd! Qua selectieniveau gaat hij er niet op vooruit...
FF off-topic... was het gister erg slecht of viel het wel mee (wie waren er wissel)?quote:Op zondag 3 september 2006 16:12 schreef Grunner het volgende:
Als alles mee zit ga ik ook met de auto naar Belgrado. Kan niet wachten!
quote:Buijs: “Het is allemaal snel gegaan”
3 september, 23:16 uur
Hij was twee weken geleden nog uitblinker in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Afgelopen woensdag tekende hij uitgerekend bij die club een driejarig contract. Vlak voor de transferdeadline maakte hij de overstap. Danny Buijs met zijn verhaal over de afgelopen dagen.
Drie dagen nadat hij een contract tekende bij de club waar hij eerder al tien jaar in de jeugd speelde, vertelt Buijs zijn verhaal over de hectische periode die hij achter de rug heeft. “Het is de afgelopen dagen allemaal heel erg snel gegaan. Deze week ben ik eigenlijk geleefd. Na de training van woensdagochtend zag ik dat mijn zaakwaarnemer me een aantal keren had proberen te bellen. Ik dacht meteen dat een club uit Engeland zich zou hebben gemeld. Want ik wist van hem dat er bij de wedstrijden tegen Feyenoord en NEC scouts voor me op de tribune hadden gezeten. Maar ik kwam er al snel achter dat het dus ging op Feyenoord. Natuurlijk wist ik dat ze interesse hadden, maar dat ze zich nu nog zouden melden dat had ik eigenlijk helemaal niet meer verwacht.”
“Vervolgens zijn FC Groningen en Feyenoord in onderhandeling gegaan. Feyenoord was bereid de gelimiteerde afkoopsom te betalen en dat kwamen Hans Nijland en Henk Veldmate me na de middagtraining vertellen. Voor dat ik het wist, zat ik vervolgens in Rotterdam terwijl ik onderweg nog met Erwin Koeman (Feyenoord-trainer, red.) heb gebeld. In de loop van de avond kwam ik er in een gesprek met de clubleiding uit en daarna ben ik weer terug gegaan naar om m’n vrouw en zoon op te halen. De volgende dag waren er de medische keuring en daarna de presentatie aan de pers. De eerste training was wat hectisch door de ophef rond het aantrekken van Charisteas. Daarna moest een hele hoop geregeld worden en heb ik tot aan het weekend eigenlijk geen moment rust gehad. Komende woensdag heb ik een vrije dag bij Feyenoord en zal ik in Groningen afscheid nemen van de spelers, staf en medewerkers waarmee ik bij de FC twee seizoenen heb samengewerkt.”
“Ook van de supporters wil ik graag in Euroborg nog afscheid nemen. Bij een volgende thuiswedstrijd van FC Groningen dat Feyenoord niet hoeft te spelen, wil ik dat graag nog doen. In ieder geval wil ik nu alvast van de gelegenheid gebruik maken de fans te bedanken voor twee geweldige jaren. Ik ben heel blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de stap die FC Groningen omhoog heeft gemaakt. Ook wil ik graag aan de supporters laten weten dat voor mij nu een droom is uitgekomen. Ik ga spelen voor de club waar ik tien jaar in de jeugd heb gespeeld en tien jaar op de tribune heb gestaan. Ik heb de kans met beide handen gegrepen en snap dat het voor FC Groningen op een heel lullig moment is gekomen. Ik kijk met trots terug op de afgelopen twee seizoenen.”
Bron: FC Groningen
Ik snap hem toch ook wel weer. Wat als hij het niet had gedaan en dit seizoen zou hij door omstandigheden een minder goed seizoen draaien. Dan was zijn kans voorlopig even weg geweest. Daarna was het maar weer afwachten geweest hoe e.e.a. verder zou gaan lopen.quote:
En Salmon schijnt geblesseerd te zijn teruggekomen, hij zou last hebben van zijn oude rug blessure.quote:Vanavond Sportshow nieuwe stijl van RTV Noord
4 september, 17:08 uur
Vanavond zal RTV Noord voor het eerst de 'nieuwe stijl' Sportshow uitzenden vanuit de grote studio in de Mediacentrale. Daarin is elke week aandacht voor FC Groningen. Deze keer aandacht voor de UEFA Cup-ontmoetingen met Partizan Belgrado.
De onderwerpen:
- Terugkijken met Henk Kok, Jan van Dijk en Bas Roorda op de twee duels van 16 jaar geleden tussen FC Groningen en Partizan Belgrado en vooruitkijken naar de komende twee wedstrijden in het UEFA Cup-toernooi
- Filmpje met Milko Djurovski gemaakt in het Sloveense Maribor door Frederick Stokker
- In het Sportoverzicht aandacht voor het afscheid van atlete Jacqueline Poelman, de voetbalwedstrijd Oranje Nassau-Excelsior '31 en de wielerklassieker Kleine Omloop van de Veenkoloniën
- Hoe was en is het gesteld met Groningse wielertalentjes; Henk Kok aan de praat met ploegleider Jan van Dam en coureur Marco Bos
- In de rubriek Achterom Kieken: Rob McDonald; Hij had het eerste Europese balcontact namens FC Groningen en maakte het eerste doelpunt van de FC in Europees verband
De Presentatie is in handen van Eva Hulscher die praat met talenten van FC Groningen, die op de tribune zitten. Noord Sport begint om 18.43 uur en wordt herhaald om 20.23 uur en 22.23 uur.
daar zit ik eigenlijk ook op te wachten, laat maar eens zien wat je in huis hebt Luis!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Luis Suarèz in de basis olé, olé!
een liesblessure.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef The_Verve het volgende:
Wat voor blessure heeft onze aanjager Matthijs dan?
Ze hebben me (m'n werk) 4 nieuwe plaatsen beloofd. Zou een formaliteitje zijn aldus de receptie. We wachten nog steeds op bericht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Noca het volgende:
Erg lullig Ungeheuer, maar als het niet door jou schuld is dat je scc niet goed verlengd is dan krijg je toch wel een andere plaats lijkt me?
quote:Duel in Belgrado vervroegd
6 september, 14:10 uur
De wedstrijd Partizan Belgrado – FC Groningen begint volgende week donderdag om 19.00 uur. Aanvankelijk stond de eerste wedstrijd in de eerste ronde van de strijd om de UEFA Cup gepland op 20.30 uur.
Na overleg met de lokale autoriteiten heeft de clubleiding van Partizan het aanvangstijdstip gewijzigd. De UEFA heeft aan FC Groningen laten weten dat het duel nu definitief is vastgesteld op 19.00 uur.
Deze week ontvangen alle mensen, die op welke manier dan ook een kaartje hebben gekocht voor de wedstrijd in Belgrado, een brief met alle relevante (reis)informatie.
Overigens gaat het inzetten van een tweede vliegtuig niet door. Er was onvoldoende animo om nog een volledig volle charter te regelen. De mensen die zich hiervoor nog wel hadden aangemeld, zijn inmiddels persoonlijk op de hoogte gebracht van het afblazen van deze vlucht. De vliegreis naar Belgrado blijft dus beperkt tot één toestel.
Handtekening gevraagd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
PS: Ik zag vanmiddag Mark-Jan door de Herestraat lopen![]()
quote:Nieuwe contracten voor Sankoh en Fledderus
7 september, 16:45 uur
FC Groningen heeft nieuwe meerjarige contracten afgesloten met Gibril Sankoh en Mark-Jan Fledderus. Sankoh tekende een vierjarige verbintenis, Fledderus bereikte overeenstemming met de club voor de komende drie seizoenen.
De huidige overeenkomst met Sankoh liep nog twee seizoenen door. De 23-jarige centrale verdediger staat nu tot medio 2010 onder contract in Euroborg. De verbintenis met de eveneens 23-jarige Fledderus zou aan het einde van dit seizoen eindigen, maar loopt nu tot medio 2009.
De in Sierra Leone geboren Sankoh speelde pas een half jaar in het betaalde voetbal toen FC Groningen hem halverwege het seizoen 2004/2005 al van StormvogelsTelstar overnam. Op 23 januari 2005 maakte Sankoh zijn debuut voor de Trots van het Noorden in de met 3-0 gewonnen uitwedstrijd bij ADO Den Haag. Sindsdien speelde de centrale verdediger in totaal 35 competitiewedstrijden, drie bekerduels en vier wedstrijden in de play-offs voor FC Groningen.
Fledderus wilde twee jaar geleden in zichzelf investeren en sloot op amateurbasis aan bij de selectie van trainer Ron Jans. Hij maakte zijn debuut op 10 augustus 2004 in de met 5-1 gewonnen bekerwedstrijd bij ACV. Na dat seizoen verdiende hij een tweejarig contract bij FC Groningen. In totaal speelde Fledderus 50 officiële duels, waarvan 43 in de Eredivisie. De middenvelder scoorde vijf keer in de competitie, één keer in het bekertoernooi en één keer in de play-offs.
Algemeen directeur Hans Nijland toont zich verheugd over de contractverlengingen. “Gibril en Mark-Jan hebben zich met name vorig seizoen op een uitstekende manier ontwikkeld. Wij zien in hen jongens voor de toekomst en wilden het duo daarom graag langer aan ons binden. We hebben het tweetal beloond voor hun sterke optredens met nieuwe meerjarige overeenkomsten.”
Sankoh zelf is ook content met zijn kersverse contract. “Ik vind FC Groningen een mooie club en ik speel nu in een goed elftal. Het is een mooi gebaar van de club dat zij mijn goede prestaties op deze manier hebben weten te waarderen. Ze hebben me een goede aanbieding gedaan. Ik ben zeer tevreden.”
Fledderus is met recht trots zijn op zijn nieuwe contract. “Ik ben er heel blij mee. FC Groningen is een club in ontwikkeling en ik heb het idee dat ik me ook nog verder kan ontwikkelen. Het voelt goed van dit proces nog langer deel uit te maken. De club groeit en ik ben ook nog groeiende, dus op dit moment passen wij goed bij elkaar.”
Hoho, IK zag hem lopen, en heb jou er op gewezen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
![]()
Van de Topic Starter?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Joagertje het volgende:
Zeer goed werk van de TS. Zeker met Sankoh ben ik erg blij. Hoop dat ze wel een clausule in zijn contract hebben staan...
....Dat hij voor 20 miljoen mag vertrekken![]()
Nee, S-Two wees me er veel te laat op dat hij der liepquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Zeer goed nieuws, wat mij betreft:
[..]
![]()
Ik denk dat laatste, ik vrees dat we die volgend seizoen kwijt zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat Sankoh nu goed en lang is vastgezet. Of lang plezier of veel geld
.
Dikke kans maar liever voor 5 miljoen dan voor 5 tonquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, ik vrees dat we die volgend seizoen kwijt zijn.![]()
'quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik weet alleen dat hij laatst niet geslaagd was voor zn inburgeringscursus.
Ik zag vrijdagmiddag Baukelien rennen op het Zuiderdiep...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:32 schreef Thomas87 het volgende:
Holland Sport: "Voorrang: Rechts of links?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik weet alleen dat hij laatst niet geslaagd was voor zn inburgeringscursus. Sankoh was daarna ook bij Holland Sport, en daar bleek ook duidelijk waarom hij niet geslaagd was.
Laten we het hopen voor Oranje...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:47 schreef koningdavid het volgende:
Klopt het nou dat Sankoh een Nederlands paspoort wilt en voor Oranje uit wil komen in de toekomst?
Waar ging ze naar toe?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik zag vrijdagmiddag Baukelien rennen op het Zuiderdiep...
doe dan maar veel geld, levert Telstar ook nog een arrdige duit opquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat Sankoh nu goed en lang is vastgezet. Of lang plezier of veel geld
.
Bron: rtvnoordquote:GRONINGEN - TV Noord zal volgende week donderdag rechtstreeks het UEFA Cup-duel tussen Partizan Belgrado en FC Groningen uitzenden. Ook is er op Radio Noord een rechtstreeks verslag van het 25e Europacupduel van de FC.
De rechtstreekse televisie-uitzending is een mijlpaal in de geschiedenis van TV Noord, want het is voor het eerst dat zo'n belangrijke wedstrijd op TV Noord is te zien.
Dankzij de bemiddeling van FC Groningen konden de onderhandelingen met het Duitse bureau, dat eigenaar is van de tv-rechten, donderdag met een positief resultaat worden afgesloten.
De wedstrijd in Belgrado begint volgende week om 19.00 uur en is zowel op Radio als op TV Noord rechtstreeks te volgen. Of de return in Groningen ook rechtstreeks op TV Noord is te zien, is nog niet duidelijk.
Ziek melden..quote:
Telstar kennende zullen ze wel een clausule in het contract hebben laten opnemen dat ze een bepaald percentage van de verkoop zullen krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:32 schreef du_ke het volgende:
Tja wat zal dat Telstar opleveren daar zat hij maar een half seizoen toch?
Dat gaat er dik inzitten, zullen ze niet blij mee zijnquote:
Lijkt me goed!quote:Lovre maakt debuut in basis van FC Groningen
GRONINGEN - Goran Lovre maakt zondag in de Euroborg tegen Heracles Almelo zijn debuut in de basis van FC Groningen. De 24-jarige Serviër speelt achter de spitsen Glen Salmon en Erik Nevland.
Koen van de Laak is doorgeschoven naar de rechter middenveldpositie van de naar Feyenoord vertrokken Danny Buijs. Alle spelers van FC Groningen zijn fit.
De opstelling van de FC is als volgt: Roorda; Matthijs, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden; Van de Laak, Lovre, Lindgren, Fledderus; Salmon en Nevland.
Bron: RTV Noord
Ow sorry, valt het zo op... Ben ik nu erg kansloos?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef clauwheee het volgende:
Gollem heb jij een zender bij je dat zodra je de woorden kroeg of bier hoort je ineens op komt duiken?
Ik moet nog maar even kijken waar ik donderdagavond ben. Kroeg klinkt wel aanlokkelijk.
pokerquote:
Ik ook! voor 2 minuutjes mee laten doen schiet niet op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:09 schreef The_Verve het volgende:
Nou, ik had graag Suarez in de basis gezien tegen Heracles.
quote:Uitwedstrijd tegen Partizan live in Euroborg
8 september, 17:30 uur
De UEFA Cup-wedstrijd tussen Partizan Belgrado en FC Groningen is aanstaande donderdag live te zien op de beeldschermen in Euroborg. Vanaf 18.00 uur kunnen fans via Ingang 2 plaatsnemen op de lange zijde, waar ook de horeca-punten open zijn voor consumpties. Toegang is gratis.
Het duel begint om 19.00 uur en wordt live uitgezonden door TV Noord. Radio en TV Noord zenden komende donderdag de wedstrijd Partizan Belgrado-FC Groningen in het kader van de UEFA-cup live uit. RTV Noord heeft de exclusieve rechten verworven voor de wedstrijd. Dit betekent dat voor het eerst in de geschiedenis een Europa Cup-wedstrijd van FC Groningen live en integraal wordt verslagen door de regionale omroep van Groningen.
En niet alleen de NOS, alle landelijke media zijn om tequote:
Tja, ik vind wedstrijdritme een overschat begrip. Dat ze conditioneel nog niet 100% zijn zou ik me nog kunnen voorstellen, maar daarvoor zijn de 70e minuut-wissels.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bruno heeft nog geen wedstrijd ritme, ik denk dat hij wel zal invallen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zou God een groen-wit hart hebben?
Hoeveel heb jij vanacht gezopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Als Hij tenminste verstandt van voetbal heeft![]()
Blijkbaar kan jij er ook wel wat vanquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jij er ook wel wat van![]()
![]()
Tegen NEC werd er ook gezegd dat iedereen fit was, maar Bruno Silva zat gewoon op de tribune. Die is zo vaak geblesseerd dat hij waarschijnlijk al niet meer wordt meegerekend in dit soort berichten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef The_Verve het volgende:
Iedereen is fit en Matthijs speelt rechtsback. Goed bezig, Jans...![]()
Het is toch echt Jans die schijnbaar een zwak voor Matthijs heeft en hem niet lijkt te kunnen passeren. Hij is volgens mij maar één keer gepasseerd door Jans, dat was na dat akkefietje met Hugo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tegen NEC werd er ook gezegd dat iedereen fit was, maar Bruno Silva zat gewoon op de tribune. Die is zo vaak geblesseerd dat hij waarschijnlijk al niet meer wordt meegerekend in dit soort berichten.![]()
Matthijs deed het tegen Feyenoord trouwens helemaal niet zo verkeerd als rechtsback. Doordat hij de pispaal is voor de supporters krijgt hij - naast de terechte - ook nog een schepje onterechte kritiek te verwerken.
Dat lijkt me een understatement. Ook al is niet iedereen fit, dan hoeft hij ook niet in de basis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Pispaal of niet, als iedereen fit is hoort Paul Matthijs niet in de basis, ook al is hij aanvoerder.
quote:Partizan Belgrado verliest rode derby
9/9/2006 23:20
Partizan Belgrado heeft een slechte voorbereiding gehad op het UEFA Cupduel met FC Groningen. In de Servische competitie verloor Partizan thuis met 1-0 van OFK Belgrado.
Bij OFK maakte Kolarov het winnende doelpunt. In de laatste tien minuten liep de derby wat uit de hand. Er vielen drie rode kaarten. Twee voor Partizan en één voor OFK. Op de ranglijst staat OFK nu tweede, Partizan vierde.
bron: VI.nl
Jaja, we breken het ene record na het andere in de Euroborg..quote:
quote:Groningen zwoegend naar zege op Heracles
FC Groningen is naar de derde plaats in de Eredivisie geklommen. Uiterst moeizaam en zonder franje klopten de Groningers in de eigen Euroborg Heracles Almelo met 2-1.
Door een razendsnel eigen doelpunt moesten de Groningers direct in de achtervolging. Na vijftien seconden werkte Arnold Kruiswijk de bal voorbij zijn eigen doelman, die eveneens schlemielig optrad. Kruiswijk maakte daarmee het snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie.
FC Groningen leek flink van slag door de valse start. Gehaast en zonder overleg probeerde de ploeg van Ron Jans snel tot een gelijkmaker te komen, maar grote kansen kwamen er lange tijd niet.
Pas tien minuten na rust werd het 1-1. Koen van de Laak kreeg de bal gelukkig voor de voeten maar schoot uit de draai knap raak. Acht minuten later maakte invaller Evgeniy Levchenko de winnende goal. Hij benutte een strafschop. Waardoor Groningen op een matig middagje voetbal drie punten won. bron: vi.nl
Wat een figuur is dat ook. Was prachtig om te zien!quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef Prosac het volgende:
Man van de wedstrijd: Jans en zijn Schwalbe
wat deed ie?quote:Op zondag 10 september 2006 17:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat een figuur is dat ook. Was prachtig om te zien!![]()
Hoorde op de radio dat het publiek wat tam was. Kwam dat door de hitte op de tribune, of viel het wel mee met de tamheid?quote:Op zondag 10 september 2006 18:30 schreef clauwheee het volgende:
ZoMaaatig
Maar ja, drie punten zijn binnen. Fucking heet op de tribune! Kruiswijk kon er in het home nu gelukkig om lachen, maar oi oiBas stond ook totaal verkeerd trouwens.
Tussen minuut 25 en 60 was het wel wat tam ja. Maar na de eigen goal werd er nog behoorlijk veel gezongen e.d.quote:Op zondag 10 september 2006 18:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het publiek wat tam was. Kwam dat door de hitte op de tribune, of viel het wel mee met de tamheid?
De penalty was een twijfel geval, de een zou hem geven en de ander niet.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef Zapper het volgende:
Zo, aan de scheidsrechter heeft het weer niet gelegen he. Gefeliciteerd met de overwinning hoor![]()
Haha, dan ben ik heel benieuwd waar jullie precies mee genaaid zijn. Ik als stadionbezoeker vond dat hij aan beide zijden discutabele beslissingen had, maar zeker niet meer tegen een van de ploegen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Zapper het volgende:
Nou, niet alleen het penalty geval hoor. Die beste man komt uit Borne en is jarenlang bij onze buurman FC Twente over de vloer gekomen als supporter. Niet zo raar dus dat 'ie Heracles naait, als ik de stadionbezoekers zo mag geloven.
Vorig jaar genaaid in die Euroborg van jullie, nu wederom. Maar wel gefeliciteerd hoor.
quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Zapper het volgende:
Nou, niet alleen het penalty geval hoor. Die beste man komt uit Borne en is jarenlang bij onze buurman FC Twente over de vloer gekomen als supporter. Niet zo raar dus dat 'ie Heracles naait, als ik de stadionbezoekers zo mag geloven.
Dit ligt voor een normale supporter toch anders dan Twente-Heracles.quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee maar Groningen zijn onze grootste vrienden dus logisch dat ie die matst
hahaha lolbroek.quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Zapper het volgende:
Vorig jaar genaaid in die Euroborg van jullie, nu wederom. Maar wel gefeliciteerd hoor.
quote:Kruiswijk vestigt uniek record
Gepubliceerd op 10 september 2006, 23:58
Laatst bijgewerkt op 11 september 2006, 00:02
groningen -
Arnold Kruiswijk heeft sinds zondag een uniek record in handen. De centrale verdediger van FC Groningen gaf in de competitiekrachtmeting met Heracles Almelo (2-1) zijn eigen doelman Bas Roorda al in de negende (!) seconde het nakijken. Het was het snelste eigen doelpunt ooit in de roemrijke historie van het betaalde voetbal.
Het voor Kruiswijk gruwelijke moment zit een half uur na de wedstrijd nog vastgeplakt op zijn netvlies. "De bal kwam van de rechterkant. Ik wilde hem terugtikken op Bas en zag te laat dat hij het doel uitkwam. Ik werd ook wel door hem gecoacht, maar
hoorde hem pas toen ik al in de draai was om de bal terug te spelen. Ik had hem natuurlijk ook naast het doel terug moe
ten spelen, dan was er niks aan de hand geweest. Bas treft geen blaam."
Bas Roorda voelt mee met de ongeluksvogel van zondagmiddag. "Als Arnold de bal laat lopen kan ik hem gewoon oppakken, maar ik voel me ook medeschuldig aan het doelpunt. Na afloop hebben Kruis en ik elkaar even vreselijk omhelsd."
Een nog sneller eigen doelpunt bedoel je? Zou wel mooi zijn als Kruis z'n record nog een keer te zou verbrekenquote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef venomsnake het volgende:
![]()
''de grote blunder'' hebben we in ieder geval nu achter de rug dit seizoen. Ik neem aan dat dit niet nog eens gebeurd.
Laten we het hopen. Kan hij alleen in de spits of ook erachter op de plek van Lovré of Van der Laak? Lijkt me namelijk puur een spits a la Nevland.quote:Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat Suarez mee mag doen tegen TOP OSS
Daar kon je wel eens gelijk in hebben, wel een leuke wedstrijd om hem eens in de basis te zetten.quote:Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat Suarez mee mag doen tegen TOP OSS
Ach beter dan een wissel voor rust, of gewisseld worden als wissel (Steinson).quote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef Prosac het volgende:
Lovre krijgt zijn kans echt nog wel, niemand zou blij zijn met een wissel in de rust
TV Noordquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:45 schreef VinoTinto het volgende:
wordt het niet uitgezonden?
Lekker dan..quote:Vier uur vertraging FC Groningen
Uitgegeven: 13 september 2006 11:57
EELDE - FC Groningen heeft dinsdag voor de reis naar Belgrado voor de eerste ronde UEFA-beker tegen Partizan vier uur vertraging opgelopen. Het vliegtuig van Transavia dat spelers, staf, media en fans moet vervoeren naar de Servische hoofdstad, kwam niet opdagen op de luchthaven Eelde.
Navraag leerde dat het toestel mankementen vertoonde: Schroeven zaten los. De reparatie vergde zoveel tijd dat de chartermaatschappij een alternatief toestel moest zoeken.
De selectie van FC Groningen verveelde zich onder de warme zon op het vliegveld. De staf besloot de spelers af te voeren voor een lunch in een naburig hotel. Vooralsnog lopen de trainingsuren van FC Groningen in het stadion van Partizan geen gevaar. De wedstrijd Partizan - FC Groningen is donderdagavond om zeven uur.
Hier ook succes vanavond!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Succes!
19 keer landskampioen was 't toch? denk een lastige pot voor jullie, uit proberen de schade te beperken, thuis afmakenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Zeg maar je
Ben benieuwd vanavond. Heb er nog geeen idee van...
Tifo-actiequote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik RTV Noord aanzet via internet heb ik een heul groen beeld ipv normaal
Dan zet je je TV aan, doe ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik RTV Noord aanzet via internet heb ik een heul groen beeld ipv normaal
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook wel nu...Nu even snel eten en dan naar de Euroborg...
Ik heb alleen omrop Fryslanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan zet je je TV aan, doe ik ook![]()
Ik ga trouwens voor 2-1 verlies uit en dan 2-0 winst thuis
Ik ben er niet gerust op de uitwedstrijd. Ik ken Partizan ook niet echt goed trouwens.
Zoals in het Dagblad v'h Noorden stond kunnen ze wel wat verwachten![]()
Wedstrijd op groot scherm en gratis entreequote:
Ah kijk aan, dat verklaart veelquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef mordradead het volgende:
Wedstrijd op groot scherm en gratis entreeals ze doorgaan en het is nog een keer ga ik erheen!
Precies,quote:Op donderdag 14 september 2006 19:18 schreef borisz het volgende:
live verslag over de wedstrijd graag hier verder[UEFA CUP] Groningen - Partizan
eensch en dat miste Grunnen gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef Eilanden het volgende:
Maar die kutscheidsen en gehaaide spelers bij de tegenstanders ... ook da's UEFA Cup voetbal ... frustrerend dat wel...
In Europa gelden gewoon andere wetten en dan moet je wat slimmer en gemener zijn, maar als je veertien jaar niet op dat podium actief bent geweest dan is dat uiteraard wennenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
eensch en dat miste Grunnen gewoon![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Hoort erbij vind ik inderdaad, daar moet de FC mee leren omgaan. Het zou makkelijk zijn om de scheids de schuld te geven, al was ie reteslecht. Balen is het natuurlijk als ie binnen 2/3 minuten onterecht op de stip gaat. Drukt toch een stempel op de wedstrijd en het vertrouwen.
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen gaan lukken over twee weken.
Als wij er dan al drie in hebben liggen vind ik het bestquote:Op donderdag 14 september 2006 22:08 schreef Eilanden het volgende:
Kan best nog wel Clau, FCG moet alleen uitkijken dat ze niet vanaf het begin blind gaan aanvallen want dan loop je zo tegen een tegengoal op
Viel me niet tegen, zal zo misschien nog een fotootje plaatsen. In de rust ging er wel een aardig aantal weg trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad
Was het trouwens druk in de Euroborg?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als wij er dan al drie in hebben liggen vind ik het best
bron: VI.nlquote:Groningse blessures na duel met Partizan
Het is nog maar de vraag of FC Groningen zondag kan beschikken over Glen Salmon, Arnold Kruiswijk en Erik Nevland. Alle drie hielden blessures over aan het duel met Partizan Belgrado.
Salmon moest zich al na een half uur laten vervangen. De Zuid-Afrikaan kampt met een hamstringblessure. Kruiswijk stapte na een uur van het veld vanwege een pijnlijke enkel. Nevland maakte de negentig minuten vol, omdat coach Ron Jans al drie keer had gewisseld, maar de Noorse spits had wel flink last van een buikspier.
Komende zondag moet FC Groningen in de Eredivisie op bezoek bij Sparta Rotterdam.
Was helemaal geen purno maar erotiek.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen peurneu posten dan he boefje
Harde erotiek zekerquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Was geen helemaal geen purno maar erotiek.![]()
Dit gaat over purnoquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
* iets met bans en niet bespreken.
Er was gister weinig erotisch aan FC Groningen... Al kon ik me wel opwinden over het spel van de FC en de scheidsrechters...quote:
NOSquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:47 schreef Prosac het volgende:
de NOS noemt het een reguliere overwinning voor Partizan en vanmiddag hoor ik ze in het sportjournaal (dat alle beelden liet zien, behalve de FC) nog zeggen dat de opgave voor FC Groningen welhaast onmogelijk is..
jongens, hebben jullie die wedstrijd niet gezien? Partizan was net iets minder slecht dan FC Groningen, op het moment dat we ons normale spelletje begonnen te spelen, werd het ook gevaarlijk, alleen wist de grens de kansen er wel uit te halen met zijn stomme vlag
Idd, Groningen speelde gewoon ronduit slecht en als er uitgebroken werd ging die vlag omhoog.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:47 schreef Prosac het volgende:
jongens, hebben jullie die wedstrijd niet gezien? Partizan was net iets minder slecht dan FC Groningen, op het moment dat we ons normale spelletje begonnen te spelen, werd het ook gevaarlijk, alleen wist de grens de kansen er wel uit te halen met zijn stomme vlag
Kijken die gasten nooit De Wedstrijden op Talpa ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:47 schreef Prosac het volgende:
de NOS noemt het een reguliere overwinning voor Partizan en vanmiddag hoor ik ze in het sportjournaal (dat alle beelden liet zien, behalve de FC) nog zeggen dat de opgave voor FC Groningen welhaast onmogelijk is..
En Fledderus natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef The_Verve het volgende:
dat is allemaal te danken aan Suarez!
we hebben dezelfde uitgangs positie als tegen ajax in de playoffs... maar ik weet niet of dat een goed vooruitzicht zal zijn...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, Groningen speelde gewoon ronduit slecht en als er uitgebroken werd ging die vlag omhoog.
Ik ben verder niet onder de indruk van Partizan.
Met scheidsrechters die niet zijn omgekocht, een volle kolkende euroborg en beter voetbal denk ik dat
we de poulefase nog kunnen halen, 2-0 moet mogelijk zijn tegen deze gasten!![]()
Eilanden, harde erotiek is nog geen porno.![]()
Toen was winnen met 2-0 niet voldoende, nu welquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:57 schreef dingendoener het volgende:
[..]
we hebben dezelfde uitgangs positie als tegen ajax in de playoffs... maar ik weet niet of dat een goed vooruitzicht zal zijn...![]()
We hebben een iets betere uitgangs positie als tegen Ajax, wat Tulp al zei, 2-0 is voldoende.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:57 schreef dingendoener het volgende:
[..]
we hebben dezelfde uitgangs positie als tegen ajax in de playoffs... maar ik weet niet of dat een goed vooruitzicht zal zijn...![]()
maar alles komt goed als partizan niet scoort, daar ben ik wel van overtuigd
quote:Blessures Salmon en Matthijs; twee vraagtekens
16 september, 14:16 uur
FC Groningen kan zondagmiddag in Rotterdam niet beschikken over Glen Salmon en Paul Matthijs. Beide spelers hebben een blessure aan het bovenbeen. Arnold Kruiswijk en Erik Nevland zijn nog vraagtekens.
Kruiswijk heeft een enkelblessure en Nevland kampt met een bekken/buikspier-blessure. De mogelijke inzetbaarheid van het duo wordt in de loop van het weekend bekeken.
Erg kut inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef The_Verve het volgende:
Hm, Matthijs nog geblesseerd. Dan moet onze reserve rechtsback Silva maar weer spelen.
Wat heet. Sinds de promotie - toch alweer zo'n 6 jaar geleden - heeft FCG geen wedstrijd van Sparta meer gewonnen, zowel uit als thuis. Daarmee zijn ze de enige in de eredivisie van dit moment.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef savelkoul het volgende:
Sparta is een angstgegner.
Geilquote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef venomsnake het volgende:
ik weet dat je geen porno mag posten, maar ik doe het toch:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt een zwaar karwei maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef ASroma het volgende:
nu moeten jullie partizan maar ff pakken dan![]()
Pfff. KNGB!quote:Op zondag 17 september 2006 23:09 schreef detulp050 het volgende:
De KNVB begrijpt niet helemaal wat doelsaldo's betekenen voor de stand
[afbeelding]
*ROTFLMAO*quote:
ik zeg duidelijk geval van omkoping...quote:Op zondag 17 september 2006 23:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat dacht ik ook ja. Maar daar doen we nu niks meer aan hè![]()
![]()
Wat een gare nietszeggende mail zeg, nu moet ik bij mijn club te rade gaan?quote:Geachte heer XXXXX,
De NOS besteedt elke zondagavond in Studio Sport aandacht aan de Italiaanse (Serie A) en Engelse (Premier League) competitie. Het heeft met de rechten voor de Champions League (tot en met het seizoen 2008-2009) een sterke troef in handen en laat het de wedstrijden om de UEFA Cup zien, waarvoor met de Nederlandse clubs afzonderlijk onderhandeld moet worden. De NOS heeft afspraken met Feyenoord, az, Heerenveen en Ajax mocht die club zich niet voor de Champons League weten te plaatsen.
Geen afspraken dus met FC Groningen. Misschien moet u eens bij uw favoriete club te rade gaan.
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
Je had gewoon RTL 7 moeten kijken, was een samenvatting op.quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik stuurde voor de wedstrijd Partizan-Grunn een mail naar de NOS, ik was pissig dat Groningen weer eens nergens te zien was en vroeg om uitleg.
Ik kreeg net de volgende mail:
[..]
Wat een gare nietszeggende mail zeg, nu moet ik bij mijn club te rade gaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |